Jump to content
Sign in to follow this  
Joreto1405

Вдига се само нивото на маслото?

Recommended Posts

Здравейте, някой може ли да каже защо се вдига само нивото на маслото. Хонда Акорд 2.2 дизел 8 генерация. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колко се вдига и за какво време?

Мирише ли на дизел и рядко ли е, някоя дюза вероятно тече!" Пикае" на жаргон! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може и дпф-а да му е запушен и да се опитва да прави регенерация. 

Закарай я на диагностика да се види кога е правила регенерация за последно и дали е била успешна. 

И смени маслото. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сменил съм маслото преди 2 седмици и за сега не го прави но преди това ми го направи веднъж. Регенерация прави преди седмица. Не знам дали е нормално в месеца веднъж ми иска регенерация ако не съм я изкарваш извън града. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

А след като си сменил маслото преди 2 седмици, нивото мърдало ли е нагоре? 

Иначе е нормално, колата не е първа младост, а тези дпф като се карат градско се запушват, така че е хубаво да и правиш по-дълги карания, по-често, ако не искаш да се занимаваш с дпф-и.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сега не е мърдало, Да вече веднъж месеца или два пъти ще я изкарвам.Не съм запознат с премахването на Дпф и дали ще е по добре без него. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 5 часа, Joreto1405 написа:

..... Не знам дали е нормално в месеца веднъж ми иска регенерация ако не съм я изкарваш извън града. 

Как ти я иска?

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 11 часа, Emicha написа:

Как ти я иска?

Ето така ми я иска. 

Screenshot_20201222_091323_com.android.gallery3d.jpg

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аха........Вече като си по ясен, е друга работа.

Сега потърси във форума (има доста теми - дори и аз съм писал  в подфорума на CR-V 3) информация за DPF филтъра и какво да очакваш от тук нататък, или за какво да се приготвиш.

Не е лошо да провериш също, дали точно твоята кола, не попада в сервизна акция от Хонда (в Бултрако) за промяна на софтуера на горивната система, че малко хора знаят за това , а тя е от няколко години.

Успех.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най-добре да я закара да му направят една принудителна регенерация, докато не е станало късно, че сега зимата, в движение, трудно ще достигне оптимална температура, за да се изчисти дпф-а, а като му светне онази с удивителния и става сложно. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами не е добре, това е все едно да те боли зъб и директно да го извадиш, вместо да го излекуваш. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако е заминал е друга бира, ама така от първия симптом директно под ножа. 

Дори си мисля, че в повечето случай се ебава софтуера или сондите, тъй като хора са споделяли, че след почистване и напрактика чист дпф продължава да им свети чека.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Възможно е, но ако е мъртъв направо в коша и колегата да не чувства никакви угризения.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вдигането на нивото може да е от масления филтър на който му изпуска клапана. Ако махнеш дпф поне не махай катализаторите.

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако това е причината, лесно се разбира, като се провери маслото непосредствено след гасене. 

А и много зависи с колко се е покачило, тъй като този клапан не задържа кой знае колко масло. 

Ако не ме лъже паметта, май имаше такъв случай на колега с дизелов двигател. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, lelemale13 said:

Вдигането на нивото може да е от масления филтър на който му изпуска клапана. Ако махнеш дпф поне не махай катализаторите.

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
 

 Може би за клапана това си искал да кажеш.

Колата е дизел и масления филтър е сменяем елемент като този

446938425_.thumb.png.ec1b2a87c7217ca426acbe26e6917752.png

Клапана не е на масления филтър.

Той е тук ако не се лъжа,да ме поправят колегите с дизели.

1362202590_.thumb.png.be38dfaa6a1768cbdfa5a19ada88bd69.png

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да това имах предвид макар и при дизела да е по различно, предполагам че и при дизела има такъв ефект ако изпуска?
Аз имах такъв случай и определено се виждаше на щеката може и да имаше към 1/3 от разстоянието между максимум и минимум.

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, колеги. Премахнах дпф физически и софтуерно и за сега всичко е нормално. 

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...