Jump to content
Joreto1405

Вдига се само нивото на маслото?

Recommended Posts

Здравейте, някой може ли да каже защо се вдига само нивото на маслото. Хонда Акорд 2.2 дизел 8 генерация. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко се вдига и за какво време?

Мирише ли на дизел и рядко ли е, някоя дюза вероятно тече!" Пикае" на жаргон! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и дпф-а да му е запушен и да се опитва да прави регенерация. 

Закарай я на диагностика да се види кога е правила регенерация за последно и дали е била успешна. 

И смени маслото. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменил съм маслото преди 2 седмици и за сега не го прави но преди това ми го направи веднъж. Регенерация прави преди седмица. Не знам дали е нормално в месеца веднъж ми иска регенерация ако не съм я изкарваш извън града. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А след като си сменил маслото преди 2 седмици, нивото мърдало ли е нагоре? 

Иначе е нормално, колата не е първа младост, а тези дпф като се карат градско се запушват, така че е хубаво да и правиш по-дълги карания, по-често, ако не искаш да се занимаваш с дпф-и.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега не е мърдало, Да вече веднъж месеца или два пъти ще я изкарвам.Не съм запознат с премахването на Дпф и дали ще е по добре без него. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, Joreto1405 написа:

..... Не знам дали е нормално в месеца веднъж ми иска регенерация ако не съм я изкарваш извън града. 

Как ти я иска?

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, Emicha написа:

Как ти я иска?

Ето така ми я иска. 

Screenshot_20201222_091323_com.android.gallery3d.jpg

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха........Вече като си по ясен, е друга работа.

Сега потърси във форума (има доста теми - дори и аз съм писал  в подфорума на CR-V 3) информация за DPF филтъра и какво да очакваш от тук нататък, или за какво да се приготвиш.

Не е лошо да провериш също, дали точно твоята кола, не попада в сервизна акция от Хонда (в Бултрако) за промяна на софтуера на горивната система, че малко хора знаят за това , а тя е от няколко години.

Успех.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре да я закара да му направят една принудителна регенерация, докато не е станало късно, че сега зимата, в движение, трудно ще достигне оптимална температура, за да се изчисти дпф-а, а като му светне онази с удивителния и става сложно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не е добре, това е все едно да те боли зъб и директно да го извадиш, вместо да го излекуваш. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е заминал е друга бира, ама така от първия симптом директно под ножа. 

Дори си мисля, че в повечето случай се ебава софтуера или сондите, тъй като хора са споделяли, че след почистване и напрактика чист дпф продължава да им свети чека.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е, но ако е мъртъв направо в коша и колегата да не чувства никакви угризения.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигането на нивото може да е от масления филтър на който му изпуска клапана. Ако махнеш дпф поне не махай катализаторите.

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако това е причината, лесно се разбира, като се провери маслото непосредствено след гасене. 

А и много зависи с колко се е покачило, тъй като този клапан не задържа кой знае колко масло. 

Ако не ме лъже паметта, май имаше такъв случай на колега с дизелов двигател. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 hours ago, lelemale13 said:

Вдигането на нивото може да е от масления филтър на който му изпуска клапана. Ако махнеш дпф поне не махай катализаторите.

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
 

 Може би за клапана това си искал да кажеш.

Колата е дизел и масления филтър е сменяем елемент като този

446938425_.thumb.png.ec1b2a87c7217ca426acbe26e6917752.png

Клапана не е на масления филтър.

Той е тук ако не се лъжа,да ме поправят колегите с дизели.

1362202590_.thumb.png.be38dfaa6a1768cbdfa5a19ada88bd69.png

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това имах предвид макар и при дизела да е по различно, предполагам че и при дизела има такъв ефект ако изпуска?
Аз имах такъв случай и определено се виждаше на щеката може и да имаше към 1/3 от разстоянието между максимум и минимум.

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. Премахнах дпф физически и софтуерно и за сега всичко е нормално. 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...