crown_bg 446 #1 Публикувано 30 Ноември, 2019 Здравейте колеги! След кратко умуване решихме да останем верни на Хонда...Ето и с какво заместихме "катафалката" (най-истинското комби на Хонда): Sent from my iPhone using Tapatalk 10 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6040 #2 Отговорено 2 Декември, 2019 Честита да ви е! Бяла, спретната, Si - "какво му трябва на човека" - за в града! Чакаме и твоята? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #3 Отговорено 2 Декември, 2019 Честита да ви е! Бяла, спретната, Si - "какво му трябва на човека" - за в града! Чакаме и твоята? Мерсиии Цецооо...Моята, наша, голяма семейна, се мъдри още.Ще видим до година до амина ...Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6040 #4 Отговорено 2 Декември, 2019 Ти си я поръчай на "дядо Коледа" - знае ли се, може да е близо работата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #5 Отговорено 2 Декември, 2019 (Редактирано) Колега crown, след няколко месеца би ли драснал малко повече за новата ви придобивка, че имам намерение да сменя сивика на жената с този модел. Благодаря ти предварително. Пп за твоята семейна виж какво си взе Тино Редактирано 2 Декември, 2019 от vespa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #6 Отговорено 2 Декември, 2019 vespa, кажи нещо специфично ако те интересува, и ако имам наблюдения ще пиша.По-късно, след някоя друга седмица ще пиша какво съм направил по колата, защото е било нужно, и какво защото така съм си решил .Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #7 Отговорено 2 Декември, 2019 Честито и много да ви радва! Кой двигател е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6040 #8 Отговорено 2 Декември, 2019 Ради ще каже, но май е "изтеглил дългата клечка", 1,5 / 145Nm / 88kW :) 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #9 Отговорено 2 Декември, 2019 Благидаря за пожеланията на всички!Двг е 1.4 i-vtec с верига.1.5 мисля че слагат само на Фит от тези години, но може и да бъркам.Sent from my iPhone using Tapatalk 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6040 #10 Отговорено 2 Декември, 2019 Да, моя грешка. Много версии има тоя Фитнат Джаз и голяма "мешана скара". Твоята си е "нашенка". От RS версията с 1,5 новия мотор е взет боди кита, по-твърдите амове и преден торсион + друга настройка на ел. усилвателя на волана, но си е с 1,4 мотора и е означена Si за Европата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #11 Отговорено 2 Декември, 2019 Да, така е, изпълнението си е за Европа, визията са я докарали много добре.Запазили са функцията на колата като вътрешно пространство и багажник.Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #12 Отговорено 2 Декември, 2019 Преди 1 час, crown_bg написа: Двг е 1.4 i-vtec с верига. Скоростна кутия? Като имаш наблюдения, би ли споделил за: Като возия става ли за по дълги разстояния. Първата генерация е доста твърда. Волана как го чувстваш, усеща ли се пътя, защото по новите модели на всички марки които съм карал, имам чувството, че карам по лед. Другото е връща ли се волана при леко завиване, защото тук доста колеги се оплакват от първата генерация. Последно, как е шумът при по висока скорост. Благодаря ти предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #13 Отговорено 2 Декември, 2019 Ами на дълъг път доста добре се държи, не е досадно да се кара.Шумът е по-нисък от на Акорд-а, но пък 180-200 с тая кола няма смисъл да гониш, но спокойно си държи 140-150 и е икономична.Волана се връща на място накъдето и да го въртиш.Това изпълнение е с твърдо окачване, защото е спортно, така че не е критерии за возията.Аз нямам проблем, но все пак на неравен път, какъвто е пътя между Метро-Отбивка за летище СФ направо подскача, там асфалта е буквално на вълни.На скокчета си минавам на 3-та без проблем, бавно все пак, и не друса.Много е стабилна в завоите.Скоростите са ръчни, класически 5 + класическа задна (крайно дясно и назад).Къси са, на под 2К се редят, но дава и на по-високи да се превключва.Изглежда да е дуракоустойчив, но ще видим по-нататък във времето.Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #14 Отговорено 2 Декември, 2019 Благодаря за бързият отговор. И последно виж при 100кмч на колко обороти е двигателя. Моята е точно на 3000об, и ме дразни много, но Цецо вика:така е като си купи ръчка с к20а6 двигател 😀 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #15 Отговорено 2 Декември, 2019 Ще погледна при такава възможност .И да, Цецо е прав, К20 държи по-високи об., за разлика от К24 ...Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6040 #16 Отговорено 2 Декември, 2019 Преди 1 час, vespa написа: Благодаря за бързият отговор. И последно виж при 100кмч на колко обороти е двигателя. Моята е точно на 3000об, и ме дразни много, но Цецо вика:така е като си купи ръчка с к20а6 двигател 😀 За истинските хондажии животът започва след 6000 об/мин, та извинете че съм споменал (някъде, някога) колко са при К24А3 АТ със 100км/ч. Той също ги може и обича, но на 1-ва, 2-ра и 3-та. За 4-та нямаме шосета, а за 5-а пък няма вътък да влезе във ВиТЕК-а. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #17 Отговорено 2 Декември, 2019 Off Topic Цецо знаеш, че имам в предвид за последната предавка. Аз врътвам 20хкм на година, повечето по магистрала. Нали не смяташ, че там ще ръчкам по над 6000об/мин. Е ако ме поканиш за по кафе ( не пия и бира като карам) на Петрохана няма да падна под 4000об/мин. Само, че последният път ми кипна спирачната течност, аз от де да знъм че са сменяла😂 Преди 1 час, ceco_accord написа: За истинските хондажии животът започва след 6000 об/мин 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #18 Отговорено 3 Декември, 2019 Извън темата:Така е за втека, затова на Акорда го свалих на 4500, но си обичат Хонда високите обороти, колата там се чувства Хонда .Коментарите извън темата може да преместите на друго място ако прецените.Край на офф топика.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #19 Отговорено 3 Декември, 2019 Честито, да ви радва дълги години ! Какви екстри има за модела, и какви са избрани на твоята ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #20 Отговорено 3 Декември, 2019 Ами какви екстри, да ти кажа нямам идея.Ел. стъкла на всички врати, тонирани задни стъкла, климатроник...Иначе е с Радио конзолата, седалките са доста удобни, от някакъв странен материал са, нещо като мемори материя.Волана е кожен с издатините от вътрешната страна за ръкохвата, лоста си е гумен, но като гледам доста издръжлив на пот и мръсотия, защото не е "мръднал", волана също.Има си захранване + усб + аух, изкарани, без нужда да се рови и разглабя за да ги намериш.Няма подлакътник, това е екстра и ще търся втора ръка.Има много поставки за чаши и други дреболии, което винаги ме е кефело в Хонда (май всички японски са така). С две жабки е.Багажника има кора под която има доста пространство.Без рез. гума е, с пяна и компресор.Дойде си със зимни гуми Конти ТС860 с ДОТ 29/18, като нови са.Летните бяха Дънлоп Блу, последен сезон, това са били оригиналните от завода, защото дота беше от годината на първа рег на колата.Ляв мигач на огл. беше изгорял, поръчан е, на номера крушките бяха изгорели, сменени са, на единия бутон за климатика беше изгоряла крушка, и нея смених (писал съм в друга тема за това), това е за сега.Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #21 Отговорено 5 Декември, 2019 Зарадвах Джазката с нови гумени стелки и стелка за багажнкка, ОЕМ.Смених задната емблема, че беше олюпена едната буква на "Si".Скоро ще има и снимки. Колебах се за ДРЛ модул, но така и не се намери смелчага да ми върже този с фотона, а предишните, които ми го сложиха на Акорда казаха никога да не се връщам с Хонда при тях. Все пак реших да взема Филипс или Осрам, само да събера кеш .. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6040 #22 Отговорено 5 Декември, 2019 Скоро гледах снимки и се сетих че видях такива светлини - странично в бронята. Изглеждаха добре. Нещо такова: http://www.hualin-international.com/Daytime-Running-Lights-p593.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #23 Отговорено 5 Декември, 2019 Много добро предложение, но струват даже по-скъпо от Филипс или Осрам, и то преди доставка.Бих рискувал, но гаранцията на Филипс или Осрам е в години спрямо тази.Все пак доста добре изглежда и ме кефи, такова нещо очаквам да постигна.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6040 #24 Отговорено 6 Декември, 2019 То беше само пример за вид и позиция. Иначе има доста ледове с подобна конфигурация и размери, които може да имплантираш на това място, а ако се справиш прилично, ще си изглеждат хармонично интегрирани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #25 Отговорено 7 Декември, 2019 Благодаря за бързият отговор. И последно виж при 100кмч на колко обороти е двигателя. Моята е точно на 3000об, и ме дразни много, но Цецо вика:така е като си купи ръчка с к20а6 двигател Последните два дни тествах, и при 100км/ч е под 3000, някъде 2900, но то няма разлика в звука.Все пак е тих ДВГ, но К24 е по-тих ...Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
isullivan 166 #26 Отговорено 7 Декември, 2019 K24 е тих но шумоизолация куца, джазката как е в това отношение ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #27 Отговорено 7 Декември, 2019 Ами не е толкова шумна определено, имайки в предвид че на Акорда ми правиха шумо и вибро изолация, навсякъде без подкалници. Но пък на Акорда беше удоволствие да слушаш високите обороти. Джаза е по-обезшумен. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #28 Отговорено 7 Декември, 2019 Така, днес минах част от външни и вътрешни светлини към лед, доволен съм.Като имам време ще пусна и снимки.Опитах се да сменя халогените с жълти тела, но както обикновено винтовете захващащи твлото към кожуха са спекли, толкова че и ВД40 не помага.Определено във времето на мъгла, дъжд и сняг 2500К-3000К жълтото просто прави контраста и видимостта в пъти по-добра от бялата, а й този отсреща те вижда по-добре от по-далече.Ще търся от морга...Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #29 Отговорено 17 Декември, 2019 Ето един малък външен "аксесоар" :Sent from my iPhone using Tapatalk 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
in_the_jazz 0 #30 Отговорено 17 Декември, 2019 На 30.11.2019 г. at 16:53, crown_bg написа: Здравейте колеги! След кратко умуване решихме да останем верни на Хонда... Ето и с какво заместихме "катафалката" (най-истинското комби на Хонда): Sent from my iPhone using Tapatalk Браво!!!! Уникална!!! Да ви е честита бялата карасавица! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #31 Отговорено 17 Декември, 2019 Браво! Уникална Да ви е честита бялата карасавица!Мерси колега! Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ИцоД 170 #32 Отговорено 17 Декември, 2019 Поздрави ! Колицата си е супер - ДЖАЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗ ! ...и не се хващай да сменяш задни свещи ! Предният модел е направо песен 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #33 Отговорено 21 Декември, 2019 Малко развитие по светлините:Отвън:H4 Къси/Дълги-Osram LedH11-все още халоген жълти 3000К - ще бъдат заменени с Osram ledT10 Габарити-Philips led x-treme ultinonT10 Номер-Osram led red StandardT16 Светлини задна скорост-Osram led PremiumТ20 Фар мъгла отзад-Osram led premiumМигачите за сега ги оставям, понеже релето е запоени на модула, а не както беше при Акорда отделно, т.е. ще трябват съпротивления.Вътрешно:C5W-Предни плафони-скъпи китайци, в Акорда още работеха когато я продадох, бяха сложени преди повече от година, и Osram, и Philips светят еднакво, не много по-добре от хубав халоген, разликата е малко доловима.T10-Заден плафон-Philips led x-treme ultinonT5-Подсветка жабка пред лоста-скъпи китайци-бяла светлина.Тук ще попитам колегите с такива Джазки - имат ли жабката крушка или не, понеже не намерих такава?Ето малко снимки, не е като на живо, но малко представа да се придобие:Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #34 Отговорено 21 Декември, 2019 Смених и изгорелия мигач на огледалото.По-късно ще опиша процеса - сравнително лесно е, всеки може вкъщи да го постигне. Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #35 Отговорено 21 Декември, 2019 Така, относно мигача:1- Откача се стъклото - Повдига се внимателно отдолу бъркайки с трим инструмент в долния ляв ъгъл.Има щипки в 4-те краища на стойката, на която е захванато стъклото, а в горния край са 2 куки, всичко е пластмаса.Самото стъкло е също и залепено с черно лепило (многовлакнесто) към тази стойка.Подважда се щипката от същия долен ляв ъгъл.За тези с електрическите има две кабелчета в горния десен ъгъл, да не забравите да ги извадите, след като откачите стъклото.2-Капака на огледалото е на, вече забравих, но мисля около 6-7 щипки и една кука (куката е в долния десен ъгъл.Отщипвате от външната страна първо, отщипете 2-3 и леко с ръкавици напъвате назад, с леки напъни на импусли, докато не щракне на откопчано (не счупено ).3-Мигача е на 2 винтчета (рапидки), и една букса - тук вече няма нищо за обяснение.4-Сглобявате в обратния ред.5-Стъклото се слага, както следва - първо куките, търсете горе-долу вертикално положение, иначе няма да стане лесно, след което с повечко напън трябва да заклпчите стъклото с щипките, натискайте само където стъклото има упора на стойката, за да не стане беля.Това е, готови сте! Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alexdim 12 #36 Отговорено 22 Февруари, 2020 Поздравления и от мен за това малко бижу! Карам от 2 години подобна кукличка, както я нарича жена ми, и не спира да ни радва. Навъртях 30-ина хиляди километра по всякакви пътища и за миг не съм съжалил за избора си. Благодарение на нея съм вече твърдо хонда фен. Благодаря ти за инфото за мигача в огледалата. За "Направи си сам" инфо ползвам http://www.hondafitjazz.com/manual3/index.html На мен ми се наложи в началото да сменя миниатюрната крушка в бутона за вентилация на купето. Първо махнах с ръка - абе, къде ще се занимавам, така ще се кара. През деня как да е, обаче нощно време не мога да го намеря, без да светвам лампа. От този клип: https://www.youtube.com/watch?v=l7ofxjzgwYo разбрах как се сваля радиото, което е по-трудната част от работата. Иначе до сега съм сменил освен всички обичайни консумативи - преден колесен лагер, предни накладки, пистов ремък за климатика, биалети и 2 пъти крушки на фаровете. Пожелавам освен безаварийно и много радостно ползване! Ще се радвам да обменяме опит. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #37 Отговорено 23 Февруари, 2020 Благодаря колега!Ще обменяме опит !Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alexdim 12 #38 Отговорено 14 Март, 2020 Днес направих една глупост с моя Джаз 2012 година. Но се оправих след едночасово лутане. Дано опита ми помогне на някого да си спести време и нерви. При смяна на крушката в багажника я напъхах под 90 градуса и дадох на късо. И като угаснаха всички вътрешни "ламБи", барабар с радиото и дистанционното заключване, се "Фанах" за главата. За щастие, май нищо по системата не "изгоря". Разбрах кой бушон отговаря за горепосоченото: - №2 - 7,5А При мен той е закачен на оранжева пластмасова щипка, отговаряща на №1 от схемата долу. Горният бушон е 10А е резервен, а долният е въпросният 7,5А, който не беше изгорял, но и нещата не работеха. Тъпото е, че в книжката към колата и в интернет тази позиция се разминава. В книгата №1 е резервен, а №2 - задни светлини за мъгла. В нета открих таблица, според която №2 - 7,5А е TPMS* (сензор за налягане в гумите) - невярно за моя модел. Замених го с един от неизползваните спрямо схемата до лоста за отваряне на предния капак и, отдъхнах си, всичко заработи както преди. Е, все пак трябваше да въвеждам секретния код на радиото и да си сверя наново часовника, но както се казва: "Бял кахър". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #39 Отговорено 23 Март, 2020 Ето още малко екстри, които скоро монтирах:Ветробрани и огледала (стъкла).Изключително доволен от качеството, просто нямат равни японците, всичко е изчислено.Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #40 Отговорено 26 Март, 2020 След около месец пристигнаха и джантите.На пръв поглед качеството изглежда безкомпромисно.Направи ми впечатление, че всяка една японска марка произведена в Япония за вътрешния им пазар, няма сертификат за автентичност което ме накара да задам въпроса "защо"? - японците, с които разговарях ми казаха, че в Япония има строг закон който праща всеки опитал се да фалшифицира някой бранд в затвора, и още едно допълнение там никой първоначално не би си позволил да му мине през съзнанието да прави такова нещо.Въпросът ми бе породен, от факта че целия световен пазар е залят от фалшфикати/реплики, особено на японските тунингови марки.Друго, което ми направи впечатление - всяка стока закупена от Япония, идва с придружаващ документ, удостоверяващ и гарантиращ че стоката е произведена там (в Япония).Всичко това го пиша тук, понеже до сега не съм бил наясно, а тези факти успяха да ме впечатлят.Все пак, това е последно, ми обясниха също че за японски стоки произведени за износ, задължително производителя издава сертификат за автентичност, която трябва да достигне до крайния потребител, в която е описано как да разбереш че е автентична стоката.Така, а ето и джантите:Sent from my iPhone using Tapatalk 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове