krasiorocknroll 2 #1 Публикувано 11 Декември, 2020 Имали ли сте проблем с катализатора?Вътрешността му е на парчета.Не трупа грешки но това тропане дразни.Някакво решение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #2 Отговорено 11 Декември, 2020 Решението е само едно – да го махнеш, за да не рискуваш да се отчупи парче и да направи бели по гърнетата назад. На негово място има прилични и нескъпи заместители – афтърмаркет катализатори. Някои хора ще те посъветват да сложиш резонаторно гърне, а не катализатор. Аз не бих първо заради вредните емисии и второ заради засилването на шума от двигателя. Има и други причини, но не съм запознат с Джаз, за да ги коментирам Между другото може да успееш да го продадеш за някакви пари – питай някъде където изкупуват катализатори. Тъкмо ще го рециклират и материалът няма да отиде просто на сметището. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasiorocknroll 2 #3 Отговорено 19 Януари, 2021 Подменен с неоригинален,а стария продаден.Благодаря за помоща! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda JAZZ_2007 4 #4 Отговорено 18 Февруари, 2021 (Редактирано) Здравейте, Имате ли проблеми с неоригиналния катализатор? По принцип разбрах, че за Хондите липсвало алтернативен катализатор. Къде извършихте подмяната? Редактирано 18 Февруари, 2021 от Pavel_Pavlov Моля, не използвай наклонен шрифт (Italic) за целия пост Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #5 Отговорено 18 Февруари, 2021 Неоригинални катализатори има и за конкретни модели (включително и такива на Хонда), и т.нар. универсални, които също вършат работа, но не са просто "bolt on", или иначе казано директна замяна. Така че поне това, което си чул, не е вярно. Относно проблеми – зависи колко е качествен катализаторът, който монтираш. Има колеги, които с години карат с неоригинални катализатори без никакви проблеми. И моля, не използвай удебелен или наклонен текст за целия си пост . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda JAZZ_2007 4 #6 Отговорено 18 Февруари, 2021 Благодаря за отговора ти Pavel_Pavlov. Алтернативният катализатор от къде може да бъде закупен? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #7 Отговорено 18 Февруари, 2021 На колко километра е Джазката и гори ли масло? Преди да купуваш нов, свали стария и го дай за почистване. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda JAZZ_2007 4 #8 Отговорено 18 Февруари, 2021 (Редактирано) Здравей, Rakeem Хондата е закупих скоро. Първо ще проверя дали ми гори масло ( макар, че липсват индикации за това, двигателя работи тихо ). В момента съм сложил добавка за почистване на катализатора ще видя дали ще има някакво добро действие. Хондата е на 193000 км. Някакви съвети??? Готов съм да чета☺️ Редактирано 18 Февруари, 2021 от Pavel_Pavlov Моля, не използвай наклонен шрифт (Italic) за целия пост Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #9 Отговорено 18 Февруари, 2021 Принципно тази Джазка има много добро изгаряне на сместа и от там много ниски емисии и би трябвало да щади повече катализатора. Засечи я първо дали ти гори масло. Като минаваш ГТП ги питай какви стойности са измерили, да не би нещо със сондата да е проблема. Лампа ли ти светна или на диагностика я кара и ако да каква грешка ти изписва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda JAZZ_2007 4 #10 Отговорено 18 Февруари, 2021 Ходих на диагностика. След това ми светна и лампата. Неефективен катализатор. 😒Това излезна. Първо ще я засеча дали гори масло. Сега сложих, както писах по горе и добавка за чистене, ако има ефект ще пиша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #11 Отговорено 19 Февруари, 2021 Разгледай в ибей (немския, с оглед Брекзрт) за катализатори за твоя модел, за да имаш представа за цените. Да не започнеш да правиш опити за съживяване, които ще ти струват повече от нов кат. Аз съм с Magnaflow универсален катализатор, можеш да погледнеш и тях – голям производител са, но ти трябва да знаеш размерите на тръбите преди и след, както и пространството около катализатора, за да избереш такъв, който ще се побере. Също, ако стигнеш до смяна, да не хвърлиш стария, или да го оставиш на сервиза. Можеш да го продадеш на изкупуващи катализатори за немалко пари, дори и запушен/неефективен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda JAZZ_2007 4 #12 Отговорено 19 Февруари, 2021 Благодаря за съветите Pavel_Pavlov. Набързо прегледах някой сайтове. Какво ще кажеш за специализираните сервизи в подмяната на катализаторите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #13 Отговорено 19 Февруари, 2021 Не мисля, че те разбирам. Дори не знаех, че има сервизи, които се специализират в подмяна на катализатори. Подмяната, дори ако включва рязане и заваряване, може да се направи от всеки сервзиз, който се занимава с изпускателни системи. Но говори предварително със съответния сервиз, да не се окаже, че не работят с части от клиента. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #14 Отговорено 19 Февруари, 2021 На 19.01.2021 г. at 16:43, krasiorocknroll написа: Подменен с неоригинален,а стария продаден.Благодаря за помоща! Ако може колегата да даде точна информация колко, от къде и т.н. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stef78 5 #15 Отговорено 21 Февруари, 2021 На мен също ми светеше грешка *неефективен катализатор* след запитване в пункт за изкупуване на катализатори се оказа, че цената която ще ми платят за стария, е по висока от цената на нов заместител ( монтира се като оригиналния без рязане и преправяне) купих новия на полски производител от магазин за авточасти с отстъпката около 320лв, монтирах новия катализатор, но стария катализатор беше изтърбушен, явно от джамбазина от който закупих автомобила така че нямаше *далавера* с новия колата си работи идеално и грешката не ми е светвала 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda JAZZ_2007 4 #16 Отговорено 21 Февруари, 2021 Здравейте, Каква Хонда карате? В кой сервиз направихте смяната на катализатора? Вие ли си го купувахте, или от сервиза го вземахте? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stef78 5 #17 Отговорено 21 Февруари, 2021 (Редактирано) На 21.02.2021 г. at 20:18, Honda JAZZ_2007 написа: Карам Джаз 2006г 1,4 83кс подмяната си я направих сам,аз си го купих от Интеркарс Редактирано 18 Март, 2021 от dindin Предходно мнение не се цитира. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda JAZZ_2007 4 #18 Отговорено 21 Февруари, 2021 Преди 2 часа, stef78 написа: Благодаря за отговора!!! преди 7 минути, stef78 написа: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda JAZZ_2007 4 #19 Отговорено 5 Март, 2021 (Редактирано) Здравейте, отново. Имам въпрос към всички които имат отношение по темата. За тези които са си сменили катализатора на автомобила с алтернативен: правили ли са ви замерване на изгорелите газове преди и след смяната? Грешката Ви Check Engine как изчезна от таблото? On 2/21/2021 at 7:30 PM, stef78 said: На мен също ми светеше грешка *неефективен катализатор* след запитване в пункт за изкупуване на катализатори се оказа, че цената която ще ми платят за стария, е по висока от цената на нов заместител ( монтира се като оригиналния без рязане и преправяне) купих новия на полски производител от магазин за авточасти с отстъпката около 320лв, монтирах новия катализатор, но стария катализатор беше изтърбушен, явно от джамбазина от който закупих автомобила така че нямаше *далавера* с новия колата си работи идеално и грешката не ми е светвала Къде направихте смяната? Редактирано 7 Март, 2021 от Pavel_Pavlov Събиране на последователни постове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony® 100 #20 Отговорено 5 Март, 2021 На 21.02.2021 г. at 21:25, stef78 написа: ... подмяната си я направих сам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stef78 5 #21 Отговорено 6 Март, 2021 Преди 16 часа, Honda JAZZ_2007 написа: Здравейте, отново. Имам въпрос към всички които имат отношение по темата. За тези които са си сменили катализатора на автомобила с алтернативен: правили ли са ви замерване на изгорелите газове преди и след смяната? Грешката Ви Check Engine как изчезна от таблото? Замерване не съм правил,но грешката не ми е светвала от тогава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda JAZZ_2007 4 #22 Отговорено 6 Март, 2021 (Редактирано) Радвам се , че е така. Ще търся някой майстор да сменим катализатора. stef78 , след като смени катализатора чисти ли грешката на компютър или тя сама си изчезна? Редактирано 7 Март, 2021 от Pavel_Pavlov Събиране на последователни постове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #23 Отговорено 7 Март, 2021 Би трябвало сама да изчезне, но се чисти с всяка диагностика, включително елм-че за 10лв. Пп: моля, погледни правилата отново и не пускай последователни постове. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda JAZZ_2007 4 #24 Отговорено 7 Март, 2021 Благодаря за отговорите, който давате по темата. Много ми помагате. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Klaas II 2 #25 Отговорено 18 Март, 2021 😀Здравейте! Искам да ви споделя и моите премеждия по темата. След леко съприкосновение с много висок легнал полицай някъде в Сл.бряг в началото на март, започна да се чува странен шум при подаване на газ. В два сервиза ( срещу затвора и на Мария Луиза (за живеещите в Бургас)), ми казаха, че катализатора е заминал и трябва да го сменя, ако не искам части от него да запушат другите гърнета. В трети сервиз (под надлеза Вл. Павлов) ми предложиха светкавична замяна в рамките на час, на уж нов - за 140 лева, който бил за Хонда Джаз. Супер, казах си...😠и още съжалявам! Оставям настрана циганските номера за това да се докопат безплатно до питата на стария катализатор, измислените проблеми със старите болтове за ламбда-сондите, добавка на 20 лв. за допълнителен труд и т.н. Оказа се някакъв АБСОЛЮТЕН БОКЛУК със заличен номер, който ми вдигна разхода на бензин с близо 2 л. на 100 км.(не съм сменял навиците си на каране или марката гориво, а се осланям изцяло на показанията на бордното компютърче) и ужасното боботене при скорост над 80 км/ч. За повече сигурност си направих диагностика на двете ламбда сонди - работят си нормално! 😦Сега си бия главата за глупостта... и търся хубав нов катализатор, защото наистина евтиното винаги излиза скъпо! Извинявам се за дългия пост, но е добре повече хора да знаят. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ИцоД 170 #26 Отговорено 18 Март, 2021 Това на снимката няма нищо общо с катализатор за Джаз. СЪжалявам, градски, че си се нашил при мангалите ! Налага се да го сменяш, защото тези 2 литра на 100 ще избият цената. Имаш два варианта (разумни): 1. Директно ит Ибей : https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2334524.m570.l1313&_nkw=catalyst+honda+jazz+2002&_sacat=0&LH_TitleDesc=0&_odkw=katalysator+honda+jazz+2002&_osacat=0 2. От общите поръчки на Наско от немците : https://www.motointegrator.fr/produits/catalyseurs-12113/ Успех ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda JAZZ_2007 4 #27 Отговорено 6 Април, 2021 Здравейте, Имах същия проблем с катализатора.Беше ми светнал и чека.Оказа се , че катализатора ми са го свалили и с тарикатските номера на продавача не се усетих за това. Имам опитността със сервиза до затвора ( в гр. Бургас ) обаче ми бяха предложили да сложим някаква втулка на втората ламбда сонда ( никакъв ефект ). По разрових се за Бургаски сервиз. https://faresauto.com/ В този сервиз смених катализатора с алтернативен. Излезе ми 180 лв. За сега всичко е наред. Дават и две години гаранция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda JAZZ_2007 4 #28 Отговорено 6 Април, 2021 На 18.03.2021 г. at 13:44, Klaas II написа: 😀Здравейте! Искам да ви споделя и моите премеждия по темата. След леко съприкосновение с много висок легнал полицай някъде в Сл.бряг в началото на март, започна да се чува странен шум при подаване на газ. В два сервиза ( срещу затвора и на Мария Луиза (за живеещите в Бургас)), ми казаха, че катализатора е заминал и трябва да го сменя, ако не искам части от него да запушат другите гърнета. В трети сервиз (под надлеза Вл. Павлов) ми предложиха светкавична замяна в рамките на час, на уж нов - за 140 лева, който бил за Хонда Джаз. Супер, казах си...😠и още съжалявам! Оставям настрана циганските номера за това да се докопат безплатно до питата на стария катализатор, измислените проблеми със старите болтове за ламбда-сондите, добавка на 20 лв. за допълнителен труд и т.н. Оказа се някакъв АБСОЛЮТЕН БОКЛУК със заличен номер, който ми вдигна разхода на бензин с близо 2 л. на 100 км.(не съм сменял навиците си на каране или марката гориво, а се осланям изцяло на показанията на бордното компютърче) и ужасното боботене при скорост над 80 км/ч. За повече сигурност си направих диагностика на двете ламбда сонди - работят си нормално! 😦Сега си бия главата за глупостта... и търся хубав нов катализатор, защото наистина евтиното винаги излиза скъпо! Извинявам се за дългия пост, но е добре повече хора да знаят. Колко ти е бил разхода на гориво преди смяната на катализатора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Klaas II 2 #29 Отговорено 12 Април, 2021 Здравейте, след близо месец с подобието на катализатор, нещата изобщо не са се променили. Разхода на гориво продължава да е повишен, с неприятния звук при висока скорост посвикнах,но в никакъв случай не е намалял. При изцяло градско каране, средно по 15 км. дневно, показанието на таблото е 8.5 до 9л. (знам че това е среден разход на 100 км). Преди подмяната показваше 6.5 -7, а и чувствително намаляха изминатите километри при зареждане на резервоара догоре. 🙂Тя диагнозата е ясна...фалшив заместител на каталитичен преобразувател. Поръчах си нов BM Catalysts BM90842H... и докато пристигне, няма как, ще карам с този. При търсенето на нов, разбрах няколко неща...от бюджетна гледна точка новите катализатори се два вида, нормално високи цени - в порядъка на 300-350 лв.( споменатия BM, NAP SAG, JNJ ) и силно високи цени 700-1100лв( ERNST, HJS, VEGAS, BOSAL), има и някой средни около 500лв., но тях по скоро ги добавям в групата на скъпите. Имена на търговци няма да споменавам за да не рекламирам случайно някой, който не заслужава. Доста фирми за авточасти в Бг правят сериозни отстъпки понякога, така че от тези с нормалните цени могат да се намерят за по 250 лв., само не знам доколко качеството е същото на тези поръчани от чужбина. БЛАГОДАРЯ много на ИцоД за съветите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове