Jump to content
VilioJDM

Type S vs Executive 2.4

Recommended Posts

Здравейте колеги 

Обмислям покупка на следваща Хонда и то да е Акорд 7-ма 2.4 по принцип търся фейслифта но и преди него ако има хубава също става ... 

Тъй като искам да е със шибедаха(люка,панорамен покрив......) ,навигацията и там другите гъзарийки ,а само Executive варианта ги има тези неща имали някаква съществена разлика между двата модела ....

изчетох интернета едни казват витека на Type S-а бил някъв по друг .... други казват само липове дето има

други пък окачването било различно и веднага биват контрирани че не е така ... В свободното си време чета и темата тук всичко за акорд 7-ма и ми хареса че на фейса навигацията все още действа ;) 

Казват хвърляш лип кит на Executive варианта пружини и става Топ ...

Та рекох да видя какво мислите и вие ... 

 

Редактирано от VilioJDM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, основната разлика е във външния вид и окачването. Type S също е с по-ниско окачване и малко по-лек (дали заради по-малкото екстри, или са направили целенасочен опит за олекотяване не знам).

 

Според мен, ако искаш екстсри, вземи си Executive защото при желание можеш да смениш визията и пружините. На Type S не можеш да сложиш шибедах, ако това ти е важно.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен по добрия вариант е Executive със пакета и пружини ;) но исках да проверя какво мислите и вие :) 

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги все още се ослушвам оглеждам за акорд ...

Въпроса ми е може ли да се намерят Type S липове или това си е цяла броня .... струва ми се че има разлика в бронята отдолу на Type S facelift и Executive facelift ... за преди фейса също ме интересува ... 

а и друго заслужава ли си да я търся с навигация при положение че е ммм не адекватна да кажем ...

много трудно намирам Type S липове ... не е като на Civic EK Баси .... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно навигацията бих се изказал само. Моделите без навигация според мен са по-практични (не е нужно например да включваш екрана и да цъкаш по него за да спреш компресора на климатика или промениш силата/посоката на въздуха). Но пък има някакво преимущество от гледна точка на външния вид: големият + малкият екран изглеждат по-добре според мен – ако това е някакъв фактор. Ако навигацията е фейсова, можеш да закачиш камера към екрана, което си е може би основният плюс. От друга страна, ако мислиш че има вероятност да инсталираш афтърмаркет мултимедия, освен излишна, навигацията става и недостатък защото ще трябва да сменяш и панелът на въздуховодите с малкия екран. Причината е, че повечето (или поне всички, за които аз съм чувал) афтърмаркет мултимедии са направени да пасват на таблото с обикновено радио и оставят малка дупка, ако панелът над тях е от нави. Затова той обикновено се сменя с такъв без малкия екран. Плюс това че малкият екран вече не функционира след новата мултимедия. За това последното не съм сигурен, че е винаги вярно – може да има модели, за които не съм чувал и му запазват функционалността. Аз си го харесвам иначе малкия екран :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно че изглежда яко голямо я екран със малкия отгоре ... изглежда по готино цялото табло ...

за афтърмаркет нави незнам... ако ме издразни че няма нови карти нещо може би ще сменя да, но не ми харесва как стои не изглежда някак оригинално ;) 

нещо за Type S пакета :/ липове ли са или брони .... мисля че са липове но мн трудно се намират нещо .... 

най-вече я търсим да я с шибедах !!! За мен тва си е топа ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Липове са, трудно се намират, а когато се намерят са си цифра. Липовете от преди фейса не пасват на фейсова броня.

Редактирано от iliyanK20
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тайп ес добавките заводски не се монтират на екзекютив. За екзекючив има друг тип добавки които са като аксесоари и се добавят при желание на клиента.

Това важи както за колите 03-05, така и за 06-08.

Тайп ес пакет за преди фейс е около 500лв втора ръка(за седан) за комби е почти невъзможно.

Тайп ес пакет за фейс е около 700лв (за седан без решетката с емблемата)

За пакетите които се монтират на екзекютив цените са подобни.

Редактирано от Mad`Head
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стана ми интересно. За пръв път чувам, че има друг тип пакет за екзекютив фейслифт, може ли снимки? Иначе аз досега не съм попадал на цял пакет за фейслифт. За липа на предната броня ми искаха 350.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За фейса намерих точно 1 обява целия пакет за 1400лв без доставката

за преди фейса трудно има нови за по 250-400 лв 

задния лип еднакъв ли е преди и след фейслифта

Абе мноооооого трудно се намира тоя пакет решетки има 300-400 лв 

 

май комай ще намаля малко критериите на търсене ... май ще е без шибедах ами със пакет ... :/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има разлика в задната броня преди и след фейса, затова не мисля, че  липът е аднакъв.

image.thumb.png.1a6fcf7c189be96ffd360ea2ea20802b.pngimage.thumb.png.56836ce506abc86f64c49cb45dbb01ba.png

Сивата е фейс, синята е преди фейса.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да ползвам същата тема защото гледам че повечето Executive са автомати ... (поне тука в Германия)

Вариант ли е да се вземе автомат и да се сложи ръчна кутия ? К24 си говорим ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че е доста по-добра идея да си дадеш повече време за търсене и да намериш оборудването, което искаш.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Pavel_Pavlov написа:

да си дадеш повече време за търсене и да намериш оборудването, което искаш.

Това е най-мъдрия съвет,стига да не остарее модела на колата докато намери "точната" :D 

Със колите втора употреба,поне според мен трябва да се направят компромиси...каквато искаме има на магазина(цвят,мотор оборудване и т.н.)

Лично мое мнение :) Аз търсих почти година,исках да е 2.4 автомат,комби без навигация.Намерих 2.4 ръчка,седан с всички екстри вкл. навигация :D

По-важно е колата да е "хубава" отколкото червена,поне за мен.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си чакам 

но съм се зарибил до така степен че ...

а за леко засилване или каквото ще да е да си чета темата по отгоре 

Първи стъпки в тунинга на К24 ? 
да не задавам глупави въпроси да си чета там ? ;) :) 

Редактирано от VilioJDM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тунинг на на атмосферен двигател е скъпо и немного благодарно начинание. Най-малкото трябва да имаш реалистични очаквания, за което прочети онази тема. А и да избегнем офф-топика все пак.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.11.2020 г. at 16:01, VilioJDM написа:

Реших да ползвам същата тема защото гледам че повечето Executive са автомати ... (поне тука в Германия)

Вариант ли е да се вземе автомат и да се сложи ръчна кутия ? К24 си говорим ...

Това ще е доста по-скъпо за трансплантация, отколкото да намериш К24 с ръчна кутия, но Акорда принципно не е "бегачка". Ако искаш "да бега", не го утежнявай още с липове и спойлери.

Ако стоков не ти е достатъчен, не се мъчи - преориентирай се към друг модел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че акордчето със липовете и джантичка, много леко снижаване(мразя ниски коли) 

си е топ ;) и на 220 коня след рефлаш си е направо sleeper sedan ;) 

F8BCD878-4061-4021-AD7F-12EDD1175650.webp A140CB8F-D10A-44DC-AA17-875882DBA37D.webp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети повечко. 220 коня с рефлаш само е абсурдно. За толкова трябва доста хиляди да налееш в колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

213кс постигнати след: рефлаш, изпускателен колектор, премахнат катализатор, K&N панелен филтър, лек маховик, леки ролки, к20 маслена помпа, премахната резонаторна кутия и вероятно още някои неща които пропущам, че това беше преди няколко години.
20200201_143026.thumb.jpg.07790bf8e03180f9170575eefc67e2fe.jpg

пп... червената графика се гледа.

Редактирано от rollin
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се изкажа и аз по темата, понеже също търся това, което никъде не се намира, а именно Екзекютив + тайп С визия. 
Колега, от 2 години гледам всички обяви, къде просто от интерес, къде с по-сериозни намерения, но такова нещо не е излизало! Следя швейцарски сайтове, немски, полски и дори в Румъния гледам обявите. Аз конкретно търся черен, всички екстри, седан 2.4 + ръчка, тайп с и фейслифт. Имаше само една обява за един бургаски седан, беше точно това, но автомат, което да кажем може да се преглътне, цената и беше 14.000лв.(преди година може би). 

Качи се да покараш, да се повозиш прецени колко пари си склонен да дадеш лично ти за този автомобил, защото въпреки здравината за мен цените са доста завишени, за това което предлага като екстри и комфорт, а и е модел 2003 все пак. 

Намирай си фейс екзекютив и лека полека си реди добавките, вярвам че ще е излезе по-евтино. Запазен салон ти е 600-700, навигация също знам цени от 700 за такава от фейс или 400-500 за приличен китаец, шибедаха не можеш да го сложиш, премиум аудиото не знам колко струва, но и там пари. А външния пакет, колегата по-горе те е ориентирал. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ползвам същата тема ...

мога да ги прежаля този ти шибедах и подгрее на седалките ... ;) 

Type S пакети излизат из ибей за по 1000-1500/600лв 

 

сега се чудя имали някакво значение дали ще е преди или след фейслифта като години имам впредвид (брони,фарове тва се нарежда и е въпрос на вкус...) 

Мисълта ми е като година нещо законово облекчен ау някви такива ... реално си вървят все едни и същи пари дали ще е фейс или не.... има една Тъмно сива фейс Type S която ми допада ... но незнам сега дали да

коментираме обяви тук 🤷🏻‍♂️

Редактирано от VilioJDM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно законовите облекчения, ако колата е 2005та година, или преди това (pre-face) попада в по-ниската ставка за автомобили от 16 до 20 години. Ако е фейслифт е в категория 11-15 годинишни автомобили. Разликата е около 60-70лв в данъка (pre-face е с по-нисък данък в момента).

Помисли си внимателно дали си заслужава да дадеш 10-11к+ за автомобил и ще правиш компромис с липсващи екстри. Да сядаш на ледена кожена седалка зимата без подгрев няма да е най-приятното изживяване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако даваш над 10хил лв за автомобил, не мисля, че ще те бърка толкова едни 60лв годишно повече, които ще ги дадеш няколко пъти докато колата остарее и мине в другата група. Та данъчни облекчения не гледай, всичко друго е по-важно.

 

Ако е кожена седалката, ще има подгрев. Ако няма подгрев, ще е полукожа и няма да ти студка :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полу коженият ми допада повече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...