Nikito82 61 #1 Публикувано 1 Декември, 2020 Здравейте, подлежи ли на ремонт стартера на този двигател? Дойде зимата и почнаха да ми съветват абс и вса на таблото при първо палене, а навън е не чак толкова студено. Имали ремонтни комплекти? Преди 3 г смених стария аку, който беше на 1 г, така купих колата с нов аку. Но стария продадох и до ден днешен го ползват. Бях го сложил на другия си автомобил, който не е от марката и иска стартов ток над 500А и въртвшв без проблем. Та си мисля ч е стартера е за ремонт. Отделно не вернъж съм чувал едно стържвнв след като запали. А 5 6 пъти съм го чувал при завъртане на ключа. Има и сивик 8 1. 8 и при него се чува стържвнв след запалване, предполагам бендикса задържа, но пък Сивика пали от четвърт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #2 Отговорено 1 Декември, 2020 Според мен зареди акумулатора и почисти клемите най-напред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #3 Отговорено 1 Декември, 2020 Ами преди 2 3 седмици го зареждах. Отделно 2 пъти пътувах за София отиване и връщане са 600км. Сега пак ще го сложа да се зарежда, но едва ли ще е оки. Всяка седмица не може да му правя заряд. Сивика. И стои отвън на по ниска температура пали чакмак... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #4 Отговорено 1 Декември, 2020 За качих го на зарядното, като преди това направих следният тест: след 4ч престой показва 12.7в напрежение. При запалване става 10в напрежението. Алтврнаторът си зарежда. Показва 14.4волта. Представям си сутринта на колко ще пада напрежението. Зарядното е акутоник. Измерих силата на тока с която зарежда, показва 5. 4 А Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zlatev06 21 #5 Отговорено 2 Декември, 2020 Светването на VSA и ABS се получава заради слаб ток при старта имаше тема в която е коментиран този проблем. И при мен светват от няколко дена като застудя при първото палене сутрин светят около 3-4 секунди и изгасят. Но при мен звуци от стартера няма . А за паленето спрямо сивика к24-та си върти една идея повече при студен старт. А стартера не вярвам да не подлежи на ремонт. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #6 Отговорено 2 Декември, 2020 Абе и мене само като ми застудее ми светват VSA и ABS и верно ли от тая глупост се случват ? Това е много тъпо... Решение на проблема има ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draiman90 35 #7 Отговорено 2 Декември, 2020 @rollin И при мен беше така няколко пъти ходих за калибриране понеже ми набиваше грешка logic failure и не изгасяха сами.Смених акумулатора и се пооправиха нещата,от тогава не са ми светили.Тази година смених и кабелите за масата на мотора към купето и е още по-добре.Но моя стартер е тръгнал към коша за боклук(или към сервиза за рециклиране) понеже бендикса ми понякога задържа,но това е друга тема Питал съм за ремонт казаха ми,че няма проблем можело да се направи.Колко ще е качествено никой не знае.Обикновено частите с които се "ремонтират" стартери и генератори са чисто китайски и е на късмет(особено с тези капризни коли).Капризни откъм алтернативни части имам предвид Нов стартер Denso(не рециклиран) може да се достави на около 350 -/+ 20лв. за няколко дни.Става дума за 2.4 бензин,но мисля че и на 2.0 е същия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #8 Отговорено 2 Декември, 2020 И при мен го има това зимата, мисля си че е от акумулатора, който просто кляка при студен старт. Описаното в темата и аз го правя, чистя клеми, силиконова грес, зареждам и т.н. и пак си светват понякога vsa и abs сутрин при първо палене. Скоро ще сменям съединител и казах да свалят стартера и да го рециклират така и така ще имат лесен достъп до там, а как се сваля отгоре не ми се мисли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #9 Отговорено 2 Декември, 2020 И моята беше така, докато намеря утечката от блутута. След няколко дена в покой, като палех, таблото чак гаснеше и после, след запалването, грейваше като коледна елха. После смених аку-то и откачих модула, но пак зиме, при първо палене, няколко пъти са оставали да светят 2-те иконки. Гася, паля и си угасват. Слаб им е тока в началото и отчитат некоректни данни - нищо черезвичайно, но е неприятно да караш хубава кола, а по таблото нещо да свети и да ти напомня че не си се погрижил за нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 116 #10 Отговорено 2 Декември, 2020 (Редактирано) Мойте и преди 2 години светеха при палене на голям студ, изгасваха за 2 сек. Нито съм зареждал акумулатора, нито имам намерения да го сменям. Не се случва всеки път и трябва да застои и да е бая студено, и не записва никакви грешки, просто им отнема време на датчиците да се калибрират, може би. Тва стържене, което чуваш на студен старт, може да е от VTC actuator, 8миците имат проблеми с него, както и сервизна акция, но не е като да не дефектират и на 7миците, може и да е стартер действително, също има и някъв малък шанс да е верига, но едва ли. Аз лично имам проблем с актуатора, ако дойде време за смяна на верига, ще се сменя, но близо 3 години, при мен, си стърже при палене, след престои и студ и за секунда две изчезва. Самото стържене намаля, ако няколко пъти върна и дам на контакт и след тва запаля, явно трябва помпата да качи масло хубаво, за да не притраква така. Редактирано 2 Декември, 2020 от sashua Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draiman90 35 #11 Отговорено 2 Декември, 2020 @sashua Това изобщо не ми е минавало през главата...сега ме ошашка Бие си точно на бендикс и не всеки път го прави,иначе от към веригата не чувам нищо,нито на топъл нито на студен двигател.Няма никакви шумове,ама съм намислил да я сменям преди да се е чуло.Лошото е,че не мога хем да въртя хем да слушам кое стърже...пък и не го прави всеки път.Тоя актуатор може ли да направи някаква сериозна беля,или просто ще ми светне някоя друга лампа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 116 #12 Отговорено 2 Декември, 2020 (Редактирано) Тва е при мен. 1:1, на студен старт, след престои от поне 6 часа. След проучване, стигнах до извода, че не си заслужава ремонта само по себе си, без да е придружено с пълен комплект вериги, както и, че дори след смяна, минава някво време и пак протракват тия актуатори, щот по никъв начин не са подобрени. Не ме е оставило на пътя и трета година се случва, като нито се увеличава, нито изчезва, масла и филтри не му влият, единственото, което му влияе е, ако няколко пъти върна на контакт, преди да запаля. Редактирано 2 Декември, 2020 от sashua 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове