Jikata85 1 #1 Публикувано 3 Февруари, 2020 Здравейте, Имам следния проблем, днес Хондата (Акорд 2.4 бензин/газ 2008ма автоматик) влезна в авариен режим. Случи се докато бях спрял на светофар и когато тръгнах усетих как започна да притриса леко и лампата check engine почна да мига. Съответно не можах да вдигна повече от около 25км/час и бавно се прибрах до вкъщи на около 2км. Имах същия проблем преди около 2г., но се случи еднократно и след като угасих и запалих се оправи. Сега продължава, както и видимото притрисане отпред. Някой може ли да даде съвет от какво може да е? Дали ще има проблем да я откарам така до сервиза на около 4км за диагностика? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #2 Отговорено 3 Февруари, 2020 Ако имаш по ръка ELM OBD, ако не най добре на диагностика и ще стане ясно , може нещо дребно да е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jikata85 1 #3 Отговорено 3 Февруари, 2020 Ще трябва да я откарам на диагностика. Въпроса е дали може на собствен ход за 4км или да не рискувам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #4 Отговорено 3 Февруари, 2020 Това го прави и на газ и на бензин. Когато влезе в авариен на какво кара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #5 Отговорено 3 Февруари, 2020 Откачи минуса на акумулатора за минута две и виж дали ще се оправи. При мен така се получи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jikata85 1 #6 Отговорено 3 Февруари, 2020 Бях на газ, но иначе след това опитах няколко пъти и на газ и на бензин, едно и също е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #7 Отговорено 3 Февруари, 2020 (Редактирано) Бекъп бушон намате ли в коша на мотора да го съчетаеш с откачане на клемата за да стане ресета. Редактирано 3 Февруари, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jikata85 1 #8 Отговорено 3 Февруари, 2020 С откачане на минус клемата не стана за съжаление. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jikata85 1 #9 Отговорено 3 Февруари, 2020 преди 28 минути, CARPERA написа: Бекъп бушон намате ли в коша на мотора да го съчетаеш с откачане на клемата за да стане ресета. Честно казано не знам, дори и да има къде точно се намира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #10 Отговорено 4 Февруари, 2020 Ако искаш, и ти се разкарва, можеш да ми пишеш на лични, да се видим, да ти дам моето ЕЛМ-че, да пробваш да си прочетеш грешката. Поне ще ти даде индикация дали има риск да я караш 4 км до сервиза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #11 Отговорено 4 Февруари, 2020 Случи се докато бях спрял на светофар и когато тръгнах усетих как започна да притриса леко и лампата check engine почна да мига. Може да е бобина. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jikata85 1 #12 Отговорено 4 Февруари, 2020 Колата е в сервиза вече, оказа се бобина. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DanielVasev 5 #13 Отговорено 10 Януари, 2021 Да смениш и свещите с тази бобина за да не изпукат и останалите... Малко късно пиша но се надявам че си ги сменил... обикновенно причината за изгоряла бобина е стари свещи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове