Mkilla 985 #1 Публикувано 31 Октомври, 2019 Минаха си 3 години а мислех след "ден, два да пусна темата". Смених предишната хонда пак с....хонда. И така вече 12 години все хонди. Сивик, модел FN2 Type R-GT. 10 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #2 Отговорено 2 Ноември, 2019 (Редактирано) Нямах много време когато качвах снимките, за да напиша малко повече инфо. Та колата беше на 140 000км когато дойде в мен. Беше за обслужване, не мога да кажа пълно но трябваше да се сменят съединител, свещи и всички течности + филтри, масло. Имахме разговор с майстора за антифриза, защото явно беше още първоначално налятият и майстора искаше да го остави но в крайна сметка го сменихме отново с оригинален. Разликата м/у 2-та е, че този от завода като, че ли е по-гъст или поне на мен така ми се стори. Според ръководството, първият антифриз се сменя на 10-тата година, после на 3 или 5 години. Свещите май си бяха на 140 000км, ОЕМ съединителят също беше на толкова, буквално на нитове излезе. ОЕМ-ският беше с щампа на притискателя "DK", т.е отново Exedy си ги правят та и с такъв го смених. Редактирано 2 Ноември, 2019 от Mkilla 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #3 Отговорено 10 Ноември, 2019 (Редактирано) Първоначално продължих с вискозитет 5/40, с какъвто беше и автомобилът. Разход не обърнах внимание да имам до към 5000км пробег и бях горе-долу доволен. Казвам горе-долу, защото не бях сигурен, дали това е най-точното масло за този автомобил. На няколко места срещах противоречиви мнения. Та 5/40-ската беше това: Това е малко след 4000км по щека. Карам предимно извън града, в проценти най-вероятно е 30/70 градско/извън. На една от следващите смени, нямах възможност да отида там където принципно сервизират автомобила, отидох на друго място за смяна на масло. Майсторът смело ме върна и каза да взема 5/50, взех 1 туба Repsol , изкарах и с него 1 смяна но мисля, че и това не беше точното масло за този двигател. Беше по-муден докато загрее, разходът на гориво се покачи. С оглед на вискозитета най-вероятно е нормално. Разликата дойде от тук: С Amsoil-a разходът на гориво падна с около 1 литър и малко, двигателят се развърта като топъл всеки път, разход на масло също няма с него поне при моето каране. Редактирано 10 Ноември, 2019 от Mkilla 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #4 Отговорено 16 Ноември, 2019 (Редактирано) Докато опиша други неща в темата, днес пристигна това: Преди доста години бях поръчвал пак боя но беше 1 шишенце. Тук са 2, има си описание кое как трябва да се случи "уж" с боичката. Взех го, защото винаги в зимният сезон някаде хвърчат камъчета и докато се боядиса в даден момент, то вече е избила ръждива точка/и. Не, че ще стане яма докато се боядиса но пък дразни много. Редактирано 16 Ноември, 2019 от Mkilla 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #5 Отговорено 20 Ноември, 2019 (Редактирано) Едно от първите неща които купих за Сивика бяха калобраните. За мен тази "екстра" е задължителна за всяка кола която се кара постоянно и особено зимата. Очакванията ми бяха за японска пластмаса но и от съседна Румъния си е ок Наред с това, поръчах и нови гайки за зимните гуми. Всичко беше хубаво до момента в който пристигнаха "open end" гайки а бях поръчал "closed",а в същият ден трябваше да сменям гумите. Хубаво, че продавача беше бърз, тези ги взе приятел и в крайна сметка "close end" гайките дойдоха. Четох, че деругите на снимката долу се оправяли лесно с полиране. Така и не съм стигнал все още до момента да прочета как точно и с какви шкурки се прави. Гледах, че я завиват на акумулаторен винтоверт и така ги полират но пък се губи този матов сив цвят. В крайна сметка попаднах на изгодна сделка за тази и я купих. Не съм ги разменил все още но като го направя ще тествам и полирането на надраната. Редактирано 20 Ноември, 2019 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #6 Отговорено 28 Ноември, 2019 Закъснях тази година с обслужването но чаках същото масло като миналата година. Взех и маслен филтър на Амс този път. Предният беше Hamp. Въздух и поленов си остават ОЕМ-ски. Стана така, че се наложи отново да се фолира задният капак. Та докато си чаках нещата и това направих. Задният е 5%, страничните са 15%, фолиото LLumar, гаранция 7 години. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #7 Отговорено 9 Февруари, 2020 Най-накрая си намерих протектори за което благодаря на колегата told0. Определено има работа по тях но да му мисли бояджията. Има разлика между 5 врати и 3 врати ако някой тръгне да търси. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #8 Отговорено 3 Май, 2020 (Редактирано) За момента нищо ново, освен едни капачки за джантите. Старите бяха много зле и бяха останали 3, даже 2 и 1/2 P.S Back to home Редактирано 3 Май, 2020 от Mkilla 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #9 Отговорено 10 Май, 2020 (Редактирано) Със задна дата но е тема, която при 8-мата генерация Civic, CR-V 2-ра та може би и 3-та ген както и Accord 7е не малко срещан проблем а именно климатикът. Миналото лято работеше, мина зимата, дойдоха отново топлите дни и греда. Виновникът при мен е това: Бил доста чест проблем според майсторите при горните изброени модели и сменяли редовно. Индикацията при мен беше, че пускаш климатикът и няма никой. Нито зацепва компресора, абсолютно нищо. След смяната на релето, всичко си дойде в норми. И да не се обърка някой, че изглежда като ново, това на снимките е старото и е изгоряло. Редактирано 10 Май, 2020 от Mkilla 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #10 Отговорено 27 Май, 2020 (Редактирано) Бях приготвил 2 комплекта ( предни и задни ) накладки. Вместо АТЕ, този път ще разчитам на ОЕМ-ските. Ще се проверява отново климатикът. От 10 пъти, 1 път няма да се пусне. Ще има и смяна на ремък. Старият, който хич не е стар ( на 3 години Continental ) е нацепен, все едно е на 15 години, нямам обяснение. Ще го снимам ако успея. Беше с нов ДОТ когато беше монтиран преди години но явно качеството е никакво. Този път съм поръчал ОЕМ. P.S задните накладки са с 3M лепенки та не знам дали и те не са JURID, предполагам, че са. Редактирано 27 Май, 2020 от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #11 Отговорено 28 Май, 2020 Чакай, искаш да кажеш, че ОЕМ-ските са JURID? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #12 Отговорено 28 Май, 2020 преди 34 минути, dindin написа: Чакай, искаш да кажеш, че ОЕМ-ските са JURID? Абсолютно Тези в случая са от S2000. Те са еднакви с на FN2. Имам и такива с ОЕМ номер от FN2. Те също са JURID т.е всички са такива. Преди бяха Nissin а може и още да са само, че зависи за кой пазар. И аз гледах малко странно като ги видях но "те го те". 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #13 Отговорено 1 Юни, 2020 (Редактирано) На 28.05.2020 г. at 19:37, dindin написа: Чакай, искаш да кажеш, че ОЕМ-ските са JURID? Ето и задните: Предните спирачки са със система Nissin а задните система TRW. Предполагам всички модели Сивик 8 UK са така. За американската версия Сивик, при Акорд, Джаз, и CR-V нямам идея как е от тези години. За тези които са за Европа, предполагам само, че са същите. Интересно е, че предните са JURID но задните както се вижда са TEXTAR. Аз лично преди години съм ползвал предни TEXTAR и не бях доволен. Бяха много твърди и товареха много диска ( на предни спирачки ). Ще видим тези как ще са, нали са ОЕМ-ски и трябва да са добре. Ето го и Continental ремъка след около 3 години ползване. Напукването е външно но не ми се правеха експерименти колко още ще издържи. Замених го с ОЕМ по препоръка на майстора. P.S Да ме извинява fenabg, искАх да ходя при него да направя ревизия на спирачките но няма кога точно в този момент. Иначе му благодаря за съветите винаги когато му звънна! Редактирано 1 Юни, 2020 от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 788 #14 Отговорено 4 Юни, 2020 Здравей колега, виждам, че си мултимедия, би ли споделил фасцията като прокритие и цвят доколко се доближава до оригиналното сд и откъде си я взел, тъй като тези, които намирам ми се струва, че са доста различни? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #15 Отговорено 4 Юни, 2020 (Редактирано) Сега чак обърнах внимание, че "double din-a" се казва "fascia" 😲 ОЕМ е в случая, преди няколко години нямаше други. На снимката изглежда по-тъмна но на живо не е. Редактирано 4 Юни, 2020 от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #16 Отговорено 4 Юни, 2020 преди 56 минути, Mkilla написа: Сега чак обърнах внимание, че "double din-a" се казва "fascia" Лайсната около мултимедията е fascia. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #17 Отговорено 27 Юни, 2020 (Редактирано) Дойде си време за новото топче което бях купил не толкова скоро. Старата: Някой ден ще го полирам но става лъскаво. Естествено, че не е проблем но самият мат се губи. Колегата Rakeem спомена за зимата как било и дали е заводски с такава. Това все пак е едно обикновенно топче и нищо повече. След второто хващане вече не ти прави впечатление дали е топло или студено. Да, заводски си е с алуминиева. Редактирано 27 Юни, 2020 от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #18 Отговорено 3 Юли, 2020 (Редактирано) Днес точно се зарадвах, че си взех нов ОЕМ стоп, поради проблем с моят и стана това: Има разлика между фасунгите на "R" и останалите явно. Та в този ред на мисли, някой с 8-ма генерация да иска чисто нов ОЕМ десен стоп? Редактирано 3 Юли, 2020 от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #19 Отговорено 17 Юли, 2020 Тази година спирачките на Сивика са в чудесно здраве. Разликата на предните е 7% а на задните 1% ( при допуск до 30% ). Явно раздвижването на апаратите + новите накладки си оказа голямо влияние или по-скоро раздвижването и смазването. Ребилда на апаратите остава за по-нататък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 788 #20 Отговорено 17 Юли, 2020 При задните с педал до ламарината блокираха ли валовете? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #21 Отговорено 17 Юли, 2020 @Rakeem, понеже те държаха да си направят теста, както явно вече е на повечето места, гледах какво точно правят. По 3 пъти натискаха спирачката и на предните и на задните гуми. Следях резултатите след всяко натискане на компа им. Натиска беше от по-плавно към по-рязко. Виждаше се как са блокирали гумите на валовете. Човека сподели, че спира като нова кола, особено задните спирачки което ме изненада. Миналата година не беше така и имах осезаема разлика на задните. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #22 Отговорено 18 Юли, 2020 Off Topic Преди 9 часа, Mkilla написа: понеже те държаха да си направят теста, както явно вече е на повечето места Така трябва да е навсякъде. Ти (аз, той, тя) нямаш място в колата по време на целия ГТП. Имаш право да стоиш отстрани и да гледаш. Ако много държиш, извършващият теста трябва да ти покаже, какво точно не е наред по колата. Например - "Ела да видиш, колко е зле тоя маншон на тоя ябълковиден болт". 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #23 Отговорено 18 Юли, 2020 @Krasi-mir, написах го по този начин, защото да преди години знаеш как беше. Подканваха те сам да си стъпиш на валовете. После започнаха те да иска да си вкарат колата. Иначе ето пак разлика, миналата година ми правиха диагностика с OBD буксаха за да гледат изгорелите газове. Тази година е само с пръчките в ауспуха както по-миналата година. Важното е всичко да е наред в краят на прегледа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #24 Отговорено 18 Юли, 2020 Това, което казах, не беше критика към теб. Разбирам, че написаното от теб не е мрънкане против системата. Просто подчертах правилния начин да се случват нещата, ако искаме да сме "бяла" държава. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #25 Отговорено 22 Юли, 2020 (Редактирано) Драмата с вътрешните стопове "почти" приключи. Така, има разлика между Type R и стандартен Сивик както и при facelift и преди facelift. Разликата е във фасонгата, както и, че има 1 отвор повече от едната страна, английска му работа. На външен вид всички са еднакви!! При мен проблема беше това: Адската мръсотия вътре, чак кал се беше събрала. Естествено, най-нормално е човек да си купи друг. Е, купих ама от обикновен Сивик и се наложи да го върна и да търся друг ( бях писал по-горе в темата ). Намерих следващ от Pep0 ( мерси човече ), сложих неговият който си е от Type R и си заспа. Е и тук има едно "но". Самият стоп при R-a от едната страна има 2-ра фасонга а от другата няма. Както се досещате при английски Type R, посоките са обърнати и там където е "запушен отвора" при ляв волан, при десен не е Ето за какво става въпрос, снимката е от ляв волан: При десен волан този отвор не е запушен, защото там си има фасонга но това да е проблема. Преди да "тотализирам" стопа, реших да видя каква точно му е драмата. Прочетох разни теми по други форми за автомобили, как някои хора ги миели под мивката директно или пък с дестилирана вода. В интерес на истината и аз отивах натам ( към мивката ), но с малко повече внимание и търпение, стигнах до този резултат: Отлепих стъклото от стопа. Няма счупено, няма надрано. Стъклото го измих с вода а стопа с мокри кърпи. Станаха като нови след измиването ( само външно миене и триене ). Сега идва и въпросът, какъв силикон да ползвам? Черен, безцветен? Какъв точно да търся, че има 10 вида на пазара? Трябва ли да шкуря леко по вътрешната страна на ръбчето на пластмасовото стъкло за да "хване" по-добре силикона или? Редактирано 22 Юли, 2020 от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 788 #26 Отговорено 22 Юли, 2020 (Редактирано) Има си специални силикони предназначени за целта, примерно този ще ти свърши работа http://maslaigresi.com/bezcveten-silikon-za-farove-i-stopove-mannol-9916-gasket-maker-transparent.html Според мен няма нужда да шкуриш, купи си етилов спирт и хубаво почисти свързващите повърхности. Редактирано 22 Юли, 2020 от Rakeem 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #27 Отговорено 22 Юли, 2020 @Rakeem, имаше някакви леки черни остатъци. Май е бил черен силикона. Не знам дали с безцветен ще стане същата работа. Ще разгледам продуктите на Манол, мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 788 #28 Отговорено 22 Юли, 2020 (Редактирано) Черния е малко пинизчийски и ако не го поставиш както трябва и колкото трябва рискуваш да избие навътре и да си личи. ПС: Сложи стъклото без нищо и го сравни с другия стоп, ако няма разлика, значи и с безцветния ще е същото, ако не търси черен. Редактирано 22 Юли, 2020 от Rakeem 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #29 Отговорено 29 Юли, 2020 (Редактирано) Преди: След: Когато намеря подходящото време, мисля да направя и другият както и централният. Буквално стават като нови. Не взимам скъпо ако някой се интересува Редактирано 29 Юли, 2020 от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 788 #30 Отговорено 29 Юли, 2020 Браво, отлично се е получило. С какво ги залепи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #31 Отговорено 29 Юли, 2020 (Редактирано) Искам да ти кажа, че не знам Взех останала опакова от приятел, който си е правил неговите фарове преди време и не са мръднали. Каза, че дори не помни какво е. Беше в опаковка като силиконите ама без надписи, черен полиуретан някакъв ( казвам беше, защото имаше малко ). Проблемът тук е отварянето по-скоро а не запечатването Редактирано 29 Юли, 2020 от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #32 Отговорено 13 Август, 2020 Поправих мъглявият стоп но пък ме дразнеха отдавна мигачите в страничните огледала или по-точно единият: Най-накрая намерих време да поръчам нови афтърмаркет от чужбина чрез приятел и след малко чакане дойдоха. Ясно е, че ОЕМ е най-доброто което може да се сложи но пък има много точни копия на хубава цена които в крайна сметка са просто едни диоди и пластмаса. Видно на първите 2 снимки, единият беше спукан и не работише т.е работеше до едно време и си спря Въпросът е, че другият, който си работи и е ОЕМ-ски беше вече потъмнял с годините и не вървеше да си стои. Ако бях взел ( купил ) друг ОЕМ от някой колега ( никой никаде няма такива без дефект или ако има не ги продава ?! ), щеше да е със същия тъмен цвят и така нямаше да купувам нови но не намерих до последно. Не очаквах чак такава мизерийка вътре но... Крайният резултат е екстра, всичко работи и е както трябва. P.S Понеже моя френд не ме е разбрал и "Чукча писател не читател", имам още 1 комплект нови мигачи + ОЕМ-ският който с изключение, че е по-тъмен работи без проблеми. Тук хич не е точното място за продажби та тези неща отиват в моята тема в купува-продава. Който има интерес може да ми пише на лично съобщение а за София мога да помогна при монтажа ако някой не може и има нужда. Новите афтърмаркет мигачи ОЕМ-ски пасажерски мигач: 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #33 Отговорено 16 Август, 2020 (Редактирано) Търсих такава тема от много време но не намерих подробно описана. Как се поставя UK часовник на EU Сивик? В youtube има описано как се разглобява, запоява и какво ли не но това не го намирам нито там, нито по различните форуми. Може би има някаде някой който да е писал но аз поне не стигнах до него. Не твърдя, че това е правилният но това е моят начин. Днес отпадна ангажимент а от 2 години чакам момента в който най накрая ще оправя ето това: Един приятел каза, че колата е била фен на "Хищникът" и май има право Преди известно време купих часовник от десняк Type R. Всичко е хубаво но частите от десните волани, не всички са просто "plug & play". Та като начало започнах с разглобяването. Има много клипчета как се свалят пластмасите. Там няма да се спирам. Часовникът при мен един път работеше добре, друг път няма никой а трети е като символите на хищникът. Отворих го като начало с надеждата, че ще го мина с поялник и всичко ще се оправи: Е да ама не. Не се оправи и стана още по-зле. Знам си, че не съм добър в запояването но то няма какво толкова да обърка човек тук. Явно има по-голям проблем и ще го занеса на майстор електричар да го погледне та дано го поправи. Взех английският часовник, сложих го до моят и естествено бяха с различни захвати: Както се досещате, основните варианти са два. Единият е да се махне платката и да се премести в стойката на левият волан. Това обаче се оказва ( поне за мен ) почти невъзможно. Всичко е хванато по такъв начин, че да не можеш да го извадиш толкова лесно без рязане, разпояване и тн.. Отказах се от това и реших да действам по вторият за мен начин а именно това: Срязват се крачетата, защтото видно от снимките няма как да влязат под слюдата. Трябва да се направят много ниско, за да може да се закачат нормално - на 4 места от общо 6. Става достатъчно здраво за да не мърда и да не се извади нищо. Захватите са 3 от едната страна и 1 от долната страна: Ето и крайният ефект: Който е решил да си го прави сам, да внимава как маха пластмасите, защото са като от рециклирани кофички за кисело мляко. Щипките се чупят лесно и не бива да се действа с много сила. Ще напиша по-нататък като го занеса на майстор електричар какво му е било ако въобще се открие проблема на старият. Редактирано 16 Август, 2020 от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #34 Отговорено 18 Август, 2020 (Редактирано) Хондите от тези години, особено тези които са повече "мъчени" както и тези от най-ранните години ( говоря за R-версиите ), обикновенно дават проблеми със синхротата на 3-та скорост. Казват, че проблема е отстранен 2008-ма година на дори модели 2010 се оплакват от синхрота. Аз проблеми нямам все още но се замислих за друго. Все още не съм решил дали да слагам LSD диф. От Хонда според мен са се стиснали да монтират на този модел стандартно та едни имат ( късните производства ) а повечето не. Всъщност не знам дали даже е удобно да се шофира с такъв диф в града но докато мисля започнах да събирам малко по малко части за кутията която мисля в даден момент да се отвори и да се обслужи като хората да ми е мирна главата. Синхротата макар и без проблеми до момента, ще се сменят със сигурност но първата част от нещата са тук: Това са основните лагери по кутията. Иглените мисля, че не е нужно да се пипат. Редактирано 18 Август, 2020 от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #35 Отговорено 7 Септември, 2020 Времето минава а разходът....остава Все пак винаги може и повече но - бензин 95, 240км магистрално каране + останалото в града. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #36 Отговорено 8 Септември, 2020 On 8/18/2020 at 10:46 PM, Mkilla said: Все още не съм решил дали да слагам LSD диф. [...] Всъщност не знам дали даже е удобно да се шофира с такъв диф в града[...] Какво те притеснява за шофирането в града с LSD? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #37 Отговорено 8 Септември, 2020 @Pavel_Pavlov, те факторите са няколко. Притеснява ме, че първо не знам колко е нужно като се кара в градски условия и магистрала. После дали няма да ми пречи повече, защото при въртенето на колелата с еднаква скорост в завой, контролът на управлението става по-труден даже т.е за нормално шофиране, има ли смисъл? Не случайно като изговорих с майстора моята идея ( като събера и синхротата за скоростите ) да се отвори и обслужи кутията и да се сложи и LSD, той каза, че идвали даже да ги махат след време та да си помисля добре. Още съм в процес на умуване, не съм се отказал напълно но и не съм решил на 100%. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #38 Отговорено 8 Септември, 2020 Идеята на LSD-то не е ли точно да работи като отворен диф когато не си подал повече газ? Т.е. позволява въртенето на ляво/дясно колело с различна скорост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #39 Отговорено 8 Септември, 2020 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 985 #40 Отговорено 8 Септември, 2020 Може би не се изразявам правилно а може и да говорим за едно и също нещо. Блокировката се задейства при вече започнало превъртане ( буксуване и тн..) на едното колело, нали така? Т.е при завой с дори леко подаване на газ, едното и другото колело се завъртат еднакво а от там и това което съм написал горе. Ако не съм прав, поправете ме. @fenabg, гледал съм ги клиповете. Чисто технически може да не го обяснявам добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове