Jump to content
jungles

Мнение за заден тампон на двигателя

Recommended Posts

Може ли мнение по въпросния клип и снимка ... Имам гадно лашкане като отнема газта когато е студена то е като мине на 1ва 2ра и пусна предела и доста се усеща ,загрели се усеща само в диапазона 1500 -2000 оборота при отпускане на газта. Загрее ли лашкането 1ва-2ра доста намалява. Мисля ,че е някой от тампоните на двигателя защото и чувам едно тупкане при потегляне. Гледах предният няма такава амплитуда каквато съм снимал от задният. По принцип другите тампони съм ги прегледал , и само този така ме съмнявам ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и снимката и пукнатината , която пък не отваря при тестване ... Дали е възмно тампона да се прецаква от вътре навън ?!

93173494_1092747347767270_7622122969510182912_n.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да е тампон, но може и да шарнирен болт, външен кормилен накрайник или тампон на носача...

Трябва да се види !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, sttekata написа:

Може и да е тампон, но може и да шарнирен болт, външен кормилен накрайник или тампон на носача...

Трябва да се види !

Интересното е ,че това тупане го има и на паркинг  при подаване на газ и има обратно тупане при връщане на газта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На място, не на скорост? Или при потегляне?

Редактирано от sttekata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, sttekata написа:

На място, не на скорост? Или при потегляне?

На място и не на скорост...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първи път виждам (на видеото) такава мекица.Тампона трябва да е стегнат и да не можеш така леко изобщо да го мръднеш. Изхвърляй.

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
7 hours ago, jungles said:

Ето и снимката и пукнатината , която пък не отваря при тестване ... Дали е възмно тампона да се прецаква от вътре навън ?!

93173494_1092747347767270_7622122969510182912_n.jpg

Това маслен тампон ли е,но въпреки това ми изглежда на разварен макарон по мекота от клипа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, CARPERA написа:

Това маслен тампон ли е,но въпреки това ми изглежда на разварен макарон по мекота от клипа.

Тествано е същата интервенция на приятел на колата , същия мотор и трансмисия ..там потупване няма ?!.. това ме дразни в тия коли , ако беше голф ясно 😆

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, jungles написа:

На място и не на скорост...

Сменяй тампони на двигател! 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, CARPERA написа:

Това маслен тампон ли е,но въпреки това ми изглежда на разварен макарон по мекота от клипа.

Това е задният и май го водят маслен , защото е автомат..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам как се  разпъва май не само според мен е приключил.Мисля че е цифра оригинален ,втора употреба читав дано намериш, но избора е твой.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да греша , ще пробвам афтермаркет нов ... Не знам и аз като цяло.  Капиталистите на части втора ръка са нещо страшно... 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали на 2.4 е същият по форма и размер и сложи такъв.Мотора е по тежък и трябва да е подсилен заради тежестта на мотора.Колегите от Рено форума масово сменят масленият тампон от мотора 2.2 и го слагат на 1.9.Номерата по ОЕМ им са различни но иначе по форма и размер са еднакви.

Разръчкай сайтовете за части и качи снимки да го обсъдим ако искаш.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Митко Йотов написа:

Провери дали на 2.4 е същият по форма и размер и сложи такъв.Мотора е по тежък и трябва да е подсилен заради тежестта на мотора.Колегите от Рено форума масово сменят масленият тампон от мотора 2.2 и го слагат на 1.9.Номерата по ОЕМ им са различни но иначе по форма и размер са еднакви.

Разръчкай сайтовете за части и качи снимки да го обсъдим ако искаш.

Това беше идея ,но се оказват едни и същи, което пък е добре , защото ме насочи към факта ,че ако се наложи да търся втора ръка със сигурност ,ще избягвам от 2.4 (щом е по тежък ) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

преди 17 минути, jungles написа:

Това беше идея ,но се оказват едни и същи, което пък е добре , защото ме насочи към факта ,че ако се наложи да търся втора ръка със сигурност ,ще избягвам от 2.4 (щом е по тежък ) 

 

По тежък е мотора,едва ли тампона.И защо да го избягваш,напротив,търси по здраво-подсилен който по презумпция трябва да е за 2.4 за да не се мачка така лесно, стига да са еднакви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само внимавай  с това подсилване да не станат вибрациите повече.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докат' се наканя да пиша, Карпера ме изпревари.

 

Това си мислех и аз. Ако сложи подсилен, това няма ли да промени работата на останалите тампони?

 Грубо казано, подсиленият тампон ще започне да се "мачка" при по-високо от нормалното усилие. До този момент натоварването ще се поеме от останалите тампони и това натоварване ще е по-голямо от нормалното за тях.

 

п.п. Предполагам, че разликата в минималното "съпротивление на мачкане" (ако мога така да го нарека) на подсиления и нормалния тампони не е огромна, ама ...? Друг е въпроса, ако останалите тампони на К20 и К24 са с еднакви параметри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравних ,че задният по ОЕМ номер са еднакви със 2.4 , следователно според мен и останалите ще са...  Ще споделя след интервенцията какво е положението. То трябва да се почне с проба грешка ,при положение ,че нов ОЕМ е скъпичък , особено ако ще се сменят двата. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

преди 30 минути, Krasi-mir написа:

 Предполагам, че разликата в минималното "съпротивление на мачкане" (ако мога така да го нарека) 

Точно така.

Аз съм сменял така и до сега не съм имал никакви проблеми.Вибрации има само при смачкан,скъсан тампон

Колегата може да разръчка гуглето и да сондира мнения.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, CARPERA написа:

Само внимавай  с това подсилване да не станат вибрациите повече.

Този път съм напълно съгласен с Карпера. Навремето си смених тампоните на старото рено с нови Сасик. Е, няма такова чудо! Колата заработи като стар Москвич - тресене, вибрации, ужас. От сервиза ме успокоиха, че щели да омекнат. След половин година зъбите ми омекнаха, тампоните не :ranting:

С голямо търсене и сравняване намерих по-меки - единият Хъчинсън, другият ITN. Смених ги и колата заспа. Така че внимавай много с подсилването.

Редактирано от inspektora
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рових и при руснаците , там сменят директно и всичко заспива , повечето случай слагат ОЕМ. Но втората ръка като опция мисля да след проба със афтермаркет нов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поради бюджетно скъперничество и най-вече заради неясните смески каучук при афтър маркет тампоните, моят го смених преди години с оригинален,  здрав, втора употреба - няма драма. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така , смених тампона със афтермаркет на Febest (марка с много вариращи мнения за качеството , което е ясно) тампона се води хидро и поклащайки го върне имаше течност. С един авер за морална подкрепа и малък маслен крик го смених за няма и час . Този който свалих видимо беше леко напукан , но при поклащане нямаше нищо вътре , което ме навежда на мисълта ,че не знам какво да мисля 😄 стария със ръка като го напъна по ухото подаваше леко , новия никакъв шанс , много корав. След слагането я покарах 2-3 км и първият минус е като я сложа на паркинг и тресеше повече от колкото със стария , и се чудя дали ще улегне. При включване на задна , лекото лашкане което го имаше изчезна. Това е първо четене , ще я подкарам месец ако е същото положение отивам на втора ръка и пак същата операция. Но , друго ме притеснява  и то е ,че съдейки по новият и този който евентуално ,ще взема 2ра ръка трябва да е с течност какъвто про мен не е. Незнам дали оригинално са така или при мен някой някога е сменял с такъв от ръчни скорости , защото докато ровех и видях ,че са различни. И ако някой колега има за продаване от 2.0 автомат (здрав и евентуално да е с течност ) да пише на ЛС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не исках да го кажа а то е точно и ясно само оригинален или няма да намериш мира.

Тампона е маслен и това усещаш.

Quote

След слагането я покарах 2-3 км и първият минус е като я сложа на паркинг и тресеше повече от колкото със стария , и се чудя дали ще улегне.

Няма да улегне само нерви ще късаш и то дълго време колкото опита и да правиш,докато не купиш оригинален.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарах 20-30 км , спра ли на място  дали било на D или P ,тресе доволно.. утре ще огледам пак другите , ако не видя нищо фрапантно , връщам стария  със сигурност... Ще търся втора ръка , ама малко да размине ,че се напрегнах леко 😄

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...