Jump to content
Sign in to follow this  
Genata77

Запали се инсталацията!

Recommended Posts

Здравейте, вчера ми изгоря бушона на габаритите, следователно го замених с нов който също изгоря, след това сложих по - голям (20А) докато си ровех из навигацията усетих миризма на разтопени кабели и след около минута цялата кола беше във дим, отворих багажника и от там видях снопа с кабели които отиват към стоповете разтопен стана и друго мигачите ми светят постоянно само че от другата страна дори при изваден ключ също. Въпроса ми е къде да търся проблема със стопените кабели и как да оправя мигачите.. 

Edited by Genata77
Добавяне на думи

Share this post


Link to post
Share on other sites

С това действие си си причинил много големи болки и разходи. Всичко, което е на тоя кръг с този бушон вероятно ще трябва да се смени. Не е ясно и друго какво е изгоряло. Не трябва да караш колата, както каза колегата Краси. Панела, който ти дава достъп до бушоните вътре в купето пише изрично - Винаги сменяйте бушон със същия ампераж!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Все пак за да горят някъде има късо съединение

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бушона е направен, за да изгори той в случай на късо съединение. Слагайки бушон, който не може да изгори жиците се нагряват както се нагряват жичките в един тостер примерно. С изпичането си те стапят изолацията си и вече със сигурност правят късо с други жици. 

 

А бушона ти е изгорял първоначално, защото крушка или нещо, което е вързано към този кръг е окъсявало.

Edited by ACID BURN
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 21 минути, Genata77 написа:

Все пак за да горят някъде има късо съединение

Ами след като знаеш защо горят бушоните, защо сложи с по-голям ампераж.  

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Знам виновен съм.. Сега установих че нямам и централно 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всичко се оправя.

Погледни от къде са започнали да се топят.по всяка вероятност някоя кабелна обувка се е стопила и е събрала кабелите,за това аз лично бих почнал от лампите на номера и задните плафони.Ще го намериш просто ще ти трябва време.При всички случаи е нещо което работи постоянно и отделя топлина (може да си забравил нещо включено).Погледни и за разлята вода или прещипан кабел ако си правил нещо скоро към багажника много е вероятно от там да идва проблема.

Edited by Митко Йотов
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Цялата работа започва от буксата за стоповете която и няма нищо но целият кабел до под волана се се разтопил и е засегнал още 1 който вероятно е за мигачите защото от другата страна в момента светят постоянно дори и не мигат

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колегите гледат да те предпазят да не изгориш я комп, я нещо друго например. 

Схеми има в ръководството - кое къде отива и към какво е вързано, ама щом си сложил по-голям бушон за мен е показателно, че не бива да си правиш експерименти, за да не станат щетите по-големи. 

Надявам се ме разбираш. :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 22 часа, Митко Йотов написа:

Всичко се оправя.

Погледни от къде са започнали да се топят.по всяка вероятност някоя кабелна обувка се е стопила и е събрала кабелите,за това аз лично бих почнал от лампите на номера и задните плафони.Ще го намериш просто ще ти трябва време.При всички случаи е нещо което работи постоянно и отделя топлина (може да си забравил нещо включено).Погледни и за разлята вода или прещипан кабел ако си правил нещо скоро към багажника много е вероятно от там да идва проблема.

Вързал съм лед ленти единствено но те са към плафона отпред който няма общо със габаритните светлини и със бушона им друго нищо не съм правил от както съм взел колата

Edited by Genata77

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз преди години щях да запаля една кола.Имаше скъсани връзки в гофрето на задната врата (комби) и даваха на късо.И аз като теб на втората смяна на предпазителя вече нямах с такъв ампераж и сложих но голям,само,че при мен се запали таблото на бушоните под волана,от тогава си имам обица на ухото по голям не.Но кой не е слагал по голям предпазител когато няма с точният ампераж,според мен на всеки се е случвало.За това и попитах с комби ли си да погледнеш там.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...