Jump to content
Mkilla

Type R FN2 + Aerodeck

Recommended Posts

Кога вдига температурата; магистрала,градско, чакане на светофара. Да разбираме,че антифриз не губи

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vespa, в задръстване. Като цикля на 1 място и тогава качва. Не съм забелязал да губи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да поддържаш високи обороти в момента на загряване да се види дали започва да охлажда. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Според мен проблема е във водата помпа или радиатора.

Не прекалявай с полирането,че след време е много вероятно там да ти падне лака.

Редактирано от vespa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vespa, ще я ваксирам направо пролетта след полирането, днес беше тестово. Пастите са страхотни и са може би едни от най-добрите на пазара в момента. Вакса още не знам каква, но ще разуча зимата какво да взема 

Относно другото, аз воден радиатор смених, нов ОЕМ дори.
3.thumb.jpg.61e27a519b56156b36cd4c6dfb016b1f.jpg4.thumb.jpg.143e4ec6547db50b86520f3ff0844f22.jpg

Въпросът е, че колата е гледана лошо преди мен и имаше някаква гняс вътре в системата. Промивах я 3 пъти. Ей такова беше вътре по старият радиатор, който изби направо. 
16.thumb.jpg.a8c472a8980f773768a3570af4ec57f3.jpg

Водна помпа не съм сменял, нито ангренаж. Щях тази година ама не ми остана време да я разкостя. Може би ще се наложи да я оставя на някой да го смени. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Претакай пак антифриза да видиш с какъв цвят ще излезе, ако е далеч от търговски вид(след толкова малко км.) лоша работа.

Тая боза в радиатора означава, че или меша антифриза или някой, някога е наливал някакви бози, за да спира теч.

Но това нещо по всяка вероятност е полепнало по двг и от там може да имаш затлачени магистрали и намален топлообмен.

Водна помпа с метални лопатки изкарва живота на двг., освен ако не протече.

 

Каква е пастата?

Редактирано от Rakeem
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@Rakeem, за това си помислих първо и аз. Писах още тогава и на Фена но той каза, че тия D14 трудно мешали, да гледам друго. Аз гледам ама не откривам нещо. А, нищо чудно да е текъл радиатора преди да го сменя и да са изсипали 1 шише с добавка за течове. Ще видя и помпата някой хубав ден и тогава вече, ще се мисли, ако не е тя, че така като не и знам състоянието, само предполагам. 
Интересното е, че може да работи доста време на място така и няма проблем. Като вляза в задръстване и тръгни - спри и тогава. Като километри са около 30 000 минати с нея вече, пали и върви по 1 и същи начин иначе. 

Пастите са на menzerna, 2 и 3 като номера, общо 4 номера са. Следващият път ще взема и 1, тя е силен абразив и ще пробвам и с нея последователно. Може да се взима на грамаж, защото 1 шише е към 90.00лв, което е 1 литър/кг с паста но това е адски много. 

Редактирано от Mkilla
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_8748.thumb.jpg.66a71f6faf2791d416f6ea105765ed72.jpg

Чакам хубаво време, поръчах и нови пасти, керамики и падове за полиране :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По предният капак имаше още какво да се желае, но нямаше как да стане само с паста. Бях си поръчал специални шкурки за сухо шлайфане. Машината с която шлайфах е ексцентър на Dewalt и въпреки по-високите обороти ( старт на 8000 на 1-ва степен ), нещата се получават доста прилично. 
IMG_8952.thumb.jpg.2a19afb0051905c238f350c46d939803.jpgIMG_8953.thumb.jpg.a026258d1bb6bdf5fbd5741ae5b650a2.jpg

Сухо на 1500 
IMG_8957.thumb.jpg.d191f1595587d738037c837741d143f3.jpg
Сухо на 2000
IMG_8962.thumb.jpg.3ad518d0dd22503ed372bd9e81a340be.jpgIMG_8963.thumb.jpg.e6cd939a2f93043086902e8be2853acd.jpg

Пастиране и полиране 
IMG_8976.thumb.jpg.662e303d3621b8ae8ab15868f0b0f67d.jpgIMG_8974.thumb.jpg.6cbb45d74aad416187cedc2977c57b49.jpg

Резултата е брутален и става много много красиво на външен вид. Естествено, това не е боядисване, но големи дефекти като леко матиране, портокал и дълбоки драскотини, всичко изчезва. Ако някой тръгне да си го прави сам, нека прочете първо кое как става, за да не си унищожи боята за 0-ла време. Трябва да се внимава с шкурките и инструментите, пастите и гъбите като абразивност с които се работи, защото грешките директно могат да ви изпратят при бояджията :) Иначе си заслужава определено и цвета на колата, доста изпъква !!

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...