Jump to content
Sign in to follow this  
mkg91

Грешки P0171 P0170 след монтаж на газово

Recommended Posts

Здравейте собственик съм на Honda HRv 2000 г. 124 hp. 4x4,след монтаж на газове ми излязоха тези грешки и по точно не когато колата е в движение, а когато стартирам двигателя . След диагностика и изчистването на тези две грешки мога да изкарам и 200 километра освен ако не изключа и стартирам отново двигателя. Четох из форума че може да се залъже ламбда сонда с емулатор за нея , за около 20 лв . Та дали е възможно с малко познания да си монтирам такова нещо и на коя сонда по точно 1 или 2 .

Screenshot_20200830-112217.png

Screenshot_20200829-213258.png

Screenshot_20200829-213122.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бедна смес? Защо ще лъжеш сондите като проблема е в настройката на газта? 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като цяло газаджията ми каза че ако толкова много ме дразни Чека можел да сложи OBD simulator да го върже към компютъра и да чисти постоянно грешките . А като цяло до сега трима газаджии съм сменил и тримата изчистват грешкитвще карат колата настройват и ми казват че е това нямало да ми прави повече проблеми и след 40-50 км пак ми светва . Ако ме посъветвате как сам да си го настроя и да нямам проблеми повече ще бъда много благодарен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Намери газаджия, който да ти настрой системата, за да нямаш и други ядове освен чек лампи. Грешката ти казва, че сместа не ти е в ред. Решението е да оправиш проблема, а не да маскираш грешката. Явно и тримата газаджии, при които си бил, толкова си могат или просто така работят за по-лесно.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имал съм същия проблем,свети чека...на диагностика отчита бедна смес не помним кодовете....след настройки при газаджията проблема се реши със настройки.....бедната смес не е добре за мотора!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дайте ми газаджия във Варна който ще оправи този проблем . Благодаря предварително!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Още нещо разбрах за газовото си че няма ОБД емулатор който да се връзва към бензиновия компютър и това можело да изчисти Чека ?!?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не ти трябва нещо да изчисти чека. Чекът е там с причина – казва ти, че колата не работи както трябва. Оправи си проблема, недей просто да чистиш грешки.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 15 часа, mkg91 написа:

Дайте ми газаджия във Варна който ще оправи този проблем . Благодаря предварително!!!

 

Ако ти се пътува - на 2 часа път от тебе в Русе има човек, който разбира и от HR-V и от газови.

Като чистиш грешката лекуваш симптома, не проблема.

Изчисти я веднъж и си покарай на бензин да видиш. :)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Какво газово е монтирано.

Ето тук в Варна пътя за Каменар 

НикГаз е фирмата.

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, възползвам се от темата на колегата, за да споделя и аз нещо, което доста ме озадачи.

Колата я взех на 17-ти миналия месец от горублянските автоборси. След като се оправих с транзити и всичко останало, тръгнах да се прибирам и след около 5-6 км ми светна чека. Спрях, изгасих колата, пак я запалих. Чека угасна и тръгнах, но след 5-6 км пак същото. Колата си върви нормално със светнат и без светнат чек. Не можах да установя разлика. Прибрах се нормално, но тази тенденция продължи да се проявява - след  палене и тръгване, на 5-тия, до 7-мия км чека е светнал.

Сега в петък я газифицирах и навъртях около 100 км. За моя изненада чека вече на свети на бензин, не свети и на газ (крушката не е изгоряла и на контакт си светва). Говорих с човека, който монтира уредбата и го питах, дали не са слагали някаква залъгалка, с цел да не свети чека, но той беше категоричен, че нищо такова няма поставено на колата. Познаваме се много отдавна с него, карам Нисан Примера Р10 2.0 eGT с газов инжекцион, пак поставян от него и никога не съм имал проблеми. Имам го за отговорен човек и не допускам, че ме лъже.

Коментирах с познати този въпрос и някои от тях споделят мнение, че от дългото стоене на автоборсата, вероятно някоя от ламбда сондите, било от окисляване, ръжда или някакво замърсяване, да е започнала да подава грешен сигнал до компютъра и той да отчита грешка. Впоследствие, в процеса на каране, въпросната ламбда сонда да се е изчистила и да е заработила нормално.

Какво е вашето мнение по този въпрос?

Причината, да се допитам до вас е, че възнамерявах, да направя диагностика на колата и да разбера, коя е неработещата ламбда сонда, за да я заменя. 

В случая има ли смисъл, сега да правя диагностика, при положение, че чека вече не свети?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не си спомненал какви грешки е записвал компютъра? Или са същите като на автора?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Там е работата, че не съм правил сериозна диагностика, а възнамерявах да направя, заради светването на чека.

Направих самодиагностика с кламер на двупиновата букса и отчете 5 дълги и пет къси примигвания - 55 на лампичката на чека, но идея си нямам, дали това означава нещо и какво е. Освен това лампичката на ABS-а отчете 6 дълги  и 1 късо примигване - 61.

Edited by Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не съм ползвал кламер за диагностика и не съм се интересувал как се разчитат тези премигвания. Блуутуут обд устройствата са по 15лв от олх, няма смисъл от кламери.

 

Щом не знаеш каква ти е грешката, по-скоро не си за тази тема. Направи нова най-добре и питай. Ако колата работи добре и имаш доверие в компетентността на газаджията ти, според мен я карай така докато не се появи грешка.

 

И моля, прочети правилата – предходно мнение не се цитира. Можеш да цитираш част от него, ако искаш да отговориш на нещо конкретно. Или да споменеш човека с @-символа.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Извинявам се за грешката, ще се постарая, да не я повтарям.

 

Пробвахме с такова блуутуут усхтройство, но по някаква причина не се получи връзката и не успяхме да установим грешката.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес ми направиха реголаж на клапаните ,та след тази интервенция излязоха 3 и 4 ти цилиндър липсва горене и Чека пресветва постоянно една от грешките е P1399. Майстора ми каза да сменя палец да пробвам ако не след това бобина ,свещите ми са Бош ,мисля за NGK 1565 (ако може мнения за тези )с които да ги заменя.

Edited by mkg91

Share this post


Link to post
Share on other sites

Махай го тоя Баш,то вече нищо не правят както трябва.

Ето тук да видиш какви ти трябват,само японски търси

https://www.ngkpartfinder.co.uk/catalogues/cars/search/spark-plugs/HONDA/

това са твоите свещи

541184616_.thumb.png.3f103dcf931794f39fa133335b7e6cc9.png

 

Quote

мисля за NGK 1565

на светлинни години от Бош са.

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 19 часа, Pavel_Pavlov написа:

Не съм ползвал кламер за диагностика и не съм се интересувал как се разчитат тези премигвания. Блуутуут обд устройствата са по 15лв от олх, няма смисъл от кламери.

 

Щом не знаеш каква ти е грешката, по-скоро не си за тази тема. Направи нова най-добре и питай. Ако колата работи добре и имаш доверие в компетентността на газаджията ти, според мен я карай така докато не се появи грешка.

 

И моля, прочети правилата – предходно мнение не се цитира. Можеш да цитираш част от него, ако искаш да отговориш на нещо конкретно. Или да споменеш човека с @-символа.

Някои HR-V-та нямат 16 пинова букса, а само 2 и 3 пинови. 

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...