Jump to content
jungles

Ниски обороти на "D"

Recommended Posts

Напоследък колата държи около 550 об когато съм на светофара или спра на "D" което мисля ,че не е ок . Когато отпусна педала тръгва доста мудно, а ако разклатя волана преди да тръгна и оборотите се вдигнат на 750-800 си тръгва както трябва.  ...  Когато колата е на "N" си кове 650 об... Някакви насоки ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пробвай с махане на клемата за десетина минути.Прегледай масите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правил ли си скоро реглаж на клапани? 

На топъл или студен двигател го прави? 

 

Това е един от признаците за натегнати клапани... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Pascualle написа:

Правил ли си скоро реглаж на клапани? 

На топъл или студен двигател го прави? 

 

Това е един от признаците за натегнати клапани... 

Реглаж е правен преди 5 хил  колата беше престояла една вечер, принци ги сложиха на горната граница заради газта  0.25 / 0.30

Преди реглажа пак си падаха оборотите главно в  топло време ,но при потегляне се усещаше едно леко тресене , след реглажа тресенето изчезна колага се отпуши . Освен реглажа да не е направен като хората ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Митко Йотов написа:

Колега пробвай с махане на клемата за десетина минути.Прегледай масите.

Ще огледам ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ни кажеш какво си правил по колата мисля че ще е по-лесно от безсмислени въпроси това правил ли си или не. 

Естествено след като  кажеш че си го правил,е въпроса как. 

Проблема който си описал и невъзможност на колата да реагира бързо на тези колебания,и отговорните за преодоляването на тези ниски  обороти  клапани или електроника.

При моята генерация за поддържане на тези обороти е отговорно IACV клапана  и в частност дросела, както и пътищата върху него.

Защото съм обяснявал когато колата е спряло дроселовата клапа е почти напълно затворена, въздух колата получава от два отвора  странични  на дросела и ако те са запушини  се получават колебания.

Та си насочи вниманието натам нещо не реагира достатъчно бързо до възстанови оборотите ти на празен ход,затова като завъртиш волана  принудително  показваш на ЕКУ то да увеличи оборотите.

 

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дросела е чистен , възможно е допусната грешка при чистенето, но там просто свалих дросела и IACVто и го почистих и обратно събрах всичко. Интересното е ,че когато колата е на неутрал нямам проблем с това пропадане на оборотите и може би това не ме навежда на мисълта за дроселовата система ... И затова задавайки въпроса си мислех ,че може да е нещо по специфично. Не съм правил нещо по различно от теб по колата си и особено нещо от което не разбирам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При N няма напрежението  което оказва автомата  като при D.

 Кое визираш под нещо което не разбираш  и не си правил,болта за празен ход ли и неговото развиване,или визираш  нещо друго.

Болта не е ли развъртан и почистван канала просто не работи после IACVклапана ,нямаш и стабилни обороти на празен ход.

Дори като си играех при настройката на болта точно като го завъртиш  и  затапиш този канал падат оборотите  и колата притриса,ако го развитиеш една идея повече от заводските сават по стабилни, но при чист канал.Ето защо при мръсен канал  и навит болт за

празен ход  IACV не работи и мотора губи оборати на празен ход .

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добрем , моля покажи ми кой е този болт на 7ма серия , сигурно съм ги пропуснал ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок  дай схемата на твоя дросела 

Тук я намери по VIN

https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda

Или снимай дросела ако си до колата.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, CARPERA написа:

Ок  дай схемата на твоя дросела 

Тук я намери по VIN

https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda

Или снимай дросела ако си до колата.

https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=552&nplgrp=1&cmodnamepc=ACCORD TOURER&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5AT&xgrade=2.0 SPORT&nplblk=E__0100

TTT.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На схемат така показан дросела  не се вижда. 

Снимай  дросела.

Ако знаеш че няма  такъв  е безсмислено да го търсим колата е твоя и дросела е пред теб. 

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия обороти с включен климатик ли са, това, че от въртене на волана сменя обороти нагоре, не го гледай, сервото играе роля тука, важното е, че не падат още надолу, че и това става... 

Попринцип винаги се чудя на хора, които правят неща, които си работят добре, та по въпроса, ако е била добре, и се е случило след нещата, които си правил, значи нещо си разбутал, я е загубила настройки, я нещо. Аз бих свалил акумулатора, след което проверил нещата отново, ако отново са налице същите проблеми бих и дал някъв срок да се обучи, но, ако и след време остане проблема, вече бих погледнал по подробно живи данни за една хубава диагноза. Общо взето това е проблем, които не бива да те вкарва в приключения и притеснения, затова карай ред по ред нещата с времето и ще стигнеш до решение. 

Редактирано от sashua

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без климатик само на фарове ,  по принцип нямам навик да "ремонтирам" нещо което работи правилно . Имаше проблеми с празният ход , IACV беше чудо , дросела от вътре и той, пак казвам възможно е нещо да съм изтървал , но там са 4 болта, 2 гайки ,една букса и яко търкане.  Като цяло стари коли , нещо оправиш , друго тръгне. Та споменах,че на N нямам ядове 650 чук...  Ще изскочи от само себе си накрая 😁 не е драма просто почва да ми прави впечатление. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са оборотите от твоето ръководство при различни ситуации.

2008036369_.thumb.png.e679eddde7e71f3779fd9cb1cb341a03.png

Тук е и проверка на оборотите на празен ход

https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00A20336100000MART00.HTML

като отдолу пише нещо много важно за теб на линка"процедуру "обучения" компьютера ЕСМ/РСМ режиму холостого хода."

Quote

ПРИМЕЧАНИЕ: Если частота вращения холостого хода отличается от указанной в технических характеристиках,выполните процедуру "обучения" компьютера ЕСМ/РСМ режиму холостого хода. Если частота вращения холостого хода по-прежнему отличается от указанной в технических характеристиках, перейдите к Индексу поиска неисправностей по их признакам.
 

Ръководството е това ще ти даде много отговори.

 

https://omanual.ru/Honda/Accord/7/

Виждам че имаш ЕГР клапан там чистил ли си и пътищата към него които са по важни.

https://omanual.ru/Honda/Accord/7/040803.HTML

 

Както имаш електроно  управление на дроселовата клапа,така че при теб е малко по сложно

https://omanual.ru/Honda/Accord/7/040804.HTML

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензин пак ли е така?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ориентирай се към дросела тогава. С това търкане си свалил и молибденовото покритие на клапата и клапана за празен ход. А по автомата нещо да си пипал...масло...филтър..цедки...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търках с четка за зъби дросела,не със шкурка 1000 , предполагам ,че хонда не разчита на това покритие за да работи дросел системата изрядно след почистване .  Маслото стандартни 3 опреснявания , филтъра е афтърмаркет.

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с афтърмаркет филтъра ако е за автомата незнам защо си го направил,не е добре. 

А за проблема ти с оборотите  ясно и точно го пише в ръководстото ти ,трябва обучение с софтуер...........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, CARPERA написа:

Това с афтърмаркет филтъра ако е за автомата незнам защо си го направил,не е добре. 

А за проблема ти с оборотите  ясно и точно го пише в ръководстото ти ,трябва обучение с софтуер...........

Не съм с електронен дросел , а за филтъра просто когато първоначално обслужвах колата не бях запознат с усложненията , които могат да настъпят. Е поне не е от Алито 😄

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи няколко снимки на тоя дросела  най-накрая.

Ако е възможно без гофрето от въздушния филтър снимка на отвора и клапата.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важно е че се увери че евтиното  в случая с 30 лв после излиза по-скъпо,и се нае да го смениш.

Всичко е хубаво  когато свършва добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...