Jump to content
Radocan

Вътрешно каре за Акорд 8- рециклиране или смяна с ново

Recommended Posts

Здравейте, 

При преглед на моята Хонда Акорд 8, 2.4 ми казаха, че имам вътрешно каре за ремонт. Сега въпросът е дали фа го сменя с ново или фа го рециклират. За рециклиране ми искат 200 лв., а новите от онлайн доставчик са около 70-120 лв. Като цена горе долу същото, но кое е за предпочитане като издръжливост. Някой има ли опит със сменено с ново- марка на частта, от колко време/ км е с такова и въобще особености и съвети по темата, които могат да са от полза на всеки, на който му предстои ремонт на каре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай ново,не се занимавай с глупости

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз също бях с диагноза вътрешно каре, при постоянно подаване на гас, най-вече на 3-та между 40-60км/ч се усеща едно люлеене в предницата. За целта закупих ляво и дясно каре, защото без сваляне не може да се разбере кое от двете е заминало.Майстора започна от дясното,той също е хондаджия и се рови из нета много повече от мен,братушките споделят, че по-често е проблема в дясното вътрешно каре, но не изключено и в лявото. При мен се оказа дясното. Всичкото люлеене изчезна. Поздрави 

received_1171376413055207.jpeg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

didomucy

Ще споделиш ли какво каре си купил OEM или афтермаркет?

Аз реших да сменя първо дясното, колата почна да тресе доста по малко, идните седмици ще сменя и лявото, та се надявам проблемът да изчезне изцяло.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може дс то е крив пръта на полуоската. Има значение в кой скоростен интереал ти тресе,по това се ориентираш къде да гледаш за проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами общо взето , от 40-50км/ч до 130-140км/ч , преди да сменя дясно каре беше доста по осезаемо сега е доста по добре, но все още го има

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Angelov_88 написа:

Здравейте,

didomucy

Ще споделиш ли какво каре си купил OEM или афтермаркет?

Аз реших да сменя първо дясното, колата почна да тресе доста по малко, идните седмици ще сменя и лявото, та се надявам проблемът да изчезне изцяло.

 

 

Здравейте, на снимка съм качил и двете карета в коментара ми, купих и ляво и дясно вътрешно каре, майстора ми смени дясното и проблема люлеене то при ускоряване изчезна, остана ми лявото, ако искате мога да го изпратя, афтърмаркет е. Поздрави 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, BOKLUK_CHOVEK said:

Може дс то е крив пръта на полуоската. Има значение в кой скоростен интереал ти тресе,по това се ориентираш къде да гледаш за проблем.

Аз имам вибрации които започват на 120 и изчезват на 140 това според теб какво е.

Писна ми  вече не вярвам на майстори вече на 4 такива ходи и всичките ме пращат да балансирам гуми,които са нови и баланса им е перфектен нямам крива джанта.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен тресеше при набиране само в диапазон 100-140,150 ,оказа се "язва" в дясното вътрешно каре. Смених направо цялата полуоска и вече 20К+ км никакви проблеми.

За да си 100% сигурен,сваляш полуоските ,разглобяваш каретата и гледаш какво се случва вътре. На мен минвзеха 50лв в сервиз да разглобят и проверят полуоските и каретата. Ако има някаква неравност в каретата ..заменяш каре или като мен полуиска.

 

къде е проблема според диапазано в който има въбраци само  при набиране:

https://www.drive2.ru/b/493972642282340569/

 

https://www.drive2.ru/l/451989165165249048/

 

Тези неща съм ги поствал и ореди ама не четете.

 

@Angelov_88 Щом ти тресе в два различни скоростни диапазона имаш 2 различни проблема. Виж първия линк който съм дал.

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро е в целия диапазон, но се усеща най-много при описаните по горе скорости.

Благодаря ти за линка :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...