HistamineSHOT 40 #1 Публикувано 3 Март, 2021 Здравейте, похвалвам се с новата ми количка 2.4 бензин, автоматик 2005 и веднага към въпроса. Забелязах, че след 50-60км/ч, колкото се увеличава скоростта на движение, толкова се засилва и едно виене, което наподобява такова на лагер, но като че ли не е толкова силно. Работата е там, че преди да взема колата я прегледа майстор и нямаше никакви луфтове никъде и съответно провери за шум като въртя всички колела, докато беше на подемника и каза, че лагерите са ок. Реално го търсеше, защото и на предишния собственик е направило впечатление виенето и го спомена, за да се види ако има нещо. Той и преди да отидем към майстора твърдеше, че най вероятно е от гумите - зимни с привидно добър грайфер, но мисля че бяха над 5годишни от ДОТ-а. Въпроса ми е ако е тиха при въртене на колелата във въздуха има ли как да е лагер и има ли начин да разбера освен със смяна на 4-те гуми? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 158 #2 Отговорено 3 Март, 2021 (Редактирано) Лагер главина! При мен се оказа задна дясна. Същите симптоми и даже сменях гумите, защото не ми се искаше да е от лагера, ама на... Смених и двете и всичко е наред. Между другото, на същото колело спирачката задържаше. Може и съвпадение да е било де. Редактирано 3 Март, 2021 от I_Yordanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HistamineSHOT 40 #3 Отговорено 3 Март, 2021 Значи при въртене на колелата на подемник може да не се хване, така ли излиза? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 158 #4 Отговорено 3 Март, 2021 (Редактирано) При мен така се получи. Карах с виенето 3 месеца, докато се наканих да ги сменя и при вдигането на крик за смяната, вече се чуваше лек шум при въртене на ръка. Но при мен още в началото се чуваше виене отзад, по-скоро в дясно. Редактирано 3 Март, 2021 от I_Yordanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6037 #5 Отговорено 4 Март, 2021 Преди 17 часа, Dennis написа: Значи при въртене на колелата на подемник може да не се хване, така ли излиза? Да. Ако е лагер, в полегат завой шумът ще се усилва, а на подемник няма как да се приложи странично усилие. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1240 #6 Отговорено 4 Март, 2021 +1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #7 Отговорено 5 Март, 2021 На 3.03.2021 г. at 18:57, Dennis написа: Въпроса ми е ако е тиха при въртене на колелата във въздуха има ли как да е лагер и има ли начин да разбера освен със смяна на 4-те гуми? Има, засилваш я на някой прав участък и започваш да криволичиш ляво- дясно, ляво- дясно, ако увеличава шумът е лагер . Ако при натискане на спирачката увеличава шумът, няма смисъл да ходиш на подемник, от гумите е . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HistamineSHOT 40 #8 Отговорено 5 Март, 2021 (Редактирано) След сменен преден десен лагер и минус 150лв за съжаление положението е абсолютно същото. Майстора беше казал, че има още ресурс и се оказа прав... Положителното в цялата работа е, че най-накрая погледнах обстойно какви са гумите и на какво дередже са и се оказа, че задните са някакви безизвестни, на които на мястото на ДОТ-а няма нищо просто празно поле същата работа и с "made in..." не става ясно къде са произведени :X Отделно най-фрапиращото, което дори не искам да повярвам е,че пише "rethread", което ще рече според мен, че това са рециклирани гуми със подновен грайфер. Скоро ще взимам нови гуми и ще видим дали там е бил проблема. П.С. За да не отварям нова тема набърже да вметна още един въпрос. Трябва ли да ме впечатлява 20л/100км разход газ градско? Извънградско по ограниченията замерих 9л/100км и се зарадвах, но вече 2ро зареждане си дава 20 на 100 в града... Редактирано 5 Март, 2021 от Dennis Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 158 #9 Отговорено 5 Март, 2021 Чак пък 20... За мен не е нормално. Моята гълта макс 15 и то ако я карам нервно. Мини през някой сервиз, да ти прегледат газовата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6037 #10 Отговорено 5 Март, 2021 И кажи на газаджията че това е зимен разход на Ледженд V6 / 4x4 - да пипне нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #11 Отговорено 6 Март, 2021 Пробвай на друга бензиостанция Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #12 Отговорено 7 Март, 2021 На 5.03.2021 г. at 18:32, Dennis написа: След сменен преден десен лагер и минус 150лв за съжаление положението е абсолютно същото. А можеше да послушаш съвета ми по горе и тези пари да ги инвестираш в гуми . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HistamineSHOT 40 #13 Отговорено 24 Март, 2021 Докладвам, че с четирите нови гуми виенето вече е в историята. Сега задължително ли е да се мине стенд, за да се профилактира евентуално неравномерно износване? Питам понеже срещах из теми, че на нашето окачване не можело да се регулира всичко и не знам дали в случая има смисъл. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony® 100 #14 Отговорено 24 Март, 2021 Не е задължително,но в предвид,че си обул колата с нови гуми е препоръчително.Аз бих направил реглаж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HistamineSHOT 40 #15 Отговорено 29 Март, 2021 Както и предполагах оказа се, че има отклонение в задните гуми. Излязоха -1.4 при норма до -1.3. Това много ли е? Означава ли, че гумите бързо ще се износят неравномерно? Майстора каза, че се монтират афтърмаркет части, които да позволяват корекция на страничен наклон. Общо взето прочетох каквото има из форума, но ме интересува на този етап трябва ли да го мисля с тези стойности или може да кара така? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HistamineSHOT 40 #16 Отговорено 30 Март, 2021 21 hours ago, Dennis said: Както и предполагах оказа се, че има отклонение в задните гуми. Излязоха -1.4 при норма до -1.3. Това много ли е? Означава ли, че гумите бързо ще се износят неравномерно? Майстора каза, че се монтират афтърмаркет части, които да позволяват корекция на страничен наклон. Общо взето прочетох каквото има из форума, но ме интересува на този етап трябва ли да го мисля с тези стойности или може да кара така? Пропуснал съм да отбележа, че става въпрос за страничен наклон/camber. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prissnr 44 #17 Отговорено 31 Март, 2021 Всички са така, включително и моя Акорд. По спомени едната гума е 1.7 и за 30к км няма видими щети по гумите (въртя ги). Ако стане много зле, вече може да помислиш за смяна на носачи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове