Jump to content
Bobkata

теч на масло

Recommended Posts

Един глупав въпрос ако ми позволите. Какво е това триъгълното на снимката и как може от там да се излива 1 литър масло на 1000км. Какво мога да направя по въпроса? Благодаря Ви.     https://drive.google.com/file/d/1-m4ZmcbXFSBxPh3nqIabog-KVH3RnvRS/view?usp=drivesdk 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени му гарнитурката (уплътнението).

OEM # 12812-PEL-003

image.thumb.png.44fd8a92ff59169450a65078dd18fecd.png

https://honda-europe.epc-data.com/hr-v/1999_5mt/19409/engine/E__1000/?p=7&fromMap=1

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1литър на 1000км и продължаваш да караш. 

Сигурен  ли си че е само от там.

Този литър ти се губи като гледаш по щеката,или като спреш е локва под теб.

Писъл си излива доста трябва да е омацан двигателя. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Омацан е доста особено по скоростната кутия и назад от този капак. Измервам на 1000 км. по щека слиза на минимум и доливам литър. това един път го измерих така сега на 500км доливам половинка и не я оставям без масло. Видимо само от там тече. Вчера гледах с огледалце направо балончета надува от там :DЗа съжаление не намирам тая гарнотура в България явно ще я поръчвам от линка. 

Редактирано от Bobkata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П. С. няма локва само това което се оттича от кората. Като съм паркирал маслото не го пипа. Не пуши отзад. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май май може да не е само от теча, ами да си гори. Това, за да изтича цял литър за 1000км, трябва доста да тече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако обърнахте внимание, това е: "PACKING, OIL PASS COVER". Тоест уплътнение на капачката, на маслените пътища, ако мога така да перефразирам.

От там ще тече само, когато работи маслената помпа и създаде налягане в маслената система. Точно както го е описал Bobkata.

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16021615858955524506826445171905.jpg

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Pavel_Pavlov написа:

Май май може да не е само от теча, ами да си гори. Това, за да изтича цял литър за 1000км, трябва доста да тече.

Със сигурнпст гори малко все пак е кола от 99 г. но докато не пуши не ме притеснява толкова. Едно е да доливам 300-400 на смяна друго е 1л. на 1000 км :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, fenabg написа:

16021615858955524506826445171905.jpg

имате го налично ли? Аз намерих и другата тема, след като вече знам камво е това и щях да ви пиша довечера за наличности

Редактирано от Bobkata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Bobkata написа:

Със сигурнпст гори малко все пак е кола от 99 г. но докато не пуши не ме притеснява толкова. Едно е да доливам 300-400 на смяна друго е 1л. на 1000 км :)

Това, че не пуши, не значи нищо. Вероятно гори и затова разхода е литър.

Катализатора не е махнат, нали?

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще е цяло чудо да не гори :) италианка на 20 години. Катализатора не е махнат. 

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудо, не чудо, мойта е италианка на 21 години и не гори!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, смених въпросното уплътнение обърсах старото масло по двигателя и покарах малко. За сега от към скоростната кутия е сухо. Има по една капка от двете страни на картера но ще го следя и ще видим. Благодаря на всички които се отзоваха. 

Редактирано от Bobkata
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли оттам да има теч на антифриз под колата след като се спре загряла и капва малко надолу под картера,но не ми прилича на масло?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега задай по-точно въпроса си ,и опиши твоя проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При топъл двигател след спиране има леко капене на антифриз под колата, което изчезва като изстине мотора. Първоначално помислих че е масло, но като го пипна е антифриз. Мисля, че се стича от блока около колектора някъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата има ли газ.

Преди време и аз имах този проблем  когато сменях термостата и регулирах клапаните. 

Майстора не беше стегнал една скоба,мисле беше за газовата маркуч.

От блока трудно да протече антифриз,виж някое съединение,дали е мокро и не капе.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма газ, скоро и аз и правих пълно обслужване- термостат, антифриз, клапани и т.н. ама ми направи впечатление, че като я взимах антифриза беше на дъното на разширителния, явно си е имало теч...пак добре че не го гори :) Ще оглеждаме съединения и радиатор, нз защо капе точно под картера или по кората се стича там. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай всички съединения и скоби на работещ двигател.Имаш предполагам недобре затегната скоба и като дигне налягането почва да капе.Може да е и зацепено в близост до скобата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
54 minutes ago, tison said:

Няма газ, скоро и аз и правих пълно обслужване- термостат, антифриз, клапани и т.н. ама ми направи впечатление, че като я взимах антифриза беше на дъното на разширителния, явно си е имало теч...пак добре че не го гори :) Ще оглеждаме съединения и радиатор, нз защо капе точно под картера или по кората се стича там. 

Стича се от там ,някое съединение  не  е затегнато както трябва.Хубаво да ги притегнеш наново.

Или майстора кото  ти е обслужил колата ще го направи много по-бързо.

Както каза колегата като направи налягане  и протича от там.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът се оказа от износена алуминиевата тръбичка на която стои термостата и капе като надуе от маркуча. Майсторът каза че ще провери дали може се сменя тази тръбичка ако не с друга скоба ще се опита да затегне маркуча, който видимо е здрав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Износена  или разядена,с какъв антифриз  караш.

Износване от какво .?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нз от какво, може да е корозирала нещо каза ми че има като дупчица на тръбичката...сега сложих зелен антифриз, май и преди това беше такъв. Майстора е сложил втора скоба като е изместил оригиналната ама гледам че където е била старата скоба и е леко протрито и оттам излиза балонче... нз дали ще стане да овия термолента нещо или ще трябва се сменя целия маркуч в един момент, а за въпросната тръбичка нямам идея как да се ремонтира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркуча ли е скъсан или какво.

Подменете го.

Една снимка ще реши много въпроси.

Оригиналния  син антифриз много често се бърка.

post-3845-0-94791000-1477264370_thumb.thumb.jpg.9c97c16228fc03c96d89e02f7e4d787d.jpg.416274bad48c08b78306f48eefa491cc.jpg

post-3845-0-47147400-1477264386_thumb.thumb.jpg.5554a27564d1c2f46f94ed6cf43ad12b.jpg.30877888dbfc1c3758f3d00134798b51.jpg

post-3845-0-47147400-1477264386_thumb.thumb.jpg.5554a27564d1c2f46f94ed6cf43ad12b.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се има предвид, че Хонда имат и зелен антифриз, който обаче не произвеждат от поне десетина години, доколкото ми е ясно. Което обаче не пречи в Бултрако да го продават, тъй като преди две години точно такъв си купих от тях и налях.

 

Но не мисля, че колегата говори за този „зелен антифриз“.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има зелен антифриз, който е по спецификацията на Honda - 08CLAG010S0, без силикати и амини. Например на Ravenol: https://www.ravenol.de/en/product-range/frost-protection-and-winter-chemistry-1/ravenol-hjc-concentrate-protect-fl22/

Същата спецификация има и посоченият по-горе от CARPERA. От coxmotorparts.com - https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-type-2-coolant-1-litre-pre-mixed/

 

На друга спецификация на Honda - OL999-9011 без амини и фосфати, но със силикати и органични добавки (ОАТ). На него пък отговаря американският антифриз ot ato24. Както и Ravenol HTC - https://www.ato24.de/en/ravenol-htc-protect-mb-325-0-concentrate.html

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Където са двете скоби ми е теча и още си капе като я спра, дали ще се оправи със смяна на маркуча само или трябва и на вътрешното тяло?IMG_20201212_111453.thumb.jpg.2e52ec8536d43a89c6083cea2178839a.jpg

IMG_20201212_111608.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...