Jump to content
toniam

Стабилизираща щанга

Recommended Posts

Здравейте колеги, някой знае ли откъде да поръчам по-дебела задна стабилизираща щанга?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля,че изобщо няма варианти .Единственият начин за по дебела е ако си седан и да вземеш от комби ако изобщо има разлика (при Опел имат), при Хонда не знам. Но ако си с комби за по дебела йок.Същото е и с пружините им.

Какво искаш да подобриш с по дебелата? Преди колега беше писал,че испанците сменят но не беше казал защо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз писах-тук една група преди няколко години са си направили обща поръчка от Малайзия 20 щанги и който е сменил казва,че колата не люлее задницата в завой с голяма скорост както с оригиналната.Подобрението в поведението на колата е осезаемо.Затова пуснах темата-мислех,че в БГ също сменяте.Днес влязох с 200 в един тунел с много лек десен завой,защото един с едно Ауди А 6 искаше нещо да се състезава и почти щях да изям мантинелата-залюля яко,въобще не е стабилна.

Редактирано от toniam
Грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Объркал си колата с болид от Ф1

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше за 7ма генерация. Братята Братушки ги сменяха масово. Обаче за 8ма не съм срещал..

Карай по полечка и това е. Свиква се с тоя бъг и после не прави впечатление..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти за комби ли говориш или за седан? Имаш ли възможност да сравниш с друга кола – може би са ти стари амортисьорите? Макар че тия коли не са напавени за каране с 200, сигурно всичко си е наред.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя щангата не участва в завоя.Има роля само при неравности,осигурява стабилност на притискане при неравност (когато се получи рязко пропадане на някое от колелетата). Колегата Pavel_Pavlov е прав, обърни внимание на амортисьорите, люлеят пружините а амортисьорите потушават люлеенето.Това е физика.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За люлеенето си прав, но в завои на голяма скорост, именно торсионните щанги редуцира накланянето на купето към външните колела във виража.

Вече ако задницата се люлее направо по напречни на траекторията неравности, задният торсион няма функция, колкото и да е мек или твърд. Той изравнява разликата на едното задно, спрямо другото задно колела. Нестабилност на задницата в завои е свързана с други проблеми - обикновено конструктивни недомислици в гранични режими, или неадекватна центровка на ъглите, или просто от старост на някои от елементите в окачването.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, амортисьорите са ми ок,проблема е в щангата.Въпросът беше дали сменяте в БГ или не!Ако някой е сменил да каже откъде и колко му е струвало,ако не,моля модераторите да заключат темата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Spoiler

С добро се включваме със съвети. Не приемаш – ок. Но поне напиши комби или седан, ако чакаш помощ

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седан,колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчвай и скоби и тампони с щангата.И следващият път пак с 200 на завой.Късмет ти желая,ще ти трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, toniam написа:

Колеги, амортисьорите са ми ок,проблема е в щангата.Въпросът беше дали сменяте в БГ или не!Ако някой е сменил да каже откъде и колко му е струвало,ако не,моля модераторите да заключат темата!

 

 

Колега, ходи до сервиза на испанския форум и си я поръчай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За седана нямам инфо, но комбито се разкрачва на почти 3градуса отрицателен камбър

при перфектни пружини и амортесьори, дори с нови, камбъра е на -2.5градуса.

Извода е нови регулируеми щанги за toy и camber! 1000лв.с работата.

 

Другият, но непроверен начин е coilovers!

 

Предупреждавам: слагането на по твърдо окачване, по-дебели щанги и полиуретанови тампони 

води до по-директно и чуствително  поведение, тръгне ли колата да дрифти може да се затриеш,

защото дрифт при предното е рядко явление.

Имах D2 coilovers  и колата 6ген VTI, завиваше като картинг, но на мокро със стари и слаби гуми дрифти.

Всяко грубо контриране води до лоши последствия и е много скъпо, ако си жив!:plane: !  :yes:!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че оригинално е 2°30'? Защото при 7ма на комбито е 0°30' до 1°30'.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, darius написа:

За седана нямам инфо, но комбито се разкрачва на почти 3градуса отрицателен камбър

при перфектни пружини и амортесьори, дори с нови, камбъра е на -2.5градуса.

Извода е нови регулируеми щанги за toy и camber! 1000лв.с работата.

 

Другият, но непроверен начин е coilovers!

 

Предупреждавам: слагането на по твърдо окачване, по-дебели щанги и полиуретанови тампони 

води до по-директно и чуствително  поведение, тръгне ли колата да дрифти може да се затриеш,

защото дрифт при предното е рядко явление.

Имах D2 coilovers  и колата 6ген VTI, завиваше като картинг, но на мокро със стари и слаби гуми дрифти.

Всяко грубо контриране води до лоши последствия и е много скъпо, ако си жив!:plane: !  :yes:!

Чак пък

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделям опит!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.03.2020 г. at 21:37, Pavel_Pavlov написа:

Сигурен ли си, че оригинално е 2°30'? Защото при 7ма на комбито е 0°30' до 1°30'.

Оригинално трябва да е на 1градус в минус. Така поне показва стенда!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...