Bobkata 2 #1 Публикувано 7 Октомври, 2020 Един глупав въпрос ако ми позволите. Какво е това триъгълното на снимката и как може от там да се излива 1 литър масло на 1000км. Какво мога да направя по въпроса? Благодаря Ви. https://drive.google.com/file/d/1-m4ZmcbXFSBxPh3nqIabog-KVH3RnvRS/view?usp=drivesdk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #2 Отговорено 8 Октомври, 2020 Смени му гарнитурката (уплътнението). OEM # 12812-PEL-003 https://honda-europe.epc-data.com/hr-v/1999_5mt/19409/engine/E__1000/?p=7&fromMap=1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #3 Отговорено 8 Октомври, 2020 1литър на 1000км и продължаваш да караш. Сигурен ли си че е само от там. Този литър ти се губи като гледаш по щеката,или като спреш е локва под теб. Писъл си излива доста трябва да е омацан двигателя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bobkata 2 #4 Отговорено 8 Октомври, 2020 (Редактирано) Омацан е доста особено по скоростната кутия и назад от този капак. Измервам на 1000 км. по щека слиза на минимум и доливам литър. това един път го измерих така сега на 500км доливам половинка и не я оставям без масло. Видимо само от там тече. Вчера гледах с огледалце направо балончета надува от там За съжаление не намирам тая гарнотура в България явно ще я поръчвам от линка. Редактирано 8 Октомври, 2020 от Bobkata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bobkata 2 #5 Отговорено 8 Октомври, 2020 П. С. няма локва само това което се оттича от кората. Като съм паркирал маслото не го пипа. Не пуши отзад. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #6 Отговорено 8 Октомври, 2020 Май май може да не е само от теча, ами да си гори. Това, за да изтича цял литър за 1000км, трябва доста да тече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #7 Отговорено 8 Октомври, 2020 Ако обърнахте внимание, това е: "PACKING, OIL PASS COVER". Тоест уплътнение на капачката, на маслените пътища, ако мога така да перефразирам. От там ще тече само, когато работи маслената помпа и създаде налягане в маслената система. Точно както го е описал Bobkata. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 8 Октомври, 2020 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bobkata 2 #9 Отговорено 8 Октомври, 2020 Преди 1 час, Pavel_Pavlov написа: Май май може да не е само от теча, ами да си гори. Това, за да изтича цял литър за 1000км, трябва доста да тече. Със сигурнпст гори малко все пак е кола от 99 г. но докато не пуши не ме притеснява толкова. Едно е да доливам 300-400 на смяна друго е 1л. на 1000 км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bobkata 2 #10 Отговорено 8 Октомври, 2020 (Редактирано) Преди 1 час, fenabg написа: имате го налично ли? Аз намерих и другата тема, след като вече знам камво е това и щях да ви пиша довечера за наличности Редактирано 8 Октомври, 2020 от Bobkata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #11 Отговорено 8 Октомври, 2020 Преди 2 часа, Bobkata написа: Със сигурнпст гори малко все пак е кола от 99 г. но докато не пуши не ме притеснява толкова. Едно е да доливам 300-400 на смяна друго е 1л. на 1000 км Това, че не пуши, не значи нищо. Вероятно гори и затова разхода е литър. Катализатора не е махнат, нали? 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bobkata 2 #12 Отговорено 8 Октомври, 2020 (Редактирано) Ще е цяло чудо да не гори италианка на 20 години. Катализатора не е махнат. Редактирано 8 Октомври, 2020 от Pavel_Pavlov Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #13 Отговорено 8 Октомври, 2020 Чудо, не чудо, мойта е италианка на 21 години и не гори! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bobkata 2 #14 Отговорено 12 Октомври, 2020 (Редактирано) Здравейте, смених въпросното уплътнение обърсах старото масло по двигателя и покарах малко. За сега от към скоростната кутия е сухо. Има по една капка от двете страни на картера но ще го следя и ще видим. Благодаря на всички които се отзоваха. Редактирано 12 Октомври, 2020 от Bobkata 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tison 2 #15 Отговорено 9 Декември, 2020 Може ли оттам да има теч на антифриз под колата след като се спре загряла и капва малко надолу под картера,но не ми прилича на масло? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #16 Отговорено 9 Декември, 2020 Колега задай по-точно въпроса си ,и опиши твоя проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tison 2 #17 Отговорено 10 Декември, 2020 При топъл двигател след спиране има леко капене на антифриз под колата, което изчезва като изстине мотора. Първоначално помислих че е масло, но като го пипна е антифриз. Мисля, че се стича от блока около колектора някъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #18 Отговорено 10 Декември, 2020 (Редактирано) Колата има ли газ. Преди време и аз имах този проблем когато сменях термостата и регулирах клапаните. Майстора не беше стегнал една скоба,мисле беше за газовата маркуч. От блока трудно да протече антифриз,виж някое съединение,дали е мокро и не капе. Редактирано 10 Декември, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tison 2 #19 Отговорено 10 Декември, 2020 Няма газ, скоро и аз и правих пълно обслужване- термостат, антифриз, клапани и т.н. ама ми направи впечатление, че като я взимах антифриза беше на дъното на разширителния, явно си е имало теч...пак добре че не го гори Ще оглеждаме съединения и радиатор, нз защо капе точно под картера или по кората се стича там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony® 100 #20 Отговорено 10 Декември, 2020 Прегледай всички съединения и скоби на работещ двигател.Имаш предполагам недобре затегната скоба и като дигне налягането почва да капе.Може да е и зацепено в близост до скобата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #21 Отговорено 10 Декември, 2020 54 minutes ago, tison said: Няма газ, скоро и аз и правих пълно обслужване- термостат, антифриз, клапани и т.н. ама ми направи впечатление, че като я взимах антифриза беше на дъното на разширителния, явно си е имало теч...пак добре че не го гори Ще оглеждаме съединения и радиатор, нз защо капе точно под картера или по кората се стича там. Стича се от там ,някое съединение не е затегнато както трябва.Хубаво да ги притегнеш наново. Или майстора кото ти е обслужил колата ще го направи много по-бързо. Както каза колегата като направи налягане и протича от там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tison 2 #22 Отговорено 10 Декември, 2020 Проблемът се оказа от износена алуминиевата тръбичка на която стои термостата и капе като надуе от маркуча. Майсторът каза че ще провери дали може се сменя тази тръбичка ако не с друга скоба ще се опита да затегне маркуча, който видимо е здрав. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #23 Отговорено 11 Декември, 2020 Износена или разядена,с какъв антифриз караш. Износване от какво .? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tison 2 #24 Отговорено 11 Декември, 2020 Ами нз от какво, може да е корозирала нещо каза ми че има като дупчица на тръбичката...сега сложих зелен антифриз, май и преди това беше такъв. Майстора е сложил втора скоба като е изместил оригиналната ама гледам че където е била старата скоба и е леко протрито и оттам излиза балонче... нз дали ще стане да овия термолента нещо или ще трябва се сменя целия маркуч в един момент, а за въпросната тръбичка нямам идея как да се ремонтира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1542 #25 Отговорено 11 Декември, 2020 Маркуча ли е скъсан или какво. Подменете го. Една снимка ще реши много въпроси. Оригиналния син антифриз много често се бърка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #26 Отговорено 11 Декември, 2020 Трябва да се има предвид, че Хонда имат и зелен антифриз, който обаче не произвеждат от поне десетина години, доколкото ми е ясно. Което обаче не пречи в Бултрако да го продават, тъй като преди две години точно такъв си купих от тях и налях. Но не мисля, че колегата говори за този „зелен антифриз“. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #27 Отговорено 11 Декември, 2020 Има зелен антифриз, който е по спецификацията на Honda - 08CLAG010S0, без силикати и амини. Например на Ravenol: https://www.ravenol.de/en/product-range/frost-protection-and-winter-chemistry-1/ravenol-hjc-concentrate-protect-fl22/ Същата спецификация има и посоченият по-горе от CARPERA. От coxmotorparts.com - https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-type-2-coolant-1-litre-pre-mixed/ На друга спецификация на Honda - OL999-9011 без амини и фосфати, но със силикати и органични добавки (ОАТ). На него пък отговаря американският антифриз ot ato24. Както и Ravenol HTC - https://www.ato24.de/en/ravenol-htc-protect-mb-325-0-concentrate.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tison 2 #28 Отговорено 12 Декември, 2020 Където са двете скоби ми е теча и още си капе като я спра, дали ще се оправи със смяна на маркуча само или трябва и на вътрешното тяло? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове