Jump to content
Sign in to follow this  
gamencerista

Високо налягане в изпарителя

Recommended Posts

Здравейте колеги. От няколко дни имам проблем с газов инжекцион на марката Prins. 

При първо палене колата не иска да прехвърли на газ. Издава брутални звуци, ако подам газ започва да мерише на газ и прехвърля на бензин, след това прехвърля сама на газ след някакво време 5-6-7 км. 

Ако я оставя да загреее повече на бензин и прехвърля след това прехвърля почти винаги, но отново слабо се чува въпросното свистене отпред. 

Когато колата загреее няма проблем. 

Гасне си и се пали на газ без проблем. Ако изстине 5-10 отново същото свистене. 

 

Поради редкия газов инжекцион едвам намерих "майстор" който да я прочете.  

На диагностика дава 3.5 бара налягане на изпарителя, при показатели от производителя до 2.2 по спомен. 

Съответно майстора предложи смяна на изпарителя на стойност 700 лв или преправяне и монтиране на друг предполагам турски за около 200 лв. 

 

Интересното е че проблема започна след смяна на антифриз и термостат.  Дори сега не винаги долния маркуч е горещ, през по-голяма част от времето е леко хласък. На място при форсиране на колата се затопля и пуска перката на радиатора. Колата има парно постоянно. 

Възможно ли е да съм омазал нещо и съответно да не съм за смяна на изпарителя. 

 

 

Поздрави 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има въздух вероятно. В редуктора. Обезвъздуши...

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Когато я прехвърля на газ ли да обезвъздуша или само на бензин като е? 

 

Сега карах до магазина и отново угасна при опит за прехвърляне на газ. в гаража проверих маркучите и входящите в изпарителя са топли, а този от горе към рейката е студен. Изпарителя е топъл и няма никакви видими течове или повреди по него. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не виждам причина да го сменяш при положение, че си е работел допреди това. Явно наистина има въздух в системата. В краен случай ремонтен комплект.

На тоя изпарител не може ли да му се настрои налягането, няма ли в центъра шестограм?

Edited by dindin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз бих освободил този студения леко от скобата да поизкара оттам въздух. На бензин ако искаш.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Разбира се. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Когато се обезвъздушава парното да е на макс. Макс топло и отворено на макс.

Сигурно е ясно, но все пак да кажа.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 5 часа, gamencerista написа:

Поради редкия газов инжекцион едвам намерих "майстор" който да я прочете.  

На диагностика дава 3.5 бара налягане на изпарителя, при показатели от производителя до 2.2 по спомен. 

Като ти е в кавички майстора к'о пра'иш при него.По спомени налягането трябва да е 1,6-1,8 бара.Редуктора не ползва вакум освен ако не е с турбина мотора.В София има газаджии дето са на "Ти" с Принса.Търси!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Намерих само един при когото отидох. Ако не стане утре с обезвъздушаването обмислям да отида до Карлово къде е представителството за марката.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...