Jump to content
nedyalkov

Хонда Акорд 7, 2.4 facelift проблеми

Recommended Posts

Тоя акорд  няма гривни. АБС-а  чете от лагерите, те и за това са с посока на набиване.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е не е типичната гривна набита на карето(примерно) но си има сензор вграден в лагера,може да се провери,смянян лагер,грешен монтаж и тнт.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веригата е презацепена с един зъб. Говорих и с този, който ми прави реглажа на клапаните. Той самия твърди, че не може да си обясни как е могло да избяга веригата с един зъб при положения, че нищо не е разкачал и е следвал процедурата по реглажа на клапаните. Говореше ми нещо, че може да е изпуснал ваноса, което си нямам идея какво означава.

Иначе за грешката на ABS/VSA продължават да я борят в сервиза където я оставих миналата седмица. Щом има развитие ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е въртял назад, е възможно да прескочи веригата после като запали. Закарай я на доверените Хонда сервизи в София докато не е късно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванос е при БМВ, при Хонда e VTC, в общи линии променя тайминга на разпределителния вал, но по никакъв начин не променя синхронизирането на зъбните колела, те са фиксирани от веригата, тоест ако на теб не ти се засичат двата маркера на зъбните колела на разпределителните валове с този на коляновия, то няма как там да е причината. 

Ето един случай на прехвърлил зъб след въртене назад: 

https://www.k20a.org/threads/turning-the-engine-in-the-wrong-way-tensioner-question.28151/

 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то БМВто върти противопосочно на часовниковата стрелка. Тия от Хонда идиоти са объркали посоката на въртене и са направили мотора да работи на обратно  (демек по часовниковата).. Той майстора не е длъжен да се съобразява с некадърници дето не могат да направят коляновия вал да върти в правилната посока.

  • Хаха 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето няколко снимки на обтегач на к20а6 вярно, но за да го приберем трябваше да го свалим с колегата росенKN. И явно, който твърди че може да се прибере без външна намеса не е пипал такъв механизъм

IMG_20210119_092429.jpg

IMG_20210119_092509.jpg

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде стига с безсмислените философствания, на колегата му е прехвърлил зъб при неразтегната верига, на още един колега от друг форум му е прехвърлил зъб, също при неразтегната верига, защото е въртял на обратно, на друг колега му е изпуснал въпросния обтегач, но без да прехвръля, явно защото е станало в джвижение и всичко се е въртяло както трябва. 

Още на кой знае колко хора се е случвало да им изпусне неизпускаемия обтегач или да им прехвърли , не ми се занимава да търся. 

Просто не си въртете вала на обратно да ви е сигурна работата, да не говорим, че като въртите наобратно, въртите и маслената, и водната помпа в обратна посока.   

  • Нагоре 2
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бесмислените философствания ги правят тия където не са си оцапали и веднъж ръцете с масло и дори не могат да обяснят къде е  прескочил този зъб.Хаиде всички философи с прескочилите зъби от въртене назад да се съберете и да направите един клип на кола със изправна верига,зъбни и оптегач та ни покажете как става.Като сте толкова запознати решете проблема на момчето,все пак технически форум и предоставяите технически издържана информация,а не линкове към чуждестранни форумни вечеринки или мнения на ,,маистори,, подозиращи ,,ваноса,, на хонда.

Към собственика на колата-вземи се свържи със Фена,Слави или Маркони ако гледаш сериозно на тази кола,има още няколко човека които могат да ти свършат работа,но за тези се сещам първо.

Редактирано от росенKN
  • Нагоре 3
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да продължа по темата. След като в сервиза смениха ABS модула на колата всички грешки изчезнаха. Сега вече при каране не светва грешка и за VSA/ABS. Какво точно обаче е изгоряло в стария ABS модул не е ясно. Някъде четох, че изгаряло нещо във VSA модула и от там се появявал този проблем.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, радвам се, че е оправена колата вече. Много тегаво така като си купиш кола и веднага се почне с проблемите, но със стари автомобили си го има този риск. И аз шлайфах глава на първата седмица...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги... И аз като колегата Недялков имам почти същите проблеми 2.4, акорд 7,комби. Взех колата внос от Испания и след като се качих да я карам веднага ми светна Vsa + abs. Като я загася и запаля отново не се включват, но след 200 метра пак лампите на vsa и abs светват отново....Ходих в Пловдив до Бош сервиза на Кукленско шосе и ми казаха, че колата засича, че задните колела се движат по бързо от предните с около 5км в час. Питаха ме нещо сменял ли съм скоро, но колата я взех преди седмица... Та от днес започват и моите ходения по мъките. Ще пиша като има развитие, да знаят колегите какви са били проблемите. 

Редактирано от Галин Абушев
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...