mkg91 0 #1 Публикувано 30 Август, 2020 Здравейте собственик съм на Honda HRv 2000 г. 124 hp. 4x4,след монтаж на газове ми излязоха тези грешки и по точно не когато колата е в движение, а когато стартирам двигателя . След диагностика и изчистването на тези две грешки мога да изкарам и 200 километра освен ако не изключа и стартирам отново двигателя. Четох из форума че може да се залъже ламбда сонда с емулатор за нея , за около 20 лв . Та дали е възможно с малко познания да си монтирам такова нещо и на коя сонда по точно 1 или 2 . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #2 Отговорено 30 Август, 2020 Бедна смес? Защо ще лъжеш сондите като проблема е в настройката на газта? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mkg91 0 #3 Отговорено 30 Август, 2020 Като цяло газаджията ми каза че ако толкова много ме дразни Чека можел да сложи OBD simulator да го върже към компютъра и да чисти постоянно грешките . А като цяло до сега трима газаджии съм сменил и тримата изчистват грешкитвще карат колата настройват и ми казват че е това нямало да ми прави повече проблеми и след 40-50 км пак ми светва . Ако ме посъветвате как сам да си го настроя и да нямам проблеми повече ще бъда много благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #4 Отговорено 30 Август, 2020 Намери газаджия, който да ти настрой системата, за да нямаш и други ядове освен чек лампи. Грешката ти казва, че сместа не ти е в ред. Решението е да оправиш проблема, а не да маскираш грешката. Явно и тримата газаджии, при които си бил, толкова си могат или просто така работят за по-лесно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emulsia 58 #5 Отговорено 30 Август, 2020 Имал съм същия проблем,свети чека...на диагностика отчита бедна смес не помним кодовете....след настройки при газаджията проблема се реши със настройки.....бедната смес не е добре за мотора! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mkg91 0 #6 Отговорено 30 Август, 2020 Дайте ми газаджия във Варна който ще оправи този проблем . Благодаря предварително!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mkg91 0 #7 Отговорено 31 Август, 2020 Още нещо разбрах за газовото си че няма ОБД емулатор който да се връзва към бензиновия компютър и това можело да изчисти Чека ?!?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #8 Отговорено 31 Август, 2020 Не ти трябва нещо да изчисти чека. Чекът е там с причина – казва ти, че колата не работи както трябва. Оправи си проблема, недей просто да чистиш грешки. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #9 Отговорено 31 Август, 2020 Преди 15 часа, mkg91 написа: Дайте ми газаджия във Варна който ще оправи този проблем . Благодаря предварително!!! Ако ти се пътува - на 2 часа път от тебе в Русе има човек, който разбира и от HR-V и от газови. Като чистиш грешката лекуваш симптома, не проблема. Изчисти я веднъж и си покарай на бензин да видиш. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #10 Отговорено 31 Август, 2020 Какво газово е монтирано. Ето тук в Варна пътя за Каменар НикГаз е фирмата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
seiko 14 #11 Отговорено 1 Септември, 2020 Колеги, възползвам се от темата на колегата, за да споделя и аз нещо, което доста ме озадачи. Колата я взех на 17-ти миналия месец от горублянските автоборси. След като се оправих с транзити и всичко останало, тръгнах да се прибирам и след около 5-6 км ми светна чека. Спрях, изгасих колата, пак я запалих. Чека угасна и тръгнах, но след 5-6 км пак същото. Колата си върви нормално със светнат и без светнат чек. Не можах да установя разлика. Прибрах се нормално, но тази тенденция продължи да се проявява - след палене и тръгване, на 5-тия, до 7-мия км чека е светнал. Сега в петък я газифицирах и навъртях около 100 км. За моя изненада чека вече на свети на бензин, не свети и на газ (крушката не е изгоряла и на контакт си светва). Говорих с човека, който монтира уредбата и го питах, дали не са слагали някаква залъгалка, с цел да не свети чека, но той беше категоричен, че нищо такова няма поставено на колата. Познаваме се много отдавна с него, карам Нисан Примера Р10 2.0 eGT с газов инжекцион, пак поставян от него и никога не съм имал проблеми. Имам го за отговорен човек и не допускам, че ме лъже. Коментирах с познати този въпрос и някои от тях споделят мнение, че от дългото стоене на автоборсата, вероятно някоя от ламбда сондите, било от окисляване, ръжда или някакво замърсяване, да е започнала да подава грешен сигнал до компютъра и той да отчита грешка. Впоследствие, в процеса на каране, въпросната ламбда сонда да се е изчистила и да е заработила нормално. Какво е вашето мнение по този въпрос? Причината, да се допитам до вас е, че възнамерявах, да направя диагностика на колата и да разбера, коя е неработещата ламбда сонда, за да я заменя. В случая има ли смисъл, сега да правя диагностика, при положение, че чека вече не свети? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #12 Отговорено 1 Септември, 2020 Не си спомненал какви грешки е записвал компютъра? Или са същите като на автора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
seiko 14 #13 Отговорено 1 Септември, 2020 (Редактирано) Там е работата, че не съм правил сериозна диагностика, а възнамерявах да направя, заради светването на чека. Направих самодиагностика с кламер на двупиновата букса и отчете 5 дълги и пет къси примигвания - 55 на лампичката на чека, но идея си нямам, дали това означава нещо и какво е. Освен това лампичката на ABS-а отчете 6 дълги и 1 късо примигване - 61. Редактирано 1 Септември, 2020 от Pavel_Pavlov Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #14 Отговорено 1 Септември, 2020 Не съм ползвал кламер за диагностика и не съм се интересувал как се разчитат тези премигвания. Блуутуут обд устройствата са по 15лв от олх, няма смисъл от кламери. Щом не знаеш каква ти е грешката, по-скоро не си за тази тема. Направи нова най-добре и питай. Ако колата работи добре и имаш доверие в компетентността на газаджията ти, според мен я карай така докато не се появи грешка. И моля, прочети правилата – предходно мнение не се цитира. Можеш да цитираш част от него, ако искаш да отговориш на нещо конкретно. Или да споменеш човека с @-символа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
seiko 14 #15 Отговорено 1 Септември, 2020 Извинявам се за грешката, ще се постарая, да не я повтарям. Пробвахме с такова блуутуут усхтройство, но по някаква причина не се получи връзката и не успяхме да установим грешката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mkg91 0 #16 Отговорено 1 Септември, 2020 (Редактирано) Днес ми направиха реголаж на клапаните ,та след тази интервенция излязоха 3 и 4 ти цилиндър липсва горене и Чека пресветва постоянно една от грешките е P1399. Майстора ми каза да сменя палец да пробвам ако не след това бобина ,свещите ми са Бош ,мисля за NGK 1565 (ако може мнения за тези )с които да ги заменя. Редактирано 1 Септември, 2020 от mkg91 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #17 Отговорено 1 Септември, 2020 (Редактирано) Махай го тоя Баш,то вече нищо не правят както трябва. Ето тук да видиш какви ти трябват,само японски търси https://www.ngkpartfinder.co.uk/catalogues/cars/search/spark-plugs/HONDA/ това са твоите свещи Quote мисля за NGK 1565 на светлинни години от Бош са. Редактирано 1 Септември, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #18 Отговорено 2 Септември, 2020 Преди 19 часа, Pavel_Pavlov написа: Не съм ползвал кламер за диагностика и не съм се интересувал как се разчитат тези премигвания. Блуутуут обд устройствата са по 15лв от олх, няма смисъл от кламери. Щом не знаеш каква ти е грешката, по-скоро не си за тази тема. Направи нова най-добре и питай. Ако колата работи добре и имаш доверие в компетентността на газаджията ти, според мен я карай така докато не се появи грешка. И моля, прочети правилата – предходно мнение не се цитира. Можеш да цитираш част от него, ако искаш да отговориш на нещо конкретно. Или да споменеш човека с @-символа. Някои HR-V-та нямат 16 пинова букса, а само 2 и 3 пинови. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове