Jump to content
floozy23

Закупуване на първа кола

Recommended Posts

Здравейте, след две седмици ми предстои да взема книжка и сред многото марки се спрях на хонда (може би защото баща ми е хондаджия :д), спрял съм се на eg/ek hatch и ej coupe. Понеже съм новобранец все още, ще се радвам на всякакво инфо. С бюджет до 2000 лв (малко повече при наистина добра оферта) търся поне д15, защото четох, че по-малките са трупове и нямат никаква динамика. Разкажете ми кои двигатели да търся, кои да отбягвам, мога ли да намеря нещо читаво за тези пари (с газ),какви проблеми имат и т.н. Загледал съм се също и по един червен дел сол но нещо ми идва много малък. Благодаря предварително!

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Читаво за 2000 хил лв и с газ.Поне с газ забрави да е читаво,може ако е сложена преди една година.

При газта ресурса на мотора се съкращава по-бързо,при положение че имаш бюджет за кола на доста години,и да е на газ ще е трудно да намериш читава.

Но който търси намира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 53 минути, CARPERA написа:

При газта ресурса на мотора се съкращава по-бързо

Имаш ли доказателства?

Интересуват ме конкректни факти, а не разтягане на локуми и общи приказки.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Според теб защо на газ клапаните се регулират наполовина по малко км от ако колата се кара на бензин.

Може би не бях подробен,мотора не умира,клапаните потъват и няма на къде да се регулират,даваш едни 1000-1500лв  в зависимост какво искаш да смениш и пак караш.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че твоята единичка е с двигател пълен боклук не значи, че д серията от 90те години не държи на газ както и на бензин. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, vespa написа:

Това, че твоята единичка е с двигател пълен боклук не значи, че д серията от 90те години не държи на газ както и на бензин. 

Точно това пишех , англичанката е на 80+ с газ и съм ги правил 2 пъти  , един приятел на неговата мина 300 000  на газ общо 420 000 и и умре главата , дадох  му една за 80 лева смени си я сам и пак езда .

  • Нагоре 3
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, CARPERA написа:

Според теб защо на газ клапаните се регулират наполовина по малко км от ако колата се кара на бензин.

Не ми отговаряй с въпрос, а с аргументирано мнение.

 

Регулират се клапаните на по-малко километри, защото по форумите се навъдиха "специалисти - дървени философи", които дават грешни съвети ... от настройване на ГУ, през регулиране на клапани, то до използване на масла.

Защо на мой автомобил не се е налагало регулиране на клапани на половината пробег?

Защо на Субару-то ми след първото регулиране на 110 000км не се наложи регулиране после на 220 000км?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Quote

Защо на мой автомобил не се е налагало регулиране на клапани на половината пробег?

Незнам може би защото ако си в Германия не караш нашите бози,като горива.

Щом си специалист дай на колко да регулираме клапани.

Субару-то за него в техния форум.

Аз ги регулирам по тези интервали

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи все пак нямаш доказателства и конкретни факти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи и ти нямаш доказателства и конкретни факти.

Казах и ще го повторя пак регулирам клапаните според интервалите в споделения от мен пост.

Нямам снимки или видео на регулирането на клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можеш да ме вкараш в твоя капан... Аз нямам нищо за доказване, ти трябва да докажеш твоето първоначално твърдение

Преди 10 часа, CARPERA написа:

При газта ресурса на мотора се съкращава по-бързо

Та имаш ли доказателства? И без да увърташ с регулиране на клапани и т.н.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
6 minutes ago, DTEC said:

Не можеш да ме вкараш в твоя капан... Аз нямам нищо за доказване, ти трябва да докажеш твоето първоначално твърдение

Та имаш ли доказателства? И без да увърташ с регулиране на клапани и т.н.?

Нито пък  в твоя капан щом твърдиш че нещо не е така,докажи го.

Quote

Регулират се клапаните на по-малко километри, защото по форумите се навъдиха "специалисти - дървени философи", които дават грешни съвети ... от настройване на ГУ, през регулиране на клапани, то до използване на масла.

Кажи ни кои са тези философи които ни лъжат да регулираме на по-малко км.

На колко се регулират аз ти написах какво спазвам.

Та имаш ли доказателства.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз капани не поставям.

 

Аз виждам/чета едно твърдение, написано от теб. И просто искам доказателства за написаното от теб. Ако имаш то ги представи. Ако - нямаш, то тогава твоето твърдение е грешно.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Регулират се клапаните на по-малко километри, защото по форумите се навъдиха "специалисти - дървени философи", които дават грешни съвети ... от настройване на ГУ, през регулиране на клапани, то до използване на масла.

Ето едно твое твърдение, значи е то е грешно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато прочета, че клапаните се регулират на хх ххх км, то ми става смешно и жалко за такива като теб.

 

Клапани се проверяват през определен интервал от километри/време и се регулират само когато са извън предписаните толеранси. А пък ти , ако искаш, си ги регулирай всеки ден.

 

Та да се върнем на грешното ти твърдение

Преди 11 часа, CARPERA написа:

При газта ресурса на мотора се съкращава по-бързо

Защо разпространяваш грешна информация? Докога смяташ да лъжеш в този форум?

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми помагате много с тези спорове

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Spoiler

  Quote

Регулират се клапаните на по-малко километри, защото по форумите се навъдиха "специалисти - дървени философи", които дават грешни съвети ... от настройване на ГУ, през регулиране на клапани, то до използване на масла.

 

Когато ти ни дадеш точните съвети,може да ти отговоря на въпроса.

Когато ти обориш моето твърдение,не само с въпроси

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, floozy23 написа:

Не ми помагате много с тези спорове

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 

Заради такива индивиди като CARPERA, дето бързат да се изходят във всяка тема така става. Та ако имаш време и търпение събери още малко пари и се ориентирай към 6 ген.  на модела. На вторичния пазар за 5-та вече трудно се намират читави екземпляри които нямат нужда от сериозно кърпене, наистина сериозно. Ориентирай се към 6ген. японски хеч с 1,5 мотора, но не икономик ви тек-а. 

  • Нагоре 2
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

@CARPERA, когато направиш твърдение, което отхвърля така наречената нулева хипотеза (т.е. нищо не се променя / няма връзка между различното гориво и ресурса на двигателя), топката е в теб да го докажеш. Обратното е еквивалентно на това да кажа „Има банда еднорози от другата страна на Слънцето, които се въртят около него точно от другата страна спрямо Земята. Докажи, че не е така“. Това е част от научния метод и е в основата на всички технологични (и други) открития, ползата от които всички виждаме ежедневно.

 

Т.е. ти е редно да подкрепиш думите си, ако някой попита, а не той да защитава, че ти не си прав. И не взимам страна в случая, не казвам кой е прав в твърдението си.

 

Но предлагам да не се влиза в този спор, ако не е конструктивен. Няма да помогне на човека.

 

  • Нагоре 2
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове



но не икономик ви тек-а. 

Защо, проблемен ли е?

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Quote

.............................................................

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не, в никакъв случай. Просто е по предпочитан, малко по-жив е от другия 1,5 мотор. 

Редактирано от zlobar4e

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Не, в никакъв случай. Просто е по предпочитан, малко по-жив е от другия 1,5 мотор. 
Ясно мерси!

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 2000 взимаш ремонтно пригодна кошница. Щом баща ти е хондаджия му покажи това и му искай още някой лев, само се опасявам дали ще се вредиш зад волана.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
За 2000 взимаш ремонтно пригодна кошница. Щом баща ти е хондаджия му покажи това и му искай още някой лев, само се опасявам дали ще се вредиш зад волана.
 
Не искам автоматик, благодаря все пак

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eвала, днес всичко живо търси автомат. Разгледай обявите във форума, поне има голям шанс да вземеш нещо читаво и гледано.  

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...