ogibo 3 #1 Публикувано 19 Ноември, 2019 Искам да премахна оранжевите пластмаси (или каквото е там) от предните мигачи. Лесно ли се разглобяват фаровете, и заслужава ли си влизането в този филм? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #2 Отговорено 6 Януари, 2020 Колега не влизай в такива филми със фаровете, не знам на хондето дали са лепени или са със пластмасова заварка, но в първи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #3 Отговорено 6 Януари, 2020 В първия случей шанса за проблеми след това е голям а в втория няма да успееш изобщо. Пробвай да си намериш такива втора ръка, моята е поръчвана със такива от завода, значи ще ги има и на други. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didomucy 73 #4 Отговорено 9 Януари, 2020 Здравейте, префейс моделите излизат от завода с бели мигачи, не са поръчвани като опция, моята е произведена 2011,с първа регистрация 2012,явно е някаква зайгравка на производителя, преди да пусне фейсовия модел. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #5 Отговорено 9 Януари, 2020 Колега, нещо си се объркал, преди фейса са с оранжеви маркери на мигачите, след фейса са с прозрачни безцветни.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didomucy 73 #6 Отговорено 9 Януари, 2020 Водят се префейс, погледни из форума където съм качвал снимки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #7 Отговорено 9 Януари, 2020 Темата не съществува.Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Angelov_88 33 #8 Отговорено 9 Януари, 2020 Има ги и от преди това, моята е 2008 и е със фаровете от снимката на профила ми, които са различни от тези на фейсовата . Не вярвам в Швейцария да си слагали в последстие, по скоро така си е поръчвана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #9 Отговорено 9 Януари, 2020 Покажи една снимка отблизо на твоите, за да се види разликата между твоите с бели пластмаси и тези на фейслиф-модел. Поне при 7-цата е така - има много ясни белези, по които фарът на фейслифт се различава от този на преди фейслифт, освен цвета на пластмасите пред мигачите: дизайнът на плексигласа пред габарита е характерен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #10 Отговорено 9 Януари, 2020 (Редактирано) Фаровете са различни на фейса и няма да станат на такава която не е,ще трябва и броня с решетката да се сменя. Редактирано 9 Януари, 2020 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ninja1926 0 #11 Отговорено 19 Февруари, 2020 Здравейте Колеги не исках да отварям нова тема за фарове реших тук да попитам ! Имам проблем и с двата фара влиза влага вътре ,единия му сменях запалка миналата година защото изгоря , а другия от скоро почна и той да има влага при което предполагат ,че и там ще гори запалаката на ксенона или крушката . Колата не съм е блъскал Хонда Акрд 8 2,2 150кс ! Ако имате някакви предположение защо имат влага или от къде може да е това , дали да копувам нови два фара защото втора ръка не намирам много ?! Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #12 Отговорено 19 Февруари, 2020 Направо си е вода, щом го виждаш. Влиза вода вътре като вали дъжд или миеш на автомивка. Трябва да огледаш хубаво уплътненията на целия фар, обикновено около лампите има проблеми заради теснотията - който ги сменя, не обръща внимание на поставянето на маншоните и от някоя страна, където не се вижда, остава отворено. Също и където е монтирано моторчето за регулиране, може неговото уплътнение да пропуска. Рядко, но все пак се случва - фабричното залепване на плексигласа към корпуса да се наруши и да започне през него да пропуска. Като за начало - когато колата е паркирана, отвори някоя капачка/маншон, за да има по-добра вентилация и да се изпари по-бързо. Ако имаш условия - може също да обдухваш с топъл въздух плексигласа. Топъл нали, не горещ - трябва да можеш да си държиш пръстите на струята без да ти пари. Също помагат пликчетата-влагоабсорбатори ако сложиш такова в отвора. Не карай с него обаче. Ако някой те посъветва да използваш такова за постоянно, без да си уплътниш фара - това е заблуда и няма да ти реши проблема с водата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ninja1926 0 #13 Отговорено 19 Февруари, 2020 Да предимко когато мия колата се получава или при някой по силен дъжд също така ,възможно ли е да гори баласта на ксенона или гори самия ксенон от влагата ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове