Mkilla 974 #201 Отговорено 20 Октомври, 2023 @dandilov, да имаш случайно изостанало разбито вътрешно каре? Трябват ми ринговете на трипода. Моите са се разлетели като е излязла полуоската и сега няма как да я сглобя без тях. Трябва ми или ново каре или само тези рингове, че чашката е здрава и не тресе колата с това каре а новите афтърмаркет са зле. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #202 Отговорено 20 Октомври, 2023 Чакай сега! Не е късана шийката (над резбата), което би било умора на материала, а е излязла сферата от гнездото, което си е износване, напълно резонно при липса на смазка. Иначе да - късметлия си. Колкото и свежо да изглежда колата, трополенето по окачването е опасно, а без трополене пък направо сиееб@ломайката. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #203 Отговорено 20 Октомври, 2023 (Редактирано) Извинявам се. Сам се изтрих, 'щото отговорих на Цецо преди да се събудя, и не вникнах, какво точно казва. Редактирано 20 Октомври, 2023 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #204 Отговорено 20 Октомври, 2023 преди 29 минути, Krasi-mir написа: @ceco_accord ,говорим за вътрешно каре, а не за външно. На тази страница (почната докато съм писал), ДА, но аз писах за шарнира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 974 #205 Отговорено 20 Октомври, 2023 @ceco_accord, трополене не е имало нито 1 път. Нямаше да правя реглаж преди 1 седмица иначе, глупаво би било да давам по 50лв за реглажи при нещо разбито най-малкото. Въпросът е, че това е можело да се хване според мен. Няма как да не е имало луфт като се напъне с щангата. Както и да е, квото такова. Събирам частите все още, че и с тия карета има драма. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #206 Отговорено 20 Октомври, 2023 Това имах предвид. Че като всичко си мълчи, човек си кара и само периодична "дежурна" проверка може да предизвести колизия, ако има лек луфт. Пролет водя колите на преглед - ей тъй, на, да видим как са презимували и ако нещо се е запътило, да го имам в предвид. Но гаранция наистина няма и за това не се кара стремглаво, но ти имаш опит с всичко това и пак - сакатлък. Здраве да е, ще се оправиш, а за карето не знам конкретни детайли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #207 Отговорено 20 Октомври, 2023 Преди 18 часа, Mkilla написа: Кофти случка колега, при това без никакви симптоми си е направо шокиращо. Само на мен ли ми се вижда, на снимката по-горе, че черупката където ляга ябълката на шарнира е пукната? Това как би се получило при продължително износване вследствие сухота? Имаш ли спомен каква марка е тоя шарнир и как е изсъхнал при здрав маншон? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 974 #208 Отговорено 20 Октомври, 2023 (Редактирано) @ceco_accord, прав си, гаранция няма никаква. Гледам да съм педантичен, ходя и на сервиз от време на време, ей така, да види и майстор. Аз съм аматьор все пак но имам мерак. И въпреки всичко, пак се случват такива неща. Колата реално е ходила по 1 път в годината през сервиз и по 1 път за реглаж. Дето се вика...все някой можеше или щеше да види..уж..май.. ама не. Днес купих 2 шарнирчета. Снощи четох и това към момента за мен поне е добър избор : Успях да мина през един сервиз с шенкела "на рамо" и да монтират едното. Исках да е на преса та затова в сервиз ОБАЧЕ пресата представляваше 1 тежък чук в ръцете на набит майстор. Можех и сам да си свърша тази процедура но както и да е Там съм носил и преди години 2 пъти носачи и съм доволен от човека. Като цяло, трябваше да започна с това, че в Хонда обществото, нещо не обичат да си помагат хората и яко извиват ръцете когато човек има нужда. Пуснах обява за полуоска или вътрешно каре и заваляха едни цени от 120лв до 200лв на старо за полуоска което е абсолютно комично. Не заради друго, просто и карето и полувала и те са на 25 години а не на 10 години. Няма да е нещо супер по-специално от това което имам. За пореден път се убеждавам, че "болен на лего се е.е", както е казал народът. Проблемът с карето е, че когато е излязъл полувалът от вътрешното каре ( чашката ), има едни рингове на трипода които влизат в каналите на чашката. Е те са се разлетели някъде по улицата и когато снощи разглобих всичко, видях, че няма нито 1 останало от 3-те които трябва да са там. Трябваше ми просто 1 подобно каре от Сивик за да му взема тези кръгове. Купих лявата полуоска от японски Сивик за крупата сума от 35.00лв с 2-те карета и полувала. На мен ми трябва дясно каре за англичанка но те са почти идентични та мисля, че няма да имам драма с трипода. Надявам се, всичко да е ок като започна да сглобявам колата. Взех и нова грес за карета/лагери : @HondaExplorer, никаква идея нямам дали са ОЕ или са сменяни. Не ги изследвах но по цялото окачване на тази кола, гумените маншони, тампони и тем подобни гумени работи са в доста добро състояние все още или 3-та година от както е в мен. Днес човека който пренабива шарнирите ми каза, че не е задължително да тропат или да има големи луфтове за да се разпадне така. Явно е прав, просто това прави от над 20 години и му вярвам. Редактирано 20 Октомври, 2023 от Mkilla 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2795 #209 Отговорено 20 Октомври, 2023 (Редактирано) Шарнирите са слабо място и трябва да се сменят на определено време. Поне за CR-V 1gen., HR-V 1gen. и за англичанките знам и съм виждал, че правят такива бели. Знам и за една злополучна катастрофа със CR-V 1gen. Така, че шега не бива! Моите ми ги смени fenabg преди 2 години. Сложи ми трите петици"555". Мисля да изкарат поне колкото оригиналните. А пък дали ще карам колата още толкова време е друг въпрос. П.П. Нямам каре. Съжалявам. Редактирано 20 Октомври, 2023 от dandilov 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #210 Отговорено 20 Октомври, 2023 @Mkilla това за хондажиите не е меродавно. Винаги зависи от конкретния човек, но знам за какво говориш. От вторник издирвам здрави и прилично изглеждащи стопове за Сивика на синчето. М@матасийбало! А за другото знаеш - "Не питай старило, а патило". След твоят, а и други аналогични случай на мнозина ще им "светне лампичката" да проверяват туй/онуй без симптоми. А ти си пекан, шаса опрайш! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 760 #211 Отговорено 20 Октомври, 2023 Преди 1 час, dandilov написа: Шарнирите са слабо място и трябва да се сменят на определено време. За този тип окачване си е задължително, особено по нашите пътища. Така ориентиран шарнира, амортисьора през цялото време се опитва да го изкубне от ябълката и колкото повече се износва, толкова по-вероятно е да се случи. Аз лично, на такъв тип окачване, бих сменял шарнири на всеки 100к.. Не е голяма философия при металните носачи и лесно се прави със стяга, като носача се сложи на 100гр. във фурната, а шарнира във фризера. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 974 #212 Отговорено 21 Октомври, 2023 (Редактирано) @Rakeem, съгласен съм за 100к км и смяната им, даже по-често..Трябва смяна през определени километри или време, защото иначе става така както при мен. Не съм съгласен обаче, че не е голяма философия и че се прави лесно със стяга. Инструменти и то хубави си трябват при ремонтите, повярвай ми. Трябват и специализирани такива които като ги нямаш, нищо не правиш а се мъчиш като грешен дявол. Давам ти веднага бърз пример - преди време, когато ми се наложи, не си купих фуния за смяна на маншон, защото забравих. Тръгнах да правя смяната на маншона с бутилка от Кока Кола 2 литра. То става ама колко псуване отнесе цялата операция и колко време ми отне, не искам да ти казвам. Хубава стяга за шарнири комплект с накрайници за различни размери е 200лв. Като цяло, хубавите инструменти които ти вършат работа, не се чупят често и работят са скъпи. И си трябват специализирани, не става 1 ключ и 1 клещи за всичко. Това с фурната и фризера няма да го коментирам. Днес реших да действам, че ако го отложа, не се знае кога ще имам време. Разглобих полуоската която купих като бях сигурен, че трипода е същият на 2-те карета....да ама не е същият. Макар каналите на 2-те карета да са еднакви, триподите като размери са леко различни, съответно лагерите не пасват.. Понеже имам и такъв трипод от Type R, там също има разлика в трипода и лагерите...Общо взето, греда. Бях отписал ремонта вече и щях да пускам теми и да търся отново карета и полуоски обаче се сетих, че преди повече от 12 години съм купувал вътрешно каре за Прелюд от магазин на Цар Симеон в града. Не знаех дали го има въобще още този магазин, гугълнах го, намерих тел и се обадих ( беше 11.30 а работят до 13.00 ). Питах ги дали имат и се оказа, че имат налично. Направо отидох и купих ново. Спомням си, че тогава когато го сменяха вътрешното каре на Прелюда в Юби Ко, още когато работеха с части на клиенти, бяха казали, че надали ще изкара много. Е, кара все още, колата се кара от близък а километрите които е изминало са над 100 000км вече. Марката обаче беше различна и беше Made in Taiwan. Това си е чист китаец. Тук единствено ме притесняваше да не тресе като набирам, нищо друго. Темите за Акорди и вътрешни карета са доста не само в този форум а принципно. С афтърмаркет карета тресяло и тн.. Захванах се със смяната му и всичко си пасна както трябва. Сложих свинска опашка от едната страна, защото нямам подходящи клещи за опъване на скобата. Пробвах доста неща но не успях да я направя така както трябва да стане при голямата. Всъщност, доста маншони се продават със свинки опашки в комплекта та това не е никакъв проблем изначално. Всичко беше наред при събирането освен 2 неща - спирачните маркучи бяха останали зад амортисьора и.....трябваше отново да свалям вилицата с 2-та болта и да местя амортисьора леко за да минат маркучите пред него. Изредих малко роднини и събрах колата. Второто беше, че гайката на долният шарнир при максималното му затягане превъртя...Това не е проблем докато не трябва да се сваля шенкела отново. Но както е написал колегата @Rakeem, така или иначе ще се сменят по-често та пак ще го сменя когато дойде време за тампони на носачите. И без това тези шарнири са смешни пари. Трябваше да продължа с калника, че гумата го беше изкривила и пасажерската врата не се отваряше. Махнах го и го изправих леко с ръка там където беше голямата кривина към вратата. Всичко беше наред и стана както е бил. Другата кривина от към арката обаче реших с гумен чук да пробвам да я изправя...Е недейте да правите моята грешка, стана грозно. Наръби се и като намеря друг калник, ще сменя този. Ще трябва да сменя и мигача. Самият той е здрав но крачетата се откършиха при монтажа му. Доста е остаряла пластмасата му. След цял следобед работа, събрах цялата кола и я тествах на магистралата с 140/км, общо взето колкото тя позволява и колкото е ограничението Не тресе, не бие волан и този път, всичко вече е "6". Ще трябва да направя това и от другата страна ( без карето ) обаче хич не ми се занимава в момента.... Редактирано 21 Октомври, 2023 от Mkilla 5 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 760 #213 Отговорено 21 Октомври, 2023 преди 24 минути, Mkilla написа: Хубава стяга за шарнири комплект с накрайници за различни размери е 200лв. Като цяло, хубавите инструменти които ти вършат работа, не се чупят често и работят са скъпи. И си трябват специализирани, не става 1 ключ и 1 клещи за всичко. Това с фурната и фризера няма да го коментирам. На теб с чука са ти ги набивали, а ти за централна Африка и Сибир имаш съображения. Нищо няма да им стане, едното леко ще се разшири(може и с горелката, локално), а другото ще се свие и с едно менгеме или по-сериозна стяга с две тръби(с подходящ диаметър) и си влизат като у дома си. То е ясно, че са малко хората, които ще тръгнат да го правят сами, но все пак приемам форумите като "направи си сам", та за това съм го отбелязал. Но както и да е, важното, че това, което ти се случи е малкия дявол и разкри един опасен курт капан. Само не разбрах, другия смени ли го? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 974 #214 Отговорено 21 Октомври, 2023 (Редактирано) @Rakeem, че е с чука, така е. Не значи, че е правилно обаче. Позицията на шенкела на Аеродека не позволява стандартна преса да набие болта. Трябва малко играчка за да стане с пресата. Самият шенкел е извит, нещо като ключ сол. То става с чук но правилното е с преса/скоба. Аз такава скоба нямам, просто това не се прави често, особено при 8-мата ген, където шарнира е на носача излят. Затова и не съм взел. Другият не съм още, нямаше кога и там да разглобявам. P.S Поради същата причина ( тази с чука ), не искам да ходя по сервизи вече, дори най-хвалените. Защото все с "чука" се върши работата, защото се гони количество а не качество. Чакат още 2 коли, още нз си какво.. Иначе се обадих и в сервиз, не е като да не съм. Часът ми беше в краят на НОЕМВРИ месец. Няма кой да чака толкова. Редактирано 21 Октомври, 2023 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #215 Отговорено 21 Октомври, 2023 До тук, добре! Даже кривио калник приемам - временно. Само ми вади очите онзи бъмпер под черната лайсна на угъла на предната броня. На задната поне е успореден, а отпред ... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 974 #216 Отговорено 21 Октомври, 2023 (Редактирано) @ceco_accord, така я купих. Някой ден като я боядисвам бронята ( ако се стигне до там ), ще ги разкарам с голям кеф, доста са грозни Редактирано 21 Октомври, 2023 от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #217 Отговорено 21 Октомври, 2023 (Редактирано) Не мОе ли да го наместиш успоредно на лайсната, или е солидно залепен? Ако е с двойнолепящо, с макетно ножче може да се отреже и останалото да се почисти. Ако е с някви адски лепила - "ни гу барай", щото тръгва с боята. Редактирано 21 Октомври, 2023 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 974 #218 Отговорено 21 Октомври, 2023 @ceco_accord, залепен е доста здраво. Трябва с някаква корда, дебел конец или тел да ги сваля. А като ги сваля, отзад ще е леш според мен. Може и да бъркам ама предпочитам точно преди зимата да не си играя с това, че ще ме ядоса и ще трябва и броня да нося за боя 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #219 Отговорено 21 Октомври, 2023 Ама моля ти се, аз само от емпатия, а не да се бъркам. Добре че не е твое дело тоз тУуунинг, какно и подозирах. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 430 #220 Отговорено 23 Октомври, 2023 (Редактирано) Само с едно наум за шарнирите на Meyle ли е, все някакъв китаец. Ето ти на 12 ккм такъв, без никакви симптоми. Стария беше некъв за 15 лева(ETS май беше) и изкара 70ккм преди да се разтропа. Редактирано 23 Октомври, 2023 от jijane 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 974 #221 Отговорено 23 Октомври, 2023 (Редактирано) @jijane, със сигурност са оригинални тези които взех но нямам доверие като цяло не само на тях и ще ги сменям по-често ако колата остане в мен по-дълго време. Следващата смяна ще е на тампоните на носачите и като дойде време, нови шарнири и така Добре, че не ти е сгънал калника на теб Редактирано 23 Октомври, 2023 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #222 Отговорено 23 Октомври, 2023 Няма ли някакъв специален чалъм за диагностика на таквоз "обратно" долно окачване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 974 #223 Отговорено 23 Октомври, 2023 @ceco_accord, има. С щангата като се законтри и се упражни напрежение върху шарнира в горната му част, там където е набит и трябва да има луфт нагоре-надолу. Той е ясно видим като го погледнеш при напрежението с щангата. Въпросът е, че при мен нямаше, поне до миналата година. Колата беше в сервиз за проверка на ходова част + смяна на съединител тогава. Дори и да се появи луфт, може да кара с години така. Всичко е относително и като колата е на 100 години, явно трябва някои части да се сменят превантивно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #224 Отговорено 23 Октомври, 2023 Това го знам и така принципно се проверява. Явно между миналогодишната ти проверка и сегашната колизия е станало това износване иии ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 974 #225 Отговорено 23 Октомври, 2023 @ceco_accord, невъзможно е това. Минал съм около 10 000км с тази кола, дори по-малко. Втора е и се ползва по-рядко. Просто е останал без грам грес и се е откъснал. А грес няма защото е на 23 години вече. Затова се продават и шарнири с гресьорки, да се пуска по малко грес от време на време. Така е карал според мен още преди да я купя, даже много е изкарал. Все тая, важното е, че е на пътя вече. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #226 Отговорено 23 Октомври, 2023 Я кажи, тез маншони могат ли да се откопчеят, та да видя наш Сивик, да не е засъхнал? Иначе троп и луфт няма, ама ... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 974 #227 Отговорено 23 Октомври, 2023 (Редактирано) @ceco_accord, те така и се монтират. Откопчаваш, монтираш и закопчаваш. На някои шенкели, не ги и откопчават. Тук специално този ги откопчаваше за Аеродека. Според мен, ако има възможност по-скоро да се сменя. На Прелюда ги бях сменял с ОЕ ама там имаше комплект 50 долара 2 броя от USA. Тук не знам. Кога бях луднал всичко да е ОЕ Редактирано 23 Октомври, 2023 от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 974 #228 Отговорено 26 Октомври, 2023 Сложих на Аеродека нова ОЕ капачка на радиатора. Поръчах му и нов О-пръстен и семеринг на делкото...О-пръстена ще го сменя тия дни ама семеринга, хич не ми се разглобява за него цялото делко. Вероятно ще е пролетта чак. Поръчах и г-ра на капака на клапаните на Type R. Сложих пак ОЕ гарнитура на Type R съвсем скоро на капака на клапаните и има теч. Гарнитурата беше купена от Бултрако. Не съм слагал грам силикон, защото всеки казва - на нова гарнитура, не се слагало силикон. Не знам къде е проблема. Ще разглобявам отново и ще видя, че ме дразни омасляването. Тези ги взех от Amayama. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 760 #229 Отговорено 26 Октомври, 2023 (Редактирано) Принципно силиконът си е задължителен на цепката, където капака на ангренажа контактува с блока. Там ако не сложиш, каквато и гарнитура да сложиш, ще се просмуква масълце. За справка, оригинално така излиза от завода, та щом там слагат, значи няма причина при последваща смяна да не се слага. Та не знам кой ги говори тези работи. Редактирано 26 Октомври, 2023 от Rakeem 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 974 #230 Отговорено 26 Октомври, 2023 (Редактирано) @Rakeem, ангренажна верига има и тя е вътре, под капака, тук ангренажен ремък нямаш. Завоите по капака също не са проблем, там е сухо. Проблемът е, че K20Z4 в коша на Type R е леко наклонен назад. Нямам идея как е при другите модели с този двигател но вероятно е същото. Там, където наклона е факт, там има пропуск а не трябва да има. На Аеродека сложих нова г-ра, неоригинална на elring, без силикон, няма капка но не е наклонен самият мотор. Ще видя какво ще правя, че за да се махне, не е като на нормалните коли а трябва 1 камара неща да разкача и ми е писнало. Имам чуството, че това е доста недомислен модел за сервизиране. Почти всеки майстор го казва това за силикона, може да попиташ. Редактирано 26 Октомври, 2023 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2795 #231 Отговорено 26 Октомври, 2023 На 21.10.2023 г. at 20:27, Mkilla написа: Марката обаче беше различна и беше Made in Taiwan. Това си е чист китаец. Aaa, не! Made in Taiwan няма общо с Made in China! Made in Taiwan си е като Made in Europe и Made in U.S.A. Да се има предвид, без майтап... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 974 #232 Отговорено 26 Октомври, 2023 @dandilov, точно това имам предвид. Тайван е къде по-добре, не знам как се разбира по написаното 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #233 Отговорено 26 Октомври, 2023 Това може да е подвеждащо. Тайван е нещо като богаташкият квартал на Китай. Там фабрики - трудно, а и персонала е скъп. Но е престижно офисите на търговския и мениджърския състав да са там. Съответно, ако някой държи, продукцията може да е с мейд ин Тайван, което не е проблем, ако фирмата има и тамошна регистрация. Самото производство си е Шина, което не го компрометира. Китай отдвна е по-напред от земното кълбо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 760 #234 Отговорено 27 Октомври, 2023 Преди 22 часа, Mkilla написа: @Rakeem, ангренажна верига има и тя е вътре, под капака, тук ангренажен ремък нямаш. Завоите по капака също не са проблем, там е сухо. Проблемът е, че K20Z4 в коша на Type R е леко наклонен назад. Явно не се разбираме, гледай от 23мин.. Няма причина проблемът да е в гарнитурата. Освен да има някакъв проблем, примерно по-високо налягане, ако клапанът за картерното налягане не работи оптимално. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 974 #235 Отговорено 27 Октомври, 2023 (Редактирано) @Rakeem, виждам, че този слага, да. Изгледах го клипчето и всъщност, точно от там по тази дължина пропуска. Отпред няма нищо обаче но пък като гледам този и там сложи. Ще видя този силикон на Хонда какъв е и да поръчвам. Мерси, това не го бях гледал. Редактирано 27 Октомври, 2023 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 974 #236 Отговорено 31 Януари Не бях правил почти нищо цяла зима та за тази година първото което бях планувал е тампоните на задните пружини. Бях купил ОЕ но честно казано съм доста разочарован от ОЕ частите вече, не са това което бяха или просто са ментета или и аз не знам. Още при изваждането им от пликчетата, единият гумен центриращ пин ми остана в ръката. Сега..поръчах ги от Стефан от Autofix Parts, вероятно са оригинални, не вярвам да не са но е факт, че още преди монтажа се случи това. Не, че е фатално ама налЕ, дето се вика, затова човек си купува ОЕ части, за да не му се разпадат в ръцете. Всъщност, това е второто нещо което е проблем след ОЕ гарнитурата на капака на клапаните, която тече от както съм я монтирал. И докато при нея да кажем, аз ако нещо не съм направил като хората ( да добавя силикон, което на нова гарнитура принципно не е нужно ) , то тук вече беше очеизвадно, че не е добре качеството. Не, че е голяма драма. Монтирах ги така, пружината ги натиска та няма да мръднат но адски се подразних. Та така, разликата след смяната е, че старите скърцаха като застудя а тези не и всичко е наред но остана леко горчив вкус 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 974 #237 Отговорено 5 Февруари (Редактирано) Аерото от максимум до минимум хидравлична течност - 3-4 месеца. Маркучите - камък. Нямаше как и трябваше да се действа, че положението беше много дразнещо. Нови ОЕ маркучи, отново нова течност ( не е ОЕ ) и всичко е наред. Всъщност, няколко марки покриват на Хонда спецификациите обаче официално са само Ravenol, явно те си плащат за да пише Honda на шишето. Тази която ползвам е 16лв литър с отстъпката, иначе ОЕ е около 40лв литъра мисля. Е няма проблем с нито една от всичките които ползвах до момента Цената на маркучите не искам да я коментирам, че ме заболява главата обаче поне изглеждат добре за разлика от ОЕ частите на Сивик 8-ма, където все едно ги е правило някое дете от градината Редактирано 5 Февруари от Mkilla 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 974 #238 Отговорено 7 Февруари (Редактирано) Продължавам с "модовете" при Аеродека. От известно време ми прекъсваше ксенона с който бях купил колата. Адски дразнещо беше, защото при 9 от 10 паления на колата, нямаше фарове и трябваше ръчно да се "пипне" една букса под предният капак и да тръгнат тогава. Те са H4 като съответно и ксенона е такъв. Отделно под капака бяха едни баласти, кабеляци, свински опашки и днес просто минах през една от софийските фирми които се занимават с ксенон системи. Влязох и ги помолих да изхвърлят всичко ( без крушките, че са сравнително нови ) и да сложат нова система. Препоръчаха ми LED. Разликата с ксенона в пари е 50-тина лева но няма кабели, няма баласти, няма запалки. Просто по 1 крушка в която е всичко и се включва в заводската букса. Първо се насочих към ксенон но рязко "завих" към LED. Системата която взех е на RayTech, предлага се от доста фирми. Изхвърлихме в кофата всичко без старите крушки и монтирахме новите LED които са си с вентилатори и всичко необходимо вътре в тях. Разликата в осветеността е може би 2 пъти сравнено с ксенона с който аз бях. Светят адски добре, на дълги правят "ден" с китайските фарчета. Гаранцията е 24 месеца, което е добре. Ако/като изгори някой фар се сменя елементарно като всяка една нормална крушка. Удоволствието да ми "монтират" системата и да махнат ( срежат ) старата, струваше 40.00лв. Цената не LED системата е 190.00лв. Ако се наложи реглаж на фаровете, там специално където влязох аз си имаха машина да си ги проверят. къси : дълги: Това добре но... протече казанчето на хидравликата. Пукнато е и то не малко. Мислех, че са само маркучите но днес човекът докато махаше старият ксенон го забеляза като това е странно, защото тия дни като сменях старите с новите маркучи нямаше проблеми. Явно не съм му обърнал внимание или е чисто съвпадение...та късмет P.S Ако колата беше в сервиз, щеше да има "тия са ми спукали казанчето, теми, мнения, коментари" Редактирано 7 Февруари от Mkilla 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #239 Отговорено 7 Февруари (Редактирано) Честито за ледовете! Явно нямаш DRL модул. А казанчето може и ти да си пукнал. Старее материала с годините и понякога се предава от нищо и никакъв натиск - здраве да е. Редактирано 7 Февруари от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 974 #240 Отговорено 7 Февруари (Редактирано) @ceco_accord, мерсаж. Просто в миг на ярост след пазар в хипермаркета в който като тръгвах снощи, пак бях без фарове и реших да хвърля всичко и наново. Всъщност имам дневни светлини ако това искаш да кажеш. Долу в бронята едни кръгли фарове за мъгла с лед като и там изгоря единият скоро но не съм се занимавал да го правя все още. Когато дам на контакт и запаля колата, светват те. Работят докато не превключа на фарове. Като се пуснат фаровете, автоматично изгасят ледовете. Не знам дали това е DRL модул, така го "заварих". Фаровете иначе светят бая по-добре от старата система. Много мразя да карам със слаби фарове и това е основно при мен. При 8-мата която е със заводски ксенон, също свети доста хубаво. Относно казанчето е съвсем възможно аз да съм го счупил при сваляне и монтиране на новите маркучи. То си е на 23 години пластмаса, даже доста е изкарало Бих си поиграл да го залепя докато не намеря що годе ново но не знам дали може да стане. Ще търся от утре по моргите някакво. Редактирано 7 Февруари от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове