vespa 312 #281 Отговорено 4 Декември Кога вдига температурата; магистрала,градско, чакане на светофара. Да разбираме,че антифриз не губи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1006 #282 Отговорено 4 Декември @vespa, в задръстване. Като цикля на 1 място и тогава качва. Не съм забелязал да губи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #283 Отговорено 5 Декември Пробвай да поддържаш високи обороти в момента на загряване да се види дали започва да охлажда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1006 #284 Отговорено 5 Декември (Редактирано) @vespa, да, падат оборотите. Като вдигне температура и задържа на по-високи оборота и стрелката пада. В същото време, кучето беше направило лака на Type R на нищо. Като се прибера и колата е топла, има котки, които лягат на капака. Кучето не е малко, но не може да ги стигне и скача с лапи по вратите и панелите и резултата е ясен. Отделно, някой с цип или друго подобно нещо, беше минал по цялата страна на колата. Дали нарочно или не, нямам идея. Купих си по-малка но добра полираща машинка. Ето преди/след как се получава нещата : Milwaukee BPS 12V + допълнително падове и хубава паста в 2 стъпки Вижда се достатъчно, на живо беше доста по-зле. Крайният резултат е чудесен. За повече, пролетта. Сега беше само тестово Все пак ще взема по-голям ексцентър, защото този малкият е на 76мм и ще ми е по-трудно цялата с него но малкият е без аналог за трудно достъпните места. Редактирано 5 Декември от Mkilla 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 312 #285 Отговорено 5 Декември (Редактирано) Според мен проблема е във водата помпа или радиатора. Не прекалявай с полирането,че след време е много вероятно там да ти падне лака. Редактирано 5 Декември от vespa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1006 #286 Отговорено 5 Декември @vespa, ще я ваксирам направо пролетта след полирането, днес беше тестово. Пастите са страхотни и са може би едни от най-добрите на пазара в момента. Вакса още не знам каква, но ще разуча зимата какво да взема Относно другото, аз воден радиатор смених, нов ОЕМ дори. Въпросът е, че колата е гледана лошо преди мен и имаше някаква гняс вътре в системата. Промивах я 3 пъти. Ей такова беше вътре по старият радиатор, който изби направо. Водна помпа не съм сменял, нито ангренаж. Щях тази година ама не ми остана време да я разкостя. Може би ще се наложи да я оставя на някой да го смени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 797 #287 Отговорено 5 Декември (Редактирано) Претакай пак антифриза да видиш с какъв цвят ще излезе, ако е далеч от търговски вид(след толкова малко км.) лоша работа. Тая боза в радиатора означава, че или меша антифриза или някой, някога е наливал някакви бози, за да спира теч. Но това нещо по всяка вероятност е полепнало по двг и от там може да имаш затлачени магистрали и намален топлообмен. Водна помпа с метални лопатки изкарва живота на двг., освен ако не протече. Каква е пастата? Редактирано 5 Декември от Rakeem 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1006 #288 Отговорено 5 Декември (Редактирано) @Rakeem, за това си помислих първо и аз. Писах още тогава и на Фена но той каза, че тия D14 трудно мешали, да гледам друго. Аз гледам ама не откривам нещо. А, нищо чудно да е текъл радиатора преди да го сменя и да са изсипали 1 шише с добавка за течове. Ще видя и помпата някой хубав ден и тогава вече, ще се мисли, ако не е тя, че така като не и знам състоянието, само предполагам. Интересното е, че може да работи доста време на място така и няма проблем. Като вляза в задръстване и тръгни - спри и тогава. Като километри са около 30 000 минати с нея вече, пали и върви по 1 и същи начин иначе. Пастите са на menzerna, 2 и 3 като номера, общо 4 номера са. Следващият път ще взема и 1, тя е силен абразив и ще пробвам и с нея последователно. Може да се взима на грамаж, защото 1 шише е към 90.00лв, което е 1 литър/кг с паста но това е адски много. Редактирано 5 Декември от Mkilla 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1006 #289 Отговорено 9 Декември Чакам хубаво време, поръчах и нови пасти, керамики и падове за полиране Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1006 #290 Отговорено 11 Декември (Редактирано) И така, дойдоха останалите неща и днес полирах няколко детайла с 2-те машини. Меко казано съм доволен, нещата стават много добре. Смених пастите с такива на ewocar. Смених ги, защото на menzerna са 15 вида и не ми се четеше кои точно номера да взимам а тези са сведени до основни 2 вида и доста детайлъри в момента работят с тях. Поръчах доста видове гъби, защото не знам все още кои точно ще ми трябват. Ето и резултата. Облепих капака като начало, за да се види разликата от 2-те страни като едната е пастирана а другата, не. Като цяло, капака ми е зле, не е пастиран никога вероятно, има доста следи от камъчета но стана доста добре. Ляво е полирано а дясно, не. Личи си ясно, колко деруги има. Ето и като цяло стана преден капак + едната половина на колата. Не съм взел керамика или вакса, защото чета в момента какво да купя, че и там са 100 вида както ценово така и като марки. Редактирано 11 Декември от Mkilla 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1006 #291 Отговорено вторник в 13:23 (Редактирано) По предният капак имаше още какво да се желае, но нямаше как да стане само с паста. Бях си поръчал специални шкурки за сухо шлайфане. Машината с която шлайфах е ексцентър на Dewalt и въпреки по-високите обороти ( старт на 8000 на 1-ва степен ), нещата се получават доста прилично. Сухо на 1500 Сухо на 2000 Пастиране и полиране Резултата е брутален и става много много красиво на външен вид. Естествено, това не е боядисване, но големи дефекти като леко матиране, портокал и дълбоки драскотини, всичко изчезва. Ако някой тръгне да си го прави сам, нека прочете първо кое как става, за да не си унищожи боята за 0-ла време. Трябва да се внимава с шкурките и инструментите, пастите и гъбите като абразивност с които се работи, защото грешките директно могат да ви изпратят при бояджията Иначе си заслужава определено и цвета на колата, доста изпъква !! Редактирано вторник в 13:29 от Mkilla 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове