Jump to content
Genata77

Запали се инсталацията!

Recommended Posts

Здравейте, вчера ми изгоря бушона на габаритите, следователно го замених с нов който също изгоря, след това сложих по - голям (20А) докато си ровех из навигацията усетих миризма на разтопени кабели и след около минута цялата кола беше във дим, отворих багажника и от там видях снопа с кабели които отиват към стоповете разтопен стана и друго мигачите ми светят постоянно само че от другата страна дори при изваден ключ също. Въпроса ми е къде да търся проблема със стопените кабели и как да оправя мигачите.. 

Редактирано от Genata77
Добавяне на думи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С това действие си си причинил много големи болки и разходи. Всичко, което е на тоя кръг с този бушон вероятно ще трябва да се смени. Не е ясно и друго какво е изгоряло. Не трябва да караш колата, както каза колегата Краси. Панела, който ти дава достъп до бушоните вътре в купето пише изрично - Винаги сменяйте бушон със същия ампераж!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак за да горят някъде има късо съединение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бушона е направен, за да изгори той в случай на късо съединение. Слагайки бушон, който не може да изгори жиците се нагряват както се нагряват жичките в един тостер примерно. С изпичането си те стапят изолацията си и вече със сигурност правят късо с други жици. 

 

А бушона ти е изгорял първоначално, защото крушка или нещо, което е вързано към този кръг е окъсявало.

Редактирано от ACID BURN
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, Genata77 написа:

Все пак за да горят някъде има късо съединение

Ами след като знаеш защо горят бушоните, защо сложи с по-голям ампераж.  

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам виновен съм.. Сега установих че нямам и централно 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко се оправя.

Погледни от къде са започнали да се топят.по всяка вероятност някоя кабелна обувка се е стопила и е събрала кабелите,за това аз лично бих почнал от лампите на номера и задните плафони.Ще го намериш просто ще ти трябва време.При всички случаи е нещо което работи постоянно и отделя топлина (може да си забравил нещо включено).Погледни и за разлята вода или прещипан кабел ако си правил нещо скоро към багажника много е вероятно от там да идва проблема.

Редактирано от Митко Йотов
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялата работа започва от буксата за стоповете която и няма нищо но целият кабел до под волана се се разтопил и е засегнал още 1 който вероятно е за мигачите защото от другата страна в момента светят постоянно дори и не мигат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите гледат да те предпазят да не изгориш я комп, я нещо друго например. 

Схеми има в ръководството - кое къде отива и към какво е вързано, ама щом си сложил по-голям бушон за мен е показателно, че не бива да си правиш експерименти, за да не станат щетите по-големи. 

Надявам се ме разбираш. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, Митко Йотов написа:

Всичко се оправя.

Погледни от къде са започнали да се топят.по всяка вероятност някоя кабелна обувка се е стопила и е събрала кабелите,за това аз лично бих почнал от лампите на номера и задните плафони.Ще го намериш просто ще ти трябва време.При всички случаи е нещо което работи постоянно и отделя топлина (може да си забравил нещо включено).Погледни и за разлята вода или прещипан кабел ако си правил нещо скоро към багажника много е вероятно от там да идва проблема.

Вързал съм лед ленти единствено но те са към плафона отпред който няма общо със габаритните светлини и със бушона им друго нищо не съм правил от както съм взел колата

Редактирано от Genata77

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди години щях да запаля една кола.Имаше скъсани връзки в гофрето на задната врата (комби) и даваха на късо.И аз като теб на втората смяна на предпазителя вече нямах с такъв ампераж и сложих но голям,само,че при мен се запали таблото на бушоните под волана,от тогава си имам обица на ухото по голям не.Но кой не е слагал по голям предпазител когато няма с точният ампераж,според мен на всеки се е случвало.За това и попитах с комби ли си да погледнеш там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...