Jump to content
Etsp

голяма консумация - акумулатор

Recommended Posts

Здравейте.

 

Става въпрос за: Honda CR-V 3rd gen. 2007 2.2 i-CTDi N22A2

 

Акумулаторът ми падна след 2 дена престой. Проверих за "утечка" и се оказа, че имам огромна консулация от 0.53A.

(проверих я както е описано из много форуму и т.н.)

 

След като проверих се оказа, че идава от бушон №16, който по ръководството на колата с буквален превод отговаря за "задна предавка" (на прикачената снимка - №16)

След махането му консулацията пада.  Също след махането му огасна и мултимедията (оригинална навигация) и си помислих, че е от там тъй като преди седмица я бях сменял отново с оригинална, но след пълното разкачане на мултимедията и изчакване, консумацията си остава.

 

Проверих и вътрешните и вътрешните бушони и само на един о тях имаше показания в mV. (Бушонът беше за халогенни), но не е от там проблемът.

Махнах и крушката на осветлението в багажното - консумацията, не пада.

 

(Махах и бушонът за навигацията, интериорните светлини, халогенните от секцията за бушони в купето, но консумацията не пада.

 

Акумулаторът е на 10 месеца, изправен е, системата зарежда нормално.

 

Моля, за някакви съвети, идеи.

122101367_387584028921884_1631273726910471596_n.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bluetooth  модула болка при всички май виновника за консумацията,махаш го.

Да помогнат тези които са го превили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, CARPERA написа:

Bluetooth  модула болка при всички май виновника за консумацията,махаш го.

Да помогнат тези които са го превили.

 

Този HFT модул, не се ли захранва от бушон №34 (схемата на снимката)?

Като разкача бушон №34, консумацията остава.

 

Като гледам май се намира от дясно на скоростния лост. Ще пробвам да сваля страничната кора от дясно на лоста, за да му разкача буксата.

122038009_407173250277218_4209475767590744826_n.jpg

 

Разкачих този HTF (Bluetooth) модул, но консумацията си остава.

 

Нали това е буксата за откачането му?

121822259_259759412130922_559502116306898066_n.jpg

Редактирано от Etsp1111

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всички четящи тази тема: НЕ Е това буксата. Тази е към модулът за управление на вентилацията. Като се спре, не може да задейства обдухрането и т.н.

 

Правилната букса е тази:

122092651_1823047981177643_9060861980351055491_n.jpg121822259_259759412130922_559502116306898066_n.jpg

 

След разкачането ѝ, проблемът е решен. Консумацията падна до 0,01А.

Проблемът идва от неизправен HTF модул (Bluetooth).

Преди 7 часа, CARPERA написа:

Bluetooth  модула болка при всички май виновника за консумацията,махаш го.

Да помогнат тези които са го превили.

Благодаря! Точно от това е.

Редактирано от dindin
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние благодарим за снимките,адмирации справил ди се отлично.

Сега зареди  акумулатора и си готов за зимата. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро се "борихме" с този модул от новозакупената CRV3 на един приятел. При него модула беше изключен, а искахме да възстановим Bluetooth. Първо не можеше да се свърже с телефона, след като нагря процесора на специална машина за VGA корпус свързването се получи консумацията е 270mA, като извади ключа на колата пада на50mA, но щом отвори вратата, заработва отново и 270мА е още около 40 Мин. За повишена консумация някъде пишеха, че след като сменили електролитните кондензатори нещата се оправили!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
12 hours ago, emonai said:

Скоро се "борихме" с този модул от новозакупената CRV3 на един приятел. При него модула беше изключен, а искахме да възстановим Bluetooth. Първо не можеше да се свърже с телефона, след като нагря процесора на специална машина за VGA корпус свързването се получи консумацията е 270mA, като извади ключа на колата пада на50mA, но щом отвори вратата, заработва отново и 270мА е още около 40 Мин. За повишена консумация някъде пишеха, че след като сменили електролитните кондензатори нещата се оправили!?

 

Като връщам събитията назад и при мен беше така. Първоначално не успях да се свържа след, което не му обърнах внимание, докато не ми падна акумулатора.
При мен също променяше стоностите, но през повечето време задържаше голямата 0,53А.

Сега нямам намерение да го използвам и го изключх директно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Реших проблема с Блутут модула по начина описан от колегата Хахо /Благодаря сърдечно!/. Консумацията падна до 0,01А. Модула си работи коректно за сега!

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се сваля кората за да се достигне буксата за изключването на този блутут модул?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кората се намира от дясната страна на скоростният лост (долу в краката на пасажера).

 

Сваля се номер 1 от снимката като се отвие с кръстата отвертка в средата и се издърпа.

Номер 2 се издърпва.

После захващаш от горна страна, където е свободно и издърпваш кората. Излиза лесно.

 

Буксата ще я видиш в гораната част към скоростният лост. Бялата букса от снимките по-горе.

 

20201023_075810.jpg

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като му дръпнем буксата на този модул следва ли колата да "реве" за него чрез грешки, надписи, лампи, удивителни, гонгове, есета и тнт?

Предполагам в сервизното меню на ОЕМ медията ще се види че няма връзка с него, но въпроса ми е дали ще си го търси по някакъв дразнещ за потребителя начин?

Още нещо в тоя ред на мисли - ако не бъркам към тоя модул кабела идва от медията, тоест получава захранването си чрез нея. Скоро свалях една такава и май си беше отделен кабел за него. Предполагам дали ще откачиш кабела от модула или от медията ефекта ще е същия?

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен лично не изписва никаква грешка и не свети лампа! Първоначално го бях изключил от буксата, след което го възстанових по описания от Хахо начин/чрез реле/! За другата част ва въпроса- въобще не съм гледал от къде взима захранване, но по пътя на логиката си прав!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.10.2020 г. at 15:16, Etsp написа:

 

Този HFT модул, не се ли захранва от бушон №34 (схемата на снимката)?

Като разкача бушон №34, консумацията остава.

 

Като гледам май се намира от дясно на скоростния лост. Ще пробвам да сваля страничната кора от дясно на лоста, за да му разкача буксата.

122038009_407173250277218_4209475767590744826_n.jpg

 

Разкачих този HTF (Bluetooth) модул, но консумацията си остава.

 

Нали това е буксата за откачането му?

121822259_259759412130922_559502116306898066_n.jpg

Модула на блутута го разкачи и си решаваш проблема колега :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

Става въпрос за: Honda CR-V 3rd gen. 2007 2.2 i-CTDi N22A2

И аз имах този проблем с HFT модула и го бях описал в една от темите за проблема с губенето на ток и изтощаване на акумулатора.

Сега споделям още една причина за това,а именно: Проблема беше в ключалката на задната, 5-та  врата.Там има два куплонга /бял и черен/.Доколкото разбрах с белия се отключва и заключва,но не мога да разбера за какво е черния. Проблема беше в черния.Консумацията ми беше 0,78А ,като го изключих падна на необходимите 0,01А и нямаше никакви проблеми.

Някой може ли да сподели за какво е черния куплонг?

Ето и снимка.

IMG_20221101_161457.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, моето канадско ЦРВ 3та генерация няма бутони за телефон на волана. Блутуут има на допълнително монтирана от мен навигация. Има ли вариант колата да го няма фабрично този блутуут, дето трябва да се пипне?

Аз също имам проблем с акумулатора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@tougherty

Първо се увери че  имаш утечка ако знаеш че има каква е,опиши твоя проблем с акумулатора.

Може да си заминава твоя акумулатор.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте Колеги, но нормално ли е при заспал автомобил консумацията да е 0,050А или трябва да е 0,010А ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...