Jump to content
gamencerista

Високо налягане в изпарителя

Recommended Posts

Здравейте колеги. От няколко дни имам проблем с газов инжекцион на марката Prins. 

При първо палене колата не иска да прехвърли на газ. Издава брутални звуци, ако подам газ започва да мерише на газ и прехвърля на бензин, след това прехвърля сама на газ след някакво време 5-6-7 км. 

Ако я оставя да загреее повече на бензин и прехвърля след това прехвърля почти винаги, но отново слабо се чува въпросното свистене отпред. 

Когато колата загреее няма проблем. 

Гасне си и се пали на газ без проблем. Ако изстине 5-10 отново същото свистене. 

 

Поради редкия газов инжекцион едвам намерих "майстор" който да я прочете.  

На диагностика дава 3.5 бара налягане на изпарителя, при показатели от производителя до 2.2 по спомен. 

Съответно майстора предложи смяна на изпарителя на стойност 700 лв или преправяне и монтиране на друг предполагам турски за около 200 лв. 

 

Интересното е че проблема започна след смяна на антифриз и термостат.  Дори сега не винаги долния маркуч е горещ, през по-голяма част от времето е леко хласък. На място при форсиране на колата се затопля и пуска перката на радиатора. Колата има парно постоянно. 

Възможно ли е да съм омазал нещо и съответно да не съм за смяна на изпарителя. 

 

 

Поздрави 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има въздух вероятно. В редуктора. Обезвъздуши...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато я прехвърля на газ ли да обезвъздуша или само на бензин като е? 

 

Сега карах до магазина и отново угасна при опит за прехвърляне на газ. в гаража проверих маркучите и входящите в изпарителя са топли, а този от горе към рейката е студен. Изпарителя е топъл и няма никакви видими течове или повреди по него. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един добър изпарител и не е турски

 

https://fobosgas.com/product/950/komplekt-reduktor-izparitel-lpg-za-gazov-inzhektsion-romano-ris-hd-s-klapan-8mm.html

Аз съм с такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам причина да го сменяш при положение, че си е работел допреди това. Явно наистина има въздух в системата. В краен случай ремонтен комплект.

На тоя изпарител не може ли да му се настрои налягането, няма ли в центъра шестограм?

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих освободил този студения леко от скобата да поизкара оттам въздух. На бензин ако искаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се. 

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се обезвъздушава парното да е на макс. Макс топло и отворено на макс.

Сигурно е ясно, но все пак да кажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, gamencerista написа:

Поради редкия газов инжекцион едвам намерих "майстор" който да я прочете.  

На диагностика дава 3.5 бара налягане на изпарителя, при показатели от производителя до 2.2 по спомен. 

Като ти е в кавички майстора к'о пра'иш при него.По спомени налягането трябва да е 1,6-1,8 бара.Редуктора не ползва вакум освен ако не е с турбина мотора.В София има газаджии дето са на "Ти" с Принса.Търси!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих само един при когото отидох. Ако не стане утре с обезвъздушаването обмислям да отида до Карлово къде е представителството за марката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво стана? Задавате въпроси, решавате си проблемите и заебавате темата. Тия след вас да се оправят...БГ!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така да повече от 80% от темите.

Но виждам че колегата не е новорегистриран.

Питат ако можем  се помага,и обратно инфо няма. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами проблема си го има. В момента оставят да загрее хубаво на бензин и прехвърлям.

Според мен трябва да се направи регулиране на градусите за зимата, но поне в София не намерих човек със софтуер, който да го извърши.

 

Не оставя ли колата да загрее хубаво, започва да мерише яко на газ. Един авер регулира някакъв болт по изпарителя и горе долу има резултат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.11.2020 г. at 19:53, gamencerista написа:

Намерих само един при когото отидох. Ако не стане утре с обезвъздушаването обмислям да отида до Карлово къде е представителството за марката.

Къде ги търсиш майсторите?За София тези се занимават и с Принс.Колко са кадърни не зная.На този Принс ключа за превключване квадратен ли е или кръгъл?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Квадратно е копчето.

Реално може би имаше въздушен балон и затова правеше проблем в началото, но сега според мен е ниската температура която е зададена.

Накрая ще се принудя да си купя кабел, моя авер може да я погледне и оправи, но не намирам безплатен софтуер в нета.

 

Тези които си посочил не съм ги проверил. Ще гледма да се обадя утре или сряда да погледнат нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, gamencerista написа:

Квадратно е копчето.

За тези с квадратното копче имам кракната версия на софта и схема на кабела.При мен работят на XP и на реален COM порт.Ако имаш интерес пиши на лични.Пари не искам, само една виртуална бира!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Включвам се със сериозен ъпдейт по темата.

Колата беше доста време в гаража, после на боя и най накрая проблема е решен.

Закарих изпарителя за подмяна на мембрани, там обаче се оказа че няма нужда. Имало е доста голямо зацапване около иглата и оттам е ставал проблема. Така ми обясни момчето. Почистил е всичко, без никаква подмяна на нищо и в момента всичко е тип топ.

 

П.с. Заместители на мембрани за Принс в БГ няма. Нямат нищо общо с оригиналните. Само оригиналните стават. Имам един комплект, който мога да подаря на някого за научни цели :D

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малкият дявол. :) Къде ходи, колега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади Газ на Околовръстното преди разклона за Горна баня и Овча купел

  • Харесвам 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...