Kremenaa 0 #1 Публикувано 22 Ноември, 2019 Здравейте, Имам нужда от помощ! От скоро съм шофьор като цяло, първата ми кола е сивичето (6та генерация, 1998г.) , много съм си доволна от количката, единственият проблем е, че като вали събира много вода в купето, шофьорското място, между педалите и седалката. Четох какво ли не, намерих само теми със същия проблем, но от другата страна. Началото на есента се появи този проблем, мислех че сме го открили и оправили, под чистачките пластмасата разглобихме, беше задръстен отвода за водата с яко листа и тиня, изчистихме го, поливахме я от там си течеше, пък и беше мокро под педалите. Сега пак е подгизнала и не знам вече какво да я правя, оплътненията на вратата са си окей, не тече през тях .. Моля за съвет, че така цяла зима няма да изкарам ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preparat 2 #2 Отговорено 22 Ноември, 2019 Шибедах има ли колата?Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kremenaa 0 #3 Отговорено 22 Ноември, 2019 няма шибедах Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #4 Отговорено 22 Ноември, 2019 "Англичанка" или "японка" е колата? И двете имат декоративни лайстни на покрива, скриващи каналите за багажника. Проверете под предния край на лайстната, където опира в предното стъкло. Отвора за отводняване е много тесен, събира кал и гние. Ако е японка, има ли антена в колонката? Проверете уплътнението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kremenaa 0 #5 Отговорено 22 Ноември, 2019 5 minutes ago, Krasi-mir said: "Англичанка" или "японка" е колата? И двете имат декоративни лайстни на покрива, скриващи каналите за багажника. Проверете под предния край на лайстната, където опира в предното стъкло. Отвора за отводняване е много тесен, събира кал и гние. Ако е японка, има ли антена в колонката? Проверете уплътнението. Японка е, има антена, ще го проверя това благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #6 Отговорено 22 Ноември, 2019 Като свалите декоративните лайсни огледайте за пукнатини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #7 Отговорено 15 Декември, 2019 Да повдигнем малко темата... днес забелязах, че и аз имам вода в краката. Махнах предната лайсна пред предното стъкло, изчистих от всякъде. След това развих 4 болтчета в долната задна част на подкалника и с ръка гребях кал и листа. Те запушват изхода на каналчетата, то пак си изтича де, но половината влиза вътре при шофьора. Дано да се е оправило, на следващия дъжд ще пиша. С англичанка съм аз. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preparat 2 #8 Отговорено 12 Март, 2020 Колега, реши ли си проблема по този начин? Питам, защото днес намерих локва в краката си. Аз имам шибедах и проблема може да е от това, но реших все пак да питам. Колата е англичанка 95-та. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #9 Отговорено 12 Март, 2020 (Редактирано) Аз също съм с англичанка и шибедах. За жалост, продължава да се мокри. Да знаеш, че под мокета има тапи. Може да се махат и да изтича водата навън. Смятам, като се постопли, да ги махна за няколко дена, включително и през нощта, да поизсъхне малко. Редактирано 12 Март, 2020 от nunezz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #10 Отговорено 4 Април, 2020 (Редактирано) Да покажа при мен положението как е..  Мислех, че е понамаляло мокренето, но май се е влошило даже.. Лайстната от страната на шофьорското място на предния прозорец ми е за смяна. Има ли универсални ? Или да търся от същата кола.. Ето я и нея: Редактирано 4 Април, 2020 от nunezz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #11 Отговорено 4 Април, 2020 Привет колега, това е доста голямо наводнение, такова съм имал само веднъж, когато си забравих отворен прозореца и цяла нощ валя проливен дъжд. 😊 Може би имаш някъде пробито от ръжда място, което не виждаш. Примерно при мен беше тръгнало под пластмасата на чистачките, в ляво зад акумулатора, позачистих, и боядисах с грунд. Трябва до го провериш това, също и за пробито по рамката на стъклото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #12 Отговорено 4 Април, 2020 Няма никъде ръжда, а пробито не съм виждал. Аз съм ги свалял и оглеждал, заради тея течове. Чистих кал и боклуци, но само се влоши и не знам защо. Според мен е тая лайсна дето снимах. Като спре да вали, ще я разхвърлям пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #13 Отговорено 5 Април, 2020 Преди 16 часа, nunezz написа: nunezz, случайно някога да е сменяно челното стъкло? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #14 Отговорено 6 Април, 2020 Не знам. Взех я от автокъща, аз не съм го сменял. Ако съдя по старите лайсни, май не е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #15 Отговорено 6 Април, 2020 (Редактирано) Тази лайсна е по-скоро за украса, отколкото за уплътнение. Не е тя причината за теча. Стъклото е лепено за метала на рамката, лайсната просто крие канала между стъклото и купето. Това, че лайсната е стара не означава, че стъклото не е сменявано. А това, че е скъсана може да означава, че е повредена при смяната на стъкло. Или пък, че се е "скапала" от старост. Много лесно можеш да разбереш дали стъклото е сменявано. На всички стъкла има маркировка с годината на производството им. Виж, дали годината на челното стъкло съвпада с годината на останалите стъкла. Ако е сменявано няма как да съвпада, ще е произведено много по-късно от останалите стъкла, и най-вероятно ще е от друг производител, т.е. маркировката ще е по-различна, и като шрифт, и като съдържание. Маркировката представлява няколко реда черни надписи. Един от тях, обикновено най-долния ред е годината на производство. Представлява няколко точки и цифра. Например •••••8, което означава, че стъклото е произведено '88-а, '98-а или '08-а. Има мноооооого малка вероятност стъклото да е сменено с такова от същата година на производство, дали ново, дали втора употреба. Ако годината не съвпада, може стъклото да не е залепено качествено. Ако не е сменявано стъклото, някъде имаш пробойна и корабът потъва. Пробойната може да е навсякъде около челното стъкло, в лявата му половина, т.е. пред шофьора - таван, гредичката между стъклото и вратата, коритото под чистачката. А може и да е някъде в ламарината около педалите. А може и да е от капандурата на тавана, ако имаш такава. Люка има тръбички за отводняване, които имат навика да се запушват и водата влиза в купето. За да провериш, от къде влиза вода - махаш пластмасовите кори отстрани между вратата и педалите, повдигаш мокета на пода и отиваш на автомивка за обилно поливане на колата около стъклото. Ефекта от поливането ще е по-добър ако махнеш всички лайсни около стъклото, включая пластмасата под чистачките и надлъжната лайсна върху тавана. Ама това след като си се убедил, че тръбичките за отводняване на люка (ако имаш такъв) са чисти. п.п. Е сега видях, че си свалял нещо. Кое - пластмасата под чистачките или лайсните около стъклото? Редактирано 6 Април, 2020 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #16 Отговорено 6 Април, 2020 (Редактирано) Всичко. Даже и подкалника и от там гребях с шепи кал и боклуци. Благодаря за отговора, ще видя коя година е стъклото. Редактирано 6 Април, 2020 от nunezz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #17 Отговорено 6 Април, 2020 ••••4 😄😄 Еми.. като се постопли ще я разхвърлям да търся. Одеве махнах тапата на пода, изтекоха сигурно 3-4 литра вода. Опитах се да видя от къде тече, но не си личеше, защото всичко беше влажно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #18 Отговорено 13 Април, 2020 Аз имам въпрос. Канала на шибедаха покрай предното стъкло ли води или е някъде вътре в гредата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #19 Отговорено 13 Април, 2020 Вътре в гредата има прозрачен маркуч. Да не би горе където е хванат за люка да е проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #20 Отговорено 13 Април, 2020 Малий, трябва да сваля леко тавана и подкалника за да огледам маркуча. В събота ще го видя. Благодаря! Иначе, отгоре бъркам с една жица, доста твърда, но достатъчна за да взима завоите из маркуча, но опира някъде и повече не може. Влиза г/д една педя. От дясната страна също, но там няма течове. (За сега ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #21 Отговорено 17 Април, 2020 (Редактирано) Здравейте, днес разхвърлях колата да видя края на маркуча, но не го намирам. Свалих подкалника, тръгнах да свалям и калника, но като надникнах, не се вижда и го закрепих отново. Къде е края на маркуча ? Свалих уплътнението и на вратата, дръпнах тавана леко на долу и маркуча е в самата греда, няма достъп до него. Иначе е от него, защото изливам вода на предното стъкло и няма проблем, изсипвам вода горе на тавана и отива всичко в краката... ЕДИТ: В ръководството пише само това: Там, където пише "Drain Valve" има само сноп кабели. Редактирано 17 Април, 2020 от nunezz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #22 Отговорено 17 Април, 2020 Как сипваш вода на тавана? При затворен люк ли? Пробва ли да сипеш вода в коритото около люка (при отворен люк)? Щом си бъркал в отворите с тел, значи може да пробваш да сипеш вода директно в тръбичката с някакъв шприц, или голяма спринцовка. Тръбички има и в задните колони на тавана. Щом не виждаш края на тръбичката под калника, има вроятност той да е в коритото под пластмасата около чистачките. От там има друга тръбичка, или просто отвор за изтичане на водата при калобрана. Провери ли, какво е състоянието на надлъжните канали на тавана, тези под черните лайсни? Ако сипваш вода върху тавана при затворен люк и тече вътре в купето, може да има изгнило на тавана в предния край на надлъжните канали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #23 Отговорено 17 Април, 2020 (Редактирано) Сипвах при отворен люк директно в тръбичката. Не е запушена, според мен, защото се излива директно в краката, направо си тече. Тавана е сух. Сигурно се е откачил маркуча от изхода. Ако е отпред под чистачките, нямаше ли да влиза вода и като поливах предното стъкло? Махах и лайсните, под тях всичко е 6. Редактирано 17 Април, 2020 от nunezz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #24 Отговорено 17 Април, 2020 Има вероятност да си го откачил или пробил маркуча при бъркането. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #25 Отговорено 17 Април, 2020 Като сипваш в другия маркуч, къде изтича? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #26 Отговорено 17 Април, 2020 (Редактирано) Еми, не видях да изтича от някъде, но не влиза и вътре, хаха. Ако имаше проблем при дъждовете и от дясно щеше да има вода, но няма. Иначе утре ще сипя повечко вода и ще се загледам, мерси за идеята. Редактирано 17 Април, 2020 от nunezz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #27 Отговорено 17 Април, 2020 Както е писал колегата пробвай с спринцовка да издърпаш или изтикаш чрез налягането това което е запушило този маркуч. С въздух под налягане може да стане но едва ли ще имаш компресор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #28 Отговорено 17 Април, 2020 Ама то, като сипя вода, отива директно в краката... ако има спукано място или е изкочил от изхода си, няма да стане нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #29 Отговорено 17 Април, 2020 Виж да не се е извадил маркуча от коритото в тавана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #30 Отговорено 18 Април, 2020 Пичове, маркуча отива някъде чаааак зад модула на ABS. Сигурно и той е подгизнал и е изгорял нещо, та затова да ми свети SRS. Моментално се отказах да разглабям, събрах цялата кола и запуших проклетата дупка. Сипвах в другата, да видя от къде ще изтече, изтича си някъде зад подкалника, както си трябва. Засега така, по-нататък ще видим какво ще я правя. Благодаря за всички отговори! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #31 Отговорено 22 Април, 2020 Колеги, запуших дупката, вече не тече в краката, а през тавана. Дали мога да хвана от някъде маркуча и да го пренасоча с друг маркуч да се оттича някъде, защото вече не знам какво да правя ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #32 Отговорено 22 Април, 2020 На 18.04.2020 г. at 12:40, nunezz написа: Моментално се отказах да разглабям, събрах цялата кола и запуших проклетата дупка. Преди 1 час, nunezz написа: Колеги, запуших дупката, вече не тече в краката, а през тавана. Аз не разбрах коя дупка си запушил. 🤔 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #33 Отговорено 22 Април, 2020 На люка - предна лява, точно над шофьора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #34 Отговорено 22 Април, 2020 Ако все още не ти се разглобява, запечатваш люка и повече никога не го отваряш. Ако искаш люк, разглобяваш и отстраняваш проблема. Но, риска е, че в крайна сметка може пак да стигнеш до запечатване на люка. п.п. Ако колата беше моя, вече да съм го запечатал. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #35 Отговорено 22 Април, 2020 Е, аз искам всичко да си й е наред. Еми ще разглабям и ще търся края на маркуча, какво да се прави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #36 Отговорено 22 Април, 2020 Почни със сваляне на предната част на тавана и пвц кората на предната греда откъм шофьора. Виж дали можеш да видиш щуцера на шибидаха на който е захванат горния край на маркуча. После не знам дали можеш да видиш маркуча, ако гредата има някакви отвори, поне където са щипките на пвц панела има, и евентуално от къде почва да тече. После идва ред на подкалника и калника, свали го и виж. Ако не, то номера със силикона ще те спаси. Не знам, обаче, дали имаш климатик и дали няма да ти трябва шибидаха, ако нямаш. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #37 Отговорено 23 Април, 2020 (Редактирано) Минаха десет години от както съм разглобявал тотално една Хонда и по спомен маркуча излизаше на десетина сантиметра напред от горната стойка на вратата, но повтарям не съм напълно сигурен. Това което си спомням, че маркуча е с невероятно качество за годината на производство и според мен не може да се скъса или напука сам. Там горе няма какво да пипаш и гледаш, хванат е за тавичката на люка с една телена скоба която неможе да ръждяса, това е Хонда и всички знаем, че през онези години не са правени компромиси с качеството на материала. Успех в решаването на проблема. Редактирано 23 Април, 2020 от vespa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RadmO 6 #38 Отговорено 7 Октомври, 2020 On 4/23/2020 at 11:47 AM, vespa said: Минаха десет години от както съм разглобявал тотално една Хонда и по спомен маркуча излизаше на десетина сантиметра напред от горната стойка на вратата, но повтарям не съм напълно сигурен. Това което си спомням, че маркуча е с невероятно качество за годината на производство и според мен не може да се скъса или напука сам. Там горе няма какво да пипаш и гледаш, хванат е за тавичката на люка с една телена скоба която неможе да ръждяса, това е Хонда и всички знаем, че през онези години не са правени компромиси с качеството на материала. Успех в решаването на проблема. Колега виждам, че си с комби. За да не отварям нова тема, може ли само разяснение на комбито, от къде да започна профилактично почистване на дренажите? Нямам проблем, просто и чисто профилактично. Благодаря предварително, може и на лично да отговориш, за да не спамим темата на колегата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #39 Отговорено 7 Октомври, 2020 Бях я забравил тази тема... извинявам се и аз, че пиша, поне да кажа как съм си решил проблема, за да може да се знае. Ами оказа се, че маркуча се е откачил от изхода си. Той върви от люка, по гредата на предното стъкло, и влиза в едно маншонче, което прави ляв завой и водата излиза точно зад калника. Та, беше откачен от там. С много кръв (буквално), пот и мили думи, успях да го вкарам в изхода му и вече не тече никъде. Съвет за колегата преди мен - ако нямаш проблем, не пипай, че си е***о ма****а. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jap 0 #40 Отговорено 18 Декември, 2020 При мен е пасажерската страна отпред и отзад под стелките има вода, в шофьорската страна няма нищо. Някой нещо да предложи от къде може да е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове