deianr 15 #1 Публикувано 4 Март, 2021 Пф. Т.е. здравейте, ама съм ядосан, много ядосан! Акорд 2007 г, бензин/газ, K20Z2, на 220 000 км. Започна да ми намалява нивото на антифриза в разширителния съд. За 1.5 години, откакто е при мен колата, беше все по средата между Min и Max и даже не го и проверявах вече. Наскоро забелязах, че нивото е паднало 2 пръста под MIN. Така и така антифризът беше за смяна, че беше и неоригинален (така я купух), та сменихме всичкия антифриз с Хонда такъв. 1500 км след смяната, антифризът ми е на дъното на казанчето на студен двигател (доста под MIN), а на топъл - 2-3 пръста под MIN. Течове не се забелязват!!! Под колата е сухо. Колата не загрява, стрелката се вдига до малко под средата. Явно не изчезва с голям темп, но къде отива? Има ли някакъв стандартен дефект при тези Акорди - да се знае къде се появява теч? Не знам, да карам и доливам, или какво да правя 😖 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blagicha 4 #2 Отговорено 4 Март, 2021 Здравей колега. Аз имах същият проблем. Обадих се на майстора ми за консултация при което той ми каза да отида при газаджията. Като отидох при него пича затегна нещо не съм сигурен какво и от тогава всичко е наред.Поздрави. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deianr 15 #3 Отговорено 4 Март, 2021 А сега де? Какво общо има? Все пак, благодаря за инфото, но нищо не ми хрумва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #4 Отговорено 4 Март, 2021 преди 19 минути, blagicha написа: Обадих се на майстора ми за консултация при което затегна нещо Каквото и да затегне, трябва да е ясно къде отива и не се връща течността...Да беше попитал, та следващият път да не ходиш при него, а сам да затегнеш..., а и да си полезен на други... Единствено, което ми идва на ум е, слаб теч, върху гореща част и се изпарява преди да отиде на земята... На времето на соц колите съм откривал със създаване на някакво налягане в системата и заничане на канал и с огледалца... Бях си направил щуцер на стара капачка за радиатора и надувах до 0.7-0.8 бара на студено с помпа за гуми... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blagicha 4 #5 Отговорено 4 Март, 2021 Колега JapCar газовата ми е в гаранция, не го споменах но според мен не е удно да правиш сам нещо което е гаранционно. Съжалявам че не съм полезен на другите но поне е насока. Поздрави. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #6 Отговорено 4 Март, 2021 @blagicha Не казах да правиш сам в гаранция, но е чудно липсата на какъв да е интерес какво ти правят по колата дори в гаранция... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
franka 5 #7 Отговорено 4 Март, 2021 Имаш кора под двигателя, и да има теч, няма да го видиш. Особено ако е слаб. Гледаш под колата- чисто, няма теч. .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 736 #8 Отговорено 4 Март, 2021 Преди 1 час, blagicha написа: Колега JapCar газовата ми е в гаранция, не го споменах но според мен не е удно да правиш сам нещо което е гаранционно. Съжалявам че не съм полезен на другите но поне е насока. Поздрави. Sent from my iPhone using Tapatalk Всъщност колега, мисля че си много полезен и аз бих се насочил към газовата на мястото на колегата @deianr. Газовата е "закачена" за охладителната система, такава е връзката. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6088 #9 Отговорено 4 Март, 2021 Аз имах подобен проблем. Гарнитурката на V-TEC клапана имаше лек теч. Минималното намаляване на маслото (около 0.1л на 1000км) смятах за разумно. Антифриза също намалявяше (около 0.3л на година), което бе подозрително, но неоткриваемо. Та значи капе масълцето върху 1 антифризено маркуче под него и го разяжда. Сълзи антифриз само 1-2 мин след гасенето на мотора и със изравняване на налягането спира. Изтеклият антифриз е минимален и неоткриваем, но "капка по капка - вир става". Така карах година и нещо и накрая случайно го откриха в комшийското сервизче. Смених галнитурката на клапана (има я на доста места) и маркучето (нямаше го никъде в БГ) и всичко се кротна. Споделям го за да се провери и тая хипотеза. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deianr 15 #10 Отговорено 5 Март, 2021 Доста съм "бос" по темата и нямах никаква представа, че газовата има връзка с охладителната система. Бранко също се насочи натам, но преди да вкараме колата в сервиза, долях 350 мл антифриз, маркирах докъде е положението и ще следя с какви темпове се губи. Нещо друго в тази връзка искам да попитам - радиаторът целият е в "ямички" (намачкан) от предната страна от каквото срещне по пътя предполагам - насекоми, камъчета и т.н. По принцип трябва ли да има нещо, което го защитава от такива удари, което при мен да липсва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smirky 47 #11 Отговорено 5 Март, 2021 За съжаление няма какво да го предпазва. Даже наскоро обсъждахме с колеги варианти за преправяне с някаква неръждива мрежа, която хем да не пречи на дизайна и хем да пази радиатора. Насекомите сякаш не са толкова проблема, но камъчетата със 100+ км/ч. със сигурност кривят отворите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deianr 15 #12 Отговорено 5 Март, 2021 В Япония сигурно нямат камъчета и затова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо82 7 #13 Отговорено 17 Март, 2021 Да питам-еднакви ли са разшерителните съдове на дизела и бензина, защото на моята печка не й се вижда нивото,и трябва да развивам капачката,за да видя има ли, няма ли? Мерси предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6088 #14 Отговорено 17 Март, 2021 На 5.03.2021 г. at 10:54, deianr написа: Нещо друго в тази връзка искам да попитам - радиаторът целият е в "ямички" (намачкан) от предната страна от каквото срещне по пътя предполагам - насекоми, камъчета и т.н. По принцип трябва ли да има нещо, което го защитава от такива удари, което при мен да липсва? Сигурен ли си че това което виждаш през отвора на бронята е радиаторът за антифриза? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
genko1982 0 #15 Отговорено 17 Март, 2021 А евентуално радиаторчето на парното да се е спукало и там да се изпарява антифриза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #16 Отговорено 17 Март, 2021 Това което вижда колегата през бронята под номера е радиатора на климатика... Моят е на същото дередже , за смяна е.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 118 #17 Отговорено 17 Март, 2021 Моя няма грам ламели останали, 4 години е така, като не съм допълвал дори фреон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deianr 15 #18 Отговорено 3 Юни, 2022 В крайна сметка се оказа, че просълзява от връзките към редуктора на газовата уредба. Оттам малко по малко ми се губеше антифриза. Пиша го като обратна връзка. Колегата, който пръв спомена газта, беше прав 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове