gamencerista 53 #1 Публикувано 20 Ноември, 2020 Здравейте колеги. От няколко дни имам проблем с газов инжекцион на марката Prins. При първо палене колата не иска да прехвърли на газ. Издава брутални звуци, ако подам газ започва да мерише на газ и прехвърля на бензин, след това прехвърля сама на газ след някакво време 5-6-7 км. Ако я оставя да загреее повече на бензин и прехвърля след това прехвърля почти винаги, но отново слабо се чува въпросното свистене отпред. Когато колата загреее няма проблем. Гасне си и се пали на газ без проблем. Ако изстине 5-10 отново същото свистене. Поради редкия газов инжекцион едвам намерих "майстор" който да я прочете. На диагностика дава 3.5 бара налягане на изпарителя, при показатели от производителя до 2.2 по спомен. Съответно майстора предложи смяна на изпарителя на стойност 700 лв или преправяне и монтиране на друг предполагам турски за около 200 лв. Интересното е че проблема започна след смяна на антифриз и термостат. Дори сега не винаги долния маркуч е горещ, през по-голяма част от времето е леко хласък. На място при форсиране на колата се затопля и пуска перката на радиатора. Колата има парно постоянно. Възможно ли е да съм омазал нещо и съответно да не съм за смяна на изпарителя. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #2 Отговорено 20 Ноември, 2020 Има въздух вероятно. В редуктора. Обезвъздуши... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gamencerista 53 #3 Отговорено 20 Ноември, 2020 Когато я прехвърля на газ ли да обезвъздуша или само на бензин като е? Сега карах до магазина и отново угасна при опит за прехвърляне на газ. в гаража проверих маркучите и входящите в изпарителя са топли, а този от горе към рейката е студен. Изпарителя е топъл и няма никакви видими течове или повреди по него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #4 Отговорено 20 Ноември, 2020 Един добър изпарител и не е турски https://fobosgas.com/product/950/komplekt-reduktor-izparitel-lpg-za-gazov-inzhektsion-romano-ris-hd-s-klapan-8mm.html Аз съм с такъв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #5 Отговорено 20 Ноември, 2020 (Редактирано) Не виждам причина да го сменяш при положение, че си е работел допреди това. Явно наистина има въздух в системата. В краен случай ремонтен комплект. На тоя изпарител не може ли да му се настрои налягането, няма ли в центъра шестограм? Редактирано 20 Ноември, 2020 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #6 Отговорено 20 Ноември, 2020 Аз бих освободил този студения леко от скобата да поизкара оттам въздух. На бензин ако искаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gamencerista 53 #7 Отговорено 20 Ноември, 2020 Докато работи колата нали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #8 Отговорено 20 Ноември, 2020 Разбира се. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #9 Отговорено 20 Ноември, 2020 Когато се обезвъздушава парното да е на макс. Макс топло и отворено на макс. Сигурно е ясно, но все пак да кажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #10 Отговорено 20 Ноември, 2020 Преди 5 часа, gamencerista написа: Поради редкия газов инжекцион едвам намерих "майстор" който да я прочете. На диагностика дава 3.5 бара налягане на изпарителя, при показатели от производителя до 2.2 по спомен. Като ти е в кавички майстора к'о пра'иш при него.По спомени налягането трябва да е 1,6-1,8 бара.Редуктора не ползва вакум освен ако не е с турбина мотора.В София има газаджии дето са на "Ти" с Принса.Търси! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gamencerista 53 #11 Отговорено 21 Ноември, 2020 Намерих само един при когото отидох. Ако не стане утре с обезвъздушаването обмислям да отида до Карлово къде е представителството за марката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #12 Отговорено 9 Декември, 2020 И какво стана? Задавате въпроси, решавате си проблемите и заебавате темата. Тия след вас да се оправят...БГ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #13 Отговорено 10 Декември, 2020 Така да повече от 80% от темите. Но виждам че колегата не е новорегистриран. Питат ако можем се помага,и обратно инфо няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gamencerista 53 #14 Отговорено 21 Декември, 2020 Ами проблема си го има. В момента оставят да загрее хубаво на бензин и прехвърлям. Според мен трябва да се направи регулиране на градусите за зимата, но поне в София не намерих човек със софтуер, който да го извърши. Не оставя ли колата да загрее хубаво, започва да мерише яко на газ. Един авер регулира някакъв болт по изпарителя и горе долу има резултат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #15 Отговорено 21 Декември, 2020 На 21.11.2020 г. at 19:53, gamencerista написа: Намерих само един при когото отидох. Ако не стане утре с обезвъздушаването обмислям да отида до Карлово къде е представителството за марката. Къде ги търсиш майсторите?За София тези се занимават и с Принс.Колко са кадърни не зная.На този Принс ключа за превключване квадратен ли е или кръгъл? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gamencerista 53 #16 Отговорено 21 Декември, 2020 Квадратно е копчето. Реално може би имаше въздушен балон и затова правеше проблем в началото, но сега според мен е ниската температура която е зададена. Накрая ще се принудя да си купя кабел, моя авер може да я погледне и оправи, но не намирам безплатен софтуер в нета. Тези които си посочил не съм ги проверил. Ще гледма да се обадя утре или сряда да погледнат нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #17 Отговорено 22 Декември, 2020 Преди 22 часа, gamencerista написа: Квадратно е копчето. За тези с квадратното копче имам кракната версия на софта и схема на кабела.При мен работят на XP и на реален COM порт.Ако имаш интерес пиши на лични.Пари не искам, само една виртуална бира! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gamencerista 53 #18 Отговорено 6 Август, 2021 Включвам се със сериозен ъпдейт по темата. Колата беше доста време в гаража, после на боя и най накрая проблема е решен. Закарих изпарителя за подмяна на мембрани, там обаче се оказа че няма нужда. Имало е доста голямо зацапване около иглата и оттам е ставал проблема. Така ми обясни момчето. Почистил е всичко, без никаква подмяна на нищо и в момента всичко е тип топ. П.с. Заместители на мембрани за Принс в БГ няма. Нямат нищо общо с оригиналните. Само оригиналните стават. Имам един комплект, който мога да подаря на някого за научни цели 1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #19 Отговорено 11 Август, 2021 Малкият дявол. Къде ходи, колега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gamencerista 53 #20 Отговорено 12 Август, 2021 Влади Газ на Околовръстното преди разклона за Горна баня и Овча купел 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове