Jump to content
crown_bg

Семейният Джаз

Recommended Posts

Здравейте колеги!

 

След кратко умуване решихме да останем верни на Хонда...

Ето и с какво заместихме "катафалката" (най-истинското комби на Хонда):

053768cae6e88ca3e8bff9a40f53c2d4.jpg

fbf91b6a3ff765ddb2e4d5efff8edcbe.jpg

2e51ba9e78432413614151e85727643a.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Честита да ви е!

Бяла, спретната, Si - "какво му трябва на човека" - за в града!

Чакаме и твоята? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Честита да ви е!
Бяла, спретната, Si - "какво му трябва на човека" - за в града!
Чакаме и твоята?


Мерсиии Цецооо...
Моята, наша, голяма семейна, се мъдри още.

Ще видим до година до амина ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ти си я поръчай на "дядо Коледа" - знае ли се, може да е близо работата. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега crown, след няколко месеца би ли драснал малко повече за новата ви придобивка, че имам намерение да сменя сивика на жената с този модел. Благодаря ти предварително. 

Пп за твоята семейна виж какво си взе Тино 

Edited by vespa

Share this post


Link to post
Share on other sites

vespa, кажи нещо специфично ако те интересува, и ако имам наблюдения ще пиша.

По-късно, след някоя друга седмица ще пиша какво съм направил по колата, защото е било нужно, и какво защото така съм си решил .


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Честито и много да ви радва!

Кой двигател е?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ради ще каже, но май е "изтеглил дългата клечка", 1,5 / 145Nm / 88kW :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благидаря за пожеланията на всички!

Двг е 1.4 i-vtec с верига.
1.5 мисля че слагат само на Фит от тези години, но може и да бъркам.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Thanks 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, моя грешка. Много версии има тоя Фитнат Джаз и голяма "мешана скара".

Твоята си е "нашенка". От RS версията с 1,5 новия мотор е взет боди кита, по-твърдите амове и преден торсион + друга настройка на ел. усилвателя на волана, но си е с 1,4 мотора и е означена Si за Европата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, така е, изпълнението си е за Европа, визията са я докарали много добре.

Запазили са функцията на колата като вътрешно пространство и багажник.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, crown_bg написа:

Двг е 1.4 i-vtec с верига.

Скоростна кутия? 

Като имаш наблюдения, би ли споделил за:

Като возия става ли за по дълги разстояния. Първата генерация е доста твърда. 

Волана как го чувстваш, усеща ли се пътя, защото по новите модели на всички марки които съм карал, имам чувството, че карам по лед. Другото е връща ли се волана при леко завиване, защото тук доста колеги се оплакват от първата генерация. 

Последно, как е шумът при по висока скорост. 

Благодаря ти предварително. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами на дълъг път доста добре се държи, не е досадно да се кара.
Шумът е по-нисък от на Акорд-а, но пък 180-200 с тая кола няма смисъл да гониш, но спокойно си държи 140-150 и е икономична.

Волана се връща на място накъдето и да го въртиш.

Това изпълнение е с твърдо окачване, защото е спортно, така че не е критерии за возията.
Аз нямам проблем, но все пак на неравен път, какъвто е пътя между Метро-Отбивка за летище СФ направо подскача, там асфалта е буквално на вълни.

На скокчета си минавам на 3-та без проблем, бавно все пак, и не друса.

Много е стабилна в завоите.

Скоростите са ръчни, класически 5 + класическа задна (крайно дясно и назад).
Къси са, на под 2К се редят, но дава и на по-високи да се превключва.

Изглежда да е дуракоустойчив, но ще видим по-нататък във времето.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за бързият отговор. И последно виж при 100кмч на колко обороти е двигателя. 

Моята е точно на 3000об, и ме дразни много, но Цецо вика:така е като си купи ръчка с к20а6 двигател 😀

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще погледна при такава възможност .

И да, Цецо е прав, К20 държи по-високи об., за разлика от К24 ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, vespa написа:

Благодаря за бързият отговор. И последно виж при 100кмч на колко обороти е двигателя. 

Моята е точно на 3000об, и ме дразни много, но Цецо вика:така е като си купи ръчка с к20а6 двигател 😀

За истинските хондажии животът започва след 6000 об/мин, та извинете че съм споменал (някъде, някога) колко са при К24А3 АТ със 100км/ч.

Той също ги може и обича, но на 1-ва, 2-ра и 3-та. За 4-та нямаме шосета, а за 5-а пък няма вътък да влезе във ВиТЕК-а.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

Цецо знаеш, че имам в предвид за последната предавка. Аз врътвам 20хкм на година, повечето по магистрала. Нали не смяташ, че там ще ръчкам по над 6000об/мин. Е ако ме поканиш за по кафе ( не пия и бира като карам) на Петрохана няма да падна под 4000об/мин. Само, че последният път ми кипна спирачната течност, аз от де да знъм че са сменяла😂

Преди 1 час, ceco_accord написа:

За истинските хондажии животът започва след 6000 об/мин

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Извън темата:

Така е за втека, затова на Акорда го свалих на 4500, но си обичат Хонда високите обороти, колата там се чувства Хонда .

Коментарите извън темата може да преместите на друго място ако прецените.

Край на офф топика.




Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Честито, да ви радва дълги години !

 

Какви екстри има за модела, и какви са избрани на твоята ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами какви екстри, да ти кажа нямам идея.
Ел. стъкла на всички врати, тонирани задни стъкла, климатроник...

Иначе е с Радио конзолата, седалките са доста удобни, от някакъв странен материал са, нещо като мемори материя.

Волана е кожен с издатините от вътрешната страна за ръкохвата, лоста си е гумен, но като гледам доста издръжлив на пот и мръсотия, защото не е "мръднал", волана също.
Има си захранване + усб + аух, изкарани, без нужда да се рови и разглабя за да ги намериш.

Няма подлакътник, това е екстра и ще търся втора ръка.

Има много поставки за чаши и други дреболии, което винаги ме е кефело в Хонда (май всички японски са така). С две жабки е.
Багажника има кора под която има доста пространство.

Без рез. гума е, с пяна и компресор.
Дойде си със зимни гуми Конти ТС860 с ДОТ 29/18, като нови са.
Летните бяха Дънлоп Блу, последен сезон, това са били оригиналните от завода, защото дота беше от годината на първа рег на колата.

Ляв мигач на огл. беше изгорял, поръчан е, на номера крушките бяха изгорели, сменени са, на единия бутон за климатика беше изгоряла крушка, и нея смених (писал съм в друга тема за това), това е за сега.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Зарадвах Джазката с нови гумени стелки и стелка за багажнкка, ОЕМ.

Смених задната емблема, че беше олюпена едната буква на "Si".

Скоро ще има и снимки.

 

Колебах се за ДРЛ модул, но така и не се намери смелчага да ми върже този с фотона, а предишните, които ми го сложиха на Акорда казаха никога да не се връщам с Хонда при тях.

 

Все пак реших да взема Филипс или Осрам, само да събера кеш ..

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много добро предложение, но струват даже по-скъпо от Филипс или Осрам, и то преди доставка.

Бих рискувал, но гаранцията на Филипс или Осрам е в години спрямо тази.

Все пак доста добре изглежда и ме кефи, такова нещо очаквам да постигна.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

То беше само пример за вид и позиция. Иначе има доста ледове с подобна конфигурация и размери, които може да имплантираш на това място, а ако се справиш прилично, ще си изглеждат хармонично интегрирани.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...