Jump to content
Sign in to follow this  
gamencerista

Високо налягане в изпарителя

Recommended Posts

Здравейте колеги. От няколко дни имам проблем с газов инжекцион на марката Prins. 

При първо палене колата не иска да прехвърли на газ. Издава брутални звуци, ако подам газ започва да мерише на газ и прехвърля на бензин, след това прехвърля сама на газ след някакво време 5-6-7 км. 

Ако я оставя да загреее повече на бензин и прехвърля след това прехвърля почти винаги, но отново слабо се чува въпросното свистене отпред. 

Когато колата загреее няма проблем. 

Гасне си и се пали на газ без проблем. Ако изстине 5-10 отново същото свистене. 

 

Поради редкия газов инжекцион едвам намерих "майстор" който да я прочете.  

На диагностика дава 3.5 бара налягане на изпарителя, при показатели от производителя до 2.2 по спомен. 

Съответно майстора предложи смяна на изпарителя на стойност 700 лв или преправяне и монтиране на друг предполагам турски за около 200 лв. 

 

Интересното е че проблема започна след смяна на антифриз и термостат.  Дори сега не винаги долния маркуч е горещ, през по-голяма част от времето е леко хласък. На място при форсиране на колата се затопля и пуска перката на радиатора. Колата има парно постоянно. 

Възможно ли е да съм омазал нещо и съответно да не съм за смяна на изпарителя. 

 

 

Поздрави 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има въздух вероятно. В редуктора. Обезвъздуши...

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Когато я прехвърля на газ ли да обезвъздуша или само на бензин като е? 

 

Сега карах до магазина и отново угасна при опит за прехвърляне на газ. в гаража проверих маркучите и входящите в изпарителя са топли, а този от горе към рейката е студен. Изпарителя е топъл и няма никакви видими течове или повреди по него. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не виждам причина да го сменяш при положение, че си е работел допреди това. Явно наистина има въздух в системата. В краен случай ремонтен комплект.

На тоя изпарител не може ли да му се настрои налягането, няма ли в центъра шестограм?

Edited by dindin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз бих освободил този студения леко от скобата да поизкара оттам въздух. На бензин ако искаш.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Разбира се. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Когато се обезвъздушава парното да е на макс. Макс топло и отворено на макс.

Сигурно е ясно, но все пак да кажа.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 5 часа, gamencerista написа:

Поради редкия газов инжекцион едвам намерих "майстор" който да я прочете.  

На диагностика дава 3.5 бара налягане на изпарителя, при показатели от производителя до 2.2 по спомен. 

Като ти е в кавички майстора к'о пра'иш при него.По спомени налягането трябва да е 1,6-1,8 бара.Редуктора не ползва вакум освен ако не е с турбина мотора.В София има газаджии дето са на "Ти" с Принса.Търси!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Намерих само един при когото отидох. Ако не стане утре с обезвъздушаването обмислям да отида до Карлово къде е представителството за марката.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И какво стана? Задавате въпроси, решавате си проблемите и заебавате темата. Тия след вас да се оправят...БГ!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така да повече от 80% от темите.

Но виждам че колегата не е новорегистриран.

Питат ако можем  се помага,и обратно инфо няма. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами проблема си го има. В момента оставят да загрее хубаво на бензин и прехвърлям.

Според мен трябва да се направи регулиране на градусите за зимата, но поне в София не намерих човек със софтуер, който да го извърши.

 

Не оставя ли колата да загрее хубаво, започва да мерише яко на газ. Един авер регулира някакъв болт по изпарителя и горе долу има резултат.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 21.11.2020 г. at 19:53, gamencerista написа:

Намерих само един при когото отидох. Ако не стане утре с обезвъздушаването обмислям да отида до Карлово къде е представителството за марката.

Къде ги търсиш майсторите?За София тези се занимават и с Принс.Колко са кадърни не зная.На този Принс ключа за превключване квадратен ли е или кръгъл?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Квадратно е копчето.

Реално може би имаше въздушен балон и затова правеше проблем в началото, но сега според мен е ниската температура която е зададена.

Накрая ще се принудя да си купя кабел, моя авер може да я погледне и оправи, но не намирам безплатен софтуер в нета.

 

Тези които си посочил не съм ги проверил. Ще гледма да се обадя утре или сряда да погледнат нещата.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 22 часа, gamencerista написа:

Квадратно е копчето.

За тези с квадратното копче имам кракната версия на софта и схема на кабела.При мен работят на XP и на реален COM порт.Ако имаш интерес пиши на лични.Пари не искам, само една виртуална бира!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Включвам се със сериозен ъпдейт по темата.

Колата беше доста време в гаража, после на боя и най накрая проблема е решен.

Закарих изпарителя за подмяна на мембрани, там обаче се оказа че няма нужда. Имало е доста голямо зацапване около иглата и оттам е ставал проблема. Така ми обясни момчето. Почистил е всичко, без никаква подмяна на нищо и в момента всичко е тип топ.

 

П.с. Заместители на мембрани за Принс в БГ няма. Нямат нищо общо с оригиналните. Само оригиналните стават. Имам един комплект, който мога да подаря на някого за научни цели :D

  • Like 1
  • Upvote 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Малкият дявол. :) Къде ходи, колега?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Влади Газ на Околовръстното преди разклона за Горна баня и Овча купел

  • Like 1
  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...