CrazyDriver 30 #1 Публикувано 16 Юли, 2020 Здравейте колеги, Имам следния проблем: - В горещ ден, след работа на климатика повече от 30-40 мин. в краката от страната на навигатора започва да капе вода. - Ако климатика работи на ръчен режим, след около 1:30 работа се изключва (не знам дали това е нормално, но на мен не ми се струва така) И нека да уточня някои неща: - колата е зареждана с фреон, преди 6 месеца - в колата няма теч при дъждовно или каквото и да е друго време - капките идват от долната част на тялото на филтърната кутия в купето - разглобявал съм част от кутията, за да стигна до маркуча, който отвежда кондензиралата вода от вътрешното тяло на климатика през пода и навън. Мислех че е запушен, но не е това. Ако някой се е сблъсквал с този проблем и знае неговото решение, ще съм благодарен. Поздрави! П.П. Ако има някакво значение, колата е 1.8, 5 врати Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #2 Отговорено 16 Юли, 2020 Колега, това може да ти каже само човек на който му е ясна системата за климатиците. Имаше във форума по спомен няколко теми за климатиците и хора които са на "ти" с тях. Разгледай в раздела за сервизите и я закарай да я видят. Само въпрос, маркуча казваш, че не е запушен а когато трябва да оттича, прави ли го? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
thelastbonbona 69 #3 Отговорено 16 Юли, 2020 На мен точно на запушен маркуч ми звучи. Прокарай една проволка или някакъв кабел отдолу на маркуча нагоре и виж какво ще излезе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 153 #4 Отговорено 17 Юли, 2020 и аз съм за запушен дренажен отвор на системата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #5 Отговорено 17 Юли, 2020 Ако в горещ ден след ползване на климатика не капе конденз от дренажния отвор, значи другаде отива конденза. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan 1 11 #6 Отговорено 18 Юли, 2020 (Редактирано) Дренажната тръбичка е под долната кора до тръбата на ауспуха.Трябва да свалиш кората и да отпушиш тръбичката. След това,не е зле да си почистиш изпарителя в купето. Той е в кутия и на долния край на кутията е въпросната тръбичка. Почистването става с пяна или друг препарат за климатици. Редактирано 18 Юли, 2020 от stefan 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #7 Отговорено 18 Юли, 2020 Off Topic На 17.07.2020 г. at 7:15, Pavel_Pavlov написа: Ако в горещ ден Моят климатик не работи. Въпреки това, дори и да не го ползвам, винаги капе отдолу. За протокола - вентилаторът на парното не го изключвам никога, стои си винаги на 1-ва степен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CrazyDriver 30 #8 Отговорено 21 Юли, 2020 Благодаря за коментарите! Да направя няколко уточнения - тръбичката/маркучето което е за отвеждане на конденза от тялото навън от колата, e продухвано както отдoлу, така и отгоре (след като е демонтирано от тялото на парното). Прикачената снимка е от Английския Сивик форум - под колата се образуват малки локвички, когато работи на климатик - т.е. отвежда някакъв конденз, но може да не е всичкия - прегледaл съм нашия форум, но не намерих никъде подобни теми. Моля да ме извините ако има такива и ще съм благодарен ако ми дадете линк към тях - изчел съм няколко чуждестранни форуми за този проблем, но така и няма конкретно решение ако проблемът не се окаже в запушване на тръбичката Ако някой има схема на кондензиращото тяло и как се стига до него, ще съм благодарен да ми я изпрати. А ако някой вече е отпушвал посредством пяна това тяло и резултата е положителен, нека да сподели мнение. - някъде из многото теми които изчетох по въпроса, пишеше че при Акорда, ако не греша, компа е под въздуховодите и не е Ок да се ползва пяна за неговото почистване Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CrazyDriver 30 #9 Отговорено 29 Юли, 2020 Здравейте, Да кача малко снимки и коментар отностно проблема който имам: 1) Страничен изглед на тялото на парното/климатика от страната на навигатора: - с червен кръг е отбелязана дренажната тръбичка, която преминава в гумен мъркуч отвеждащ конденза навън от колата - жълтия правоъгълник показва долната част на страничния капак на кондензиращото тяло на климатика - синия кръг показва най-долното винтче на горепосочения капак, откъдето се стича и конденза в краката на пасажера. 2) Допълнителни изгледи към отворения капак на кондензиращото тяло: Да опиша и сами проблем: - под колата изтича конденз от климатика - гумения маркуч отвеждащ конденза, е продухан и не е запушен - продухан е (доколкото е възможно) и легена на кондензиращото тяло през пластмасовата тръба в червения кръг - кондензираща вода излиза от страничния капак и се стича по най-долното винтче отбелязано със син кръг В Английския форум пише, че капака понякога не уплатнява добре и това е причината да излиза конденз от него. - уплатнение няма нито върху тялото, нито върху капака Към момента съм поставил уплатнителна лента в долната част и съм затегнал капака. Надявам се това да реши проблема. Ако някой има други идеи или решения на проблема, нека да сподели. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #10 Отговорено 29 Юли, 2020 Колега при мен се е случвало и до 100мл ледена вода да изтича. Това при рязко завиване на ляво. Проблема го намерих при кранчето на парното, което не затваряше добре и на практика радиатора на парното е бил винаги топъл. Този конденз се събира някъде около радиатора на парното и няма нищо общо с тръбичката за отвеждане на конденза от климатика. Колата беше Акорд 5та с обикновен климатик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CrazyDriver 30 #11 Отговорено 3 Август, 2020 Проблемът е отстранен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #12 Отговорено 3 Август, 2020 Добре де, защо така става накрая, че след като има изписано по даден проблем, той се отстранява и авторът пише само "проблем няма" и чао. Колега, кажи за всички нас каква беше точно драмата и как я отстрани, колко ти струваше и тн..? Ще е полезно за всеки един който има този модел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CrazyDriver 30 #13 Отговорено 4 Август, 2020 Здравей колега. Ами честно казано, останах с впечатлението, че само аз имам този проблем. А поради слабия интерес, реших да не занимавам повече форума с моя проблем. Също така колега, не си прав. Всичко е описано и дори съм качил снимки за повече нагледност. Просто трябва да се чете. Но за да не мислиш, че се заяждам, проблемът го отстраних по следния начин: На 29.07.2020 г. at 11:52, CrazyDriver написа: Към момента съм поставил уплатнителна лента в долната част и съм затегнал капака. Надявам се това да реши проблема. Поздрави! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #14 Отговорено 4 Август, 2020 „Проблемът е отстранен по описаният начин“ щеше да е достатъчно, за да се сетим, че няма нещо допълнително правено след последния ъпдейт. Колегата Mkilla просто е стигнал до неговото заключение защото немалко съфорумци се регистрират във форума, питат, решават си проблема и повече ни вест, ни кост. И не казват как е решен. Поздрави за информацията, която оставяш. Дори тукактивните да нямаме такъв проблем, със сигурност има една по-голяма група хора, които само четат и не пишат. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #15 Отговорено 4 Август, 2020 Мерси за уточнението на колегата @Pavel_Pavlov. Прочетох това в поста от 29-ти предният месец: -"Ако някой има други идеи или решения на проблема, нека да сподели." След което, че проблемът е решен. Принципно не съм чел цялата тема 2-ри път, но ще трябва. Радвам се колега @CrazyDriver и дано, това да е решението 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове