Honda_3355 0 #1 Публикувано 28 Юни, 2019 Привет колеги. От скоро съм в форума,но изчетох всички страници от край до край. Въпреки че колата я купих преди да се присъединя към вас. Въпросът ми е дали е по добре да се анулира ЕГР или да си го оставя. Какви биха били плюсовете и минусите? Ще попитате дали колата ми прави проблеми. Реално не. Не записва грешки,не пуши и тем подобни. От време на време само сутрин при първото и палене пуши и работи малко по особен начин. Така около 30,40 секунди и след това чувам как ЕГР цъка и колата започва да работи както трябва и пушекът моментално спира. Също така я усещам че при подаване на рязко газ има глъхнене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1240 #2 Отговорено 28 Юни, 2019 ЕГРаа не можеш да го чуеш,чуваш нещо друго. Иначе щто се отнася до това да го бъде или не,аз съм на мнение,че колкото по рано изхвърлиш копелдака от мотора толкова по добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_3355 0 #3 Отговорено 29 Юни, 2019 Благодаря за отговора. Странното боботене се чува по маркуча към кулера и след въпросното "цъкване" шумът изчезва. И пушекът също. След това двигателя започва да работи равномерно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #4 Отговорено 4 Юли, 2019 В никакъв случай не махайте егр-а. Това е устройство , което е там, за да намалява емисиите наречени азотни оксиди. Те са канцерогенни. В България сме в информационно затъмнение и сме простаци , обаче има проучвания в много нормални държави, които научно са доказали,че от вредни емисии умират стотици хиляди хора годишно. Тук не говоря за предположения , а за факти. В някои държави , ако колата не минава емисии, не я пускат в движение, а ако някой направи нещо с устройствата за намаляване на емисиите се счита за престъпник и може да бъде съден . Ако сте отговорен поне малко , помислете си хубаво преди да махнете. Както искате го приемете това изказване. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_3355 0 #5 Отговорено 4 Юли, 2019 Да,прав си за всичко, което твърдиш. Но такъв ни е стандарта на живот. Едва ли би дал 2,3 хиляди лева за нов ЕГР? А и в доста други държави се прави това. Не е само в България. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 116 #6 Отговорено 4 Юли, 2019 Виж данни в живо време на някоя диагностика, ако не е е добре работата на егр-то, вземай колата и отиди някъде където може да позволиш повечко обороти покарай 15-20 минути на по-ниска предавка с газ, ще го прочистиш и ще е по-добре след това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #7 Отговорено 5 Юли, 2019 Преди 3 часа, Honda_3355 написа: ...... Едва ли би дал 2,3 хиляди лева за нов ЕГР?.... вЕрно ли !?! 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #8 Отговорено 5 Юли, 2019 (Редактирано) Цената на егр клапан не е такава, a доста по-надолу. За филтър за твърди частици, може би е в хиляди. Освен това , тази част и охлаждащият път подлежат на чистене, а и споменахте ,че колата си върви нормално, така че не знам защо се вкарвате в излишен филм. Редактирано 5 Юли, 2019 от ivailopp 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #9 Отговорено 5 Юли, 2019 преди 9 минути, ivailopp написа: Освен това , тази част и охлаждащият път подлежат на чистене И всмукателния колектор евентуално. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_3355 0 #10 Отговорено 5 Юли, 2019 (Редактирано) Преди 7 часа, Emicha написа: вЕрно ли !?! Навярно не е толкова скъп. Но едва ли е и много евтин. А и ако се сменят части на половината от стойността на автомобила мисля че не е много рентабилно. Редактирано 5 Юли, 2019 от Honda_3355 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_3355 0 #11 Отговорено 5 Юли, 2019 ЕГР е сменен с работещ. Стария беше блокирал и не се затваряше напълно. Всмукателните пътища са почистени. Резултатът от чистенето беше осезаем и то доста. Кулерът съм го свалял и прегледал дали има масло в него. (Нямаше). Следващатавероятнос беше с потинциометъра на газта. Свалих от друга кола,ефект никакъв. Вероятностите останаха 2. Или не правилно работещ ЕГР или запекла променлива геометрия на турбото. Но в Плевен няма диагностика за хонда и няма как да я закача да се види дали ЕГР работи коректно и турбината колко надува. Та ако има някой който може да удари рамо из региона да свирка. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1240 #12 Отговорено 5 Юли, 2019 Звъниш тук - 0878580015.Търсиш Мариян. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_3355 0 #13 Отговорено 5 Юли, 2019 (Редактирано) Звъннах. Разбрахме се за понеделник. Каза че има делфи. Повечето пъти е влизало в хонди. Благодаря. Редактирано 6 Юли, 2019 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1240 #14 Отговорено 5 Юли, 2019 Точни са и с Хонда се занимават. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #15 Отговорено 12 Юли, 2019 На 28.06.2019 г. at 20:14, Honda_3355 написа: Привет колеги. От скоро съм в форума,но изчетох всички страници от край до край. Въпреки че колата я купих преди да се присъединя към вас. Въпросът ми е дали е по добре да се анулира ЕГР или да си го оставя. Какви биха били плюсовете и минусите? Ще попитате дали колата ми прави проблеми. Реално не. Не записва грешки,не пуши и тем подобни. От време на време само сутрин при първото и палене пуши и работи малко по особен начин. Така около 30,40 секунди и след това чувам как ЕГР цъка и колата започва да работи както трябва и пушекът моментално спира. Също така я усещам че при подаване на рязко газ има глъхнене. ако можеш потърси диагносика за дюзите,и моя дизел така прави пропушва малко и спира наскоро ми казаха,че дюзата в 3 цилиндър е тръгнала доколко незнам трябва да се отвори и да се види Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_3355 0 #16 Отговорено 12 Юли, 2019 Две от дюзите са сменени преди да я купя. Били тръгнали по думите на майстора който я е правил. В крайна сметка се е оказал ЕГР и са сменили и него. Та ме съмнява да са дюзите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове