Jump to content

Recommended Posts

Опаа, моите не били китайци.

Да им се извиня, ако са се обидили де. ;)

8мм като нови, държат страхотно навсякъде и винаги, но за 10000 км си отива по 1 мм

Гледам сега са на 6мм, та май ще си ги карам 4-ти сезон. :)

IMG_20250505_105053.jpg

IMG_20250505_104619.jpg

IMG_20250505_104848.jpg

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другари, дойдоха новите резини - Continental Premium Contact 7. 

Made in Portugal. Правил ги е Жозе Мануел де Луиш Дурау Барозу. :D

До последно умувах дали Контитата или Мишлен Примаси, обаче надделя Континентала.

За мишлена също чувам много добри отзиви.

Нямам още впечатления, ще споделя като измина поне 2000-3000 км.

Обаче, да похваля предните Dunlop Blue Response, 9 годишни, словенски. Правил ги е Юре Кoвачич. :P Много доволен, дори мислих още да ги

търкалям, обаче като ги видях днес свалени - напукани, на едно място отцепени. Гумаджията къде сериозно, къде на майтап вика: "Карай ги още, нищо им няма". Ама 9 годишна гума, каучука старее, спирането компроментирано, не е работа. Но пък премиум гумата си заслужава. Не мисля, че бюджетните марки (без да споменавам конкретни брандове) могат да изкарат толкова години. Демек тия 1200 лв. са си дългосрочна инвестиция, а пък Контито е победител в доста тестове. 

2025-05-05_12-36-18_093.jpg

IMG_20250505_113520.jpg

IMG_20250505_120513.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубави гуми, за хубави пътища.

Със здраве да си ги търкаляш!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, ceco_accord написа:

колко дълбоки бяха като нови, че последните години всичко лятно е на 8мм.

Виж моля те някъде трябва да пише температурен и износоустойчив класове? Дали са АА, или А?

Със сигурност 8мм.имаха нови.

Търсих treat wear индекс но не видях никъде.

20250505_120920.thumb.jpg.97fec2722b531317b5c8b80d7f1adfb4.jpg20250505_123030.thumb.jpg.cf9f632c30bc334808b3d2de64be6d6a.jpg20250505_121008.thumb.jpg.bc64dfe215ed74b4dd84304a3365b64e.jpg

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и една друга препоръка от мен,като добра алтернатива на контито:

Pireli cinturato модел 2024г.

20250505_123911.thumb.jpg.e54db8b5376293cabdb1830d82edce36.jpg20250505_123822.thumb.jpg.80cbbaf637391cd172be7980a49eacde.jpg

20250505_123837.thumb.jpg.deb9aaedd4b36565254e2616fe4d1ac9.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От много години карам само Континентал Премиум Контакт.Започнах от 2 серия сега съм със 6-та.За бърза кола са идеални-спиране,минаване през локви,сцепление, завиване. Всички гуми са черни и кръгли:D, но разликата е в състава и технологията.Може една кола да струва 1000000 лева но това което я отделя от асвалта е само гумата.Достатъчно е да те спасят гумите само в една ситуация и пак ще си струва инвестицията.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам само с Kleber Krisalp, през всички сезони. Е, няма друга такава гума. Втори комплект търкам и не смятам да вземам други. Гумите са много тихи и комфортни. На сняг са превъзходни, на мокро никога няма аквапланинг, което ми се случи с летни гуми. За спиране, коват и зиме и лете. Единствено се предават в лепкава мазна кал. Който приятел ме е послушал да си купи такива, не е съжалил. Първия комплект издържа 60 000км. и гимахнах, защото ги бях карал меки и се износиха по ръб. Сега имам електронен манометър и редовно следя налягането, което е гаранция за дълъг живот на гумите, освен ако няма инцидент. Втората ни кола е със същата марка и модел. kl_krisalphp3.thumb.jpg.4ea0df3943103839a74d686d48cb6cb6.jpg

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е такива са ми зимните:D

Редактирано от bob

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.04.2021 г. at 17:00, xatamoto написа:

Онзи ден сложих летните гуми - Toyo Proxes CF2, това ще им е втори сезон. Днес поваля доволно, а бях забравил, че на мокро се държат доста прилично. Първите 2-3 спирания щях да захапя волана, нищо общо със зимния Goodyear.

CF2 си изживяха живота и ги смених с Toyo TR1. На първо четене си заслужават разликата в цената, но определено имат нужда от "загряване", за да покажат качествата си - сцепление и устойчивост в завои. Не знам дали това е предимство за кола тип "(пара)Хонда (а)Кораб", но както и предишното Toyo се представят отлично на мокро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...