Georgi Mihov 0 #1 Публикувано 12 Ноември, 2019 Здравейте колеги, Преди няколко дни установих ,че поради някаква причина VTEC клапана не отваря ;( - няма тяга и ряз след 5к оборота. Имам проблеми с халогените( след смяна на едната изгоряла крушка) и двата спряха да светят. Дали случайно проблема може да е електрически( не стига ток до Vtec-а) и ако не е може ли да се подмени самия VTEC соленоид? Благодаря Ви предварително за мненията и съветите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #2 Отговорено 12 Ноември, 2019 Компютъра мери налягането преди след клапана и няма вариянт да не светне чека и да не работи, за кой двигател става въпрос.Sent from my Redmi 3 using Tapatalk 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgi Mihov 0 #3 Отговорено 12 Ноември, 2019 12 minutes ago, Ioan said: Компютъра мери налягането преди след клапана и няма вариянт да не светне чека и да не работи, за кой двигател става въпрос. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk 1.6 -110hp -Чека не свети ;( Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 55 #4 Отговорено 12 Ноември, 2019 (Редактирано) Според мен Втека ти си работи, но не го усещаш. Включва се не толкова осезаемо на около 3000 оборота. За другото - бушон Редактирано 12 Ноември, 2019 от ruil4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgi Mihov 0 #5 Отговорено 12 Ноември, 2019 27 minutes ago, ruil4o said: Според мен Втека ти си работи, но не го усещаш. Включва се не толкова осезаемо на около 3000 оборота. За другото - бушон Здравей колега, като купих колата преди 1 месец VTEC-а го усещах доста особено на 2-ра предавка.( направо ме дърпаше назад към седалката-може и да си внушавам( Butterfly effect ) П.С. аз мисля,че VTEC се включваше след 4500 оборота ,но не съм 100% сигурен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #6 Отговорено 12 Ноември, 2019 Ако е D16V1 (след 2000г ) втекс не е спортния, аз го предпочитам. Пуска се някаде между 2100 и 3000 и не се усеща, почти.Sent from my Redmi 3 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgi Mihov 0 #7 Отговорено 12 Ноември, 2019 Just now, Ioan said: Ако е D16V1 (след 2000г ) втекс не е спортния, аз го предпочитам. Пуска се някаде между 2100 и 3000 и не се усеща, почти. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk Колата е 2005г Декември и да D16v1 е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 792 #8 Отговорено 12 Ноември, 2019 (Редактирано) Колко пъти си зареждал откакто си я купил и къде какво си сипвал. Да не би в началото да е била с някоя манджа забъркана от джамбазина за по-добро първо впечатление. Редактирано 12 Ноември, 2019 от Rakeem Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgi Mihov 0 #9 Отговорено 12 Ноември, 2019 (Редактирано) 31 minutes ago, Rakeem said: Колко пъти си зареждал откакто си я купил и къде какво си сипвал. Да не би в началото да е била с някоя манджа забъркана от джамбазина за по-добро първо впечатление. Бензин от Газпром,Газ от Газпром и Лукоил.Доста често я зареждам,защото доста я карам Ръчкам я на бензик ,когато е! Редактирано 12 Ноември, 2019 от Georgi Mihov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #10 Отговорено 12 Ноември, 2019 Колега D16V1 е икономичен Vtec. Не е турбо и няма как да те залепи за седалката. Vtec-a включва някъде след 3200-3300 оборота и колата става малко по пъргава( както казват англичаните - more responsive). Това при условие , че колата не е карана дълго време само градско, иначе и трябва малко време да се отпуши. Най-лесно можеш да го усетиш на магистрала примерно Пловдив -София, като вземе да катери към тунела с 120-130км. на 5-та. Леко да чукнеш педала на газта и веднага реагира и ускорява, не се мъчи. Също и на извънградско при изпреварване, като върнеш една-две предавки и я вкараш в обороти, реагира по бързо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgi Mihov 0 #11 Отговорено 12 Ноември, 2019 (Редактирано) 6 minutes ago, birev said: Колега D16V1 е икономичен Vtec. Не е турбо и няма как да те залепи за седалката. Vtec-a включва някъде след 3200-3300 оборота и колата става малко по пъргава( както казват англичаните - more responsive). Това при условие , че колата не е карана дълго време само градско, иначе и трябва малко време да се отпуши. Най-лесно можеш да го усетиш на магистрала примерно Пловдив -София, като вземе да катери към тунела с 120-130км. на 5-та. Леко да чукнеш педала на газта и веднага реагира и ускорява, не се мъчи. Също и на извънградско при изпреварване, като върнеш една-две предавки и я вкараш в обороти, реагира по бързо. Това ,че е D16V1 къде мога да го видя Редактирано 12 Ноември, 2019 от Georgi Mihov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #12 Отговорено 12 Ноември, 2019 (Редактирано) Има метална табелка под капака. В талона също. По номер на рама също може да се провери. Редактирано 12 Ноември, 2019 от birev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #13 Отговорено 12 Ноември, 2019 Включва около 3000 оборота ,пусни се на трета с 2000 оборота и рязко натисни и задръж така педала и гледай оборотомера ,около 2800-3000 ще усетиш леко придърпване и витека включва и ускорява усезаемо повече .Ти си мерил сигурно напрежението на соленоида като колата не е в движение-тогава не се включва при вдигане на оборотите .Маслото ти нивото му е в нормата предполагам си гледал .Така или иначе светва чека като дойде момента за отваряне на клапана ,пък не заработи поради някаква причина .При подаване на контакт светва ли ти чека за тестване на системите и да угасва след секунди ,преди палене ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgi Mihov 0 #14 Отговорено 13 Ноември, 2019 8 hours ago, borko 30 said: Включва около 3000 оборота ,пусни се на трета с 2000 оборота и рязко натисни и задръж така педала и гледай оборотомера ,около 2800-3000 ще усетиш леко придърпване и витека включва и ускорява усезаемо повече .Ти си мерил сигурно напрежението на соленоида като колата не е в движение-тогава не се включва при вдигане на оборотите .Маслото ти нивото му е в нормата предполагам си гледал .Така или иначе светва чека като дойде момента за отваряне на клапана ,пък не заработи поради някаква причина .При подаване на контакт светва ли ти чека за тестване на системите и да угасва след секунди ,преди палене ? Да светва и угасва след секунди! Значи всичко е наред и само ми се въртят някакви мишки в главата! Почистих Vtec-a имаше нагар.Сега колата върви малко по-добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 792 #15 Отговорено 13 Ноември, 2019 Налей й 100октана и ще завърви още по-добре. Във високите иска силно и стабилно гориво, за да покаже пълния си потенциал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #16 Отговорено 13 Ноември, 2019 Това че след почистването върви повече е плацебо ефект ,нищо и няма на колата ,просто това не е спортен модел и толкова си върви ,пък за 100 октановия бензин -само ще си хвърлиш парите на вятъра ,той е за сгъстени мотори ,против преждевременна детонация ,нищо повече .Като си мераклия още ,слагай там по някоя добавка за чистене на нагари и т.н,ама мен да питаш ,сипвай си нормален 95 бенз и си карай колата .Вложи си парите в хубаво масло-там вече не прави компромиси ,и ще върви много безпроблемни километри . 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 792 #17 Отговорено 14 Ноември, 2019 Аз на моята като й сипя 100ок. веднага го усещам, не е само при турбинираните, при увеличаване на предварението, което се случва при високи обороти, също се получават детонации, не случайно високооборотни двигатели се препоръчва да се карат високооктаново гориво, в моя случай 'набутвацията' е около 1-2лв. на резервоар, тъй като минавам повече километри, което компенсира по-високата цена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 446 #18 Отговорено 14 Ноември, 2019 На високи обороти кара на твърди аванси, нищо не увеличава. Ако чуе детонация връща аванса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 792 #19 Отговорено 14 Ноември, 2019 Kaкакво значи кара на твърди аванси? Значи според теб предварението при 3000-4000-5000-6000-7000 оборота е едно и също. Предполагам знаеш, че колкото по-високи са оборотите, толкова по-кратко време отнема на буталото да стигне от ДМТ до ГМТ, а времето за възпламеняване на горивото е едно и също, за да го компенсира, тоест да даде време на сместа да се възпламени, екуто увеличава аванса, колкото по-високи са оборотите, толкова по-рано пали сместа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 446 #20 Отговорено 14 Ноември, 2019 (Редактирано) Какво е при високи обороти(с пълна газ дето се вика) съм написал. Твоите интерпретации какво значи високи обороти са си за теб. Какъв е аванса при средни обороти и различни натоварвания е обект на друг разговор. При описаният от теб начин на работа на аванса, е гаранция за счупване на масларката. Редактирано 14 Ноември, 2019 от jijane Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове