Jump to content
Sign in to follow this  
Bobkata

теч на масло

Recommended Posts

Един глупав въпрос ако ми позволите. Какво е това триъгълното на снимката и как може от там да се излива 1 литър масло на 1000км. Какво мога да направя по въпроса? Благодаря Ви.     https://drive.google.com/file/d/1-m4ZmcbXFSBxPh3nqIabog-KVH3RnvRS/view?usp=drivesdk 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1литър на 1000км и продължаваш да караш. 

Сигурен  ли си че е само от там.

Този литър ти се губи като гледаш по щеката,или като спреш е локва под теб.

Писъл си излива доста трябва да е омацан двигателя. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Омацан е доста особено по скоростната кутия и назад от този капак. Измервам на 1000 км. по щека слиза на минимум и доливам литър. това един път го измерих така сега на 500км доливам половинка и не я оставям без масло. Видимо само от там тече. Вчера гледах с огледалце направо балончета надува от там :DЗа съжаление не намирам тая гарнотура в България явно ще я поръчвам от линка. 

Edited by Bobkata

Share this post


Link to post
Share on other sites

П. С. няма локва само това което се оттича от кората. Като съм паркирал маслото не го пипа. Не пуши отзад. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Май май може да не е само от теча, ами да си гори. Това, за да изтича цял литър за 1000км, трябва доста да тече.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако обърнахте внимание, това е: "PACKING, OIL PASS COVER". Тоест уплътнение на капачката, на маслените пътища, ако мога така да перефразирам.

От там ще тече само, когато работи маслената помпа и създаде налягане в маслената система. Точно както го е описал Bobkata.

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

16021615858955524506826445171905.jpg

  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, Pavel_Pavlov написа:

Май май може да не е само от теча, ами да си гори. Това, за да изтича цял литър за 1000км, трябва доста да тече.

Със сигурнпст гори малко все пак е кола от 99 г. но докато не пуши не ме притеснява толкова. Едно е да доливам 300-400 на смяна друго е 1л. на 1000 км :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, fenabg написа:

16021615858955524506826445171905.jpg

имате го налично ли? Аз намерих и другата тема, след като вече знам камво е това и щях да ви пиша довечера за наличности

Edited by Bobkata

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, Bobkata написа:

Със сигурнпст гори малко все пак е кола от 99 г. но докато не пуши не ме притеснява толкова. Едно е да доливам 300-400 на смяна друго е 1л. на 1000 км :)

Това, че не пуши, не значи нищо. Вероятно гори и затова разхода е литър.

Катализатора не е махнат, нали?

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще е цяло чудо да не гори :) италианка на 20 години. Катализатора не е махнат. 

Edited by Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чудо, не чудо, мойта е италианка на 21 години и не гори!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, смених въпросното уплътнение обърсах старото масло по двигателя и покарах малко. За сега от към скоростната кутия е сухо. Има по една капка от двете страни на картера но ще го следя и ще видим. Благодаря на всички които се отзоваха. 

Edited by Bobkata
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може ли оттам да има теч на антифриз под колата след като се спре загряла и капва малко надолу под картера,но не ми прилича на масло?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега задай по-точно въпроса си ,и опиши твоя проблем.

Share this post


Link to post
Share on other sites

При топъл двигател след спиране има леко капене на антифриз под колата, което изчезва като изстине мотора. Първоначално помислих че е масло, но като го пипна е антифриз. Мисля, че се стича от блока около колектора някъде.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колата има ли газ.

Преди време и аз имах този проблем  когато сменях термостата и регулирах клапаните. 

Майстора не беше стегнал една скоба,мисле беше за газовата маркуч.

От блока трудно да протече антифриз,виж някое съединение,дали е мокро и не капе.

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма газ, скоро и аз и правих пълно обслужване- термостат, антифриз, клапани и т.н. ама ми направи впечатление, че като я взимах антифриза беше на дъното на разширителния, явно си е имало теч...пак добре че не го гори :) Ще оглеждаме съединения и радиатор, нз защо капе точно под картера или по кората се стича там. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Прегледай всички съединения и скоби на работещ двигател.Имаш предполагам недобре затегната скоба и като дигне налягането почва да капе.Може да е и зацепено в близост до скобата.

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minutes ago, tison said:

Няма газ, скоро и аз и правих пълно обслужване- термостат, антифриз, клапани и т.н. ама ми направи впечатление, че като я взимах антифриза беше на дъното на разширителния, явно си е имало теч...пак добре че не го гори :) Ще оглеждаме съединения и радиатор, нз защо капе точно под картера или по кората се стича там. 

Стича се от там ,някое съединение  не  е затегнато както трябва.Хубаво да ги притегнеш наново.

Или майстора кото  ти е обслужил колата ще го направи много по-бързо.

Както каза колегата като направи налягане  и протича от там.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблемът се оказа от износена алуминиевата тръбичка на която стои термостата и капе като надуе от маркуча. Майсторът каза че ще провери дали може се сменя тази тръбичка ако не с друга скоба ще се опита да затегне маркуча, който видимо е здрав.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Износена  или разядена,с какъв антифриз  караш.

Износване от какво .?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами нз от какво, може да е корозирала нещо каза ми че има като дупчица на тръбичката...сега сложих зелен антифриз, май и преди това беше такъв. Майстора е сложил втора скоба като е изместил оригиналната ама гледам че където е била старата скоба и е леко протрито и оттам излиза балонче... нз дали ще стане да овия термолента нещо или ще трябва се сменя целия маркуч в един момент, а за въпросната тръбичка нямам идея как да се ремонтира

Share this post


Link to post
Share on other sites

Маркуча ли е скъсан или какво.

Подменете го.

Една снимка ще реши много въпроси.

Оригиналния  син антифриз много често се бърка.

post-3845-0-94791000-1477264370_thumb.thumb.jpg.9c97c16228fc03c96d89e02f7e4d787d.jpg.416274bad48c08b78306f48eefa491cc.jpg

post-3845-0-47147400-1477264386_thumb.thumb.jpg.5554a27564d1c2f46f94ed6cf43ad12b.jpg.30877888dbfc1c3758f3d00134798b51.jpg

post-3845-0-47147400-1477264386_thumb.thumb.jpg.5554a27564d1c2f46f94ed6cf43ad12b.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Трябва да се има предвид, че Хонда имат и зелен антифриз, който обаче не произвеждат от поне десетина години, доколкото ми е ясно. Което обаче не пречи в Бултрако да го продават, тъй като преди две години точно такъв си купих от тях и налях.

 

Но не мисля, че колегата говори за този „зелен антифриз“.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има зелен антифриз, който е по спецификацията на Honda - 08CLAG010S0, без силикати и амини. Например на Ravenol: https://www.ravenol.de/en/product-range/frost-protection-and-winter-chemistry-1/ravenol-hjc-concentrate-protect-fl22/

Същата спецификация има и посоченият по-горе от CARPERA. От coxmotorparts.com - https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-type-2-coolant-1-litre-pre-mixed/

 

На друга спецификация на Honda - OL999-9011 без амини и фосфати, но със силикати и органични добавки (ОАТ). На него пък отговаря американският антифриз ot ato24. Както и Ravenol HTC - https://www.ato24.de/en/ravenol-htc-protect-mb-325-0-concentrate.html

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Където са двете скоби ми е теча и още си капе като я спра, дали ще се оправи със смяна на маркуча само или трябва и на вътрешното тяло?IMG_20201212_111453.thumb.jpg.2e52ec8536d43a89c6083cea2178839a.jpg

IMG_20201212_111608.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...