Jump to content
Mkilla

Type R FN2 + Aerodeck

Recommended Posts

@dandilov, да имаш случайно изостанало разбито вътрешно каре? Трябват ми ринговете на трипода. Моите са се разлетели като е излязла полуоската и сега няма как да я сглобя без тях. Трябва ми или ново каре или само тези рингове, че чашката е здрава и не тресе колата с това каре а новите афтърмаркет са зле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега!

Не е късана шийката (над резбата), което би било умора на материала, а е излязла сферата от гнездото, което си е износване, напълно резонно при липса на смазка.

Иначе да - късметлия си. Колкото и свежо да изглежда колата, трополенето по окачването е опасно, а без трополене пък направо сиееб@ломайката. :(

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се.

Сам се изтрих, 'щото отговорих на Цецо преди да се събудя, и не вникнах, какво точно казва.

 

 

 

Редактирано от Krasi-mir
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 29 минути, Krasi-mir написа:

@ceco_accord ,говорим за вътрешно каре, а не за външно.

На тази страница (почната докато съм писал), ДА, но аз писах за шарнира. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, трополене не е имало нито 1 път. Нямаше да правя реглаж преди 1 седмица иначе, глупаво би било да давам по 50лв за реглажи при нещо разбито най-малкото. Въпросът е, че това е можело да се хване според мен. Няма как да не е имало луфт като се напъне с щангата. Както и да е, квото такова. Събирам частите все още, че и с тия карета има драма.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това имах предвид.

Че като всичко си мълчи, човек си кара и само периодична "дежурна" проверка може да предизвести колизия, ако има лек луфт.

Пролет водя колите на преглед - ей тъй, на, да видим как са презимували и ако нещо се е запътило, да го имам в предвид.

Но гаранция наистина няма и за това не се кара стремглаво, но ти имаш опит с всичко това и пак - сакатлък.

Здраве да е, ще се оправиш, а за карето не знам конкретни детайли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 18 часа, Mkilla написа:


IMG_8645.thumb.jpg.4b5556f292e54edb01c5ef06c1fb1e09.jpg

 

Кофти случка колега, при това без никакви симптоми си е направо шокиращо. Само на мен ли ми се вижда, на снимката по-горе, че черупката където ляга ябълката на шарнира е пукната? Това как би се получило при продължително износване вследствие сухота? Имаш ли спомен каква марка е тоя шарнир и как е изсъхнал при здрав маншон?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, прав си, гаранция няма никаква. Гледам да съм педантичен, ходя и на сервиз от време на време, ей така, да види и майстор. Аз съм аматьор все пак но имам мерак. И въпреки всичко, пак се случват такива неща. Колата реално е ходила по 1 път в годината през сервиз и по 1 път за реглаж. Дето се вика...все някой можеше или щеше да види..уж..май.. ама не. Днес купих 2 шарнирчета. Снощи четох и това към момента за мен поне е добър избор : 
IMG_8664.thumb.jpg.465dff666d54f1abc1665616b428948e.jpgIMG_8665.thumb.jpg.6be1a2e33ad4f0269a84d52b32325163.jpgIMG_8666.thumb.jpg.f13aa6e73d1d2ef83afa6deab6f2db88.jpg

Успях да мина през един сервиз с шенкела "на рамо" и да монтират едното. Исках да е на преса та затова в сервиз ОБАЧЕ пресата представляваше 1 тежък чук в ръцете на набит майстор. Можех и сам да си свърша тази процедура но както и да е :D Там съм носил и преди години 2 пъти носачи и съм доволен от човека. 

IMG_8674.thumb.jpg.bf05284db818ce401152de9e5175869b.jpgIMG_8676.thumb.jpg.3faa706040c4289604646c5e77933f4e.jpg

Като цяло, трябваше да започна с това, че в Хонда обществото, нещо не обичат да си помагат хората и яко извиват ръцете когато човек има нужда. Пуснах обява за полуоска или вътрешно каре и заваляха едни цени от 120лв до 200лв на старо за полуоска което е абсолютно комично. Не заради друго, просто и карето и полувала и те са на 25 години а не на 10 години. Няма да е нещо супер по-специално от това което имам. За пореден път се убеждавам, че "болен на лего се е.е", както е казал народът.

Проблемът с карето е, че когато е излязъл полувалът от вътрешното каре ( чашката ), има едни рингове на трипода които влизат в каналите на чашката. Е те са се разлетели някъде по улицата и когато снощи разглобих всичко, видях, че няма нито 1 останало от 3-те които трябва да са там. Трябваше ми просто 1 подобно каре от Сивик за да му взема тези кръгове. Купих лявата полуоска от японски Сивик за крупата сума от 35.00лв с 2-те карета и полувала. На мен ми трябва дясно каре за англичанка но те са почти идентични та мисля, че няма да имам драма с трипода. Надявам се, всичко да е ок като започна да сглобявам колата. Взех и нова грес за карета/лагери

IMG_8672.thumb.jpg.43f89b238fbf369afb72e75f3b05d8f7.jpg

@HondaExplorer, никаква идея нямам дали са ОЕ или са сменяни. Не ги изследвах но по цялото окачване на тази кола, гумените маншони, тампони и тем подобни гумени работи са в доста добро състояние все още или 3-та година от както е в мен. Днес човека който пренабива шарнирите ми каза, че не е задължително да тропат или да има големи луфтове за да се разпадне така. Явно е прав, просто това прави от над 20 години и му вярвам.

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шарнирите са слабо място и трябва да се сменят на определено време. Поне за CR-V 1gen., HR-V 1gen. и за англичанките знам и съм виждал, че правят такива бели. Знам и за една злополучна катастрофа със CR-V 1gen. Така, че шега не бива!

Моите ми ги смени fenabg преди 2 години. Сложи ми трите петици"555". Мисля да изкарат поне колкото оригиналните. А пък дали ще карам колата още толкова време е друг въпрос. :D

 

П.П. Нямам каре. Съжалявам.

Редактирано от dandilov
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mkilla това за хондажиите не е меродавно. Винаги зависи от конкретния човек, но знам за какво говориш. От вторник издирвам здрави и прилично изглеждащи стопове за Сивика на синчето. М@матасийбало!

А за другото знаеш - "Не питай старило, а патило". След твоят, а и други аналогични случай на мнозина ще им "светне лампичката" да проверяват туй/онуй без симптоми.

А ти си пекан, шаса опрайш!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, dandilov написа:

Шарнирите са слабо място и трябва да се сменят на определено време.

За този тип окачване си е задължително, особено по нашите пътища. 

Така ориентиран шарнира, амортисьора през цялото време се опитва да го изкубне от ябълката и колкото повече се износва, толкова по-вероятно е да се случи. 

Аз лично, на такъв тип окачване, бих сменял шарнири на всеки 100к..

Не е голяма философия при металните носачи и лесно се прави със стяга, като носача се сложи на 100гр. във фурната, а шарнира във фризера.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, Mkilla написа:

Хубава стяга за шарнири комплект с накрайници за различни размери е 200лв. Като цяло, хубавите инструменти които ти вършат работа, не се чупят често и работят са скъпи. И си трябват специализирани, не става 1 ключ и 1 клещи за всичко. Това с фурната и фризера няма да го коментирам.
 

На теб с чука са ти ги набивали, а ти за централна Африка и Сибир имаш съображения. 

Нищо няма да им стане, едното леко ще се разшири(може и с горелката, локално), а другото ще се свие и с едно менгеме или по-сериозна стяга с две тръби(с подходящ диаметър) и си влизат като у дома си.

То е ясно, че са малко хората, които ще тръгнат да го правят сами, но все пак приемам форумите като "направи си сам", та за това съм го отбелязал.

Но както и да е, важното, че това, което ти се случи е малкия дявол и разкри един опасен курт капан.

Само не разбрах, другия смени ли го? 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Rakeem, че е с чука, така е. Не значи, че е правилно обаче. Позицията на шенкела на Аеродека не позволява стандартна преса да набие болта. Трябва малко играчка за да стане с пресата. Самият шенкел е извит, нещо като ключ сол. То става с чук но правилното е с преса/скоба. Аз такава скоба нямам, просто това не се прави често, особено при 8-мата ген, където шарнира е на носача излят. Затова и не съм взел. 

Другият не съм още, нямаше кога и там да разглобявам.

P.S Поради същата причина ( тази с чука ), не искам да ходя по сервизи вече, дори най-хвалените. Защото все с "чука" се върши работата, защото се гони количество а не качество. Чакат още 2 коли, още нз си какво.. Иначе се обадих и в сервиз, не е като да не съм. Часът ми беше в краят на НОЕМВРИ месец. Няма кой да чака толкова. 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До тук, добре!

Даже кривио калник приемам - временно.

Само ми вади очите онзи бъмпер под черната лайсна на угъла на предната броня. На задната поне е успореден, а отпред ... :(

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, така я купих. Някой ден като я боядисвам бронята ( ако се стигне до там ), ще ги разкарам с голям кеф, доста са грозни :D 

Редактирано от Mkilla
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мОе ли да го наместиш успоредно на лайсната, или е солидно залепен?

Ако е с двойнолепящо, с макетно ножче може да се отреже и останалото да се почисти. Ако е с някви адски лепила - "ни гу барай", щото тръгва с боята.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, залепен е доста здраво. Трябва с някаква корда, дебел конец или тел да ги сваля. А като ги сваля, отзад ще е леш според мен. Може и да бъркам ама предпочитам точно преди зимата да не си играя с това, че ще ме ядоса и ще трябва и броня да нося за боя :D 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама моля ти се, аз само от емпатия, а не да се бъркам.

Добре че не е твое дело тоз тУуунинг, какно и подозирах.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само с едно наум за шарнирите на Meyle ли е, все някакъв китаец. Ето ти на 12 ккм такъв, без никакви симптоми. Стария беше некъв за 15 лева(ETS май беше) и изкара 70ккм преди да се разтропа. 

IMG_20210818_114855.jpg

Редактирано от jijane
  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@jijane, със сигурност са оригинални тези които взех но нямам доверие като цяло не само на тях и ще ги сменям по-често ако колата остане в мен по-дълго време. Следващата смяна ще е на тампоните на носачите и като дойде време, нови шарнири и така :) Добре, че не ти е сгънал калника на теб :D 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли някакъв специален чалъм за диагностика на таквоз "обратно" долно окачване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, има. С щангата като се законтри и се упражни напрежение върху шарнира в горната му част, там където е набит и трябва да има луфт нагоре-надолу. Той е ясно видим като го погледнеш при напрежението с щангата. Въпросът е, че при мен нямаше, поне до миналата година. Колата беше в сервиз за проверка на ходова част + смяна на съединител тогава. Дори и да се появи луфт, може да кара с години така. Всичко е относително и като колата е на 100 години, явно трябва някои части да се сменят превантивно. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го знам и така принципно се проверява.

Явно между миналогодишната ти проверка и сегашната колизия е станало това износване иии ... :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, невъзможно е това. Минал съм около 10 000км с тази кола, дори по-малко. Втора е и се ползва по-рядко. Просто е останал без грам грес и се е откъснал. А грес няма защото е на 23 години вече. Затова се продават и шарнири с гресьорки, да се пуска по малко грес от време на време. Така е карал според мен още преди да я купя, даже много е изкарал. Все тая, важното е, че е на пътя вече. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи, тез маншони могат ли да се откопчеят, та да видя наш Сивик, да не е засъхнал? Иначе троп и луфт няма, ама ...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, те така и се монтират. Откопчаваш, монтираш и закопчаваш. На някои шенкели, не ги и откопчават. Тук специално този ги откопчаваше за Аеродека. Според мен, ако има възможност по-скоро да се сменя. На Прелюда ги бях сменял с ОЕ ама там имаше комплект 50 долара 2 броя от USA. Тук не знам.

Кога бях луднал всичко да е ОЕ 
4316227.thumb.jpg.dae969cd88d12d8457c37c32c2d074d6.jpg 581346984_.thumb.jpg.20fca7ee25c99f04002255c79b676f18.jpg 557941087_.thumb.jpg.0780bdae8099dfc20814a9a083d5eeb5.jpg

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Сложих на Аеродека нова ОЕ капачка на радиатора. Поръчах му и нов О-пръстен и семеринг на делкото...О-пръстена ще го сменя тия дни ама семеринга, хич не ми се разглобява за него цялото делко. Вероятно ще е пролетта чак. Поръчах и г-ра на капака на клапаните на Type R. 
IMG_8725.thumb.jpg.e4afee25d039f54532cef4ef2821e829.jpgIMG_8727.thumb.jpg.9b891747a13ccf4aea8647f6e2badd9c.jpgIMG_8731.thumb.jpg.4fb2bf3ed595ca8a4216c2b79467ed4e.jpg

Сложих пак ОЕ гарнитура на Type R съвсем скоро на капака на клапаните и има теч. Гарнитурата беше купена от Бултрако. Не съм слагал грам силикон, защото всеки казва - на нова гарнитура, не се слагало силикон. Не знам къде е проблема. Ще разглобявам отново и ще видя, че ме дразни омасляването. Тези ги взех от Amayama.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно силиконът си е задължителен на цепката, където капака на ангренажа контактува с блока.

Там ако не сложиш, каквато и гарнитура да сложиш, ще се просмуква масълце.

За справка, оригинално така излиза от завода, та щом там слагат, значи няма причина при последваща смяна да не се слага.

Та не знам кой ги говори тези работи.

Редактирано от Rakeem
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Rakeem, ангренажна верига има и тя е вътре, под капака, тук ангренажен ремък нямаш. Завоите по капака също не са проблем, там е сухо. Проблемът е, че K20Z4 в коша на Type R е леко наклонен назад. Нямам идея как е при другите модели с този двигател но вероятно е същото. Там, където наклона е факт, там има пропуск а не трябва да има. На Аеродека сложих нова г-ра, неоригинална на elring, без силикон, няма капка но не е наклонен самият мотор. Ще видя какво ще правя, че за да се махне, не е като на нормалните коли а трябва 1 камара неща да разкача и ми е писнало. Имам чуството, че това е доста недомислен модел за сервизиране. 
Почти всеки майстор го казва това за силикона, може да попиташ. 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.10.2023 г. at 20:27, Mkilla написа:

Марката обаче беше различна и беше Made in Taiwan. Това си е чист китаец.

Aaa, не!  Made in Taiwan няма общо с Made in China! Made in Taiwan си е като Made in Europe и Made in U.S.A. Да се има предвид, без майтап...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@dandilov, точно това имам предвид. Тайван е къде по-добре, не знам как се разбира по написаното :D 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това може да е подвеждащо.

Тайван е нещо като богаташкият квартал на Китай. Там фабрики -  трудно, а и персонала е скъп.

Но е престижно офисите на търговския и мениджърския състав да са там. Съответно, ако някой държи, продукцията може да е с мейд ин Тайван, което не е проблем, ако фирмата има и тамошна регистрация. Самото производство си е Шина, което не го компрометира. Китай отдвна е по-напред от земното кълбо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, Mkilla написа:

@Rakeem, ангренажна верига има и тя е вътре, под капака, тук ангренажен ремък нямаш. Завоите по капака също не са проблем, там е сухо. Проблемът е, че K20Z4 в коша на Type R е леко наклонен назад.

Явно не се разбираме, гледай от 23мин.. Няма причина проблемът да е в гарнитурата. Освен да има някакъв проблем, примерно по-високо налягане, ако клапанът за картерното налягане не работи оптимално.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Rakeem, виждам, че този слага, да. Изгледах го клипчето и всъщност, точно от там по тази дължина пропуска. Отпред няма нищо обаче но пък като гледам този и там сложи. Ще видя този силикон на Хонда какъв е и да поръчвам. Мерси, това не го бях гледал. 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бях правил почти нищо цяла зима та за тази година първото което бях планувал е тампоните на задните пружини.
1.thumb.jpg.2dcc4926a002d0e227423dafa6d64ccd.jpg
Бях купил ОЕ но честно казано съм доста разочарован от ОЕ частите вече, не са това което бяха или просто са ментета или и аз не знам. Още при изваждането им от пликчетата, единият гумен центриращ пин ми остана в ръката. Сега..поръчах ги от Стефан от Autofix Parts, вероятно са оригинални, не вярвам да не са но е факт, че още преди монтажа се случи това. Не, че е фатално ама налЕ, дето се вика, затова човек си купува ОЕ части, за да не му се разпадат в ръцете. Всъщност, това е второто нещо което е проблем след ОЕ гарнитурата на капака на клапаните, която тече от както съм я монтирал. И докато при нея да кажем, аз ако нещо не съм направил като хората ( да добавя силикон, което на нова гарнитура принципно не е нужно ) , то тук вече беше очеизвадно, че не е добре качеството.
 2.thumb.jpg.31aea9cb3277c9b01bab2427a180c909.jpg4.thumb.jpg.bfebd76d305c926eaf0d42675b391c79.jpg3.thumb.jpg.2d3d3b2d1cf92bb73aa07c794ce64f09.jpg

Не, че е голяма драма. Монтирах ги така, пружината ги натиска та няма да мръднат но адски се подразних. Та така, разликата след смяната е, че старите скърцаха като застудя а тези не и всичко е наред но остана леко горчив вкус :) 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аерото от максимум до минимум хидравлична течност - 3-4 месеца. Маркучите - камък. Нямаше как и трябваше да се действа, че положението беше много дразнещо.
IMG_0590.thumb.jpg.b0eb75c056ae30562128ea546a814efe.jpgIMG_0592.thumb.jpg.df293bf1a46c30bee3818aceaac2f35e.jpg

Нови ОЕ маркучи, отново нова течност ( не е ОЕ ) и всичко е наред. Всъщност, няколко марки покриват на Хонда спецификациите обаче официално са само Ravenol, явно те си плащат за да пише Honda на шишето. Тази която ползвам е 16лв литър с отстъпката, иначе ОЕ е около 40лв литъра мисля. Е няма проблем с нито една от всичките които ползвах до момента :D 

IMG_0593.thumb.jpg.cbd329b2f5509372491e4d52b503b821.jpgIMG_0594.thumb.jpg.054f9fa982e4711d56131fb2246a15d6.jpgIMG_0595.thumb.jpg.76ff7634359c9290b0e3aa83cf0b9e83.jpg

Цената на маркучите не искам да я коментирам, че ме заболява главата обаче поне изглеждат добре за разлика от ОЕ частите на Сивик 8-ма, където все едно ги е правило някое дете от градината
 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Продължавам с "модовете" при Аеродека. От известно време ми прекъсваше ксенона с който бях купил колата. Адски дразнещо беше, защото при 9 от 10 паления на колата, нямаше фарове и трябваше ръчно да се "пипне" една букса под предният капак и да тръгнат тогава. Те са H4 като съответно и ксенона е такъв. Отделно под капака бяха едни баласти, кабеляци, свински опашки и днес просто минах през една от софийските фирми които се занимават с ксенон системи. Влязох и ги помолих да изхвърлят всичко ( без крушките, че са сравнително нови ) и да сложат нова система. Препоръчаха ми LED. Разликата с ксенона в пари е 50-тина лева но няма кабели, няма баласти, няма запалки. Просто по 1 крушка в която е всичко и се включва в заводската букса. Първо се насочих към ксенон но рязко "завих" към LED. Системата която взех е на RayTech, предлага се от доста фирми. Изхвърлихме в кофата всичко без старите крушки и монтирахме новите LED които са си с вентилатори и всичко необходимо вътре в тях. 
IMG_0652.thumb.jpg.fd7de70c41778112a1cb8ec9a1ebcdb9.jpg
Разликата в осветеността е може би 2 пъти сравнено с ксенона с който аз бях. Светят адски добре, на дълги правят "ден" с китайските фарчета. Гаранцията е 24 месеца, което е добре. Ако/като изгори някой фар се сменя елементарно като всяка една нормална крушка. Удоволствието да ми "монтират" системата и да махнат ( срежат ) старата, струваше 40.00лв. Цената не LED системата е 190.00лв. Ако се наложи реглаж на фаровете, там специално където влязох аз си имаха машина да си ги проверят.

къси
K.thumb.jpg.189eb593e6cee56d690dcaadb1b62647.jpg 

дълги:
D.thumb.jpg.4b6a1b23f941fedf707a2af2f87cad35.jpg

 Това добре но... протече казанчето на хидравликата. Пукнато е и то не малко. Мислех, че са само маркучите но днес човекът докато махаше старият ксенон го забеляза като това е странно, защото тия дни като сменях старите с новите маркучи нямаше проблеми. Явно не съм му обърнал внимание или е чисто съвпадение...та късмет :) 

P.S Ако колата беше в сервиз, щеше да има "тия са ми спукали казанчето, теми, мнения, коментари" :D:D:D 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Честито за ледовете! Явно нямаш DRL модул.

А казанчето може и ти да си пукнал. Старее материала с годините и понякога се предава от нищо и никакъв натиск - здраве да е.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@ceco_accord, мерсаж. Просто в миг на ярост след пазар в хипермаркета в който като тръгвах снощи, пак бях без фарове и реших да хвърля всичко и наново. Всъщност имам дневни светлини ако това искаш да кажеш. Долу в бронята едни кръгли фарове за мъгла с лед като и там изгоря единият скоро но не съм се занимавал да го правя все още. Когато дам на контакт и запаля колата, светват те. Работят докато не превключа на фарове. Като се пуснат фаровете, автоматично изгасят ледовете. Не знам дали това е DRL модул, така го "заварих". 
 

Фаровете иначе светят бая по-добре от старата система. Много мразя да карам със слаби фарове и това е основно при мен. При 8-мата която е със заводски ксенон, също свети доста хубаво. 

Относно казанчето е съвсем възможно аз да съм го счупил при сваляне и монтиране на новите маркучи. То си е на 23 години пластмаса, даже доста е изкарало :D Бих си поиграл да го залепя докато не намеря що годе ново но не знам дали може да стане. Ще търся от утре по моргите някакво. 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...