toniam 52 #1 Публикувано 27 Февруари, 2020 Здравейте колеги, някой знае ли откъде да поръчам по-дебела задна стабилизираща щанга? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #2 Отговорено 27 Февруари, 2020 Аз мисля,че изобщо няма варианти .Единственият начин за по дебела е ако си седан и да вземеш от комби ако изобщо има разлика (при Опел имат), при Хонда не знам. Но ако си с комби за по дебела йок.Същото е и с пружините им. Какво искаш да подобриш с по дебелата? Преди колега беше писал,че испанците сменят но не беше казал защо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #3 Отговорено 27 Февруари, 2020 (Редактирано) Аз писах-тук една група преди няколко години са си направили обща поръчка от Малайзия 20 щанги и който е сменил казва,че колата не люлее задницата в завой с голяма скорост както с оригиналната.Подобрението в поведението на колата е осезаемо.Затова пуснах темата-мислех,че в БГ също сменяте.Днес влязох с 200 в един тунел с много лек десен завой,защото един с едно Ауди А 6 искаше нещо да се състезава и почти щях да изям мантинелата-залюля яко,въобще не е стабилна. Редактирано 27 Февруари, 2020 от toniam Грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #4 Отговорено 27 Февруари, 2020 Объркал си колата с болид от Ф1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #5 Отговорено 27 Февруари, 2020 Имаше за 7ма генерация. Братята Братушки ги сменяха масово. Обаче за 8ма не съм срещал.. Карай по полечка и това е. Свиква се с тоя бъг и после не прави впечатление.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #6 Отговорено 28 Февруари, 2020 А ти за комби ли говориш или за седан? Имаш ли възможност да сравниш с друга кола – може би са ти стари амортисьорите? Макар че тия коли не са напавени за каране с 200, сигурно всичко си е наред. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #7 Отговорено 28 Февруари, 2020 (Редактирано) Тя щангата не участва в завоя.Има роля само при неравности,осигурява стабилност на притискане при неравност (когато се получи рязко пропадане на някое от колелетата). Колегата Pavel_Pavlov е прав, обърни внимание на амортисьорите, люлеят пружините а амортисьорите потушават люлеенето.Това е физика. Редактирано 28 Февруари, 2020 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #8 Отговорено 28 Февруари, 2020 За люлеенето си прав, но в завои на голяма скорост, именно торсионните щанги редуцира накланянето на купето към външните колела във виража. Вече ако задницата се люлее направо по напречни на траекторията неравности, задният торсион няма функция, колкото и да е мек или твърд. Той изравнява разликата на едното задно, спрямо другото задно колела. Нестабилност на задницата в завои е свързана с други проблеми - обикновено конструктивни недомислици в гранични режими, или неадекватна центровка на ъглите, или просто от старост на някои от елементите в окачването. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #9 Отговорено 28 Февруари, 2020 Колеги, амортисьорите са ми ок,проблема е в щангата.Въпросът беше дали сменяте в БГ или не!Ако някой е сменил да каже откъде и колко му е струвало,ако не,моля модераторите да заключат темата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #10 Отговорено 28 Февруари, 2020 Spoiler С добро се включваме със съвети. Не приемаш – ок. Но поне напиши комби или седан, ако чакаш помощ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #11 Отговорено 28 Февруари, 2020 Седан,колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #12 Отговорено 28 Февруари, 2020 Поръчвай и скоби и тампони с щангата.И следващият път пак с 200 на завой.Късмет ти желая,ще ти трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #13 Отговорено 28 Февруари, 2020 Преди 7 часа, toniam написа: Колеги, амортисьорите са ми ок,проблема е в щангата.Въпросът беше дали сменяте в БГ или не!Ако някой е сменил да каже откъде и колко му е струвало,ако не,моля модераторите да заключат темата! Колега, ходи до сервиза на испанския форум и си я поръчай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #14 Отговорено 3 Март, 2020 За седана нямам инфо, но комбито се разкрачва на почти 3градуса отрицателен камбър при перфектни пружини и амортесьори, дори с нови, камбъра е на -2.5градуса. Извода е нови регулируеми щанги за toy и camber! 1000лв.с работата. Другият, но непроверен начин е coilovers! Предупреждавам: слагането на по твърдо окачване, по-дебели щанги и полиуретанови тампони води до по-директно и чуствително поведение, тръгне ли колата да дрифти може да се затриеш, защото дрифт при предното е рядко явление. Имах D2 coilovers и колата 6ген VTI, завиваше като картинг, но на мокро със стари и слаби гуми дрифти. Всяко грубо контриране води до лоши последствия и е много скъпо, ако си жив! ! ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #15 Отговорено 3 Март, 2020 Сигурен ли си, че оригинално е 2°30'? Защото при 7ма на комбито е 0°30' до 1°30'. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #16 Отговорено 3 Март, 2020 Преди 3 часа, darius написа: За седана нямам инфо, но комбито се разкрачва на почти 3градуса отрицателен камбър при перфектни пружини и амортесьори, дори с нови, камбъра е на -2.5градуса. Извода е нови регулируеми щанги за toy и camber! 1000лв.с работата. Другият, но непроверен начин е coilovers! Предупреждавам: слагането на по твърдо окачване, по-дебели щанги и полиуретанови тампони води до по-директно и чуствително поведение, тръгне ли колата да дрифти може да се затриеш, защото дрифт при предното е рядко явление. Имах D2 coilovers и колата 6ген VTI, завиваше като картинг, но на мокро със стари и слаби гуми дрифти. Всяко грубо контриране води до лоши последствия и е много скъпо, ако си жив! ! ! Чак пък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #17 Отговорено 4 Март, 2020 Споделям опит! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #18 Отговорено 5 Март, 2020 На 3.03.2020 г. at 21:37, Pavel_Pavlov написа: Сигурен ли си, че оригинално е 2°30'? Защото при 7ма на комбито е 0°30' до 1°30'. Оригинално трябва да е на 1градус в минус. Така поне показва стенда! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове