Etsp 24 #1 Публикувано 18 Октомври, 2020 Здравейте. Става въпрос за: Honda CR-V 3rd gen. 2007 2.2 i-CTDi N22A2 Акумулаторът ми падна след 2 дена престой. Проверих за "утечка" и се оказа, че имам огромна консулация от 0.53A. (проверих я както е описано из много форуму и т.н.) След като проверих се оказа, че идава от бушон №16, който по ръководството на колата с буквален превод отговаря за "задна предавка" (на прикачената снимка - №16) След махането му консулацията пада. Също след махането му огасна и мултимедията (оригинална навигация) и си помислих, че е от там тъй като преди седмица я бях сменял отново с оригинална, но след пълното разкачане на мултимедията и изчакване, консумацията си остава. Проверих и вътрешните и вътрешните бушони и само на един о тях имаше показания в mV. (Бушонът беше за халогенни), но не е от там проблемът. Махнах и крушката на осветлението в багажното - консумацията, не пада. (Махах и бушонът за навигацията, интериорните светлини, халогенните от секцията за бушони в купето, но консумацията не пада. Акумулаторът е на 10 месеца, изправен е, системата зарежда нормално. Моля, за някакви съвети, идеи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #2 Отговорено 18 Октомври, 2020 Bluetooth модула болка при всички май виновника за консумацията,махаш го. Да помогнат тези които са го превили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etsp 24 #3 Отговорено 18 Октомври, 2020 (Редактирано) Преди 7 часа, CARPERA написа: Bluetooth модула болка при всички май виновника за консумацията,махаш го. Да помогнат тези които са го превили. Този HFT модул, не се ли захранва от бушон №34 (схемата на снимката)? Като разкача бушон №34, консумацията остава. Като гледам май се намира от дясно на скоростния лост. Ще пробвам да сваля страничната кора от дясно на лоста, за да му разкача буксата. Разкачих този HTF (Bluetooth) модул, но консумацията си остава. Нали това е буксата за откачането му? Редактирано 18 Октомври, 2020 от Etsp1111 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etsp 24 #4 Отговорено 18 Октомври, 2020 (Редактирано) За всички четящи тази тема: НЕ Е това буксата. Тази е към модулът за управление на вентилацията. Като се спре, не може да задейства обдухрането и т.н. Правилната букса е тази: След разкачането ѝ, проблемът е решен. Консумацията падна до 0,01А. Проблемът идва от неизправен HTF модул (Bluetooth). Преди 7 часа, CARPERA написа: Bluetooth модула болка при всички май виновника за консумацията,махаш го. Да помогнат тези които са го превили. Благодаря! Точно от това е. Редактирано 18 Октомври, 2020 от dindin 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #5 Отговорено 18 Октомври, 2020 Ние благодарим за снимките,адмирации справил ди се отлично. Сега зареди акумулатора и си готов за зимата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emonai 49 #6 Отговорено 18 Октомври, 2020 Скоро се "борихме" с този модул от новозакупената CRV3 на един приятел. При него модула беше изключен, а искахме да възстановим Bluetooth. Първо не можеше да се свърже с телефона, след като нагря процесора на специална машина за VGA корпус свързването се получи консумацията е 270mA, като извади ключа на колата пада на50mA, но щом отвори вратата, заработва отново и 270мА е още около 40 Мин. За повишена консумация някъде пишеха, че след като сменили електролитните кондензатори нещата се оправили!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etsp 24 #7 Отговорено 19 Октомври, 2020 12 hours ago, emonai said: Скоро се "борихме" с този модул от новозакупената CRV3 на един приятел. При него модула беше изключен, а искахме да възстановим Bluetooth. Първо не можеше да се свърже с телефона, след като нагря процесора на специална машина за VGA корпус свързването се получи консумацията е 270mA, като извади ключа на колата пада на50mA, но щом отвори вратата, заработва отново и 270мА е още около 40 Мин. За повишена консумация някъде пишеха, че след като сменили електролитните кондензатори нещата се оправили!? Като връщам събитията назад и при мен беше така. Първоначално не успях да се свържа след, което не му обърнах внимание, докато не ми падна акумулатора. При мен също променяше стоностите, но през повечето време задържаше голямата 0,53А. Сега нямам намерение да го използвам и го изключх директно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xaxo 87 #8 Отговорено 19 Октомври, 2020 Те го те - https://r.tapatalk.com/shareLink?url=https://forums.hondabg.com/topic/98141-how-to-%D0%BE%D1%82%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%8F%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D1%83%D1%82%D0%B5%D1%87%D0%BA%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B0-%D0%BE%D1%82-hft-%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB%D0%B0/&share_tid=98141&share_fid=90658&share_type=t 2 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shopa 59 #9 Отговорено 19 Октомври, 2020 Здравейте! Реших проблема с Блутут модула по начина описан от колегата Хахо /Благодаря сърдечно!/. Консумацията падна до 0,01А. Модула си работи коректно за сега! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pp1349 8 #10 Отговорено 22 Октомври, 2020 Как се сваля кората за да се достигне буксата за изключването на този блутут модул? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Etsp 24 #11 Отговорено 23 Октомври, 2020 Кората се намира от дясната страна на скоростният лост (долу в краката на пасажера). Сваля се номер 1 от снимката като се отвие с кръстата отвертка в средата и се издърпа. Номер 2 се издърпва. После захващаш от горна страна, където е свободно и издърпваш кората. Излиза лесно. Буксата ще я видиш в гораната част към скоростният лост. Бялата букса от снимките по-горе. 2 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #12 Отговорено 26 Май, 2022 Като му дръпнем буксата на този модул следва ли колата да "реве" за него чрез грешки, надписи, лампи, удивителни, гонгове, есета и тнт?Предполагам в сервизното меню на ОЕМ медията ще се види че няма връзка с него, но въпроса ми е дали ще си го търси по някакъв дразнещ за потребителя начин?Още нещо в тоя ред на мисли - ако не бъркам към тоя модул кабела идва от медията, тоест получава захранването си чрез нея. Скоро свалях една такава и май си беше отделен кабел за него. Предполагам дали ще откачиш кабела от модула или от медията ефекта ще е същия? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shopa 59 #13 Отговорено 27 Май, 2022 При мен лично не изписва никаква грешка и не свети лампа! Първоначално го бях изключил от буксата, след което го възстанових по описания от Хахо начин/чрез реле/! За другата част ва въпроса- въобще не съм гледал от къде взима захранване, но по пътя на логиката си прав! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krusevgen 9 #14 Отговорено 13 Юни, 2022 На 18.10.2020 г. at 15:16, Etsp написа: Този HFT модул, не се ли захранва от бушон №34 (схемата на снимката)? Като разкача бушон №34, консумацията остава. Като гледам май се намира от дясно на скоростния лост. Ще пробвам да сваля страничната кора от дясно на лоста, за да му разкача буксата. Разкачих този HTF (Bluetooth) модул, но консумацията си остава. Нали това е буксата за откачането му? Модула на блутута го разкачи и си решаваш проблема колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STAN57 2 #15 Отговорено 2 Ноември, 2022 Здравейте колеги. Става въпрос за: Honda CR-V 3rd gen. 2007 2.2 i-CTDi N22A2 И аз имах този проблем с HFT модула и го бях описал в една от темите за проблема с губенето на ток и изтощаване на акумулатора. Сега споделям още една причина за това,а именно: Проблема беше в ключалката на задната, 5-та врата.Там има два куплонга /бял и черен/.Доколкото разбрах с белия се отключва и заключва,но не мога да разбера за какво е черния. Проблема беше в черния.Консумацията ми беше 0,78А ,като го изключих падна на необходимите 0,01А и нямаше никакви проблеми. Някой може ли да сподели за какво е черния куплонг? Ето и снимка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tougherty 11 #16 Отговорено 27 Ноември, 2022 Здравейте, моето канадско ЦРВ 3та генерация няма бутони за телефон на волана. Блутуут има на допълнително монтирана от мен навигация. Има ли вариант колата да го няма фабрично този блутуут, дето трябва да се пипне? Аз също имам проблем с акумулатора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #17 Отговорено 27 Ноември, 2022 @tougherty Първо се увери че имаш утечка ако знаеш че има каква е,опиши твоя проблем с акумулатора. Може да си заминава твоя акумулатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STAN57 2 #18 Отговорено 12 Декември, 2022 Извинявайте Колеги, но нормално ли е при заспал автомобил консумацията да е 0,050А или трябва да е 0,010А ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове