Petar.P 30 #1 Публикувано 25 Август, 2019 Здравейте колеги! Някой може ли да ми помогне със съвет от каде да си намеря app sensor за Honda Accord CL7 Facelift 2006 2.0 мотор бензин. Гледам ги в ebay по 45 лири целият механизъм със сензора.. Незнам дали само сензора да търся или целият механизъм. И също така не намирам специално за Акорд 2003-2006 а по скоро 2004 - 2006 а в описанието пише че са за Acura 2004-2008 а те са с мотори 2.4-3.0 литра.. Ако някой запознат дали тези сензори за Акура стават за Акорда моля да сподели или ако някой е копувал такъв да прати линк моля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #2 Отговорено 25 Август, 2019 Стават. И от ЦРВ също. В Ибей са китайските които са 50/50 или работи или не. А ти почете ли темите тук, и провери ли всичко , че се хващаш за него? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #3 Отговорено 25 Август, 2019 Ако HDS диагностика е показала, сигурно е той. Когато на мен ми се развали, взех втора ръка от морга, разчитайки на това, че не е чак толкова често срещано и рискът да даде скоро проблеми не е толкова голям. В сервъзът, където четох грешката, ми казаха, че при дизелите е доста по-често срещан проблем от бензиновите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #4 Отговорено 25 Август, 2019 APPS sensor? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petar.P 30 #5 Отговорено 26 Август, 2019 Доколкото схванах от диагностиката се отнася до това което съм качил като снимки. Знам че може и да е зацапана клема и затова я почистих с ВД 40 Контактен спрей. За сега няма проблеми не се е показвала грешка, но не я карам на дълго... когато светна ходих до Италия и след първите 400 км светна Engin check + VSA check и за да карам я гасих в движение и я палех по инерция и така на всеки 10-15 мин... След 3 седмици ще пътувам пак на дълго около 1700км и си мисля дали да не взема един сензор за всеки случай за изпът . Незнам просто дали целия механизъм или само сензора който е закрепен за него и дали ако е само сензора трябва да се калиброва нещо или го слагам и съм готов.. Гледам в нета клипчета досега не съм намерил някой да сменя само сензора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #6 Отговорено 26 Август, 2019 Цялото се сменя. Може и да се отвори и почисти сензора, но доколкото чета и чувам, е временно, а и е играчка. Аз не бих тръгнал на дълъг път, ако е започнало да ми прави проблеми честно казано. Макар че на автомата е доста по-лоша ситуацията отколкото с ръчка. Иначе само махаш старото и слагаш новото, няма друга работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #7 Отговорено 26 Август, 2019 Ако това е TPS сензора, който се намира до предното стъкло в ляво като застанеш срещу колата, много колеги от форума сме го сменили, вкл. и аз. Има писано във форума много. Ако на дълъг път колата влезе в авариен режим, откачи буксата на сензора за да излезеш от аварийния режим и след това палиш и се движиш нормално. Лампата остава да свети. И така до смяната му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #8 Отговорено 26 Август, 2019 (Редактирано) Само че е APP sensor (accelerator pedal position sensor). TPS (throttle position sensor) мисля, че е друг, отделен от APP. ELM диагностиките неправилно четат app sensor грешка като проблем с TPS. Но не съм 100% сигурен в горното . Редактирано 26 Август, 2019 от Pavel_Pavlov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #9 Отговорено 27 Август, 2019 Преди 16 часа, Pavel_Pavlov написа: Може и да се отвори и почисти сензора, но доколкото чета и чувам, е временно, а и е играчка. Временно , временно..... Колко да е временно? 4 години вече съм така. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petar.P 30 #10 Отговорено 28 Август, 2019 Въпросът не е дали може или неможе се почисти ... Можа да го отворя но нямам резервен и ще е доста тъпо да го прецакам. 😄 Просто незнам кой става и кой не намирам два варианта в нета и повечето са доставка от сащ или китай. Мисля че е този honda accord 2003 aps148 но несъм сигурен... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #11 Отговорено 28 Август, 2019 (Редактирано) Бих ти дал моя стария (също проблемен), но е от 2.4 пре-фейс. Ако знаеш, че са същите – твой е, да експериментираш на него. Мисля обаче, че са различни. Редактирано 28 Август, 2019 от Pavel_Pavlov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petar.P 30 #12 Отговорено 28 Август, 2019 Там е проблема че и аз незнам кой да купя намирам 37971-RBB-003 което пише че е за Accura 2004 - 2008 ма година или APS148 който пише че е за Accord 2003-2007 но пише мотор 2,4-3,0... Ако някой знае идентификационния номер на сензора моля да сподели... Става въпрос за 2.0 мотор даже моя е K20Z2.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #13 Отговорено 28 Август, 2019 Всички са еднакви от тоя период , и които го имат разбира се. Няма значение ФРВ СТИЙМ ЦРВ АКОРД ЕЛЕМЕНТ СИВИК.... Имам един Китайски боклук дефектен. ( Добре че излезе дефектен че да го отворя и да му видя качеството , което е леш ) разпарчадисан . Мога да го оправя , лепна , и да ти го пратя . Ноооооо аз не бих разчитал на такова качество. Същото като машинките за централно които китайците продават. едните са с жълтеникава пласмаса , другите мръсно бяла. И при двата модела моторчетата са шит. Обаче има качествени колекторчета за отзад. Сменям , слагам машинката после и газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petar.P 30 #14 Отговорено 28 Август, 2019 Гледам ги в ebay .. китайските са по 50-70 евро а има и по 120-140 евро и са същия производител като на моя сензор.. забравих му името на снимката горе се вижда вероятно.. Името не ми звучеше мн японско но на лагера вътре се вижда ясен надпис made in Japan. Ще го поръчам после и като престигне ще го сменя да видя дали работи.. ако е ок ще отворя моя да го разгледам... Имам цял флакон вд40 😅 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petar.P 30 #15 Отговорено 2 Септември, 2019 (Редактирано) Здравейте отново колеги. В епичното си търсене на съответния сензор за моя акорд попаднах на един уеб сайт в който можеш да намериш всяко едно болтче за Хонда. За съжаление в моя случай купих китайско защото на оригиналната част доставката беше 2-3 седмици от Япония ... на китайчето е 2 дни в моя случай а и има 2 г. гаранция и ще се пробвам с него. За всеки от вас който не може да открие коя част е за вашия модел ето сайта> https://honda-europe.epc-data.com пишете вин номера избирате модификацията и излиза меню в което да изберете в коя система се намира частта а от там излизат скици със всяка една част на тях има номерче кликвате върху номерчето и излиза номера на частта и цената и ако я има налична... имайте в предвид че доставката е около 36 USD до бг. Редактирано 2 Септември, 2019 от Petar.P Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тедо 0 #16 Отговорено 30 Май, 2023 (Редактирано) Преди 2 години първият от Китай работи 2 седмици и акорда 2005 дизел пак влезе в авариен режим върнах оригиналния но малко изместен спрямо оригиналното си положение и така карам до днес без проблем. Като отворих китаеца които уж е марков "APS" пипалата/пластинки според мен бяха монтирани наобратно и вместо да се плъзгат по по съпротивителните писти ги стържеха , същите писти бяха доста надраскани - изтъргани( за 2 седмици). Днес втори датчик от Китай - али експрес , преди да го сложа го разглобих и контактине пластинки този път бяха поставени както трябва , да се плъзгат по пистите на потенциометъра. Всъщност вътре им 2 потенциометъра назависими един от друг. СТРАННОТО е че като отвотрих оригиналния датчик - с които е произведена колата неговите пластинки също бяха на обратно с този оригинален датчик колата е работила 17 години ??? Редактирано 30 Май, 2023 от Тедо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blagoev.1990@abv.bg 30 #17 Отговорено 30 Май, 2023 Не са наобратно пластините, реално така трябва да са според производителя, отваря се, почиства се и се измерва, реално едно чистене стига за още 50 000-100 000 км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #18 Отговорено 31 Май, 2023 В Хонда България го имат наличен , 500лв и слагаш един път и забравяш за проблема. Сменя се за 10-15 мин. Без да калибрираш нищо. ( при мене се разцентроваха настройките на газовата 2.4 бензин)Неприятна е цената но тва е ОЕМ и всички останали части, това е истината, колкото и неприятно да е убедих се вече десетки пъти в тва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове