jungles 78 #1 Публикувано 17 Август, 2020 Напоследък колата държи около 550 об когато съм на светофара или спра на "D" което мисля ,че не е ок . Когато отпусна педала тръгва доста мудно, а ако разклатя волана преди да тръгна и оборотите се вдигнат на 750-800 си тръгва както трябва. ... Когато колата е на "N" си кове 650 об... Някакви насоки ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1241 #2 Отговорено 18 Август, 2020 Колега пробвай с махане на клемата за десетина минути.Прегледай масите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pascualle 30 #3 Отговорено 18 Август, 2020 Правил ли си скоро реглаж на клапани? На топъл или студен двигател го прави? Това е един от признаците за натегнати клапани... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #4 Отговорено 18 Август, 2020 преди 3 минути, Pascualle написа: Правил ли си скоро реглаж на клапани? На топъл или студен двигател го прави? Това е един от признаците за натегнати клапани... Реглаж е правен преди 5 хил колата беше престояла една вечер, принци ги сложиха на горната граница заради газта 0.25 / 0.30 Преди реглажа пак си падаха оборотите главно в топло време ,но при потегляне се усещаше едно леко тресене , след реглажа тресенето изчезна колага се отпуши . Освен реглажа да не е направен като хората .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #5 Отговорено 18 Август, 2020 Преди 3 часа, Митко Йотов написа: Колега пробвай с махане на клемата за десетина минути.Прегледай масите. Ще огледам .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #6 Отговорено 18 Август, 2020 (Редактирано) Ако ни кажеш какво си правил по колата мисля че ще е по-лесно от безсмислени въпроси това правил ли си или не. Естествено след като кажеш че си го правил,е въпроса как. Проблема който си описал и невъзможност на колата да реагира бързо на тези колебания,и отговорните за преодоляването на тези ниски обороти клапани или електроника. При моята генерация за поддържане на тези обороти е отговорно IACV клапана и в частност дросела, както и пътищата върху него. Защото съм обяснявал когато колата е спряло дроселовата клапа е почти напълно затворена, въздух колата получава от два отвора странични на дросела и ако те са запушини се получават колебания. Та си насочи вниманието натам нещо не реагира достатъчно бързо до възстанови оборотите ти на празен ход,затова като завъртиш волана принудително показваш на ЕКУ то да увеличи оборотите. Редактирано 18 Август, 2020 от CARPERA 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #7 Отговорено 18 Август, 2020 Дросела е чистен , възможно е допусната грешка при чистенето, но там просто свалих дросела и IACVто и го почистих и обратно събрах всичко. Интересното е ,че когато колата е на неутрал нямам проблем с това пропадане на оборотите и може би това не ме навежда на мисълта за дроселовата система ... И затова задавайки въпроса си мислех ,че може да е нещо по специфично. Не съм правил нещо по различно от теб по колата си и особено нещо от което не разбирам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #8 Отговорено 18 Август, 2020 (Редактирано) При N няма напрежението което оказва автомата като при D. Кое визираш под нещо което не разбираш и не си правил,болта за празен ход ли и неговото развиване,или визираш нещо друго. Болта не е ли развъртан и почистван канала просто не работи после IACVклапана ,нямаш и стабилни обороти на празен ход. Дори като си играех при настройката на болта точно като го завъртиш и затапиш този канал падат оборотите и колата притриса,ако го развитиеш една идея повече от заводските сават по стабилни, но при чист канал.Ето защо при мръсен канал и навит болт за празен ход IACV не работи и мотора губи оборати на празен ход . Редактирано 18 Август, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #9 Отговорено 18 Август, 2020 Добрем , моля покажи ми кой е този болт на 7ма серия , сигурно съм ги пропуснал ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #10 Отговорено 18 Август, 2020 (Редактирано) Ок дай схемата на твоя дросела Тук я намери по VIN https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda Или снимай дросела ако си до колата. Редактирано 18 Август, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #11 Отговорено 18 Август, 2020 преди 12 минути, CARPERA написа: Ок дай схемата на твоя дросела Тук я намери по VIN https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda Или снимай дросела ако си до колата. https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=552&nplgrp=1&cmodnamepc=ACCORD TOURER&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5AT&xgrade=2.0 SPORT&nplblk=E__0100 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #12 Отговорено 18 Август, 2020 (Редактирано) На схемат така показан дросела не се вижда. Снимай дросела. Ако знаеш че няма такъв е безсмислено да го търсим колата е твоя и дросела е пред теб. Редактирано 18 Август, 2020 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #13 Отговорено 18 Август, 2020 (Редактирано) @jungles , мене ако питаш - не барай нищо повече. Закарай я при някой, който знае, какво да гледа. Разкажи му, покажи му, какво си правил. Може да се окаже, че се притесняваш напразно. Карпера може до другия Вторник да ти разказва, 'кво е правил по неговото CR-V 1, обаче, очевадно и той не знае, дали има и къде е нек'ъв болт: Преди 2 часа, CARPERA написа: Ако знаеш че няма такъв е безсмислено да го търсим п.п. И аз не знам. Ама знам, че нищо не знам и не се обаждам. А и не ми е работа да знам. А НЕЩО, за което знам НИЩО, не бих го ремонтирал сам. Редактирано 18 Август, 2020 от Krasi-mir 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 116 #14 Отговорено 18 Август, 2020 (Редактирано) Тия обороти с включен климатик ли са, това, че от въртене на волана сменя обороти нагоре, не го гледай, сервото играе роля тука, важното е, че не падат още надолу, че и това става... Попринцип винаги се чудя на хора, които правят неща, които си работят добре, та по въпроса, ако е била добре, и се е случило след нещата, които си правил, значи нещо си разбутал, я е загубила настройки, я нещо. Аз бих свалил акумулатора, след което проверил нещата отново, ако отново са налице същите проблеми бих и дал някъв срок да се обучи, но, ако и след време остане проблема, вече бих погледнал по подробно живи данни за една хубава диагноза. Общо взето това е проблем, които не бива да те вкарва в приключения и притеснения, затова карай ред по ред нещата с времето и ще стигнеш до решение. Редактирано 18 Август, 2020 от sashua Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #15 Отговорено 18 Август, 2020 Без климатик само на фарове , по принцип нямам навик да "ремонтирам" нещо което работи правилно . Имаше проблеми с празният ход , IACV беше чудо , дросела от вътре и той, пак казвам възможно е нещо да съм изтървал , но там са 4 болта, 2 гайки ,една букса и яко търкане. Като цяло стари коли , нещо оправиш , друго тръгне. Та споменах,че на N нямам ядове 650 чук... Ще изскочи от само себе си накрая 😁 не е драма просто почва да ми прави впечатление. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #16 Отговорено 18 Август, 2020 (Редактирано) Това са оборотите от твоето ръководство при различни ситуации. Тук е и проверка на оборотите на празен ход https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00A20336100000MART00.HTML като отдолу пише нещо много важно за теб на линка"процедуру "обучения" компьютера ЕСМ/РСМ режиму холостого хода." Quote ПРИМЕЧАНИЕ: Если частота вращения холостого хода отличается от указанной в технических характеристиках,выполните процедуру "обучения" компьютера ЕСМ/РСМ режиму холостого хода. Если частота вращения холостого хода по-прежнему отличается от указанной в технических характеристиках, перейдите к Индексу поиска неисправностей по их признакам. Ръководството е това ще ти даде много отговори. https://omanual.ru/Honda/Accord/7/ Виждам че имаш ЕГР клапан там чистил ли си и пътищата към него които са по важни. https://omanual.ru/Honda/Accord/7/040803.HTML Както имаш електроно управление на дроселовата клапа,така че при теб е малко по сложно https://omanual.ru/Honda/Accord/7/040804.HTML Редактирано 18 Август, 2020 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #17 Отговорено 18 Август, 2020 На бензин пак ли е така? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #18 Отговорено 19 Август, 2020 (Редактирано) Да Редактирано 20 Август, 2020 от Pavel_Pavlov Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #19 Отговорено 19 Август, 2020 Ориентирай се към дросела тогава. С това търкане си свалил и молибденовото покритие на клапата и клапана за празен ход. А по автомата нещо да си пипал...масло...филтър..цедки...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #20 Отговорено 19 Август, 2020 (Редактирано) Търках с четка за зъби дросела,не със шкурка 1000 , предполагам ,че хонда не разчита на това покритие за да работи дросел системата изрядно след почистване . Маслото стандартни 3 опреснявания , филтъра е афтърмаркет. Редактирано 25 Август, 2020 от dindin Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #21 Отговорено 20 Август, 2020 Това с афтърмаркет филтъра ако е за автомата незнам защо си го направил,не е добре. А за проблема ти с оборотите ясно и точно го пише в ръководстото ти ,трябва обучение с софтуер........... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #22 Отговорено 20 Август, 2020 Преди 2 часа, CARPERA написа: Това с афтърмаркет филтъра ако е за автомата незнам защо си го направил,не е добре. А за проблема ти с оборотите ясно и точно го пише в ръководстото ти ,трябва обучение с софтуер........... Не съм с електронен дросел , а за филтъра просто когато първоначално обслужвах колата не бях запознат с усложненията , които могат да настъпят. Е поне не е от Алито 😄 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #23 Отговорено 20 Август, 2020 Направи няколко снимки на тоя дросела най-накрая. Ако е възможно без гофрето от въздушния филтър снимка на отвора и клапата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #24 Отговорено 24 Август, 2020 Споделям решение на проблема , предполагам ,че съм си го вкарал автогол сам и несъзнателно... Много чувствителни тези нашите коли ..... ! По- размишлявах и стигнах до извода ,че нещото което не бях направил като хората изключае чистенето на "дросел системата" е ,че взех афтърмакет atf филтър.. Голяма грешка се оказва това !! Прилагам снимки на филтъра след смяната му с ОЕМ такъв... Както описват руснаците , филтърът е ужасна изработка.. филтърната хартията е като изпечена на 200 градуса оризова хария , която не е ясно каква пропусклилвост има... Та като цяло имах следните проблеми , които си мислех ,че са в следствие на амортизация на кутията или мотора... И те са : при "студено" тръгване преминаването от 1ва към 2ра към 3та беше с едно ужасно лашкане ( не като нормално за модела) , след загряване превключването беше ОК, след това имах кофти хард "down shift " за което имах тема и се бях насочил към голямия силеноинд ( промит и тестван) , след това аномалията със падането на оборотите на "D" под 600 .. Не ми се вярваше ,че смяната на филтъра с ОЕМ ,ще има решение на поне една от аномалиите, но факт.. филтъра е на Niparts , които в мрежата е на цена от 30-40 лева( не си заслужава , спрямо ОЕМ 69 лв) ..... Та се уверих по трудния начин макар и не по моя вина , относно atf филтъра... Та клапана които е вътре във оем филтъра явно не играе роля само при затлачването му , а и в цялата циркулация ... 2 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #25 Отговорено 25 Август, 2020 Важно е че се увери че евтиното в случая с 30 лв после излиза по-скъпо,и се нае да го смениш. Всичко е хубаво когато свършва добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове