JHM 1787 #1 Публикувано 15 Януари, 2020 Здравейте,бихте ли ударили едно рамо с един патр. номер и съвместимост? Става въпрос за дясен страничен тампон за хонда акорд K20Z2 ръчна ск.кутия с парт номер: 50820-SAE-E11 Дали е съвместим с парт.номер 50820-SAE-E01, който тампон се дава за К24 автоматична ск.кутия. Визуално изглеждат еднакви,но дали са съвместими незнам? Качвам снимки на моя протекъл от скоро К24 51271069d076ee4cd1bcd26f64402294.webp Проблем ли е да се кара за кратко с изпусналия вече тампон? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #2 Отговорено 15 Януари, 2020 За кратко и полека става - все пак мотора тежи надолу. Но не го бави, понеже натоварва и останалите тампони на мотора и кутията. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #3 Отговорено 15 Януари, 2020 Можеш да видиш тук кой тампон се дава за въпросната кола по VINномера. https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #4 Отговорено 15 Януари, 2020 Гледах и тук и в Amayama,различават се по последните цифри,но конструктивно и визуално изглеждат еднакви. Някой ако е наясно за някаква съвместимост,да сподели. Този на снимката е от колега с автомат е най краткия във време вариант за смяна. Ако не ще се поръчва от JP. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #5 Отговорено 15 Януари, 2020 Виж по моргите за оригинален и здрав. Аз така направих, понеже заместителите са вероятно с различен материал и имало вибрации. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #6 Отговорено 18 Януари, 2020 Да Цецо,такъв взех за 30лв. вместо 300 нов,та да видим колко ще е във времето. Кой от двата клипа по долу е по правилен,лато монтаж и къде точно се подлага това трупче за да повдигна двигателя? 1. 2. По втория мисля да работя,ако е грешно поправете ме! Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #7 Отговорено 18 Януари, 2020 Няма значение дали ще сваляш и петата към блока, или само тампона. Местенето на казанчето за хидравриката (във втория клип) не е проблем. Трупчето (ако е късо) и крика сложи към края на картера и повдигай около 1 см, за да не усукваш прекалено и другите 2 тампона. Моят е вече 4 години в колата и не съм страдал от това че е втора ръка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #8 Отговорено 18 Януари, 2020 Сменен...,като за без канал,се справих добре. По трудно беше свалянето на кората под двигателя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 18 Януари, 2020 Защо си свалял кората? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #10 Отговорено 18 Януари, 2020 (Редактирано) Изках достъп до картера,за да повдигна от там двигателя на горе. Редактирано 18 Януари, 2020 от JHM 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #11 Отговорено 18 Февруари, 2020 Имам въпрос относно какви бяха симптомите на тампона, освен ,че е видимо омаслен ?! Предполагам лашкане при подаване и отнемане на газта във определен диапозон ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #12 Отговорено 18 Февруари, 2020 Омаслен тампон е признак на друг проблем, не свързан със състоянието на тампона. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #13 Отговорено 18 Февруари, 2020 Нали е хидравличен или се бъркам ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #14 Отговорено 18 Февруари, 2020 (Редактирано) Да вярно, че има и малсени, малко по енерция писах, сори! В такъв случай, правилно си отбелязал, вибрации и омасляване. Ако е омаслен, значи е изпуснал маслото и е пропаднал. Редактирано 18 Февруари, 2020 от Rakeem Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #15 Отговорено 18 Февруари, 2020 Този тампон обира повече движението на мотора напред и назад или се бъркам?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #16 Отговорено 18 Февруари, 2020 Е нали двигателя 'лежи' върху него! За кой тампон говориш, за този от началото на темата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #17 Отговорено 18 Февруари, 2020 Това движение го гасят предният и задният тампони 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #18 Отговорено 18 Февруари, 2020 (Редактирано) преди 46 минути, Rakeem написа: Е нали двигателя 'лежи' върху него! За кой тампон говориш, за този от началото на темата? За десен горен които е на снимката Редактирано 18 Февруари, 2020 от jungles Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #19 Отговорено 18 Февруари, 2020 Омаслен,значи свършил...! Вибрации не съм усетил. По парт номер се различават ,автомат и ръчка. Не ги дават взаимозаменяеми,но визуално са еднакви и като размери също. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #20 Отговорено 20 Май, 2020 Повтарям си мнението и в тая тема : Предният и страничният тампон на двигателите 2.4 и 2.0 без значение автомат или ръчка всичките са еднакви и се подменят. На едните пише МТ , а на другите АТ. Имам 2.0 седан ръчка и сложих тампони за 2.4 турер автомат. Преди смяната имах гадна вибрация на купето на празен ход. След смяната колата заспа. Ако има някакви функционални разлики, аз не съм ги усетил. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #21 Отговорено 20 Май, 2020 преди 9 минути, ivailopp написа: . След смяната колата заспа. Особено гайкаджията като е забравил да смени единия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #22 Отговорено 20 Май, 2020 Това са подробности. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове