Jump to content
Sign in to follow this  
nedyalkov

Хонда Акорд 7, 2.4 facelift проблеми

Recommended Posts

Тоя акорд  няма гривни. АБС-а  чете от лагерите, те и за това са с посока на набиване.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така е не е типичната гривна набита на карето(примерно) но си има сензор вграден в лагера,може да се провери,смянян лагер,грешен монтаж и тнт.

Edited by dindin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Веригата е презацепена с един зъб. Говорих и с този, който ми прави реглажа на клапаните. Той самия твърди, че не може да си обясни как е могло да избяга веригата с един зъб при положения, че нищо не е разкачал и е следвал процедурата по реглажа на клапаните. Говореше ми нещо, че може да е изпуснал ваноса, което си нямам идея какво означава.

Иначе за грешката на ABS/VSA продължават да я борят в сервиза където я оставих миналата седмица. Щом има развитие ще пиша.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако е въртял назад, е възможно да прескочи веригата после като запали. Закарай я на доверените Хонда сервизи в София докато не е късно. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ванос е при БМВ, при Хонда e VTC, в общи линии променя тайминга на разпределителния вал, но по никакъв начин не променя синхронизирането на зъбните колела, те са фиксирани от веригата, тоест ако на теб не ти се засичат двата маркера на зъбните колела на разпределителните валове с този на коляновия, то няма как там да е причината. 

Ето един случай на прехвърлил зъб след въртене назад: 

https://www.k20a.org/threads/turning-the-engine-in-the-wrong-way-tensioner-question.28151/

 

Edited by dindin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ми то БМВто върти противопосочно на часовниковата стрелка. Тия от Хонда идиоти са объркали посоката на въртене и са направили мотора да работи на обратно  (демек по часовниковата).. Той майстора не е длъжен да се съобразява с некадърници дето не могат да направят коляновия вал да върти в правилната посока.

  • Haha 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето няколко снимки на обтегач на к20а6 вярно, но за да го приберем трябваше да го свалим с колегата росенKN. И явно, който твърди че може да се прибере без външна намеса не е пипал такъв механизъм

IMG_20210119_092429.jpg

IMG_20210119_092509.jpg

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Айде стига с безсмислените философствания, на колегата му е прехвърлил зъб при неразтегната верига, на още един колега от друг форум му е прехвърлил зъб, също при неразтегната верига, защото е въртял на обратно, на друг колега му е изпуснал въпросния обтегач, но без да прехвръля, явно защото е станало в джвижение и всичко се е въртяло както трябва. 

Още на кой знае колко хора се е случвало да им изпусне неизпускаемия обтегач или да им прехвърли , не ми се занимава да търся. 

Просто не си въртете вала на обратно да ви е сигурна работата, да не говорим, че като въртите наобратно, въртите и маслената, и водната помпа в обратна посока.   

  • Upvote 2
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бесмислените философствания ги правят тия където не са си оцапали и веднъж ръцете с масло и дори не могат да обяснят къде е  прескочил този зъб.Хаиде всички философи с прескочилите зъби от въртене назад да се съберете и да направите един клип на кола със изправна верига,зъбни и оптегач та ни покажете как става.Като сте толкова запознати решете проблема на момчето,все пак технически форум и предоставяите технически издържана информация,а не линкове към чуждестранни форумни вечеринки или мнения на ,,маистори,, подозиращи ,,ваноса,, на хонда.

Към собственика на колата-вземи се свържи със Фена,Слави или Маркони ако гледаш сериозно на тази кола,има още няколко човека които могат да ти свършат работа,но за тези се сещам първо.

Edited by росенKN
  • Upvote 3
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да продължа по темата. След като в сервиза смениха ABS модула на колата всички грешки изчезнаха. Сега вече при каране не светва грешка и за VSA/ABS. Какво точно обаче е изгоряло в стария ABS модул не е ясно. Някъде четох, че изгаряло нещо във VSA модула и от там се появявал този проблем.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Браво, радвам се, че е оправена колата вече. Много тегаво така като си купиш кола и веднага се почне с проблемите, но със стари автомобили си го има този риск. И аз шлайфах глава на първата седмица...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...