jijane 248 #41 Posted January 17 Тоя акорд няма гривни. АБС-а чете от лагерите, те и за това са с посока на набиване. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
росенKN 24 #42 Posted January 17 (edited) Така е не е типичната гривна набита на карето(примерно) но си има сензор вграден в лагера,може да се провери,смянян лагер,грешен монтаж и тнт. Edited January 18 by dindin Quote Share this post Link to post Share on other sites
nedyalkov 10 #43 Posted January 18 Веригата е презацепена с един зъб. Говорих и с този, който ми прави реглажа на клапаните. Той самия твърди, че не може да си обясни как е могло да избяга веригата с един зъб при положения, че нищо не е разкачал и е следвал процедурата по реглажа на клапаните. Говореше ми нещо, че може да е изпуснал ваноса, което си нямам идея какво означава. Иначе за грешката на ABS/VSA продължават да я борят в сервиза където я оставих миналата седмица. Щом има развитие ще пиша. Quote Share this post Link to post Share on other sites
isullivan 116 #44 Posted January 18 Ако е въртял назад, е възможно да прескочи веригата после като запали. Закарай я на доверените Хонда сервизи в София докато не е късно. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rakeem 412 #45 Posted January 18 (edited) Ванос е при БМВ, при Хонда e VTC, в общи линии променя тайминга на разпределителния вал, но по никакъв начин не променя синхронизирането на зъбните колела, те са фиксирани от веригата, тоест ако на теб не ти се засичат двата маркера на зъбните колела на разпределителните валове с този на коляновия, то няма как там да е причината. Ето един случай на прехвърлил зъб след въртене назад: https://www.k20a.org/threads/turning-the-engine-in-the-wrong-way-tensioner-question.28151/ Edited January 18 by dindin Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivailopp 208 #46 Posted January 18 Ми то БМВто върти противопосочно на часовниковата стрелка. Тия от Хонда идиоти са объркали посоката на въртене и са направили мотора да работи на обратно (демек по часовниковата).. Той майстора не е длъжен да се съобразява с некадърници дето не могат да направят коляновия вал да върти в правилната посока. 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
pantany 43 #47 Posted Tuesday at 07:28 AM Ето няколко снимки на обтегач на к20а6 вярно, но за да го приберем трябваше да го свалим с колегата росенKN. И явно, който твърди че може да се прибере без външна намеса не е пипал такъв механизъм 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rakeem 412 #48 Posted Tuesday at 07:52 AM Айде стига с безсмислените философствания, на колегата му е прехвърлил зъб при неразтегната верига, на още един колега от друг форум му е прехвърлил зъб, също при неразтегната верига, защото е въртял на обратно, на друг колега му е изпуснал въпросния обтегач, но без да прехвръля, явно защото е станало в джвижение и всичко се е въртяло както трябва. Още на кой знае колко хора се е случвало да им изпусне неизпускаемия обтегач или да им прехвърли , не ми се занимава да търся. Просто не си въртете вала на обратно да ви е сигурна работата, да не говорим, че като въртите наобратно, въртите и маслената, и водната помпа в обратна посока. 2 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
росенKN 24 #49 Posted Tuesday at 11:44 AM (edited) Бесмислените философствания ги правят тия където не са си оцапали и веднъж ръцете с масло и дори не могат да обяснят къде е прескочил този зъб.Хаиде всички философи с прескочилите зъби от въртене назад да се съберете и да направите един клип на кола със изправна верига,зъбни и оптегач та ни покажете как става.Като сте толкова запознати решете проблема на момчето,все пак технически форум и предоставяите технически издържана информация,а не линкове към чуждестранни форумни вечеринки или мнения на ,,маистори,, подозиращи ,,ваноса,, на хонда. Към собственика на колата-вземи се свържи със Фена,Слави или Маркони ако гледаш сериозно на тази кола,има още няколко човека които могат да ти свършат работа,но за тези се сещам първо. Edited Tuesday at 12:03 PM by росенKN 3 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nedyalkov 10 #50 Posted Tuesday at 02:48 PM Да продължа по темата. След като в сервиза смениха ABS модула на колата всички грешки изчезнаха. Сега вече при каране не светва грешка и за VSA/ABS. Какво точно обаче е изгоряло в стария ABS модул не е ясно. Някъде четох, че изгаряло нещо във VSA модула и от там се появявал този проблем. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
valerivk 0 #51 Posted Wednesday at 04:28 PM Браво, радвам се, че е оправена колата вече. Много тегаво така като си купиш кола и веднага се почне с проблемите, но със стари автомобили си го има този риск. И аз шлайфах глава на първата седмица... Quote Share this post Link to post Share on other sites