vespa 317 #281 Отговорено 4 Декември, 2024 Кога вдига температурата; магистрала,градско, чакане на светофара. Да разбираме,че антифриз не губи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1040 #282 Отговорено 4 Декември, 2024 @vespa, в задръстване. Като цикля на 1 място и тогава качва. Не съм забелязал да губи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 317 #283 Отговорено 5 Декември, 2024 Пробвай да поддържаш високи обороти в момента на загряване да се види дали започва да охлажда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1040 #284 Отговорено 5 Декември, 2024 (Редактирано) @vespa, да, падат оборотите. Като вдигне температура и задържа на по-високи оборота и стрелката пада. В същото време, кучето беше направило лака на Type R на нищо. Като се прибера и колата е топла, има котки, които лягат на капака. Кучето не е малко, но не може да ги стигне и скача с лапи по вратите и панелите и резултата е ясен. Отделно, някой с цип или друго подобно нещо, беше минал по цялата страна на колата. Дали нарочно или не, нямам идея. Купих си по-малка но добра полираща машинка. Ето преди/след как се получава нещата : Milwaukee BPS 12V + допълнително падове и хубава паста в 2 стъпки Вижда се достатъчно, на живо беше доста по-зле. Крайният резултат е чудесен. За повече, пролетта. Сега беше само тестово Все пак ще взема по-голям ексцентър, защото този малкият е на 76мм и ще ми е по-трудно цялата с него но малкият е без аналог за трудно достъпните места. Редактирано 5 Декември, 2024 от Mkilla 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 317 #285 Отговорено 5 Декември, 2024 (Редактирано) Според мен проблема е във водата помпа или радиатора. Не прекалявай с полирането,че след време е много вероятно там да ти падне лака. Редактирано 5 Декември, 2024 от vespa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1040 #286 Отговорено 5 Декември, 2024 @vespa, ще я ваксирам направо пролетта след полирането, днес беше тестово. Пастите са страхотни и са може би едни от най-добрите на пазара в момента. Вакса още не знам каква, но ще разуча зимата какво да взема Относно другото, аз воден радиатор смених, нов ОЕМ дори. Въпросът е, че колата е гледана лошо преди мен и имаше някаква гняс вътре в системата. Промивах я 3 пъти. Ей такова беше вътре по старият радиатор, който изби направо. Водна помпа не съм сменял, нито ангренаж. Щях тази година ама не ми остана време да я разкостя. Може би ще се наложи да я оставя на някой да го смени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 821 #287 Отговорено 5 Декември, 2024 (Редактирано) Претакай пак антифриза да видиш с какъв цвят ще излезе, ако е далеч от търговски вид(след толкова малко км.) лоша работа. Тая боза в радиатора означава, че или меша антифриза или някой, някога е наливал някакви бози, за да спира теч. Но това нещо по всяка вероятност е полепнало по двг и от там може да имаш затлачени магистрали и намален топлообмен. Водна помпа с метални лопатки изкарва живота на двг., освен ако не протече. Каква е пастата? Редактирано 5 Декември, 2024 от Rakeem 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1040 #288 Отговорено 5 Декември, 2024 (Редактирано) @Rakeem, за това си помислих първо и аз. Писах още тогава и на Фена но той каза, че тия D14 трудно мешали, да гледам друго. Аз гледам ама не откривам нещо. А, нищо чудно да е текъл радиатора преди да го сменя и да са изсипали 1 шише с добавка за течове. Ще видя и помпата някой хубав ден и тогава вече, ще се мисли, ако не е тя, че така като не и знам състоянието, само предполагам. Интересното е, че може да работи доста време на място така и няма проблем. Като вляза в задръстване и тръгни - спри и тогава. Като километри са около 30 000 минати с нея вече, пали и върви по 1 и същи начин иначе. Пастите са на menzerna, 2 и 3 като номера, общо 4 номера са. Следващият път ще взема и 1, тя е силен абразив и ще пробвам и с нея последователно. Може да се взима на грамаж, защото 1 шише е към 90.00лв, което е 1 литър/кг с паста но това е адски много. Редактирано 5 Декември, 2024 от Mkilla 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1040 #289 Отговорено 9 Декември, 2024 Чакам хубаво време, поръчах и нови пасти, керамики и падове за полиране Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1040 #290 Отговорено 11 Декември, 2024 (Редактирано) И така, дойдоха останалите неща и днес полирах няколко детайла с 2-те машини. Меко казано съм доволен, нещата стават много добре. Смених пастите с такива на ewocar. Смених ги, защото на menzerna са 15 вида и не ми се четеше кои точно номера да взимам а тези са сведени до основни 2 вида и доста детайлъри в момента работят с тях. Поръчах доста видове гъби, защото не знам все още кои точно ще ми трябват. Ето и резултата. Облепих капака като начало, за да се види разликата от 2-те страни като едната е пастирана а другата, не. Като цяло, капака ми е зле, не е пастиран никога вероятно, има доста следи от камъчета но стана доста добре. Ляво е полирано а дясно, не. Личи си ясно, колко деруги има. Ето и като цяло стана преден капак + едната половина на колата. Не съм взел керамика или вакса, защото чета в момента какво да купя, че и там са 100 вида както ценово така и като марки. Редактирано 11 Декември, 2024 от Mkilla 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1040 #291 Отговорено 17 Декември, 2024 (Редактирано) По предният капак имаше още какво да се желае, но нямаше как да стане само с паста. Бях си поръчал специални шкурки за сухо шлайфане. Машината с която шлайфах е ексцентър на Dewalt и въпреки по-високите обороти ( старт на 8000 на 1-ва степен ), нещата се получават доста прилично. Сухо на 1500 Сухо на 2000 Пастиране и полиране Резултата е брутален и става много много красиво на външен вид. Естествено, това не е боядисване, но големи дефекти като леко матиране, портокал и дълбоки драскотини, всичко изчезва. Ако някой тръгне да си го прави сам, нека прочете първо кое как става, за да не си унищожи боята за 0-ла време. Трябва да се внимава с шкурките и инструментите, пастите и гъбите като абразивност с които се работи, защото грешките директно могат да ви изпратят при бояджията Иначе си заслужава определено и цвета на колата, доста изпъква !! Редактирано 17 Декември, 2024 от Mkilla 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1040 #292 Отговорено 28 Декември, 2024 След 10 часа работа, без таван и предна броня ( за боя е ), стана добре и на собственика му хареса доста - пастиране, полиране и защита. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1040 #293 Отговорено 28 Декември, 2024 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1040 #294 Отговорено 28 Декември, 2024 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1040 #295 Отговорено 30 Декември, 2024 Зимна сесия Type R ❄️☃️🧤 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venkostanev 14 #296 Отговорено 31 Декември, 2024 (Редактирано) Браво.Страхотна е станала машинката.Айде и аз до година едно пастиране + една кирамика ,но ще видим кога че все време няма.Весело посрещане на Новата година на всички.Бъдете живи и здрави . Редактирано 31 Декември, 2024 от venkostanev 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1040 #297 Отговорено 19 Март (Редактирано) Малко ъпгрейднах аеродека и открих защо вдига температура... След обстойни проверки се оказа, че е запушена тръбичката на разширителният съд..Трябваше да я кисна 1 час във вряла вода, че да разкисне тая гняс вътре в нея. Не е взимала въобще нищо от преливника. Той си стоеше на макс постоянно и затова се усъмних в него. Как е карала колицата така близо 1 година, само тя си знае Вече всичко е наред като ще пиша и в темата при Сивик 6-та ген Купих и джанти от колега от форума и и взех чисто нови гуми. Джантите са 16-ки на Мини Купър. Гумите, които взех са Рикен 195/45/16. Всичко е много добре само, че джантата е 5.5J ама не го питах овреме колегата и дойдоха на кантар на новите гуми. По каталозите 195 е максималният размер, който влиза на 5.5J джанта а препоръката е 175 и 185. Като ги монтираха, леко гумата е по-широка и съответно като е на 45 долу ниско изглежда все едно е мека. Бяха напомпани на 2.4, направих ги на 2.8 и вече са наред. Мисля така да карам като ме предупредиха, че може да се износват повече. Като се замисля, никога не съм износвал гуми "на слик" чак, а винаги ги хвърлям с голям грайфер та това не ме притеснява. При теста на магистралата се държеше супер колата, та така ще е. Надявам се да нямам проблеми. Иначе паснаха много добре на Аеродека. Купих и ново масло за сезона, оригинално Хонда 5/30. Ще го сменя като имам време, че старото километри няма но мина повече от 1 година с него. Мина Мина и ГТП за 2025-та, уж проблеми няма. Катализатора си седи на мястото, колата на 25 години ама е го, минава. Доволен съм от машинката, надявам се да си се слушаме още дълго време Редактирано 19 Март от Mkilla 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6427 #298 Отговорено 19 Март На мен пък ми харесва как стоят, а и по-широката гума пази джантата от косо качване, и особено от успоредно паркиране на бордюри. А тез джанти са и леки. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6427 #299 Отговорено 19 Март Оо, те гумите и борд за джантата имат! Идеално си пасват. Но си ги карай с нормалното налягане! А я кажи, тез гайки за тях, чисти ли ги с нещо, че и на 2-те ми Хонди са полазени от повърхностна ръжда и развалят фацата както при теб? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1040 #300 Отговорено 19 Март (Редактирано) @ceco_accord, ето с нормалното налягане. Сякаш е леко мека, поне на мен така ми се струва. Иначе имат борд, да но той стои като, че ли наравно с борда на джантата, защото самата гума е широка за 5.5J или по-точно е на границата. Иначе много ми харесват как стоят, да. Визуално са супер и ми допаднаха. Нямат и втулки, екстра е това Относно гайките, оригинални си взех и не ги лови ръжда а може и защото ползвам онези вложки, дето не ги дерат като ги сменям есен/пролет и затова да не ръждясват почти. Не съм ги полирал тях до момента. Редактирано 19 Март от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6427 #301 Отговорено 19 Март Е, гумата е 84-ка гледам - как да стои с толкова мека странИца? Поне вози меко, дори на 3 атмоса да я наблъскаш. Свръх налягането ще почне да ги яде по центъра на протектора, а и ще загубиш от сцеплението, не че с таз кола ще атакуваш остро виражите. Требе напролет кат почна да се "преобувам", да тръкна моите 36 гайки с паста за зъби - чувам че помагала. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1040 #302 Отговорено 19 Март @ceco_accord, прав си, да. Ако е много надута ще започне да яде центъра. Мека е доста страницата, така е. Просто не съм свикнал да е така. На 18-ската с 40 височина стои супер, тук е леко разплута. Вземи някаква полирпаста и бормашина с някакъв накрайник за полиране. За неща, което не са финни като при гайките, няма да имаш проблем с бормашината. За полирпаста, няма как да не продават на грамаж в града. Може да си вземеш 100 грама, което ще ти стигне да полираш много неща и ще е по-добре от пастата за зъби. За гайките взимаш да кажем едрина на Menzerna 800-1000 абразив паста и някакво вълнено кече за бормашината. Може с финна шкурка преди това леко да ги минеш преди полирането. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове