Jump to content
Mkilla

Type R FN2 + Aerodeck

Recommended Posts

Кога вдига температурата; магистрала,градско, чакане на светофара. Да разбираме,че антифриз не губи

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vespa, в задръстване. Като цикля на 1 място и тогава качва. Не съм забелязал да губи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да поддържаш високи обороти в момента на загряване да се види дали започва да охлажда. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблема е във водата помпа или радиатора.

Не прекалявай с полирането,че след време е много вероятно там да ти падне лака.

Редактирано от vespa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vespa, ще я ваксирам направо пролетта след полирането, днес беше тестово. Пастите са страхотни и са може би едни от най-добрите на пазара в момента. Вакса още не знам каква, но ще разуча зимата какво да взема 

Относно другото, аз воден радиатор смених, нов ОЕМ дори.
3.thumb.jpg.61e27a519b56156b36cd4c6dfb016b1f.jpg4.thumb.jpg.143e4ec6547db50b86520f3ff0844f22.jpg

Въпросът е, че колата е гледана лошо преди мен и имаше някаква гняс вътре в системата. Промивах я 3 пъти. Ей такова беше вътре по старият радиатор, който изби направо. 
16.thumb.jpg.a8c472a8980f773768a3570af4ec57f3.jpg

Водна помпа не съм сменял, нито ангренаж. Щях тази година ама не ми остана време да я разкостя. Може би ще се наложи да я оставя на някой да го смени. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Претакай пак антифриза да видиш с какъв цвят ще излезе, ако е далеч от търговски вид(след толкова малко км.) лоша работа.

Тая боза в радиатора означава, че или меша антифриза или някой, някога е наливал някакви бози, за да спира теч.

Но това нещо по всяка вероятност е полепнало по двг и от там може да имаш затлачени магистрали и намален топлообмен.

Водна помпа с метални лопатки изкарва живота на двг., освен ако не протече.

 

Каква е пастата?

Редактирано от Rakeem
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Rakeem, за това си помислих първо и аз. Писах още тогава и на Фена но той каза, че тия D14 трудно мешали, да гледам друго. Аз гледам ама не откривам нещо. А, нищо чудно да е текъл радиатора преди да го сменя и да са изсипали 1 шише с добавка за течове. Ще видя и помпата някой хубав ден и тогава вече, ще се мисли, ако не е тя, че така като не и знам състоянието, само предполагам. 
Интересното е, че може да работи доста време на място така и няма проблем. Като вляза в задръстване и тръгни - спри и тогава. Като километри са около 30 000 минати с нея вече, пали и върви по 1 и същи начин иначе. 

Пастите са на menzerna, 2 и 3 като номера, общо 4 номера са. Следващият път ще взема и 1, тя е силен абразив и ще пробвам и с нея последователно. Може да се взима на грамаж, защото 1 шише е към 90.00лв, което е 1 литър/кг с паста но това е адски много. 

Редактирано от Mkilla
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_8748.thumb.jpg.66a71f6faf2791d416f6ea105765ed72.jpg

Чакам хубаво време, поръчах и нови пасти, керамики и падове за полиране :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По предният капак имаше още какво да се желае, но нямаше как да стане само с паста. Бях си поръчал специални шкурки за сухо шлайфане. Машината с която шлайфах е ексцентър на Dewalt и въпреки по-високите обороти ( старт на 8000 на 1-ва степен ), нещата се получават доста прилично. 
IMG_8952.thumb.jpg.2a19afb0051905c238f350c46d939803.jpgIMG_8953.thumb.jpg.a026258d1bb6bdf5fbd5741ae5b650a2.jpg

Сухо на 1500 
IMG_8957.thumb.jpg.d191f1595587d738037c837741d143f3.jpg
Сухо на 2000
IMG_8962.thumb.jpg.3ad518d0dd22503ed372bd9e81a340be.jpgIMG_8963.thumb.jpg.e6cd939a2f93043086902e8be2853acd.jpg

Пастиране и полиране 
IMG_8976.thumb.jpg.662e303d3621b8ae8ab15868f0b0f67d.jpgIMG_8974.thumb.jpg.6cbb45d74aad416187cedc2977c57b49.jpg

Резултата е брутален и става много много красиво на външен вид. Естествено, това не е боядисване, но големи дефекти като леко матиране, портокал и дълбоки драскотини, всичко изчезва. Ако някой тръгне да си го прави сам, нека прочете първо кое как става, за да не си унищожи боята за 0-ла време. Трябва да се внимава с шкурките и инструментите, пастите и гъбите като абразивност с които се работи, защото грешките директно могат да ви изпратят при бояджията :) Иначе си заслужава определено и цвета на колата, доста изпъква !!

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 10 часа работа, без таван и предна броня ( за боя е ), стана добре и на собственика му хареса доста - пастиране, полиране и защита.

IMG_9375.thumb.jpeg.fcfe8bd2638e481a33eb7b77af089bf4.jpegIMG_9374.thumb.jpeg.c953852a65a7edf10f275d5ac98608e5.jpegIMG_9378.thumb.jpeg.09dbf48a0a197dc93ac42a8e8f0bfb4e.jpegIMG_9377.thumb.jpeg.c0f124f3301066ee89dcde27304aed60.jpegIMG_9376.thumb.jpeg.02a7eed4b4bf7f9272dde529a9d53b18.jpeg

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво.Страхотна е станала машинката.Айде и аз до година едно пастиране + една кирамика ,но ще видим кога че все време няма.Весело посрещане на Новата година на всички.Бъдете живи и здрави:honda: .

IMG_20210716_183252-EDIT.jpg

Редактирано от venkostanev
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Малко ъпгрейднах аеродека и открих защо вдига температура... След обстойни проверки се оказа, че е запушена тръбичката на разширителният съд..Трябваше да я кисна 1 час във вряла вода, че да разкисне тая гняс вътре в нея. Не е взимала въобще нищо от преливника. Той си стоеше на макс постоянно и затова се усъмних в него. Как е карала колицата така близо 1 година, само тя си знае :D Вече всичко е наред като ще пиша и в темата при Сивик 6-та ген :) 
IMG_0839.thumb.jpg.1ba62af8a7244269d9113aaa48298e06.jpg

Купих и джанти от колега от форума и и взех чисто нови гуми. Джантите са 16-ки на Мини Купър. Гумите, които взех са Рикен 195/45/16. Всичко е много добре само, че джантата е 5.5J ама не го питах овреме колегата и дойдоха на кантар на новите гуми. По каталозите 195 е максималният размер, който влиза на 5.5J джанта а препоръката е 175 и 185. Като ги монтираха, леко гумата е по-широка и съответно като е на 45 долу ниско изглежда все едно е мека. Бяха напомпани на 2.4, направих ги на 2.8 и вече са наред. Мисля така да карам като ме предупредиха, че може да се износват повече. Като се замисля, никога не съм износвал гуми "на слик" чак, а винаги ги хвърлям с голям грайфер та това не ме притеснява. При теста на магистралата се държеше супер колата, та така ще е. Надявам се да нямам проблеми. Иначе паснаха много добре на Аеродека. 
IMG_1223.thumb.jpg.c1dace3dd7a18932a9ec9a94f374dc98.jpgIMG_1230.thumb.jpg.1b6045852354db9b920c8ea6dcb6b43d.jpgIMG_1228.thumb.jpg.cb31c18a37454f5b8e027160e52db3e0.jpg IMG_1233.thumb.jpg.a284dc8701e7692fe59e84c1bb1638e8.jpgIMG_1235.thumb.jpg.24837cac58dd44e068e4cfc58c698f3a.jpgIMG_1234.thumb.jpg.e96564be56c64a289300c3ffa435a9d7.jpg

Купих и ново масло за сезона, оригинално Хонда 5/30. Ще го сменя като имам време, че старото километри няма но мина повече от 1 година с него. Мина  

IMG_1173.thumb.jpg.5c67ef59a89fb497278e029cb0bd9a86.jpgIMG_1177.thumb.jpg.b85b5f68266ad9f914fe64f3b5cc7a13.jpg

Мина и ГТП за 2025-та, уж проблеми няма. Катализатора си седи на мястото, колата на 25 години ама е го, минава. Доволен съм от машинката, надявам се да си се слушаме още дълго време :) 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми харесва как стоят, а и по-широката гума пази джантата от косо качване, и особено от успоредно паркиране на бордюри.

А тез джанти са и леки.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оо, те гумите и борд за джантата имат! Идеално си пасват.

Но си ги карай с нормалното налягане!

 

А я кажи, тез гайки за тях, чисти ли ги с нещо, че и на 2-те ми Хонди са полазени от повърхностна ръжда и развалят фацата както при теб?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@ceco_accord, ето с нормалното налягане. Сякаш е леко мека, поне на мен така ми се струва. Иначе имат борд, да но той стои като, че ли наравно с борда на джантата, защото самата гума е широка за 5.5J или по-точно е на границата. Иначе много ми харесват как стоят, да. Визуално са супер и ми допаднаха. Нямат и втулки, екстра е това :) 
nalqgane.thumb.jpg.648d0f544d825e962c0c1b9934879b7b.jpg

Относно гайките, оригинални си взех и не ги лови ръжда а може и защото ползвам онези вложки, дето не ги дерат като ги сменям есен/пролет и затова да не ръждясват почти. Не съм ги полирал тях до момента. 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Е, гумата е 84-ка гледам - как да стои с толкова мека странИца? Поне вози меко, дори на 3 атмоса да я наблъскаш.

Свръх налягането ще почне да ги яде по центъра на протектора, а и ще загубиш от сцеплението, не че с таз кола ще атакуваш остро виражите. ;)

 

 

Требе напролет кат почна да се "преобувам", да тръкна моите 36 гайки с паста за зъби - чувам че помагала. ;)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, прав си, да. Ако е много надута ще започне да яде центъра. Мека е доста страницата, така е. Просто не съм свикнал да е така. На 18-ската с 40 височина стои супер, тук е леко разплута. 

Вземи някаква полирпаста и бормашина с някакъв накрайник за полиране. За неща, което не са финни като при гайките, няма да имаш проблем с бормашината. За полирпаста, няма как да не продават на грамаж в града. Може да си вземеш 100 грама, което ще ти стигне да полираш много неща и ще е по-добре от пастата за зъби. За гайките взимаш да кажем едрина на Menzerna 800-1000 абразив паста и някакво вълнено кече за бормашината. Може с финна шкурка преди това леко да ги минеш преди полирането. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Стартера се прецака, четките бяха на финала и палеше от 2-ри или 3-ти път, котвата не изхвърляше и си беше за ремонт. Направих го и бях щастлив точно за 2 дни, когато се прецака бендикса. Спря да го изхвърля и точно когато трябваше да излизам, греда - няма палене.


Сега си чакам нов стартер, някакъв полски а този ще го мисля по-натам. Като изключим това, се занимавах с друго през това време - бърза връзка за смъкване на предната броня. Мисля си го отдавна как да стане и накрая намерих подходящото инфо и го направих. 
IMG_4974.thumb.jpg.5a9ed8d555c2e25ef906b95b39aba582.jpgIMG_4971.thumb.jpg.1841b41e23a4dd8eee7cb9660bd60f1c.jpgIMG_4977.thumb.jpg.350bb3beb8391ae2cdeecc06832fac4a.jpgIMG_4990.thumb.jpg.df5958327532372a3c717d4d7e014a51.jpgIMG_4992.thumb.jpg.62b1d50a44f496188d798d33c758781a.jpgIMG_4993.thumb.jpg.1e592057464afa57ad9c01b48b2da73d.jpgIMG_4995.thumb.jpg.68454d84a93e163495bbdfd421a18f94.jpg

Срязва се веждата и част от нея остава на предната броня а другата част на калника. С 2-та бутона се закача и откача от държача. Общо взето е това, тествано е и работи. Няма щипки, няма рапидки, няма нищо. Веждите ги залепих с полиуретан, вместо с тия калпави щипки. Доволен съм от резултата. Като започне и да пали по нормален начин а не само с бутане, надявам се щастието да е пълно :D 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А само от любопитство:

Какво ще дириш редовно зад бронята, та ти трябва бързо сваляне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@ceco_accord, те аспектите са много да го направя това. На първо място като човек, който я кара тая кола близо 10 години, искам да ти кажа, че няма по-калпаво измислена история с тия вежди и пластмасарии като цяло в нея. Всичко отпред е хванато като на пъзел - щипка до щипка, извивка - щипка, някакви пластмасови скоби, влизащи една в друга. Както се казваше - хубав замисъл, но кофти реализация. Хубаво изглежда и е прекрасно ама като е била 2007-ма в завода. Минеш ли 1 път през неравност, която да подпре бронята ( защото е на 2 пръста от земята ), всичко приключва. Бордюр, легнал полицай по-голям, слизайки от него по-бързо, подход към стръмен гараж. Слизаш и гледаш как всичко е цъфнало с фуги по 1-2см. 

Второто нещо, да кажем, ще се примириш с това ама още като я купувах, 2-ма от продавачите бяха със счупени вежди. Понеже щипките не лепнат плътно за калника и ако е повече открехнато, влиза въздух на магистралата със 140 и нагоре и я троши тъпата вежда. Моите отдавна ги залепих с полиуретан ама като се сваля бронята, трябва да я отлепиш. Стъргане на лепило 30 мин, ново лепило, съхнене 24 часа. Изглежда добре ама си е занимавка. Така лепиш 1 път и не се занимаваш повече.

Третото е, че искам да си сваля халогените, понеже са почернели. Е братче, свалих 10 щипки, 5 се счупиха, не знам колко рапидки бяха навити, сигурно 15 в цялата броня на различни места. Съседа вика да си ги пазя, че скоро ще правя таван в едната стая с гипсокартон и ще влязат в употреба. Те са хванати - броня, вежда, долна кора, добавка за предна броня. Събираш Волтрон и трябва всичко да е по конец ама не става така. Австралийският пич от който го видях това, казва, че няма по-тъпо измислена система за сваляне на предна броня и затова и той е търсил такъв вариант.

И на последно място, като си сменям сам маслото, всеки ама всеки път се разместват отдолу пластмасите като сваля щипки и рапидки, за да смъкна долната кора ( вече дори не я слагам ). Понеже мятам маслото 2 пъти в годината, сещаш се, отнема ми повече време да я разглобя и сглобя, отколкото да сменя самото масло с филтъра. И да, карам я всеки ден тая кола. Зимата по-малко, заради условията в които съм и там ползвам Аеродека но 9 месеца почти не слизам от нея, по 50км минимум на ден. Здрава машина е, но си има своите недъзи, като всяка машина. Периферията е отвратителна,почти сигурен съм, че жена я е мислила да изглежда така, няма друг начин. 

P.S Направих технически преглед и съм с нов стартер, но ще пиша по-късно в темата. 
 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Бахмааму - звучи кат турски сериал - барабар със съпътстващите псувни.

Миналият век (по студентските си гладни години) бачках в 1 сервиз. Много мразех новите коли, щот бях сигурен че измислянето на разни щипки и крепежи + компактни монтажи (заврени на кучето у гъза), е ставало в офисите, а после без проби "в реални бойни условия". За съжаление, всичкото коли в тоя век са пъзел и е направено за първоначално модулно зглобяване, а после - жална ни майка.

Разбирам те напълно и адмирарам идеята.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, то това да беше само. Освен мотора и скоростите, всичко останало е просто да го има. Ако този двигател с тази кутия бяха в 6-та ген. Сивик, това щеше да е перфектната кола ( за мен ). Ама swap не ми се прави, карам, правя, м...ката и така. Те го моят стартер
IMG_5174.thumb.jpg.4c695eae1d9711634e373571ef145e3e.jpgIMG_5177.thumb.jpg.6e2e437798c95d85121df29d75d7ccf8.jpg

Бендикса поради някаква си негова причина, не желае да излиза всеки път. Всичко е чудесно, ако го имаше като резервна част само него...е да ама не, върви с цялата горна част на стартера. Струва около 700лв, което хич не си заслужава, към този момент поне. Ще го дам някъде, където рециклират стартери и алтернатори и да кажат дали си заслужава да се прави. Нов оригинален е комично висока цена, неоригинален взех полски за 300лв, чистак бърсак. Колко ще кара, нямам идея. 

Всичко чудесно, отивам на технически преглед, тръгвам да вдигам предният капак и йок копче, няма никой. Стоя и гледам и не вярвам, пълен разпад. Махнах пластмасата на копчетата и гледам, една пластмасова втулка на жилото, излязла от бутона. Сложих я, отвори се ама си излиза, не може така да се кара постоянно. Иначе прегледа мина супер, Еко 4, всичко в норми като газове, спирачки и тн..

IMG_5172.thumb.jpg.1312d170ac98cee9b094a26ac2af1315.jpgIMG_5173.thumb.jpg.c6381dadeb1efdee6e873ded8e615dca.jpg

Ново оригинално жило е около 130лв ама то това си работи. Ще гледам да мисля някакви фокуси да не пада тази втулка и ако не го направя да е стабилно и да не мърда, явно ще поръчам ново. Абе английска му работа...

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Е те тази втулка ми трябва :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се оправиш, споко.

Толко проблеми си решил, но е дразнещо безспорно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пИлих, нагрявах с горелка една пластина да направя 2-ри канал във втулката, да я закача за държача и накрая ми дойде гениалната идея да го залепя с капчица за планката и стана, поне за сега. Тия пластмасови тъпотии не ги намирам в алито, иначе ще поръчам. Смених иначе масло и антифриз на Аеродека. Взех му оригинално Хонда 5/30, той не е виждал такова от 2001-ва, кога е бил в завода.
IMG_1178.thumb.jpg.7f78ab4bb0d656a6cdc3c9b0fdfae904.jpg

Антифриза го сменям за 4-ти път за 3 години, че все имаше кал по системата. Сега почти се е изчистил и е добре вече. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...