Jump to content
pantev77

Круиз контрол

Recommended Posts

Здравейте от скоро имам Fr-v четох но не можах да намеря точно това което ме интересува. Значи като я взех хондата пробвах круизи работеше , не знам как го включих но работеше сега нещо не мога да го включа някой да даде идеи на какво може да се дължи . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Най-често се дължи на това, че водачът не си маха крака от педала на съединителя. Друга причина е повреда в бутона на педала на съединителя или спирачките. Все пак, ако опишеш точно процедурата, която правиш за да го включиш, може да забележим някоя грешка, която неволно допускаш. Иначе е така:

 

- първо активираш самата функция от бутона "CRUISE" (на таблото светва една зелена лампичка с този надпис)

- ускоряваш до желаната скорост и я поддържаш (не по-малко от 40 км/ч за Акорд 7, а за твоя модел не знам колко е).

- поддържаш желаната скорост на съответната предавка, на която искаш да я поддържаш и за круз-контрола

- махаш си левия крак настрани, слагаш го на мястото за почивка, просто да е далеч от педала

- задаваш желана скорост, като натискаш бутона SET и ако всички параметри са в нормите, компютърът приема командата и показва това със светване на още една зелена лампа на таблото

- от този момент без да натискаш спирачка и съединител, компютърът поддържа зададената скорост. Може да ускориш с педала на газта, като това не отменя скоростта, а само ускоряваш и после ако пуснеш педала, колата ще възстанови зададената скорост. 

- натискането на педала на съединителя или на спирачките, както и бутона CANCEL - отменят зададената скорост. Можеш да я възстановиш (последната зададена) с бутона RES (RESET) или да зададеш нова със SET

 

Описах ти как става на Акорд 7 2.2 МТ, но може би при теб е същото. 

 

Успех и пиши като има развитие. 

Редактирано от ogi28b
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип занимавам се с автодиагностика , прочетох колата няма грешки . Натискам круиз после сет но не се включва втората зелена лампичка. Един път успях  след това не става. Карам я колата ниски обороти на шеста 2600-2800 скорост 120-130 да не би да е от оборотите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от оборотите - не са ниски, нито скоростта е критична.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре как да ги проверя датчиците. Предполагам че един път като съм успял да го включа ако е станало нещо ще е минимално. И друго нормално ли е да карам от50-80 на 5 предавка с 1800-2000 оборота  колата върви нормално без да придърпва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да включа 5-а чак на 60 и съм под 1500 оборота. 1800-2000 при мен са 80-95км/ч, а мотора е бензинов и си работи нормално. Не са ти проблем скоростите и оборотите, нещо се е бъгнало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с ръчка виж бутоните на съединителя и спирачката, могат да се регулират.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смисъл как да ги регулирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло ogi28b ти е обяснил как се случва, но все пак може да дадеш някоя снимка на волана и на таблото да видим какви копчета има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.07.2019 г. at 15:23, pantev77 написа:

Смисъл как да ги регулирам.

Самите бутони или машинки, както също им казват, са захванати на една планка в горната част на педалите. Външната част на машинките е резба и чрез гайка могат да се регулират така че да бъдат по-високо или по-ниско разположени на  планката. Най-често това е на коли, на които педалите също имат възможност за регулиране, за да са на едно ниво. 

 

Вместо гайка, може да има само контрираща пластина, която се вади, бутонът се прибутва леко към педала, таака че да е натиснат и в това положение се законтря с пластината. Мисля, че на едно Ситроенче Ц-3 беше така, ама може и да бъркам.

 

Регулирането е това - да доближиш бутона максимално към педала, така че самият бутон да стои натиснат, но и да не е твърде напред, за да натиска самият той педала. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този случай правилното боравене с копчетата е описано в коментар номер 2 от колегата ogi28b. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте успях да го подкарам автопилота. Регулирах датчиците после като включих круиз светва лампичкатаэкруиз и след това натискам сет за няколко секунди задържам и отпускам и светва втората лампичка но явно копчето прави мизерии иска по здраво натискане ще го отворя скоро да видя какво му е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, pantev77 написа:

... сет за няколко секунди задържам и отпускам и светва втората лампичка ...

Трябва да сработва веднага - цък - и готово. Явно там е проблема.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема си остава включва когато си иска . Ще го погледна по нататък

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и целият модул да е заминал и да е за смяна. При мен първо не се включваше лампата set. Смених цялата стоп машинка (break switch) , понеже четох по форумите и като припомпам спирачката се включваше. 30 к километра по- късно целият модул на волана замина, вече и main бутонът не се включва, а в общи линии когато си иска светва и пак гасне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Круиз контрола може ли да се използва и в столицата? Говорим за нощем и рано сутрин, когато няма движение толкова. 10км маршрут, но не по околомръсното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може - над 40км/ч, но ако си с ръчна кутия не е толкова удобно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчна, автоматична, няма значка.

Ползвам гo и на двете коли, постоянно, всякакви режима и разстояние.

Толкова съм се окепазил, че като нямам круиз и карам като курсист, с +-10 км/ч :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си стопмашинката на педала на стопа !

Разглобяваш внимателно - почистваш пластинките и си готов! Регулираш ги ако има нужда 😀

Отчита както натиснат педал така и ненатиснат ! Хитра работа ...

Редактирано от iso_eu
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.09.2019 г. at 16:05, ceco_accord написа:

Може - над 40км/ч, но ако си с ръчна кутия не е толкова удобно.

Т.е. с 30км/ч не може? Трябва ли да е с електронен дросел (и всички ли 7ци Сивик са такива 2004-05)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има някаква минимална скорост, която е нужна, за да може да се активира. Не съм сигурен дали е споменатата от теб, от Цецо или друга. На мен ми се върти в главата около 50 км/ч.

Няма значение с какъв дросел е. 6-цата ми Акорд беше с механичен и имаше круиз контрол.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На печката съм го пробвал - на 4-та, с 40 км/ч по GPS, на таблото стрелката стои на около 42 км/ч, обороти около 1100, поддържа скоростта и по-малко не може. (Ред.: фейслифт, ако има значение)

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

40 пак е добре. Иначе педала "лек" ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да, при мен педалът механично е в изправност и е "лек". 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...