sidux 1 #1 Публикувано 8 Март, 2020 Здравейте група. Обмислям да сменя Акорда 7ца 2,0 бензин със Сивик 8ца 1,8 бензин. Бих искал малко по малка и компактна кола. Понеже Акорда ми е ръчна кутия и ми е писнало да ръчкам тия скорости бих искал Сивика да е с автоматична кутия. Ще съм благодарен ако колегите с такива скор.кутий споделят мнение, надеждни ли са, някакви проблеми и т.н. Също I-Shift и Auto това една и съща кутия ли е или са две различни? Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #2 Отговорено 8 Март, 2020 Стой си на ръчна кутия при тези Хонди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_ks 13 #3 Отговорено 8 Март, 2020 I-shift е роботизираната кутия, която се избягва по принцип. Мисля, че след фейслифта през 2009-2010 г. започват да слагат нормален автомат, който няма дертове. Подобни екземпляри обаче са рядкост, на доста завишена цена.Аз търся мк8 седан с такава кутия от доста време, но рядко се намира друго освен хибридната версия на модела.Успех в търсенето! Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #4 Отговорено 8 Март, 2020 Здрасти колега. Аз съм със сивик 8ма ген. 1,8 бензин с i-shift, рототизирана ръчна скоростна кутия и засега нямам кой знае какви забележки, единственото дразнещо е, че в студено време сутрин понякога приптриса при тръгване, но щом загрее, няма никакви проблеми. Другото, което може да не ти допадне, също при студен мотор е, че превключва скоростите като начинаещ шофьор. А не знам дали след фейслифта е нормален автоматик или безстепенен. А седаните, които са 1,8 всички са със стандартен автомат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1538 #5 Отговорено 8 Март, 2020 (Редактирано) 6 minutes ago, cucy said: , единственото дразнещо е, че в студено време сутрин понякога приптриса при тръгване, но щом загрее, няма никакви проблеми. Другото, което може да не ти допадне, също при студен мотор е, че превключва скоростите като начинаещ шофьор. . Пробва ли да смениш маслото на скоростната кутия. Редактирано 8 Март, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #6 Отговорено 8 Март, 2020 Разбира се, това беше първото нещо, което направих в Юби-Ко, заедно с настройка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 773 #7 Отговорено 8 Март, 2020 (Редактирано) Кутията е механична и маслото й е най-малкият проблем, трябва да се сменя хидравличната течност на всеки 3г. и да се обучава на всеки 50к. Проблемът й е именно в поведението на съединителя, защото от Хонда са се стиснали и не са я направили с двоен съединител. Иначе аз лично към момента съм доволен и пари да ми дават няма да я сменя с ръчка. Има нещо, което ми прави впечатление, но не мога да си обясня на какво се дължи, тъй като е нелогично, а именно, когато карам на задна се държи безупречно 10 от 10, дори и при наклон и на студен двигател, изключителен синхрон между съединител и газ. Редактирано 8 Март, 2020 от Rakeem Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #8 Отговорено 8 Март, 2020 (Редактирано) Да, така е - маслото ѝ е най-малкия проблем, но като съм я взел на над 200к, със сигурност е било за смяна. Течността на съединителя е спирачна, а не хидравлична, и нея също съм я сменил. Между другото има още едно нещо, което съм забелязъл, като стоя на скорост на светофар с натисната спирачка на моменти притрисат оборотите, все едно се опитва да тръгне и след това пак се нормализират. Аз си го обяснявам, че може би изпуска някоя от помпите на съединителя - горна или долна, не знам. Защото това нещо с притрисането не го прави ако съм изключил на неутрална. Може и това да има общо с притрисането на студен мотор. Иначе съм супер доволен, върви много добре и за града си е чук. Редактирано 8 Март, 2020 от cucy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 773 #9 Отговорено 9 Март, 2020 (Редактирано) Tя системата си е хидравлична и спирачната течност си е хидравлична по своята същност, просто ми е странно като кажа спирачна течност за съединител, тези които разбират много добре знаят за какво иде реч и няма да сипят хидравлично масло на съединителя. Иначе по твоя проблем, като ходих да ми правят обучение в Бултрако, ми казаха, че ако ми се появи подобно поведение, което не се повлиява от обучението е признак за заминал съединител, нищо не казаха за помпите, но чисто технически е напълно възможно, проблемът е, че долната помпа е в актуатора и там нещата са сложни, но след като си я взел на 200к., нищо чудно да е съединител. Може да я закараш в Бултрако, да й направят една проверка, защото ако продължиш да караш така, има голям шанс да те остави някъде, особено ако преблемът е в някоя от помпите. Знаеш ли какво можеш да направиш, някарай някой да я държи на скорост и спирачка, докато ти гледаш горната помпа, ако почне да притриса и видиш, че съединителя отпуска, значи би трябвало да е някоя от помпите, горната лесно ще я смениш и за без пари, така че можеш да почнеш от нея. Редактирано 9 Март, 2020 от Rakeem Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #10 Отговорено 9 Март, 2020 А бе знаеш ли... Като прочете хидравлична течност, току виж долял точно така в казанчето. Между другото са ми разказвали, как един долял антифриз в казанчето за спирачките, така че няма се учудя. Иначе за съединителя да е за смяна е напълно възможно, защото след обучението нали има там някакви единици дето показва системата, и ако са над 700, значи съединителя е заминал. При мене беше нещо от сорта на 720-730, но в сервиза ми казаха да покарам и пак да направя обучение, и нещата се подобрявали. Имало случаи, в които след 2-3 обучения параметрите падали от над 700 до под 500. И това е нормално, защото все пак феродото се износва, а обучението му задава нови точки на контакт, така че има логика и в това. Четох, някъде из форума, че трябва и на студено да се направи обучение. Може следващия път да им я оставя, за да я обучат и на студен мотор, а не само на загрял както предния път. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #11 Отговорено 9 Март, 2020 Колко струва това обучение + диагностиката и колко съединителят? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #12 Отговорено 10 Март, 2020 Обучението не знам колко е, нещо око 50кинта си го представям, не съм питал конкретно, защото платих общо със смяната на маслото и труда за смяната и обучението някъде към 170лв. А за съединителя питах, оригинален от хонда 700кинта + 300 за труд. Но като цяло и доста по-евтин може да се намери. Въпроса е, че трябва да е в сервиз в който могат да я обучат след това иначе няма да потегли, ха-ха... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
revenue 32 #13 Отговорено 12 Март, 2020 (Редактирано) Вземи си ръчка и си помисли дали ще ти хареса комфорта на 8-мата генерация. Шумоизолацията и возията са на доста по-ниско ниво от Акорд, а в известна степен и сравнено с другите коли в този клас. Въпреки това е страхотна кола. Редактирано 12 Март, 2020 от revenue Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #14 Отговорено 14 Март, 2020 Да, наистина возията е меко казано твърда. Аз лично не се бях возил преди да я взема и като цяло бях леко разочарован, но със всичко се свиква. Въпроса е дали да ти ще ти подрусва(което е нормално за този клас "спортен" автомобил 😉) и да правиш предница веднъж на 2-3 години или да ти вози меко и да правиш предница през няколко месеца (визирам други марки автомобили). Едното е за сметка на другото. А затова, че вози по-твърдо от Акорд и шумоизолацията е зле, също е нормално, все пак е по-нисък клас, все едно да сравняваме Х-рв и Ц-рв. А за роботизирания автоматик и с него се свиква, въпрос на нагласа. 😉 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове