Jump to content

Recommended Posts

Моя блок за управление е сив на цвят и с два реда крачета,  4 и 9 от къде на къде да ги броя и окъсяването на самия блок ли да направя или към буксата, ако откача акумулатора за една нощ няма ли да е по безопасно и тогава да направя това с фаровете за 5 сек, притеснявам се да не изгоря нещо.

16328079993923599319510911937731.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, сега разбрах, че OBDII буксата е онова за диагностиката, окъсяването се прави при изваден контактен ключ и не се откача акумулатора, нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не откачаш акумулатор! Окъсяваш и даваш на контакт!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай ако ти се стори тъп въпроса, но знам, че не трябва да се рискува, та окъсявам , оставям кламерчето в окъсено положение и давам контакт в това положение или окъсявам колкото да разтоваря кондензатори примерно, махам кламера и тогава давам контакт и онова упражнение с фаровете за 5 сек., Благодаря предварително за търпението 🤗

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първото, което написа! Окъсяваш и даваш на контакт, като следваш стъпките написани от Божанов! При мен лично не сработи този вариант, но допускам и да съм объркал крачетата!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. 
При мен на таблото ми излезе индикация AFS. Форовете ми пстанаха малко по-ниско от нормалното и спряха да “завиват” при въртенето на волана. 
Направих ръчно регулиране и в последствие реших да пробвам да видя какво ще излезе от другите съвети и установих, че не стига никакво напрежение до буксата на моторчетата за реглаж на фаровете. 
Нямам идея какво да предприема. 🙄 Май нещата клонят към Бултрако. 😱
не ми се кара с тази грешка постоянно 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Има ли някой възможност да снима къде се намират тия моторчета, които движат фаровете? Аз съм със Сивик 2011г., но поне да знам къде горе долу са при вас и как изглеждат. Бих искал да разкача буксата и да направя въпросното замерване, защото и моите фарове не се регулират сами, а на предната и задна ос, тези металните “пръчки” са здрави и се движат перфектно. Остава да е някой от сензорите или моторчетата, но не намирам въпросните моторчета…

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип са от горната страна на фаровете, но за по достоверно пусни темата в секция за Сивик! Дано да имаш въпросните датчици, че така както се изрази с "пръчки" не става ясно!

Редактирано от shopa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей @shopa имам, както отпред, така и отзад сензори, който да следят нивото на колата, но моторчетара на фаровете не открих. Ще потърся в сивик секцията, благодаря все пак!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си смених задния датчик за регулиране на височината на фаровете и всичко тръгна без обучение. Дори и при завиване се мести съответния фар. Датчика дойде от Алито за 13.80$. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи един линк към това което си поръчал. Има доста, но това поне е тествано.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето снимка от поръчките ми с инфо което да е ориентир. 

5915E442-CA09-4DEE-9550-71357C71791D.png

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, след смяна на задните амортисьори системата за регулиране на фаровете спря да функционира. 

Не работеше изобщо нищо, видях че задния датчик не работи и го смених с нов. 

Направих и нивелирането и видях че се движат, първо на долу после нагоре и спират. Когато освободя щангата на преден или заден датчик и я движа на ръка се движат фаровете нагоре на долу, но като е закачено всичко както трябва и променя наклона (качвам я на легнал полицай) нищо не мърда. 

След изчетеното тук и в руския форум предполагам че проблема е в модула за управление на фаровете над педала за газта. Номера му е 33137-SWA-G01, но цената му е доста сериозна, а не съм сигурен че това е проблема.

Въпроса ми е как да го тествам моя дали работи и дали може да бъде отремонтиран?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо я тестваш с "наклонен полицай"? Накарай двама или трима да се качат отзад, за да видиш дали няма да сработи.

По логика, тази система е да не заслепяваш насрещните. Когато си натоварен отзад, би трябвало да сваля фаровете само надолу, а когато примерно разтовариш - то фаровете се връщат в нулева позиция.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах с товарене на багажника не се движат. На паркинга пред блока има една малка височинка, преди като я качвах се забелязваше как се движат, първо падат на долу, а като я изкача и колата се хоризонтите се вдигаха до нормалното им положение. Сега не е така.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новия заден датчик който сложих работи наобратно. Когато задницата се повдигне и лъча се вдига. Ще се поръчва нов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не трябва ли да е точно така? Повдигаш задницата, фаровете се забиват, системата ги вдига. Сваляш задницата, фаровете се вдигат, системата ги сваля.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вдига се задницата и фаровете се вдигат кляка задницата и фаровете трябва да се навеждат. На датчика по всяка вероятност нищо му няма а не е монтиран правилно.

Редактирано от Митко Йотов
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, (по-горе съм го объркал) при мен действа на обратно, кляка задницата и фаровете трябва да се навеждат, а при мен се вдигат. Събота или неделя ако времето позволява ще се заема по-серизно. При монтажа, беше възможно само по един начин, но може да не съм догледал нещо ще проверя. 

В коментарите на магазина още един клиент се оплака, че датчика му работи на обратно (по-принцип е китайска работа - всичко е възможно).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, след още една смяна на датчика, от посочения магазин от колегата "mladm" всичко си заработи както трябва. 

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...