VilioJDM 13 #1 Публикувано 4 Октомври, 2020 (Редактирано) Здравейте колеги Обмислям покупка на следваща Хонда и то да е Акорд 7-ма 2.4 по принцип търся фейслифта но и преди него ако има хубава също става ... Тъй като искам да е със шибедаха(люка,панорамен покрив......) ,навигацията и там другите гъзарийки ,а само Executive варианта ги има тези неща имали някаква съществена разлика между двата модела .... изчетох интернета едни казват витека на Type S-а бил някъв по друг .... други казват само липове дето има други пък окачването било различно и веднага биват контрирани че не е така ... В свободното си време чета и темата тук всичко за акорд 7-ма и ми хареса че на фейса навигацията все още действа Казват хвърляш лип кит на Executive варианта пружини и става Топ ... Та рекох да видя какво мислите и вие ... Редактирано 4 Октомври, 2020 от VilioJDM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #2 Отговорено 5 Октомври, 2020 Така е, основната разлика е във външния вид и окачването. Type S също е с по-ниско окачване и малко по-лек (дали заради по-малкото екстри, или са направили целенасочен опит за олекотяване не знам). Според мен, ако искаш екстсри, вземи си Executive защото при желание можеш да смениш визията и пружините. На Type S не можеш да сложиш шибедах, ако това ти е важно. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VilioJDM 13 #3 Отговорено 5 Октомври, 2020 (Редактирано) Според мен по добрия вариант е Executive със пакета и пружини но исках да проверя какво мислите и вие Редактирано 5 Октомври, 2020 от Pavel_Pavlov Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VilioJDM 13 #4 Отговорено 27 Ноември, 2020 Здравейте колеги все още се ослушвам оглеждам за акорд ... Въпроса ми е може ли да се намерят Type S липове или това си е цяла броня .... струва ми се че има разлика в бронята отдолу на Type S facelift и Executive facelift ... за преди фейса също ме интересува ... а и друго заслужава ли си да я търся с навигация при положение че е ммм не адекватна да кажем ... много трудно намирам Type S липове ... не е като на Civic EK Баси .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #5 Отговорено 27 Ноември, 2020 Относно навигацията бих се изказал само. Моделите без навигация според мен са по-практични (не е нужно например да включваш екрана и да цъкаш по него за да спреш компресора на климатика или промениш силата/посоката на въздуха). Но пък има някакво преимущество от гледна точка на външния вид: големият + малкият екран изглеждат по-добре според мен – ако това е някакъв фактор. Ако навигацията е фейсова, можеш да закачиш камера към екрана, което си е може би основният плюс. От друга страна, ако мислиш че има вероятност да инсталираш афтърмаркет мултимедия, освен излишна, навигацията става и недостатък защото ще трябва да сменяш и панелът на въздуховодите с малкия екран. Причината е, че повечето (или поне всички, за които аз съм чувал) афтърмаркет мултимедии са направени да пасват на таблото с обикновено радио и оставят малка дупка, ако панелът над тях е от нави. Затова той обикновено се сменя с такъв без малкия екран. Плюс това че малкият екран вече не функционира след новата мултимедия. За това последното не съм сигурен, че е винаги вярно – може да има модели, за които не съм чувал и му запазват функционалността. Аз си го харесвам иначе малкия екран Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VilioJDM 13 #6 Отговорено 27 Ноември, 2020 Точно че изглежда яко голямо я екран със малкия отгоре ... изглежда по готино цялото табло ... за афтърмаркет нави незнам... ако ме издразни че няма нови карти нещо може би ще сменя да, но не ми харесва как стои не изглежда някак оригинално нещо за Type S пакета липове ли са или брони .... мисля че са липове но мн трудно се намират нещо .... най-вече я търсим да я с шибедах За мен тва си е топа ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iliyanK20 8 #7 Отговорено 27 Ноември, 2020 (Редактирано) Липове са, трудно се намират, а когато се намерят са си цифра. Липовете от преди фейса не пасват на фейсова броня. Редактирано 27 Ноември, 2020 от iliyanK20 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #8 Отговорено 27 Ноември, 2020 (Редактирано) Тайп ес добавките заводски не се монтират на екзекютив. За екзекючив има друг тип добавки които са като аксесоари и се добавят при желание на клиента. Това важи както за колите 03-05, така и за 06-08. Тайп ес пакет за преди фейс е около 500лв втора ръка(за седан) за комби е почти невъзможно. Тайп ес пакет за фейс е около 700лв (за седан без решетката с емблемата) За пакетите които се монтират на екзекютив цените са подобни. Редактирано 27 Ноември, 2020 от Mad`Head 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iliyanK20 8 #9 Отговорено 27 Ноември, 2020 Стана ми интересно. За пръв път чувам, че има друг тип пакет за екзекютив фейслифт, може ли снимки? Иначе аз досега не съм попадал на цял пакет за фейслифт. За липа на предната броня ми искаха 350. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VilioJDM 13 #10 Отговорено 27 Ноември, 2020 За фейса намерих точно 1 обява целия пакет за 1400лв без доставката за преди фейса трудно има нови за по 250-400 лв задния лип еднакъв ли е преди и след фейслифта Абе мноооооого трудно се намира тоя пакет решетки има 300-400 лв май комай ще намаля малко критериите на търсене ... май ще е без шибедах ами със пакет ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iliyanK20 8 #11 Отговорено 28 Ноември, 2020 Има разлика в задната броня преди и след фейса, затова не мисля, че липът е аднакъв. Сивата е фейс, синята е преди фейса. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VilioJDM 13 #12 Отговорено 29 Ноември, 2020 Реших да ползвам същата тема защото гледам че повечето Executive са автомати ... (поне тука в Германия) Вариант ли е да се вземе автомат и да се сложи ръчна кутия ? К24 си говорим ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #13 Отговорено 29 Ноември, 2020 Мисля, че е доста по-добра идея да си дадеш повече време за търсене и да намериш оборудването, което искаш. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draiman90 35 #14 Отговорено 29 Ноември, 2020 Преди 1 час, Pavel_Pavlov написа: да си дадеш повече време за търсене и да намериш оборудването, което искаш. Това е най-мъдрия съвет,стига да не остарее модела на колата докато намери "точната" Със колите втора употреба,поне според мен трябва да се направят компромиси...каквато искаме има на магазина(цвят,мотор оборудване и т.н.) Лично мое мнение Аз търсих почти година,исках да е 2.4 автомат,комби без навигация.Намерих 2.4 ръчка,седан с всички екстри вкл. навигация По-важно е колата да е "хубава" отколкото червена,поне за мен. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VilioJDM 13 #15 Отговорено 29 Ноември, 2020 (Редактирано) Аз си чакам но съм се зарибил до така степен че ... а за леко засилване или каквото ще да е да си чета темата по отгоре Първи стъпки в тунинга на К24 ? да не задавам глупави въпроси да си чета там ? Редактирано 29 Ноември, 2020 от VilioJDM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #16 Отговорено 29 Ноември, 2020 Тунинг на на атмосферен двигател е скъпо и немного благодарно начинание. Най-малкото трябва да имаш реалистични очаквания, за което прочети онази тема. А и да избегнем офф-топика все пак. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6125 #17 Отговорено 1 Декември, 2020 На 29.11.2020 г. at 16:01, VilioJDM написа: Реших да ползвам същата тема защото гледам че повечето Executive са автомати ... (поне тука в Германия) Вариант ли е да се вземе автомат и да се сложи ръчна кутия ? К24 си говорим ... Това ще е доста по-скъпо за трансплантация, отколкото да намериш К24 с ръчна кутия, но Акорда принципно не е "бегачка". Ако искаш "да бега", не го утежнявай още с липове и спойлери. Ако стоков не ти е достатъчен, не се мъчи - преориентирай се към друг модел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VilioJDM 13 #18 Отговорено 2 Декември, 2020 Мисля че акордчето със липовете и джантичка, много леко снижаване(мразя ниски коли) си е топ и на 220 коня след рефлаш си е направо sleeper sedan F8BCD878-4061-4021-AD7F-12EDD1175650.webp A140CB8F-D10A-44DC-AA17-875882DBA37D.webp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #19 Отговорено 2 Декември, 2020 Прочети повечко. 220 коня с рефлаш само е абсурдно. За толкова трябва доста хиляди да налееш в колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #20 Отговорено 8 Декември, 2020 (Редактирано) 213кс постигнати след: рефлаш, изпускателен колектор, премахнат катализатор, K&N панелен филтър, лек маховик, леки ролки, к20 маслена помпа, премахната резонаторна кутия и вероятно още някои неща които пропущам, че това беше преди няколко години. пп... червената графика се гледа. Редактирано 8 Декември, 2020 от rollin 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PetioHonda 108 #21 Отговорено 8 Декември, 2020 Да се изкажа и аз по темата, понеже също търся това, което никъде не се намира, а именно Екзекютив + тайп С визия. Колега, от 2 години гледам всички обяви, къде просто от интерес, къде с по-сериозни намерения, но такова нещо не е излизало! Следя швейцарски сайтове, немски, полски и дори в Румъния гледам обявите. Аз конкретно търся черен, всички екстри, седан 2.4 + ръчка, тайп с и фейслифт. Имаше само една обява за един бургаски седан, беше точно това, но автомат, което да кажем може да се преглътне, цената и беше 14.000лв.(преди година може би). Качи се да покараш, да се повозиш прецени колко пари си склонен да дадеш лично ти за този автомобил, защото въпреки здравината за мен цените са доста завишени, за това което предлага като екстри и комфорт, а и е модел 2003 все пак. Намирай си фейс екзекютив и лека полека си реди добавките, вярвам че ще е излезе по-евтино. Запазен салон ти е 600-700, навигация също знам цени от 700 за такава от фейс или 400-500 за приличен китаец, шибедаха не можеш да го сложиш, премиум аудиото не знам колко струва, но и там пари. А външния пакет, колегата по-горе те е ориентирал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VilioJDM 13 #22 Отговорено 19 Декември, 2020 (Редактирано) Да ползвам същата тема ... мога да ги прежаля този ти шибедах и подгрее на седалките ... Type S пакети излизат из ибей за по 1000-1500/600лв сега се чудя имали някакво значение дали ще е преди или след фейслифта като години имам впредвид (брони,фарове тва се нарежда и е въпрос на вкус...) Мисълта ми е като година нещо законово облекчен ау някви такива ... реално си вървят все едни и същи пари дали ще е фейс или не.... има една Тъмно сива фейс Type S която ми допада ... но незнам сега дали да коментираме обяви тук 🤷🏻♂️ Редактирано 19 Декември, 2020 от VilioJDM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SvetlinMarkov 12 #23 Отговорено 19 Декември, 2020 Относно законовите облекчения, ако колата е 2005та година, или преди това (pre-face) попада в по-ниската ставка за автомобили от 16 до 20 години. Ако е фейслифт е в категория 11-15 годинишни автомобили. Разликата е около 60-70лв в данъка (pre-face е с по-нисък данък в момента). Помисли си внимателно дали си заслужава да дадеш 10-11к+ за автомобил и ще правиш компромис с липсващи екстри. Да сядаш на ледена кожена седалка зимата без подгрев няма да е най-приятното изживяване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #24 Отговорено 19 Декември, 2020 Ако даваш над 10хил лв за автомобил, не мисля, че ще те бърка толкова едни 60лв годишно повече, които ще ги дадеш няколко пъти докато колата остарее и мине в другата група. Та данъчни облекчения не гледай, всичко друго е по-важно. Ако е кожена седалката, ще има подгрев. Ако няма подгрев, ще е полукожа и няма да ти студка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VilioJDM 13 #25 Отговорено 20 Декември, 2020 Полу коженият ми допада повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове